دوستان سلام چرامن بی بی چک میزنم منفی میشه ممکنه باردارباشم من آخرین پریودم۲۷مردادبودوتاریخ پاک شدنم ۲شهریور۳شهریورنزدیکی داشتم؟دیگه پریودنشدم تاالان ممکنه باردترباشم یانه
0
1401/07/20
نجمه زندگی
عزیزم آزمایش خون دادی؟
0
1401/07/20
نجمه زندگی
اوما برات زده هفته ۸بارداری که
0
1401/07/20
سوال کننده
اره من زدم باردار
0
1401/07/20
سوال کننده
برطبق اخرین قاعدگیم
0
1401/07/20
fatem F
بی بی چکها الکی شدن برو آزمایش بده
0
1401/07/20
نجمه زندگی
آزمایش دادی ؟
0
1401/07/20
نجمه زندگی
بی بی چک دوباره بزن یا آزمایش بده. فقط آزمایش خون دقیقه
0
1401/07/20
سوال کننده
میگم اگه بی بی چکم مثبت بشه میرم آزمایش
0
1401/07/20
سوال کننده
چون اینجوری الکی فقط یه هزینه ی الکی میکنم
0
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
احتمالاً رحمت داره آماده میشه که پریود عقب انداختی
0
1401/07/20
fatem F
عزیزم بی بی چکهای منم منفی میشد بعد که رفتم آزمایش دادم ۷ هفته بودم واسه همین میگم بی بی چکها درست کار نمیکنن انگار برای بعضی ها هم مثبت کاذب میشه
0
1401/07/20
سلین حسینی
خب عزیزم برو آزمایش اگر باردار نیستی آمپول بزنی حداقل پریود بشی
0
1401/07/20
سلین حسینی
آخه دیگه خیلی عقب افتاده
0
1401/07/20
پریسا 🌻
عقب انداختی . نزدیکی داشته باش اگ باردار نباشی هم ... احتمال بارداری هس
0
1401/07/20
خانم گل .
عزیزم شما بیشتر از 20 روز پریودیت عقب افتاده
اگه بی بی چک قرار بود مثبت شه ک تا حالا حتما مثبت میشد
باید بری ازمایش ک از باردار نبودنت مطمئن شی بری دنبال علت تاخیرت
اگه بی بی چک قرار بود مثبت شه ک تا حالا حتما مثبت میشد
باید بری ازمایش ک از باردار نبودنت مطمئن شی بری دنبال علت تاخیرت
0
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
توی اقدام این چیزا پیش میاد
0
1401/07/20
masome ahmadi
خواهرم پارسال آخرین پریودیش ۱۳خرداد بود بی بی چکش ۱۰ مرداد مثبت شد
0
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
منم عقب انداختم وقتی رفتم آزمایش دادم منفی بود بعد رفتم سونو بهم دکتر سونو گفت تنبلی تخمدان داری .خب طبیعی بود وقتی پریود نشده بودم این حرف منطقی بود .ولی من هیچ وقت تنبلی نداشتم و همیشه مرتب بود.بعد پریودی اقدام کردم و باردار شدم.
رحمت آماده داره میشه
رحمت آماده داره میشه
0
1401/07/20
سوال کننده
بچه هارفتم نگاه کردم دوباره بی بی چکم مثبت شده
0
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
پس دوباره یکی دیگه امتحان کن
0
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
باید زیر پنج دقیقه ده دقیقه خط بندازه
1
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
بعد از چند ساعت معتبر نیست
0
1401/07/20
سوال کننده
اینجوری شده
0
1401/07/20
سوال کننده
فرستادم براتون
1
1401/07/20
سوال کننده

0
1401/07/20
سلین حسینی
اوخی انگار مثبته😍😍
0
1401/07/20
سوال کننده
خداکنه که بشه
0
1401/07/20
سلین حسینی
برو آزمایش دیگه یه بتا خوشگل تحویل بگیر😍😍
0
1401/07/20
سوال کننده
بعدازسه سال انتظاردوباره
0
1401/07/20
سوال کننده
به نظرتون صبرکنم تا۲۷که موعدم بوده یانده
0
1401/07/20
سوال کننده
نه
1
1401/07/20
سلین حسینی
همین انتظار رسیدنشو شیرین میکنه عزیزم😍😍
0
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
نه برو بده صبر نکن
0
1401/07/20
سلین حسینی
نه دیگه تو خیلی عقب انداختی
بازم میخوای با ادرار اول صبح یه بی بی بزن فردا
بازم میخوای با ادرار اول صبح یه بی بی بزن فردا
0
1401/07/20
سوال کننده
خیلی استرس دارم که حالاهست یانه
0
1401/07/20
نورا خانم
عزیزم انشالله که هستش برو آزمایش بده خودتو راحت کن
0
1401/07/20
سلین حسینی
نه دیگه استرس نگیر
خودتو با هرچی حس خوب میده بهت سرگرم کن
موزیک
کتاب خوندن یا هرچیزی
خودتو با هرچی حس خوب میده بهت سرگرم کن
موزیک
کتاب خوندن یا هرچیزی
0
1401/07/20
سوال کننده
چون من قبل ازاین اگه بشه ۳تاسقط داشتم یکی ۴ماه یکی پنج یکی سه ماهه
0
1401/07/20
سلین حسینی
شوهرت مشکل نداره؟
4
1401/07/20
سوال کننده
انشالله خدابه آبروی حضرت زهرا دامن همه اونایی که منتظرن مادربشن سبزبشه وبه آبرویی اونایه نگاهی به من بکنه
0
1401/07/20
سوال کننده
نمیدونم گاهی آزمایش اسپرم نداده
0
1401/07/20
سوال کننده
یعنی امکان داره ازاسپرم باشه که سقط میشه
0
1401/07/20
سلین حسینی
عزیزم سقط اونم بعد تشکیل قلب یکی از علت های مهمش میتونه اسپرم باشه
0
1401/07/20
سوال کننده
اهان نمیدونستم
0
1401/07/20
سلین حسینی
منکه دوستم ۲تا سقط کرد ۳ماه
رفت آزمایش کلی داد هم خودش هم شوهرش
مشخص شد شوهرش شکست کروموزومی داره
رفت آی یو آی کرد خداروشکر دفعه دوم باردار شد
رفت آزمایش کلی داد هم خودش هم شوهرش
مشخص شد شوهرش شکست کروموزومی داره
رفت آی یو آی کرد خداروشکر دفعه دوم باردار شد
0
1401/07/20
سوال کننده
خداروهزاربارشکر
0
1401/07/20
سلین حسینی
انشالله که باردار باشی و تا ۹ سفت بهت بچسبه ولی خدایی نکرده نبودی حتما اول آزمایش شروع کن
0
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
عزیزم چطور بعد از سه تا سقط شوهرت چکاب نشده تا حالا؟
مگه زیر نظر دکتر نبودی؟
0
1401/07/20
soheila (مامانِ سپنتا)
اونم توی ماه های بالا
0
1401/07/20
سوال کننده
نشده چکاپ تابه حال دکترهم رفتم نگفته شوهرت چکام بایدبشه
0
1401/07/20
سوال کننده
نمیدونم فقط وفقط ازخدامیخوام برای همه خوب وخوش بخوادبرای ماهم همینطور
0
1401/07/20
نجمہ😍 😍
سلام عزیزم خوبی . منم دو روز از موعدم گذشت امروز بی بی زدم دقیقا مثل شماس ولی یه درجه کمرنگ تر . بذارین یکم خشک بشه پررنگتر میشه
0
1401/07/20
نجمہ😍 😍
خیلی علائمم دارم
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
سلین جان دوستت ک باردار شد الان 3ماه رد کرده؟ خودش مشکل نداشته اصلا؟
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
نمیگن خودتون باید برید خودتم حتما ازمایشای انعقاد وایمنی بده دکتر میگفت وقتی سه ماه اول میگذره احتمال زیاد مشکل از خود مادره ک سقط میشه
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
این مثبته اما نسبت ب زمانش کمرنگه اما اگه نامنظمی اوکی یه بی بی دیگه بزن
1
1401/07/20
سلین حسینی
آره خداروشکر الان ۵ ماهشه😍😍
1
1401/07/20
پرستو مهاجر
خداروشکر 😍
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
بارداری های قبلش هر دو سه ماه بود بعد سقط شد
0
1401/07/20
سلین حسینی
قسمت خودت انشالله
1
1401/07/20
پرستو مهاجر
مرسی عزیزدلم
0
1401/07/20
سلین حسینی
آره یکی رو که جدی نمیگرن میگن پیش میاد
دومی هم باز همون بعد از قلب که رفته گفتن نبض نداره
دیگه خودش اصرار کرد همه آزمایش ها رو نوشتند براش
دومی هم باز همون بعد از قلب که رفته گفتن نبض نداره
دیگه خودش اصرار کرد همه آزمایش ها رو نوشتند براش
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
اره والا منم جدی میگیرم اما بازم نگرانم باردار شم طبیعی
0
1401/07/20
سلین حسینی
خب اگر ازمایشتون مشکل داره فقط باید آی یو آی یا آی وی اف کنید
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
خب منتظرم ببینم دارو واسش جواب داده یانه
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
اگه نه ک میرم iui
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
مشکل اسپرم کروموزومی باشه باiuiدرست میشه
1
1401/07/20
سلین حسینی
آره چون فقط اسپرم سالم و با حرکت خوبو انتقال میدن
ولی این بنده خدا گفتند چون دوتا سقط داشتی احتمالا تا آخرش آمپول آنوکسا تزریق کنه
فعلا که میزنه
ولی این بنده خدا گفتند چون دوتا سقط داشتی احتمالا تا آخرش آمپول آنوکسا تزریق کنه
فعلا که میزنه
0
1401/07/20
پرستو مهاجر
انشالله ک ب خوبی میگذرونه
0
1401/07/20
سلین حسینی
انشالله عزیزم
0
1401/07/21
الهه م
سلام عزیزم چی شد بی بی چک جدید نزدی منتظرم ببینم نتیجه چی شد؟
0
1401/07/21
سوال کننده
سلام عزیزم انشالله که نی نی هست تودلتون
0
1401/07/21
سوال کننده
من اینباراصلاقبل ازبارداری حتی دکترهم نرفتم .یعنی ممکنه بازخدایی نکرده اتفاقی بیفته
0
1401/07/21
سوال کننده
تقریبا پریودم منظمه بعضی وقتا فقط درحددوسه روزعقب جلومیشه فقط
1
1401/07/21
سوال کننده
سلام عزیزم دیگه نزدم بی بی گفتم یه چندروزدیگه بگذره اگه نشدم هم بی بی چک میزنم هم آزمایش میرم
0
1401/07/21
الهه م
عزیزم الهی که خوش خبر باشی
و دلت خیلی شاد بشه
و دلت خیلی شاد بشه
1
1401/07/22
سوال کننده
ممنون فداتشم انشالله که خداهمگیمون روخوش حال کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1065

