جواب آزمایش ممنونم اگرم راهنماییم کنید
سلام خانم دکتر عزیزم آیا امکان داره جواب آزمایش من بگید؟
مقدار آب برای نوزاد شش ماهه
سلام من بچم تازه واکسن شش ماهگیشوزده نمیدونم دقیق چقدر آب بدم در روز و اینکه سوپ و فرنی چند قاشق در روز بدم کلا نحوه غذا دادن بهش رو کامل نمیدونم
در باره خوابیدن بچه
سلام
پسر من خیییلییییییی مقاومت میکنه برای خوابیدن
بیچاره و مستأصل میشم واسه خوابوندنش بیشتر وقتا
باید چیکار کنم؟
بگم گ باهاش بازی میکنم، خسته میشه، حتی خوابش میاد ولی میزنه زیر گریه یا پا میشه میره ک نخوابه
روتین هم داریم، ولی باز فایده نداره انگار
بعد کافیه ۴نفر بدونن ک تو داستان داری با خواب بچت، شریف میگن مشکل داره نمیخوای دکتر ببریش؟ چراا اینطوریه؟ فلان...
کهیر یا اگزمای پوست نوزاد
دخترم ۳ ماهشه یک ماهی هست که صورتش اول جوش های ریزی زد بعد زیر گردنش و ارنج و پا و دستش بعد کشیده شد به پشت و شکمش ولی حالا بیشتر شبیه اگزما و کهیر شدن، بردمش دکتر بهش پماد ان ان داد حالا عکسشم میزارم میخواستم ببینم به خاطرچیه و درمانش چیه
سونو وآزمایش NT کی باید انجام بشه
سلام دکتر جان
ببخشید من به حساب تاریخ پریودم 12 هفته رو تموم کردم وارد 13 هفته شدم. اما در سونوهایی که انجام دادم گفتن یکهفته اختلاف هست ویک هفته کمتر از تاریخ پریوده وبا این حساب من الان 11 هفته رو تموم کردم. با این حال من الان برای انجام آزمایشات میتونم برم یا نه؟؟
عفونت ادراری بعد از سرکلاژ
سلام خدمت دکتر اوما و دوستان اوما عزیز
من دوقلو باردارم بخاطر این که بچهام اومدن پایین و طول سرویکسم کم شده
مجبور شدن سر کلاژ کنم ،حالا ۴ روز میگذره که پایین شکمم بهه سمت رون پا درد میکنه دیشب با درد رفتم بیمارستان که گفتن عفونت ادراری خیلی زیاد داری خارش هم دارم ،بهم سفیکسیم ۴۰۰( روزی یکی) داده دکترمم بعد عمل اموکسی سلین هر ۸ ساعت ۱عدد
سوالم این هست هم اموکسی سلین رو باید بخورم هم سفیکسیم یا چطور
و این که راهکارهای دگ برای رفع عفونت بدید ممنون
چجوری لکه بینی را قطع کنم؟؟؟🤕
سلام من چند روز پیش پیام دادم که پریودیم به هم ریخته تا ۲ روز خونریزی داشتم و بعد لکه بینی دیشب پایان ۱۰ روز بود ولی همچنان لکه بینی داشتم صبح ساعت ۳ معاینه کردم دیدم پاکم . غسل کردم و چند ساعت بعد با همسرم رابطه داشتم الان دیدم دوباره لک شدم ولی لکش فرق داره ترشحش زیاد و حالت تخم مرغی شکل مثل زمان تخمک گذاری ولی صورتی روشن چیکار کنم زودتر قطع بشه
قندبارداری در شب باید چندباشه؟
سلام دکتر جون من الان قندم و گرفتم ۱۳۸بودهنوز شام نخوردم ایا قندم بالاست یانه؟
برای کولیک یا رفلاکس نوزاد ۳۱ روزه
سلام ممنون میشم دوستان عزیز و همچنین دکتر اوما عزیز راهنماییم کنن برای نوزاد ۳۱ روزم که داره شیر ببلاک arمیخوره و قطره نفخ کولیک ezهر ۸ ساعت ۸ قطره میدم...ولی کلا بچم داره اذیت میشه و دکتر هم گفته باید چلش بشه بیای تا دست من باز باشه و قطرشو عوص کنم ولی خب خیلی پسرم داره اذیت میشه خوابش اگاهه و نفخ بیدارش میکنه یا مقاومت میکنه نمیخوابه شما چه راهکاری بهم میدین...واقعا هم بچه داره اذیت میشه هم خودم ..همش دارم راه میبرمش ولی هبچ تاثیری نداره حتی شکمشو ماساژ میدم...
مصرف هم زمان قرص های کلسیم و فولیک اسید
سلام دکتر جان اوما ، من 22 هفته اس که باردارم و تقریبا از اوایل بارداری قرص فولیک اسید و کلسیم رو مصرف میکنم، با توجه به این که تعداد قرص هایی که میخورم زیاده، یه جوری شد که من این دو تا رو موقع ناهار اسفاده کردم با هم ، الان شنیدم که باهم تداخل دارن ، میخوام بدونم تا الان که اینجوری مصرف کردم آیا هیچ کدوم جذب بدن نشده ؟ خطری برای جنینم هست ؟ و اینکه این سری دکترم فولیک اسید رو قطع کرده چیکار کنم به نظرتون خودم ادامه بدم ؟
اقدام به بارداری
سلام روز وشب برشما خوش برای اقدام به بارداری چه آزمایش های باید انجام داد و آیا مرد هم باید آزمایش خواستی بده ؟
استفاده از شیاف روی شیردهی اثر داره؟
سلام خانم دکتر وقت بخیر
بعد از زایمان دچار یبوست شدید شدم در حدی ک مقعدم زخم شده و خونریزی داره، چه شیاف و پمادی میتونم استفاده کنم؟ این شیافه رو شیردهی اثر نداره؟
زمان سونو واژینال برای سایز و کیفیت فولیکول
سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیز
میخواستم برای چکاپ فولیکول و تخمدانها سونو واژینال انجام بدم.
دوره هام ۲۸ روزه و میانگین ۲۷روزه هست و طول خونریزیم ۴ روزه.
چه روزی باید برای سونو برم؟ مبخوام روز دقیق تخمک گذاری هم مشخص بشه
معرفی دکتر اورولوژیست برای همسرم
سلام دوستان
من مورفو وتحرک همسرم بینهایت پایینه و همینطور میل جنسیش خیلی اومده پایین و حتی ماهی یبار هم دیگه توانشو نداره و دنبال یه دکتر هستیم برای درمان
اگه پزشک حیلی حاذق تو تهران میشناسید معرفی کنید
تشکر
جنسیت nt از روی عکس
کسی میتونه از روی عکس تشخیص بده دختر یا پسر
چرکی شدن جای واکسن
سلام
این جای واکسنیه ک تو بیمارستان زدن
قبلا چرکی نبود الان چرکی شده چیکار بکنم
دخترم ۳۸ روزشه
ایا این شربت لاکسی ژله؟
سلام دوستان خوبین.من عادت دارم وقتی از داروخونه چیزی مبخرم مطمین شم بعدش استفادع کنم ازش چون داروخونه ای ها از بس سرشون شلوغه میترسم یوقت یچی اشتباهی بدن
.هرچقد روش دنبال آرم لاکسی ژل گشتم نبود.میترسم یوقت یچی دیگه باشه؟خودشه؟
سلام دکتر جان روزتون بخیر میشه آزمایش منو تفسیر کنید ممنون
میشه راهنمایی کنید ممنون
جمع شدن نی نی سمت چپ
سلام خوبید
میگم یه دوساعتی هست که نی نی من سمت چپ شکمم جمع کرده خودشو
تکوناشو احساس میکنما ولی فقط یه گوشه س
چرا به نظرتون؟
چیکار کنم نگرانم
چقدر پیدرولاکس باید به بچه دوساله بدم ؟
دخترم یبوست هست پیدرولاکس گرفتم نمیدونم چقدر بدم .خیلی به سختی مدفوع میکنه و خیلی سفته باگریه زور زدن تا کارشو میکنه اونم قدر تیله




