Ooma
پرسش (1401/07/27):

تفسیر آزمایش ماموگرافی

سلام خانم دکتر ممنون میشم آزمایش ماموگرافی مامانمو تفسیر کنید

تفسیر آزمایش ماموگرافی
سلام به روی قشنگتون عزیزم
خوش‌بختانه شواهدی به نفع بدخیمی وجود ندارد، اولين ماموگرافی مادر محترمتان هست؟
بله خانم دکتر
ینی کلا مشکلی هست؟
خیر جان دلم مشکلی وجود ندارد. فقط تغییرات خوش خیم دیده شده که باید ماموگرافی 6 ماه آینده تکرار شود یک سونوگرافی و معاینه و لمس سینه هم توصیه میشود💖
ممنونم خانم دکتر جان
خواهش میکنم گل من💜💜
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.