سلام دکتر جان
الان دخترم برای شیر بیدار شدم دیدم خیلی داغه دماسنج زدم دیدم ۳۹ درجه تب داره
استامینوفن و دادم با دستمال نمدار زیر بغل و کنار پاشو خنک کردم آب سیب و خاک شیر دادم بعد نیم ساعت شد ۳۸/۷
پایین تر نمیاد
ببرمش بیمارستان ؟ چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید
پرسش (1401/07/24):
تب ۳۹ درجه نوزاد ۹ ماهه
405
35
1401/07/24
سوال کننده
1
1401/07/24
خانم گل .
عزیزم اگه تبش پایین نمیاد ببرش بیمارستان
تب بالا خطر داره
تب بالا خطر داره
0
1401/07/24
Zahra Delbar
گلاب بزن به دست و پاش، دستمال نم دار زیر بغل کشاله ران و رو پیشونیش، پاشویه با آب ولرم و خیلی کم نمک داخلش بریز اما زیاد پاشویه نکن لرز میکنه، انشاالله بهتر بشه لباسش کم کن خونه دماش زیاد نباشه
1
1401/07/24
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/07/24
سوال کننده
احتمالا باید ببرم
1
1401/07/24
fatem F
شیاف استامینوفن بزار براش
ازش غافل نشو تا تبش پایین بیاد نیومد ببرمش بیمارستان
ازش غافل نشو تا تبش پایین بیاد نیومد ببرمش بیمارستان
0
1401/07/24
سوال کننده
شیاف ندارم الان میگم شوهرم بره بگیره
2
1401/07/24
گل بهار 🌺
یه پیاز قاچ کن بزار کف پاش بعد یه جوراب یکم نمدار کن بکن پاش ، سریع تبش میاره پایین .
0
1401/07/24
ارزو مامان اردلان و نیکان
احتمالا بدنش عفونت داره حتما دکتر ببر چون تبش بالاس
0
1401/07/24
ارزو مامان اردلان و نیکان
ببین وقتی بدن عفونت داشته باشه تب پاین نمیاد
0
1401/07/24
سوال کننده
واقعا خوبه ؟
میکنم این کار
میکنم این کار
0
1401/07/24
سوال کننده
دکترا وقت نمیدن که دارم میبرم بیمارستان
0
1401/07/24
fatem F
بهترین کارو میکنی ببر
1
1401/07/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم در موارد اورژانسی مانند این که نیمه. شب رخ میدهند حتما به بیمارستان مراجعه کنید چون من هم ممکن است خواب باشم، حال دلبندتان چطور است ؟
عزیزم در موارد اورژانسی مانند این که نیمه. شب رخ میدهند حتما به بیمارستان مراجعه کنید چون من هم ممکن است خواب باشم، حال دلبندتان چطور است ؟
0
1401/07/24
ارزو مامان اردلان و نیکان
ببر بیمارستان مخصوص کودکان
0
1401/07/24
سوال کننده
بردمش دکتر ولی تبش یکم پایین اومده
یهو میره بالا
الان ۳۸/۳ تبش
یهو میره بالا
الان ۳۸/۳ تبش
0
1401/07/24
سوال کننده
بردم اول صبح انقدر شلوغ بود ترسیدم برم داخل آوردمش مطب
0
1401/07/24
پزشک اوما
جان دلم شیاف داده شده یا ایبوپروفن؟
0
1401/07/24
سوال کننده
شیاف زدن تو مطب براش تبش اومد پایین
گفتن هر ۴ ساعت ۱ سی سی استامینوفن بدم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سیتریزین و ۳ ونیم سی سی ازیترومایسین
گفتن هر ۴ ساعت ۱ سی سی استامینوفن بدم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سیتریزین و ۳ ونیم سی سی ازیترومایسین
0
1401/07/24
fatem F
خب خداروشکر تبش اومد پایین
خیلی مراقب باش بازم هی چکش کن
خیلی مراقب باش بازم هی چکش کن
0
1401/07/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
عزیزم تب نشونه عفونت در بدنه حتما ببر پیش دکتر ازمایش بگیره
باید علت تب رو پیدا کنی نه که فقط تب رو پایین بیاری
باید علت تب رو پیدا کنی نه که فقط تب رو پایین بیاری
0
1401/07/24
سوال کننده
بردم عزیزم گلوش عفونت کرده
خدارو شکر خطرناک نیست
خدارو شکر خطرناک نیست
0
1401/07/24
سوال کننده
ممنون عزیزم حتما
0
1401/07/24
پزشک اوما
عزیزم من عذرخواهی میکنم بدلیل کندی اینترنت گویا امروز برخی پیام های من ارسال نشده است، اگر با استامينوفن تب کنترل نشد میتوانید هر 6 ساعت. یک سوم وزن ایبوپروفن بدهید و به. علاوه حتما شیردهی افزایش یابد 💖
1
1401/07/25
سوال کننده
چشم ممنون از دلسوزیتون دکتر جان
خدا سلامتی بهتون بده
خدا سلامتی بهتون بده
1
1401/07/25
سوال کننده
stk: |~|11|~|19_col
0
1401/07/25
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان مهربان و ممنونم از دعای زیباتون 💓امیدوارم که دلبندمان هم خیلی زود خوب و سرحال شود❤️❤️
0
1401/07/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




