تفسیر آزمایش مدفوع نوزاد سه ماهه
با سلام خدمت پزشک اوما ..بی زحمت همین آزمایش مدفوع دخترمو تفسیر کنین .ممنونم
سلام پزشک اوما لطفا نتیجه عکس رنگی رو تفسیر کنید، مچکرم
سلام عکس رنگی انجام دادم ،گفتن نرماله ،و لوله ها باز، میخام مطمعن بشم ،ینی همچیز خوبه؟چسبندگی اینا نداره ؟؟
ترشح از سینه در بارداری
میگم خانما من از امروز از نوک سینم ترشح شفاف میاد شاید یه قطره کمتر ولی مثلا امروز چند بار اومده خواستم ببینم مشکلی نداره عادیه تو بارداری یا نه؟
سلام خانم دکتر و خانمایی که آنوکساپارین تزریق میکنن میشه تا آخر بارداری به شکمم بزنم؟
آخه من تا یه ماه قبل به شکمم میزدم ولی الان یه ماهی میشه که به بازو میزنم
تو بروشور آمپولم نوشته که به شکم تزریق شه برا همین دلم میخواد به شکم بزنم ولی متاسفانه میترسم میدونم که پوست هفت لایست و اینا ولی خب باز میترسم
کنار رفتن چشم بند نوزاد زیر دستگاه رفع زردی خیلی خطرناک است؟
سلام پزشک جان دخترم زردی داره و زیر دستگاه هستش برا رفع زردی ی بار متوجه شدم در حد ۴ الی ۵ دقیقه یکمی چشم بندش کنار رفته سریع چشم بند رو درست کردم ولی الان استرس دارم ک نکنه خدایی نکرده برا چشمش مشکلی پیش اومده باشه....راهی هست بفهمم برا چشمش مشکلی پیش اومده یا نه؟
دل درد کمردرد شدید
سلام این سوال دوستمه. پزشک عزیز و کسانی که تجربه دارند لطفا راهنمایی کنند، ممنونم. ایشون چهارم مرداد ماه پریود شدند و الان نزدیک ده روز هست که کمر درد و دل درد دارند به طوری که در خوابشون اختلال پیش اومده. و تکرار، مکرر ادرار هم دارند. آیا امکانش هست ایشون باردار باشند.؟؟؟؟ با بی بی چک هم الان مشخص میشه که ایشون باردار هستند؟؟؟ یا اینکه احتمال دارد
عفونت داشته باشد؟؟؟
معرفی شربت آهن وموبتی ویتامین برای نوازد ۷ ماهه
سلام خانم دکتر ودوستان خسته نباشید پسرم الان ۷ ماهه است این قطره مولتی ویتامین بهداشت خیلیی بد میخوره واوق میزنه وبالا میاره وهمچنین مولتی ویتامین .منم امروز رفتم اینارو گرفتم وبهم گفتن خارجیه البته یه سری از دوستان معرفی کردن که گفتن عالیه و جتی قطره آهن دندونا راهم سیاه نمیکنه وعالیه ومواتی ویتامینشم عتلیه ما ها استفاده کردیم منم خوتستم بپرسم که اینا عالین یا خیر؟؟وکسی بوده که استفاده کنه لطفا جواب بدید؟؟؟؟
مصرف لاکتوفم و پماکلوتریمازول ۱درصد
سلام خدمت دکتر و دوستانشب بخیر
من دیروز ترشح تیکه ای سفید داشتم کمی از حدمعمول بزرگتربود .لباس زیرم چندوقتیه بو میگیره
فکر نمیکردممهم باشه
به دکترم تلفنی گفتمبهم این دوتا دارو رو داد .
کسی تاحالامصرف کرده ؟ توی یه تاپیک دیگه خوندم لاکتوفم نباید مصرف شه.
جواب ازمایش اسپرم شوهرم
جواب ازمایش انالیز اسپرم شوهرمو بزارم میتونید جوابشو بگید؟ خیلی استرس دارم میخوام بدونم عقیم نیس؟😣😓
بی خوابی کودک یک سال و چهار ماهه
سلام خانم دکتر عزیز دخترم شبا بیداره تا صبح ساعت ۹ یا ۱۰ دیگه میخوابه تا عصر هرکاری هم میکنم خوابش رو تنظیم کنم نمیشه که نمیشه خیلی لجبازه همش گریه و جیغ حالا تصمیم گرفتم شبا بهش شربت خواب آور بدم اما نمیدونم چه شربتی بدم بخدا کلافه شدم باردارم واقعا به استراحت نیاز دارم ممنون میشم راهنماییم کنین
درمان سوزش سر دل و مزه بعد دهان در بارداری و دیابت بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید
بنده از هفته هشت بارداری دچار سوزش سر دل شده ام و بیشتر اوقات هم دهنم مزه بدی میده مجبور میشم حتما باید ادامس دهنم باشه راهنماییم کنید چکار کنم با این سوزش سردل و مزه بد دهانم؟؟
یه سوال دیگر هم دارم بنده سر بارداری قبلیم دچار دیابت بارداری بودم
الان قندم نرمال هست نیاز هست رژیم غذاییم رو رعایت کنم؟؟ قند ناشتا 85 و دو ساعت بعد 105 بوده
قرص دوفاستون و پریودی
سلام خانوم دکتر وخانوما یه سوال فوری دارم مال دختر عمومه میشه لطف کنین جواب بدین ممنونم عکس سوالو میذارم گروه چون پیام داده بهم
تفسیر ازمایشات خونی
سلام دکتر عزیزم من از بعد از واگسن دوز سوم سینوفارم دوهفته بعدش کهیر زدم خیلی دکترم رفتم و انتی هیستانین های مختلف خوردم رژیم غذایی هم تا جایی که بتونم رعایت میکنم اینم ازمایشاتم هست
تاول بزرگ روی لثه
سلام دکتر اوما
و دوستان اومایی
این دوتا عکس از دهان پسرم گرفتم
این واسه دندونه؟
نیاز هست ببرم دکتر؟
تا دیشب که شام دادم بهش اینطوری نبود
امروز موقع صبحونه دیدمش اینطوری شده
سمت راستش خیلی بزرگتر شده نسبت به صبح
درمان التهاب خفیف لوله فالوپ
سلام
واسه درمان التهاب خفیف لوله فالوپ معمولا چه دارویی میده دکتر؟؟
التهاب لوله فالوپ مانع بارداری میشه؟؟
هر دو تخمدانم کیست آندومتریوما داره 3سانتی و 4 سانتی
عکس رنگی دادم لوله هام باز شدن گرفتگی کمی داشتم که باز شد
رحمم عقب رفته بود
با این مشکلات امکان بارداری هست؟؟
این ماه قرص لتروزل شبی 1 عدد خوردم
فردا باید سونو فولیکول بدم
بی بی چک مثبت و سونوگرافی بدون علائم بارداری
سلام خانم دکتر من هجدهم تیر آخرین پریودم بود و اینماه پریودنشدم دیروز بی بی چک زدم و بی بی به سرعت دوخط افتاد به علت اینکه این مدت ازپریودم گذشته بودصبح رفتم سونو ودرکمال تعجب متن سونویی ک میفرستم بهم دادن بنظرشمااین نتیجه طبیعیه ؟ممکنه خارج رحم باشه یااینکه اصلابی بی چک کاذب باشه خیلی گیج شدم فردا تیتربتامیدم اماالان واقعا نمیدونم چه خبرشده چی میشه بی بی مثبت بشه وسونوگرافی اینطور
ترمور کودک ۸ ماهه
سلام خسته نباشید
من پسرم دو ماهی هست دقت کردم زل میزنه بد میلرزه،فقط دقت نکردم که ادرار میکنه اینجوری میشه یانه..
ولی بعضی موقعها توی حموم زل میزنه بد میلرزه بارها دیدم
نه همون کلا ولی زیاد نیست
نه که همش اینطوری بشه
برای چکاب یه دکتر خانواده شوهرم بردن دکتر لسانی نه برای این موضوع یهو اون تا پسرمو دید عالیه فقط علائم ترمور داره یکی از علائم تشنجه اگه شدید شد قرص داد بدید ده روز
منم بردمش دکترش گفت نباید بدون اجازه دکتر مغزو اعصاب کودکان این دارو میداد منم نداده بودم گفت چیزی نمیبینم ولی ضرر نداره ببری نوار مغز
چون من سر پسرم لاموژین میخوردم گفت ربطی نداره اگه داشت همون ماه اول یا دو ماه اول پسرت تشنج میکرد
چیکار کنم تروخدا راهنمایی کنید
الانم یماه باردارم
باز لاموژینو گفت باید بخوری
تفسیر آزمایش اسپرم برای اقدام به بارداری
با سلام خدمت پزشک اوما
لطفا آزمایش اسپرم همسرم تفسیر شود با توضیح اینکه ایشون ٣٧ سال سن دارن و سن من ٣٢ سال هست یک دختر ٢سال و نیم داریم و برای فرزند دوم یک ماه هست اقدام کردیم و نتیجه نداده
برای وزن گیری جنین چی خوبه
سلام
امروز سونو دادم گفتن بچه ت ریزه و دور شکمش کوچیکه!! چی بخوره ک وزن بگیرع. سونورو میزارم
خارش و سیتریزین در هفته ۳۲
سلام من خارش دارم و آزمایش آنزیم کبدی دادم مشکلی نبوده
دکتر بتامتازون داد و سیتریزین
سیتریزین رو کی باید بخورم؟ بعد کدوم وعده؟ چندبار در روز؟




