Ooma

کرونا نوزاد ۲ ماهه و بیحالی

سلام دکتر اوما و دوستان
من بچم ۹ روز پیش کرونا گرفت و تب ۳۸.۸ داشت چون ۴۰ روزش بود سریع بردم بیمارستان که بستری شد و تست داد و مثبت بود ۵ روز بیمارستان نگه داشتن و سرم و انتی بیوتیک دادن و توی این ۵ روز تبش پایین بود و فقط یه روز تب داشت بعد مرخص شد اما الان ۳ روزه خونس همش بی قراره، گریه میکنه تا شیر میدم بیحال میخابه، قبلا اصلا صبا نمی خورد، نمیدونم اثر کروناس هنوز بعد ۸ روز یا انتی بیوتیک؟ دکتر بیمارستان بهش زینک و اسید فولیکم داده بود که تا دیروز میدادم ولی دکتر اطفالش گفت قطع کن تو این سن نباید بخوره اسهال نداره ولی مدفوعش مثل قبلم سفت نیست انگار یکم اسهال قاطیش هست.۴۹ روزشه الان. ممنون میشم اگه تجربه دارید راهنمایی کنید.

13 پاسخ 477 بازدید


دور سر نوزاد ۳۵ روزه

سلام دور سر پسرم بدو‌تولد ۳۶ بوده الان که ۳۵ روزشه دور سرش ۳۹ بود دکتر میگفت باید بررسی بشه و دور سرش از حد طبیعیش زیادتره،میخواستم ببینم کسی چنین مشکلی داشته؟علتش چی‌میتونه باشه؟یکم نگران شدم

14 پاسخ 389 بازدید


ترشح سفید قبل از پریودی+عکس

سلام خسته نباشید🌹
من اکثرا قبل از اینکه پریود بشم این ترشح ها ازم خارج میشه
دو ماه هم هست تقریبا یک هفته عقب میوفته کلا نامنظم شدم انگار
میشه بگید این ترشح ها از چیه؟
ممنونم❤️
عذر خواهی میکنم بابت عکس🙏

24 پاسخ 4,395 بازدید


رابطه جنسی هفته اخر بارداری

سلام دکتر اومایی عزیز من الان هفته اخرمه دکترم معاینه کرد گفت یک سانت دهانه رحمت باز شده سعی کن نزدیکی داشته باشی این ک من موقع نزدیکی خیلی سوزش دارم و اینم منی داخل واژن تخلیه بشه یا بیرون

5 پاسخ 469 بازدید


نوزاد سه ماهه و کرونا

با سلام دکتر گرامی من ۵ روزه دچار کرونا شدم و علائمی مثل تب و تنگی نفس داشتم ک ب بیمارستان مراجعه کردم از روز سوم دخترمم دچار تب ۳۹ شد یکبار که با شیاف دیکلوفناک و استامینوفن پایین اوردم و تا به امروز که شش روزه اصلا تبش نذاشتم از ۳۷ بالا بره. فقط مدوفع خیلی کم مخاطی داره کف زیادی دفع میکنه و مدفوعش سبزه. تنها دارویی که میخورم ازیترومایسین ۵۰۰ هس بقیش ویتامین و قرص های جوشانه . آیا نیاز هس باز دخترم رو ب دکتر ببرم ؟

6 پاسخ 463 بازدید


تغدیه در بیمارستان بعد زایمان ودر خانه

من یک شنبه عمل سزارین دارم،برای بعد عمل در بیمارستان چه جیزهایی برای تغذیه آماده کنم و روزهای اول در خانه چه چیزی باید بخورم،اگر کسی غذاهای مناسبی بلد است لطفا طرز درست کردن را بگویید.

13 پاسخ 598 بازدید


وجود منگوله یا اسکین تگ روی نوک سینه

سلام خانم دکتر من تو بارداری دور گردنم از این گوشت های اضافی درومده
امشب نگاه کردم دیدم یدونه هم رو نوک سینم قسمت هاله قهوه ای هست نتونستم بکنمش درد گرفت
حالا با این شرایط میشه بعد زایمان ب نوزاد شیر داد
اینم غصه ی امشبمون😭

21 پاسخ 827 بازدید


کیست تخمدان نیاز به عمل داره؟

سلام
کسی میتونه این سونوگرافی رو بخونه
کیست توی سنو هست؟
چقدره اندازش؟
نیاز به عمل داره؟

4 پاسخ 477 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم

لطفاً این آزمایش رو تفسیر کنید
ممنون از پاسخ گوییتون❤️

28 پاسخ 1,179 بازدید


بعد از هفت روز تاخیر آزمنفی. عایا کسی بوده دیر ازمایش نشون بده

سلام من همیشه منظم بودم اصلا سابقه تاخیر نداشتم
ازمایش دادم بتا ۱.۵بود
به نظرتون صبر کنم یا برم دکتر برای بررسی علت تاخیرم

18 پاسخ 454 بازدید


سونوگرافی دوازده هفته

سلام دوستان،و پزشک عزیز ،امروز سونوntانجام دادم خداروشکر گفت خوبه همه چیز فقط جفت پایین،میفرستم براتون عکس سونو،ولی دکتر خودمو ندیدم مونده ک بعد با آزمایشم ببرم پیشش ،

23 پاسخ 540 بازدید


تفسیر غربالگری اول و سونو nt

سلام دکتر جان من جواب آزمایشمو گرفتم ‌ لطفا سونو و آزمایش غربالگری و ببینید نظرتونو بفرمایید .اینکه همه چی خوبه؟؟ کار خاصی باید انجام بدم . چون من سر پسر با nt:۲/۷ و ریسک ازمایش تریزومی۲۱ : ۱به ۲۵۶ بود واس همین اونموقع سلفری دادم ک خداروشکر صحیح و سالم بود .
اینبار دکترم بهم گفت اگر عدد انتی ۲هم شد برو سلفری وگرنه نیازی نیس.
حالا با توجه ب ریسک آزمایشم و عدد انتی ک زیر ۲ هست ب نظرشماچی لازمه ک من سلفری بدم یا همون غربال دوم کفایت میکنه!؟
الان ریسک ازمایشم خوبه ؟ یا نه؟

ببخشید طولانی شد ممنون پیشاپیش از جوابدهیتون

18 پاسخ 1,712 بازدید


هر سی سی چند قطره است؟ شربت نئوتادین و حساسیت نوزاد

سلام وقت بخیر
ببخشید دختر من خیلی چشماش و می‌ماله طوری که دور چشماش شدید قرمز میشه حتی تو خواب
دکتر گفته حساسیت داره و شربت نئوتادین داده
نوشته شبی ۱/۵ سی سی
من نمیدونم چند قطره میشه؟

13 پاسخ 780 بازدید


تفسیر سونوگرافی ماه اخر

سلام جان دلم..این سونو یکی از دوستامه که نزدیک به زایمان هست..امروز برای معاینه لگنی پیش دکتر که رفته بود سونوهاش رو دیده بوده و گفته بچه مشکل داره و نیاز به سونو رنگی هست.اونم بشدت ترسیده و از نگرانی حالش بده
ممنون میشم شما سونو هارو چک کنید و بهم بگید مشکلش چی هست؟

15 پاسخ 691 بازدید


آزمایش بارداری راهنمایی کنید لطفا

سلام خانوما و دکتر اومایی
من تقریبا ۱ ماه پیش اقدام کردم
پریودم عقب افتاده این ماه
دل درد و حالت تهوع و سینه هامم درد میکنه
آزمایش دادم دکتر گفت منفی کاذبه اگه ماه دیگه نشدم دوباره برم
تو این یک ماه داشتن رابطه مشکلی نداره ؟
اصلا با این آزمایش ینی هست چیزی یا ن ؟
تایم تخمک گذاری دوبارمم امروزه
ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی استرس دارم

33 پاسخ 598 بازدید


کم شدن حرکت جنین هفته ۲۳

سلام وقت بخیر
من هفته ۲۳ هستم
دو روز کارای خونم زیاد بود خسته شدم دیروز هم مجبورشدم حدود یک ساعت و نیم پیاده روی داشته باشم.تکونای نینی رو قبلش خیلی خوب حس میکردم،حتی وقتی دراز کشیده بودم شکمم تکون میخورد
اما امروز فقط مثل ماهی چند بار حس کردم تکون میخوره.خطرناک نیست؟نیاز به چکاپ هست؟؟
ممنونم

23 پاسخ 357 بازدید


سلام و خسته نباشید دکتر عزیز سوال درباره کروناست


من فک میکنم کرونا گرفتم چن روز ببخشید اسهال و تب داشتم اون خوب شد حالا گلوم قرمز شده و ملتهبه و حس خشکی و خارش و سوزش داره .سوزشش کمه بیشتر احساس خشکی دارم و خارش گلو ک خیلی اذیتم میکنه سرفه ندارم فقط عطسه دارم
واسه گلوم دمنوش یا جوشونده گیاهی چیزی میتونم بخورم چه چیزی مجاز هست ک بخورم
امروز روز هفتم هست ک مریض شدم و اینکه دوره این بیماری چن روزه هست ؟
ممنون از پاسخگوییتون

17 پاسخ 342 بازدید


شیرخشک ودلدردشدید نوزادسه ماهه

سلام من هروقت به دخترم شیرخشک میدم دلدردشدیدمیگیره انگاری نمیتونه هضمش کنه اوایل فکرمیکردم حساسیت به پروتین گاوی داره چون علائمش هم داره هروقت شیرخشک عادی میدادم یااسهال میشدیایبوست مدفوعشم مخاطی بود الان شیرخشک آپتامیل جونیور میدمش بازم دلدردمیگیره

28 پاسخ 352 بازدید


استفاده همزمان از دو شیر خشک با برند مختلف

سلام دوستان.
میشه همزمان دو مدل شیر خشک به نوزاد داد؟
دخترم تاالان ببلاک می‌خورده الان میخوام بهش در کنار ببلاک تروویتال هم بدم
مشکلی پیش نمیاد؟!

21 پاسخ 4,032 بازدید


تست تیتر بتا بارداری

سلام دکنر عزیز
تست تیتر بتای بنده بعد از ۵ روز تاخیر در پریود
نظرتون چیه؟ نرماله؟

22 پاسخ 760 بازدید