سلام دکتر عزیز
پیشاپیش ممنون از وقتی که میذارین💜
دکتر پسرم سرما خورده دیروز بردم دکتر دارو داده بهش دیشب دادمش ولی تا صب بیتابی کرد و گریه تب هم نداشته که بگم از تب بوده همش احساس میکنم داروی اشتباهی داده
داروهاشم آزیترومایسین 100 وگایافنزین و سالبوتامول بهش داده
ینی امکان داره به دارو ها حساسیت نشون داده باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



376
1401/07/28


