احساس میکنم اطرافش کبود شده اره؟
عزیزم دستش نزن این احتمالا همانژیوم هست که توی صورت یا بدن بعضی بچه ها هست و معمولا تا دو سالگی میره و خطرناک هم نیست
احتمال داره بزرگ تر هم بشه اما بعدش کم کم کوچیک میشه و بعدش هم میره کلا
سلام
عزیزم همانژیومه
دست نزن بهش اصلا
اگر تا ۲ سالگی بزرگ شده با جراحی بر میدارن
دختر من پشت گردنش داشت جراحی کردم برداشتم
از اینا بچه خاهر منم داشت😍انقده ناز بود الان نه سالشه رفته تو رو سرشو رو ارنجش داشت
بزرگ بزرگ میشه بعد از دو سه سالگی کوچیک میشه و میره
دختر منم تو کله ش داره😍😍😍

😍😍قلب من تو سرش داشت انقد بزرگ شد بعدش خودش رفت
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جان دل اگر دور این ضایعه کبود نیست این قرمزی احتمالاً ناشی از تجمع شبکه مویرگی که به عنوان همانژیوم شناخته می شود بوده که با گذشت زمان و بزرگتر شدن دلبندتان به صورت خود به خود تا حوالی سن یک سالگی برطرف خواهد شد اما اگر احتمالاً متوجه شدید که با گذشت زمان این قرمزی به جای کوچک شدن روند افزایشی طی می کند یا با علامت دیگری همراه میشود جهت بررسی و انجام اقدامات درمانی لازم به پزشک مراجعه کنید. فقط به هیچ عنوان دستکاری نکرده و فشار ندهید🌹
سلام ممنونم از مامانای عزیز وخانوم دکتر جان