Ooma

تفسیر نتیجه این ماموگرافی

وقت بخیر. لطف می کنید نظرتون رو راجع به نتیجه این ماموگرافی بفرمایید

4 پاسخ 942 بازدید


ایا برای غربالگری سونو هم نیازه ؟

من رفتم ازمایش دادم برای غربالگری امروز بهم زنگ زدن عکس سونوهایی هم گرفتی احتیاج.برای همه غربالگری ها اینجوریه یا اینکه این آزمایشگاه بمن این مدلی گفته؟

6 پاسخ 411 بازدید


ورم لثه و سوزش واژن میتونه برای بارداری خطر داشته باشه؟

من الان دو روزه لثه های فک پایینم ورم کرده و داره اذیتم میکنه علتش چیه و اینک میتونه برای بارداری مضر باشه ؟!
من واژنم دچار سوزش شده باید چکاری انجام بدم اصلا نشانه ی چیست؟

5 پاسخ 291 بازدید


چرا اینقدر بچها تب میکنن؟چرا اینقدر زیادشده

سلام دکتراوما ودوستان

چرا اینقدر تب بچها زیاد شده همش تب میکنن....واقعا عذاب اور ...خیلی زجراور باسه یه مادر بچه اش تب میکنه

29 پاسخ 627 بازدید


بهترین زمان برای انجام سونو آنومالی کی هست؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

18 پاسخ 364 بازدید


جواب سونوگرافی و کیست کلیه

سلام وقت بخیر، این سونوگرافی واسه خواهرم هستش
که کیست کلیه مشاهده شده
آیا خطرناکه؟ با چی درمان میشه کیست کلیه؟

11 پاسخ 480 بازدید


مصرف همزمان لیدی میل ومکملهای بارداری

سلام خانم دکتر گل و دوستان عزیز... من میخام پودر لیدی میل یا ترومام استفاده کنم هفته32 بارداری و دوقلو هم دارم.. مکملهای اهن و کلسیم ومولتی وویتامین دی روزی دوتا و پودر منیزیم یه شاسه میخورم.. به دکترم دسترسی ندارم.. میتونم استفاده کنم ترومام رو برا وزنگیری جنین!؟؟؟ میشه زود جـواب بدین نگرانم

30 پاسخ 1,802 بازدید


رشد وزنی دختر من

سلام خانم دکتر نمودار رشد دخترم ببینید چطوره؟
خوبه؟ یا باید بیشتر باشه مرسی.

35 پاسخ 509 بازدید


درد های شکمی در بارداری

خانوم دکتر عزیز با توجه به تاپیک قبلیم من همچنان این دردای شکمی رو دارم فقط سمت راست زیر شکمه و موقع تکون خوردن دارمش😢
مثلا وقتی میخوام بلند شم یا راه میرم پزشکم برام سفیکسیم 400 روزی یدونه تا 7 روز تجویز کردن تا جواب کشت ادرارم بیاد.
میخواستم ببینم نظر شما چیه من یکم نگرانم سونوگرافی نیاز نیست؟؟خطری نیست یه وقت؟

20 پاسخ 606 بازدید


بیبی چک زدم برم ازمایش؟

سلام خانوما و دکتر های اونایی
من تقریبا ماه پیش ۲۶ اقدام کردم
تایم پریودم هم ۹ میشد که تا الان نشده
از دیروز دوتا بیبی چک زدم نامعتبر میشه
برم آزمایش؟

46 پاسخ 1,391 بازدید


هفته ی ۸ ضربان قلب جنین قابل تشخیص و شنیدن است؟

من ۵ شهریور نوبت سونو گرافی دارم
طبق روز شمار اوما، میشه روز دوم از هفته ی هشتم
میخواستم بدونم چقدر احتمال هست که اون روز صدای ضربان قلب جنین قابل تشخیص باشه؟
ممکنه زود باشه برای شنیدن ضربان قلب؟

18 پاسخ 481 بازدید


درد شکم و دلپیچه و انقباض

سلام دکترجان خسته نباشید
خانم دکتر دو روزی هست که یه دردی میپیچه تو شکمم مثل دلپیچه و معذرت میخوام شکمم شل کار میکنه. قبلش اینجوری نبود، تغییری توی خوراکم ندادم ، طبیعیه؟
شکمم گاهی اوقات مثل حالت نفخ زیاد انگار باد میکنه و سفت میشه و دنده‌م فشار میاد درد میگیره، به این حالت میگن انقباض؟ خطرناک نیست؟
خانم دکتر تا چند بار سکسکه جنین در طول روز طبیعیه؟
ببخشید سوالاتم زیاد شد🌹🌹

29 پاسخ 802 بازدید


آیا دربارداری عصب کشی وپرکردن دندان ضرر دارد؟

سلام انجام کارهای دندانپزشکی برای جنین ضرردارد یاخیر؟

11 پاسخ 333 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز و مامانی گل من میخوام شروع کنم غذا دادن به دخترم

اول از چی باید شروع کنم روزی چند وعده و چجوری بی زحمت کامل توضیح میدید برام سه روز دیگه ۵ ماهگیش تموم میشه

84 پاسخ 424 بازدید


علت تیرکشیدت شدید واژت تا ناف بعد انتقال جنین

خانما دارم میمیرم😭😭
روز ۴انتقالم

از واژن تا نافم داره میسوزه تیرمیکشه

34 پاسخ 718 بازدید


نرمال بودن عدد بتا در هفته 4بارداری؟

سلام ببخشید خانم دکتر میشه ببینید عدد بتا من نرمال هست یا نه

19 پاسخ 692 بازدید


مقدار طبیعی طول استخوان ران

با سلام خدمت شما
امروز برای سونوگرافی 28 هفته مراجعه کردم
طبق سونوگرافی fl معادل 26 هفته و 3روز ذکر شده
در صورتی که Acمعادل28 هفته و 2 روز ذکر شده
این تفاوت آیا نگران کننده است؟
آیا احتمال کوتولگی یا کوتاه قدی شدید وجود دارد؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

45 پاسخ 8,639 بازدید


بارداری بعد از سقط سندروم داون

سلام وقت بخیر دکتر اوما و دوستان بعد از بارداری سندروم داون و سقط امکان بارداری سالم هست ؟و اینکه چقدر ممکنه بازم اون مشکل پیش بیاد؟اگر کسی هست که اینطوری سقط کرده باشع و بعدش خدا یه نی نی سالم بهش داده بگه لطفا

227 پاسخ 5,122 بازدید


خوردن تخم کتان در دوران شیردهی مجاز است؟؟

سلام ن پسرم۳ماهشه میتونم قبل از وعده غذایی پودر تخم کتان بریزم تو ماست بخورم میگن به لاغری کمک میکنه

13 پاسخ 332 بازدید


عمل کیست تخمدان داشتم مهمه جواب بدین

من این دوماهه ک عمل کردم کیست هم در تخمدان چپ بود ولی چسبیده بهش واینکه عمل باز انجام دادم الان تو این دوماه فقط دو هفته اول خونریزی ندتشتم بعدش رو خونریزی شدید افتادم الان این دو هفته میشه ک قط شده ولی ترشوح دارم

36 پاسخ 440 بازدید