با عرض سلام و ادب خدمت پزشک عزیز
سوالم در مورد میزان و نحوه مصرف ویتامین دی برای بزرگسالان و کودکان هست، اینکه ماهانه مصرف بشه یا روزانه با چه میزانی که برای بدن مشکل ایجاد نکند، با اینکه ماهانه ۵۰ هزار مصرف میکنم همیشه مقدارش تو آزمایشاتم لب مرز ، به پسرم هم گاهی شربت استئوکر میدم البته نه هر روز، محبت می کنید مصرف صحیح بفرمایید
با تشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



456
1401/07/24



