راهنمایی درمورد غذای انگشتی ب کودک ۱۱ ماهه
سلام . پسرم ۱۱ ماهشه و کلا غذا رو نمیجوه . دروسته قورت میده یکم ک دروشت باشه عق میزنه و کلا میاره بالا . گاهی وقتا سیب یا نون یا سیب زمینی میدم دستش تا عادت کنه اما فایده نداشت . یکم نگرانم . دوتا دندون پایین و چهارتا بالا دراورده . چیکار کنم ک بتونه خودش بخوره . الان ب خاطر اینکه بخوره مجبورم همه چیو پوره کنم . موز مثلا میدم دستش تیکه تیکه میکنه اما نمیجوه میخواد قورت بده حالش بد میشه .
عدم آروغ و بالا آوردن نوزاد دو روزه
سلام دکتر عزیز و دوستان اومایی من دیروز سزارین کردم قرار بود ۶شهریور بستری بشم ولی نی نی مون عجله داشت و زودتر کیسه آبم پاره شد و بلافاصله سزارین شدم
مشکلم این هستش که اصلا شیر ندارم و از دیروز هرچی تلاش میکنم هیچ شیری ندارم دکتر اطفال بیمارستان بعد چن بار معاینه بهم گفت شیرخشک آپتامیل یا ببلاک بگیرم منم آپتامیل گرفتم ولی متاسفانه یا بالا میاره یا اصلا آروغ نمیزنه که بازم بالا میاره یا همش رو یا کمیش رو😢😢اینم بگم بعد بالا آوردن سکسکه هم میزنه
نمی دونم بهش چه شیری بدم؟؟در ضمن برا اومدن شیرم هرکاری میکنم که زود شیرم راه بیوفته و بچم گشنه نمونه😭😭
درد بالای شکم و تیر کشیدن شدید
سلام وقتتون بخیر پیشاپیش از پاسختون ممنونم 💐💐 من سه روزه حدودا بالای شکم و زیر معدم یه سوزش خیلی بدی میگیره همراه با درد انقد که جلوی حرکتم رو میگیره این طبیعی هستش تو این هفته های بارداری یا خدای نکرده مشکلی وجود داره و اینم خدمتتون عرض کنم من انقباض های کاذب زیاد دارم همینطور درد شدید کمر تو این هفته ها هم هر روز با یه مورد جدید روبرو میشم خواب رفتگی یک طرفه بدنم حتی نصف صورت و نصف لبم یا احساس گیجی و منگی طوری که برای صحبت خیلی باید دقت کنم تا بتونم کلمه رو درست تلفظ کنم .
بی قراری و گریه شدید نوزاد
سلام خانم دکتر عزیز و مامانهای اومایی
نوزاد من ۴۴روزه هست تقریبا ٢٠روزی میشه خیلی بی قراره گریه های شدید میکنه شبانه روز تا ببداره گریه میکنه اصلا اروم نمیگیره
روزی ۴الی ۵بار مدفوع میکنه و مدفوعش ابکیه
همون لحظه که مدفوع میکنه به شدتی گریه میکنه که غش میکنه و باید سریع تمیزش کرد
قطره های پدی لاکت کولیکید گریم میکسچر دایمتیکون روتفلور همه رو امتحان کردم ولی همچنان و باهمون شدت گریه میکنه وقتی قطره ویتامین آد میخوره دفعش تا ١٠بار در روز هم میرسه ... شیر خودم و شیر خشک ببلاک ای آر و ببلاک ١ هم میدم بهش
توروخدا کمکم کنید دیگه توان نمونده واسم
علت درد در دنده سمت چپ
سلام خانم دکتر من یکی دو هفته پیش دنده سمت چپم در طول روز یکی دوبار درد میگرفت که با استراحت کم کم خوب میشد.دیگه اذیتم نکرد تا امشب که باز درد میکنه.
نگرانم.دلیلش چی میتونه باشه؟؟ایا طبیعیه؟؟
پوسیدگی دندانهادرشیردهی ونخوردن کلسیم دربارداری
سلام دکترعزیزمن چون زخم معده دارم تودوران بارداری وشیردهی نتونستم کلسیم وویتامین دی بخورم امروز توآینه دیدم دوتادندون جلوم پوسیده سیاه نشده حالت شکستگی داره وحس بدی دارم انگار سردوگرم شده خیلی ناراحتم دندونام همه دارن پوسیده میشن چیکارکنم ویتامین دی بخورم یاکلسیم ویتامین دی توازمایش 13 بود ولی نتونستم هیچ قرصی بخورم حالا افسرده شدم تازه 23 سالمه دندونام نابودشدن😔
آمپول هپارین یا انوکساپارین
خانومایی که سزارین کردین و آمپول استفاده میکردین.تا چند ساعت قبل عمل استفاده کردین؟
نفخ و باد معده
سلام به پزشک عزیز و اومایی ها. چند وقته نفخ و باد معده شدید دارم هرچی میخورم دلپیچه میگیرم خیلی اذیتم . واسه بهتر شدنش راهی هست؟ و اینکه علائم زایمانه یا نه؟
بی بی چک صب مثبت شب منفی
سلام نه روزه پریودم عقب افتاده تست ک میگزارم صب مثبت میشه شب دوباره با همون مارک منفی میشه علتش چیه
زمان گذاشتن ایودی بعد از زایمان و بهترین برند
سلام من تقریبا چهل روزه زایمان کردم با اینکه از اول خونریزی نداشم ولی رابطه نداشم و الانم نمیتونم رابطه داشه باشم هم واژنم بی نهایت خشک شده همم میترسم از خاملگی مجدد
میخام ایودی بزارم ولی خب دوتا از دوستام گذاشتن و بینهایت ناراضی بودن و در اوردنش ب دلیل عفونت و لکه بینی
منم میگم بزارم حالا نهایت خوب نبود در بیارم
اونایی ک گذاشتن بگن چ مارکی گذاشتن ک راضی بودن و چقدر بعد زایمان میشه گذاشت
کم بودن وزن در بارداری
سلام دکتر عزیز و دوستان.چرا وزن من هی داره میاد پایین .اصلا وزن نمیگیرم هیچ کمم دارم میکنم.بچم چیزیش نشه خیلی فکرم درگیره.ویارمم ک اصلا نمیزاره چیزی بخورم .هر چی میخورم خیلی کم میخورم یا اونی ام ک خوردم میارمش بالا.دیگه واقعا نمیدونم چکار کنم خسته شدم
لیزر در دوران شیردهی
دکتر جان سلام
من دخترم ۳ماهش هسن و شیرخودم میدم
میخواستم بدونم باتوجه ب اینک قبل هم لیزر انجام دادم آیت میتونم الان برای ادامه اش برم تاثیر نمیذاره رو شیر ؟ممنونم
واکسن چهار ماهگی و عوارض آن
سلام دکتر عزیز امروز پسرمو واکسن زدم شیر خشک جدید هم امروز شروع کردم نان ۱ از بعدظهر شکمش حالت خیلی روون کار میکنه دوبار تقریبا دفع داشته ممکنه از شیر خشک باشه یا واکسن؟شیر خودمم میخوره
از پوشک گرفتن
سلام دکتر جان
من پسرمو دو روزه آزمایشی بردم دسشویی ببینم آمادگی داره برا از پوشک گرفتن یا نه.وقتی میدونم دسشویی داره،میبرم نیم ساعت میشینیم🥴ولی اصلا جیش نمیکنه خودشو نگه میداره تا بیاد خونه ،میایم خونه جیش میکنه همون لحظه😕بلده خودشو نیم ساعت نگه داره جیش نکنه.
ولی تو دسشویی پی پی میکنه, اگه پی پی داشته باشه تا کارشو نکنه نمیاد خونه.چیکار کنم که جیش هم تو دسشویی بکنه؟ بنظرتون هنوز آماده نیس؟
ازمایش تحمل گلوکز.قند بارداری
سلام واسه تست تحمل گلوکز باید ناشتا بود؟
چجوریه ازمایشش
سفکسیم در بارداری
سلام
من تازه متوجه شدم باردارم ۴ روزه
قبلش تتو انجام داده بودم الان عفونت کرده
امروز سفکسیم ۴۰۰ خوردم عفونتش از بین بره
اشکال نداره؟
دختر موهای پشت سرش خشک و کلی موخوره داره
سلام دختر ۲۱ ماهه موهای پشت سرش خشک و کلی موخوره داره تا حالا چند بار کوتاه کردم ولی فایده نداره
فقط هم موی پشت سرش این طوری .شامپو های مختلف امتحان کردم ولی الان ایروکس میزنه .موهاش را هم ماسک میزنم ولی فایده نداشته
آیا آزمایشی هست بدم تا ببینم از چی خشکی پشت سر و موخوره هاش.؟؟؟؟
آهن سیدرال ۲ سیسی
مولتی ۲ سیسی
زینک ۲ سیسی میخوره
ممنونم
ازمایش قند ناشتا و دو ساعته
سلام خانم دکتر من خداروشکر تا الان قندم نرمال بوده
ولی چون مواد قندی میخورم برای اطمینان امروزم خودم رفتم ازمایش قند دادم عکسشو میفرستم
و اینک مواد قندی برای جنین ضرر داره؟؟
من صبحانه یا مربا یا ارده میخورم در طول روزم کیکی بیسکوئیتی هندوانه خربزه اینجور چیزا میخورم در این حد مصرف دارم
قندوشکرم اصلا نمیخورم
جواب آزمایش ممنونم اگرم راهنماییم کنید
سلام خانم دکتر عزیزم آیا امکان داره جواب آزمایش من بگید؟
مقدار آب برای نوزاد شش ماهه
سلام من بچم تازه واکسن شش ماهگیشوزده نمیدونم دقیق چقدر آب بدم در روز و اینکه سوپ و فرنی چند قاشق در روز بدم کلا نحوه غذا دادن بهش رو کامل نمیدونم




