Ooma

واکسن ۶ ماهگی چند تا هست؟

سلام خدمت دکتر اوما و مامانهای گل
واکسن ۶ ماهگی پسرم رو دیروز زدم ولی توی دوتا پاش زدن و قطره فلج اطفال بهش دادن
توی کارتش برای ۶ ماهگی زده بود قطره خوراکی فلج اطفال و پنج گانه
ولی قسمت تزریق واکسن جلوی خوراکی و تزریقی فلج اطفال و پنج گانه تاریخ خورده
۴ ماهگی توی دوتا پاش زدن
میخواستم بدونم درسته یا نه؟
چکار باید کنم

18 پاسخ 13,483 بازدید


شربت لاکسی ژل عوارض داره؟

سلام.من بخاطر استفاده از دمیترون یبوست شدم و بواسیر هم دارم
هرچقد انجیر الو و شلیل و لواشک میخورم فایده ای نداره.چندجا دیده بودم که لاکسی ژل میخورن.خواستم مطمئن شم ازتون بپرسم که ایا عوارضی بدنبال داره تو بارداری یا خیر؟

20 پاسخ 674 بازدید


راهکارهای لازم برای جلوگیری از تهوع بارداری

سلام دوستان خوبین.من خیلی زود ویارم شروع شد و چهار روزه عذاب میکشم.غروب ساعت ۷ ویارم شروع میشه حالم بد میشه فشارم میفته و تپش قلب و سر گیجه و حالت تهوع .نمیتونم شام بخورم
صبح ساعت ۶ صبح از خواب بلندمیشم از معده درد.حالت تهوع دارم باز تا ساعت ۱۲ ظهر.فقط عوق میزنم و معدم خیلی درد میکنه
دائم هم گشنمه.
توروخدا هرچی تجریه و راهکار دارین بهم بگین
شکلات ابنباتی زنجبیل خوبه؟؟

70 پاسخ 552 بازدید


آبریزش بینی در هفته ۱۷ بارداری

سلام خانم دکتر خسته نباشید من دیشب رفتم حمام و متاسفانه صبح با ابریزش زیاد بینی از خواب بیدار شدم چه دارویی پیشنهاد میدید استفاده کنم

7 پاسخ 233 بازدید


hcg دوفامد و تاخیر در پریودی

سلام وقتتون بخیر
کسی اینجا هست که از آمپولhcg چهارده روز نگذشته باشه ولی پریودش عقب بیفته من با دارو پریود میشم بعد قطع دارو ۴ روز بعدش پریود شدم ماه قبل
الان ۳ روز از موعدم گذشته
اما تازه ۱۲ روز بعد از آمپول hcg ام هست


بیبی چک گذاشتم منفی بود

کسی بوده با این شرایط کی بی بی چکش مثبت شده؟

6 پاسخ 526 بازدید


شیش ماهگی و شروع غذا خوردن نوزاد

سلام، برای شروع غذا دادن به نوزاد، باید روزانه چه مقدار غذا و آب به نوزاد شیش ماههم بدم و چه نوع غذاهایی باید باشه؟

14 پاسخ 544 بازدید


داروها برای فرزند

سلام خسته نباشید شب بخیر
بیماری عفونتی دارم دکتر داروهای زیرو داده.(داخل عکس)
برای شیردهی مشکلی نداره؟؟

12 پاسخ 519 بازدید


عفونت وخارش واژن ودردزیرشکم

سلام پزشک عزیز ظهرتون بخیر.
من چندروزی میشه که احساس خارش واژن دارم وداره زیادترمیشه..
ودردزیرشکم هم کمی دارم وهنگام نزدیکی کلابدنم احساس خارش داره وزیرشکمم دردمیاد..
چندسال پیش اینطورشده بودم که فهمیدم عفونت رحم و واژن دارم ودرمان شدم..
اماالان باتوجه به اینک بچه شیرمیدم وتافرصت کنم که حضوری به مطب دکترزنان مراجعه کنم.
ازنظرشماچه داروهایی میتونم استفاده کنم ؟
حداقل یه دارویی لطفامعرفی کنیدکه این خارش ازبین بره خیلی اذیتم باوجودبچه ..وقتی قدم میزنم انگارتوبدنم اب داغ کتری روریختن...فقط هنوزسوزش ادرارآنچنانی ندارم..ممنون میشم جوابموبدید.

17 پاسخ 416 بازدید


میشه این نسجه رو برام بخونید نفهمیدم دکترم چی نوشت

سوالمو بالا پرسیدم 😑

76 پاسخ 550 بازدید


عوض کردن شیر خشک

سلام و خسته نباشید ببخشید دخترمن نارس و تو هفته ۳۴ با وزن ۲ کیلو به دنیا اومده دکتر بهش شیر خشک آپتامیل پی دی اف داد خریدیم دیگه گیر نیومد بعدش ببلاک پره مچور خریدیم اونم بعدش گیر نیومد ببلاک پی دی اف خریدیم الان هیچ کدوم گیر نمیاد نمیشه عوض کنیم بهش آپتامیل ۱ بدیم و مخصوص نارس نباشه؟الان ۴۵ روزشه و ۳ کیلو شده

6 پاسخ 443 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز میشه جواب آزمایش من رو ملاحظه کنید

سلام خانم دکتر
چهار روز از موعد پریودم گذشت و امروز آزمایش بتا انجام دادم و مثبت شد.
میخواستم نظرتون رو برای عدد بتا بدونم،نرماله؟
سونوگرافی کی باید انجام بدم؟

15 پاسخ 457 بازدید


عفونت و خارش شدید واژن اطراف آن 🤕

سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان عزیز
قبلا که آزمایش ادرار دادم نشون داد که عفونت دارم دکتر برام کپسول آزیترومایسین تجویز کرد اما نتونستم کامل استفاده کنم حالم بد میشد با هربار استفاده بعد که رفتم باز دکتر برام پماد. کلیترومازول یک درصد داد برا استعمال خارجی چون خارش سوزش داشتم ولی با استفاده از این پماد بازم هیچ بهبودی پیدا نکردم هم‌چنان خارش سوزش شدیدی دارم میتونم از کپسول کلیندامایسن استفاده کنم به عنوان چرک خشکن کن یا سرمی چیزی هست که بگیرم استفاده کنم که زودتر اثر کنه از این خارش سوزش راحت بشم واقعا دیگه تحملم تموم شده

15 پاسخ 484 بازدید


سرکلاژ تو هفته ۲۵

سلام خانمها من سرکلاژ شدم امروز تو هفته ۲۵ اخ انومالی ۴۲ بود نمیدونم چطور یهو شد ۲۵😭 الانم گفتن لگن بزترم دسشویی کیا سرکلاژشدن چه مشکلاتی داشتن من چیکار کنم به نظرتون بچهام برام میمونن😔

63 پاسخ 1,268 بازدید


سلام دوستان دخترم ۳ ماه و۲۴ روزشه

الان چند وقت میشه که شیر خوب نمیخوره قبلا هر دو ساعت ۹۰ سی سی میخورد اما الان هر ۳ الی ۳/۵ ساعت ۶۰ تا میخوره مگر اینکه شب باشه یکم شیر بخوره تو خواب
بعد بالا میاره کش داره انگار خلط باشه
با زبونش هم همش بازی می‌کنه و میجوه با سر شیشه هم همش بازی می‌کنه
لثش هم متورم شده یه جا اونم لثه کناریش
نمیدونم چیکار کنم واقعا نگرانم

8 پاسخ 369 بازدید


در حال اقدام هستم

خانم دکتر عزیز
من تنبلی داشتم و هورمون پرولاکتینم بالا بود دکترم دارو داد دو ماهه میخورم و تخمک گذاری و حس میکنم که انجام میشه
دیروز روز تخمک گذاریم بود و اقدام به بارداری کردم چند روز قبلش هم امتحان کردم
میخواستم ببینم امکانش هست باردار شم؟

32 پاسخ 674 بازدید


پدیا شور رو چجوری بدم به پسرم؟

سلام امروز پسرم رو بردم پیش متخصص براش پدیا شور نوشت ولی مشکل من اینه که کلا از اول شیشه نگرفت و شیرخشک نخورد توی لیوان هم میریزم در حد کمی میخوره فقط
بنظرتون چجوری بدم بهش؟ میشه پنکک یا کیک که درست میکنم بجای اب یا شیر بریزم تو مواد؟ شما پیشنهاد بهتری ندارین ذهنم قفل شده

37 پاسخ 8,019 بازدید


خوردن شکلات 🍫 ☕️

سلام
وقتتون بخیر
من یه سوال دارم
من کلا چایی نمیخورم و قبلا شکلات ام زیاد نمیخوردم اما الان خیلی هوس شکلات دارم همش
هر روز شکلات میخورم اما مقدارش مثلا یا یدونه شکلاته یا یدونه کوکی شکلاتی با روکش شکلات یا یک شیرکاکائو از این پاکت های کوچیک یا شیر با نصف این بسته های فوری کاپوچینو یا چند لقمه شکلات صبحانه
یکی از این ها رو در روز مصرف میکنم یا نهایت یکی از این ها با شیر کاکائو یا شیر و کاپوچینو اگه خیلی دیگه ناپرهیزی کنم
میخوام ببینم‌این مقدار اسیب زا هست؟
یعنی باعث بیش فعالی بچه میشه
البته من سه ماه اول اصلا مصرف نکردم الان دو سه ماهه مصرف میکنم

12 پاسخ 676 بازدید


هفته ۴۰ بارداری

سلام دکتر اومایی عزیز و دوستان گرامی تاریخ سونو ۳۳هفتگی من زده زمان زایمان ۳۰مرداد اوما زده ۲شهریور هنوز هیچ علایمی ندارم فقط امروز کشاله ران.پای چپم یه کوچولو درد میکنه احتمال این هفته زایمان کنم هست

9 پاسخ 587 بازدید


برای ازبین بردن اهک داخل کتری چکارکنم

سلام میخوام مثل روز اولش بش..خیلی جرم بسته

11 پاسخ 901 بازدید


یبوست نوزادی که تازه غذا میخورد

سلام دکتر جان پسرم از وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت شده.
دیروز تو سوپش جعفری اضافه کردم مدفوع امروزش خیلی سفت بود.
بابت عکس پوزش میخوام

41 پاسخ 1,644 بازدید