نی نی ما هم ب دنیا اومد
بالاخره اشتراک گرفتم😀
پرسش (1401/07/04):
بچه های قدیمی کجایین
1135
70
1401/07/04
سوال کننده
3
1401/07/04
غزل دلاور
سلامگلم قدم نورسیده مبارک فقط بگوکی هستی چونمن فوق العاده الزایمردارم
1
1401/07/04
سوال کننده
خوبی غزل جان اسمم وفا بود من شما رو یادمه عزیزم
2
1401/07/04
الی ح
قدمش مبارک باشه عزیزم
1
1401/07/04
سوال کننده
ممنون عزیزم،انشاالله ب زودی دامن شما سبز بشه
0
1401/07/04
مامان گل
من تو رو یادمه
باهم سقط کرده بودیم
باهم سقط کرده بودیم
0
1401/07/04
مامان گل
من فروردین 1400 سقط کرده بودم
0
1401/07/04
🍃🌵Zahra🌱 .
آخووودا نی نیتو قربون چینقده خوشمله🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
0
1401/07/04
سوال کننده
دقیقا درست میگی
0
1401/07/04
مامان گل
خوشحالم نی نی دار شدی
قدمش مبارک باشه
قدمش مبارک باشه
0
1401/07/04
سوال کننده
فدات عزیزم
0
1401/07/04
سوال کننده
ممنونم عزیزم،بعد از ی بارواری سخت و پرخطر بالاخره تموم شد
1
1401/07/04
خانم گل .
تبریک میگم عزیزم خوش قدم باشه❤
0
1401/07/04
fa.......
عزیزم مبارکه خدا برات حفظش کنه زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه
0
1401/07/04
سوال کننده
ممنون عزیزم😘
0
1401/07/04
سوال کننده
فدات شم
0
1401/07/04
مامان اشکان و آرشام
قدمش مبارک عزیزم
1
1401/07/04
الهه م
چه زود گذشت ، مبارک باشه عزیزم زیر سایه پدر و مادر به شادی بزرگ بشه انشاالله
0
1401/07/04
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/07/04
Mahsa Joon
سلامم
0
1401/07/04
نسترن ..
ی چیزای یادمه اما ن دقیق قدم نورسیده مبارک
1
1401/07/04
الهه م
تو گروه مامانای آبان و آذر با هم بودیم
0
1401/07/04
Mahsa Joon
مبارکتون باشه عزیزم
2
1401/07/04
Mahsa Joon
الهه جون مبارک شماهم باشه خیلی براتون خوشحال شدم
0
1401/07/04
Mahsa Joon
ازقبل میشناختمت
1
1401/07/04
الهه م
مرسی عزیزم
اما باردار نیستم همینجوری زدم ببینم اگه باردار باشم چقدر میشه
اما بازم خیلی زیاد ممنون که برام ذوق کردی بوس رو لپت
اما باردار نیستم همینجوری زدم ببینم اگه باردار باشم چقدر میشه
اما بازم خیلی زیاد ممنون که برام ذوق کردی بوس رو لپت
0
1401/07/04
Mahsa Joon
شماآی وی اف شدی؟
1
1401/07/04
Mahsa Joon
اهااا گلم ایشااالله یه روز بارداری ووووواااااقعیت
0
1401/07/04
الهه م
مررررررسی عززززززیززززم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘
1
1401/07/04
سوال کننده
اره هزیزم،انشاالله دامن شما هم سبز بشه ،برا من بارداری خ سختتتتتت گذشت
1
1401/07/04
سوال کننده
فداااات
0
1401/07/04
الهه م
مرسی عزیزم
خدا دختر نازت و برات نگه داره
کلا پروسه مادر شدن سخته 😂 از لحظه اقدام تا وقتی که جان در بدن داری
خدا دختر نازت و برات نگه داره
کلا پروسه مادر شدن سخته 😂 از لحظه اقدام تا وقتی که جان در بدن داری
2
1401/07/04
سوال کننده
خیلی سخته بخصوص الان نق زدن گریه ها شیر نخوردن نخوابیدن کلا هرروز ی داستان جدید
0
1401/07/04
✨کوثَر✨ .
وفا
0
1401/07/04
✨کوثَر✨ .
آرشیدا چطوره؟
1
1401/07/04
سارینا🧚 🤍🍓
سلام عزیزم مبارک باشه
شماهمون خانم اهوازی بودین درسته؟؟
شماهمون خانم اهوازی بودین درسته؟؟
1
1401/07/04
سوال کننده
بله عزیزم
0
1401/07/04
سوال کننده
ارشیدا خ نق میزنه خوابش عمیق نیس جرات نفس کشیدن نداریم
0
1401/07/04
✨کوثَر✨ .
شیر مادر سبکه زود هضم میشه واسه همین زود گشنش میشه بیدار میشه
0
1401/07/04
فرشته m
وای دختر من شما را یادمه هنش دلم میخواست تاپیک بزنم صدات کنم اما نه شماره شما را ااستم نه اسم شما را خداروشکر هم باردار شدی هم به دنیا اومد😁😍
0
1401/07/04
فرشته m
ماشالله هزارماشاالله خدا برات حفظش کنه 😍
0
1401/07/04
میترا hi
به به.قدم نورسیده مبارک عزیزم.من یادمه شمارو.
0
1401/07/04
نرگس مهر
مبارک باشه
0
1401/07/04
سوال کننده
شیر خشک هم میدم همینه
0
1401/07/04
سوال کننده
ممنون عزیزم 😘
0
1401/07/04
سوال کننده
فدات شم عزیزم
0
1401/07/04
سوال کننده
ممنون،از شما هم مبارک باشه
0
1401/07/04
ارزو مامان اردلان و نیکان
سلام خوبی مبارک باشه گلم😍😍
0
1401/07/04
سوال کننده
ممنون عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




