Ooma

شربت زینک تا کی میتونم برای پسرم استفاده کنم

سلام.دکتر اوما ودوستان...پسرم ابله میمون گرفت ده روز پیش خوب شده الان..دکتر بهش شربت زینگ هم داده برای تقویت سیستم بدنی...

تا کی میتونم زینک استفاده کنم برای پسرم؟؟؟؟میتونم چندماه بهش بدم؟؟؟

12 پاسخ 520 بازدید


معرفی پیجای سیسمونی اینستا

سلام قشنگا
یه پیج سیسمونی میخوام که لباس تکه ای یا از اون سه تیکه ها داشته باشه

بیشتر لباس باشه تا کریر و کالسکه و....
قیمتاشم مناسب باشه
مرسی

14 پاسخ 800 بازدید


لطفا سونوی خواهرمو تفسیر کنین

ممنونم
بالا پرسیدم

6 پاسخ 450 بازدید


طریقه مصرف دارو.. .

وقت بخیر. این دوتا واسه زمان بارداریم بوده
میخواستم بدونم الان چطوری ازشون استفاده کنم

و این ک بنده بیشتر اوقات سرگیجه دارم. میتونه از کمبود اهن باشه؟
البته من از بعد بارداریم عفونت دارم ربطی ب عفونت هم میتونه داشته باشه؟

4 پاسخ 358 بازدید


گریه و بی قراری شدید نوزاد

سلام دکتر پسرمن کولیک و رفلاکس البته البته تحت درمان هست .اما چندروزیه خواب عمیق از ۴صبح تا ۴بعدازظهر نداره همش هم نق میزنه و خوابش میاد اما دایم از خواب میپره.وسر ساعت ۳تا۴عصر گریه ی شدید میکنه انقدر که نفسش بند میاد .دلیلش رو نمیدونم .ممنون میشم کمکم کنیدکه علتش چیه

66 پاسخ 529 بازدید


آیا تست گلوکز (دیابت بارداری) برای همه بارداران واجب است؟

سلام من هفته ۲۶ بارداری هستم ۱۷ ام مرداد رفتم برای معاینه های ماهانه پیش دکترم.خداروشکر همه چی خوب بود .فقط برام تست گلوکز ننوشت ، گفت برو تا یه ماه دیگه یعنی میشه ۱۷ ،۱۸ ام شهریور.سوالم اینه من تو گوگل خوندم تست گلوکز گویا تا ۲۸ بارداری انجام میشه،درسته؟بعد امکان داره کسی نره بده یعنی دکترش نده؟من تو چکابم هم خداروشکر همه چیم خوب بود اگه ۱۷،۱۸ شهریور برم دکتر که هفته ۲۸ هم رد کردم .با توجه به اینکه هیچ وقت دیابت نداشتم و همیشه حتی قبل بارداری هم شیرینی جات کم میخوردم و رعایت میکردم ، تست سنجش گلوکز دیابت بارداری ندم چی میشه؟

23 پاسخ 574 بازدید


معرفی قطره آهن خوشمزه

سلام خانم دکتر و مامانای عزیز
برای پسرم قطره آهن گرفتیم اصلا خوشش نمیاد تا قطره چکانو میبرم نزدیکش دهانشو میبنده بزورم میدم بهش حالش بهم میخوره بالا میاره چه قطره اهنی بگیرم که خوشمزه باشه؟

46 پاسخ 506 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری دوم

سلام وقتتون بخیر لطفا آزمایش من رو ببینین🌹

8 پاسخ 280 بازدید


انقباض یا گرفتگی اطراف ناف

سلام شبتون بخیر ⚘.من یکی دوروزه اطراف نافم گاهی حس گرفتگی و سفت شدن شکم دارم .نمیدونم انقباضه یا نه ؟ با خوابیدن بهتر میشم .میخواستم بدونم طبیعیه؟ البته معدم کلا نفخ زیاد میکنه..مرسی💙

17 پاسخ 786 بازدید


درد شکم در بارداری

سلام من ۲۸هفتمه دوشبه موقع شام شکمم خیلی دردمیکنه دورنافم فشارمیادپهلوهامم انگاریه چیزتیزفشارمیاره صب خوب میشم فقط شبااینجورم خودم حس میکنم بچه چرخیده چون دوطرف پهلوهام برامدگی ایجادشده قبلا زیرنافموبالای نافم بود باید چیکارکنم ؟

6 پاسخ 450 بازدید


تب دربارداری ، هفته ۱۸

سلام و خسته نباشید، من از دیروز مریض شدم ،دمای بدنم از دهان ۳۷.۹ بود، امروزدکترم رفتم استامینوفن داد و گفت دیفن هیدرامینم قرقره کن،ولی احساس میکنم تغییر نکردم هیچ شاید بدترم شده باشم
سوالم اینه دمای نرمال تو بارداری چقدره واز چند بالاتر باشه برای جنین خطر داره؟
راهکارم بدین لطفا که من حالم بهتر شه به امید خدا
خیلی نگران بچمم

26 پاسخ 358 بازدید


کسی تا حالا زگیل تناسلی یا همون ویروس hpv داشته؟

چیکار کردید؟ من از همسر اولم گرفته بودم نوع ۶ سال ۹۸ مثبت شد سال ۹۹ منفی شد ازمایشم دیگه هم هیچی نبود رو بدن منو شوهرم تا الان تو بارداری یروز یه ضایعه دیدم که از ترسم زود دارو زدم رفت نمیدونم زگیل بود یا نه .
حالا خیلی نگران شدم میگم نکنه برگشته اخه میگن ایمنی ضعیف بشه بر میگرده😭 نوعش خطرناک نشده باشههه حالا.... کلا خیلی مریضی استرس اوریه من از سال ۹۸ همیشه بهش فکر میکنم. شما ها چطوری کنار اومدید باهاش؟

12 پاسخ 982 بازدید


خانم sara jafariمیشه بیای

سلام سارا جان
خوبی عزیز
ببین رفتی پیش دکتر امیری چه جوری بود؟
خودش ویزیت میکنه یا ماما ؟

35 پاسخ 654 بازدید


کیا پودر اینوفولیک میخورن

بیاین اینجا تا زمان موعدمون دور هم باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم

146 پاسخ 14,915 بازدید


تفسیر سونو ان تی

خانم دکتر عزیز سلام
ممنون میشم آزمایش و سونو انتی بنده رو تفسیر کنید😊🙏

31 پاسخ 2,382 بازدید


دکتر عزیزم جواب سونوگرافی منو تفسیر کنید لطفا خیلی نگرانم

سلام دکتر عزیز

15 پاسخ 372 بازدید


چیکار کنم پسرم وزن بگیره :(

یه وقت هایی خیلی خوب غذ ا میخوره ولی اکثرا بی اشتهاس
یا مثلا امروز از صبح تا شب هرچی دادم نخورد ، فقط شام یکم خوب خورد
دوست داره خودش غذا بخوره ، یه ذره هم که میخوره ته دلش میگیره دیگه نمیخوره بازیگوشی میکنه
الان چند ماه درست وزن نگرفته دکتر براش آزمایش نوشت آزمایشش خوب بود
خیلی هم شیطونی میکنه و آروم نداره میکن شاید بخاطر تحرکش هرچی میخوره میسوزونه
دیگه خیلی اعصابم خورد سر وزن گیریش

30 پاسخ 804 بازدید


تفسیر آزمایش خون

سلام دکتر عزیز لطفا ازمایش منو تفسیر میکنید. ممنونم از پاسخگویی

14 پاسخ 327 بازدید


آیا کسی بیمارستان اقبال قبلا سزارین کرده یا قراره اونجا انجام بده؟

سلام دوستان کسی بیمارستان اقبال تهران سابقه سزارین داشته و یا اینکه کسی رو داشته اونجا سزارین انجام داده باشه؟من دکترم فقط اونجا سزارین میکنه .میخواستم ببینم چجور بیمارستانیه؟

12 پاسخ 566 بازدید


کم کاری تیروئد

سلام وقت بخیر کم کاری تیروید گرفتم تو بارداری اوایل ۴/۲بوده الان تو دوازده هفته و ۶روز آزمایش تکرار کردم شده ۰/۷۳به نظرتون قطع کنم قرصمو روزی نصف قرص خوردم لطفا جواب بدین

27 پاسخ 446 بازدید