سلام خانم دکتر نازم این غربالگری اولم میشه تفسیرکنیدبنظرتون خوبه؟
0
1401/07/27
سوال کننده

0
1401/07/27
سوال کننده

0
1401/07/27
یکتا (مامان نلین ❤️)
عالییییه به سلامتی مهشید جان
0
1401/07/27
سوال کننده
فدای تویکتا نازنین دعاکنیدتا اخرش همه چی خوب پیش بره منم دخترموب سلامت بغل کنم🥺🥺🥰🥰
0
1401/07/27
hana ۱۳۸۰
کاملا سالم گلم طبیعیه
0
1401/07/27
سوال کننده
ممنون هانا خشگلم😍😍😍
1
1401/07/27
hana ۱۳۸۰
فداتشم خداروشکر
0
1401/07/27
یکتا (مامان نلین ❤️)
همینطور میشه عزیزم ایشالا سال دیگه داری موهاشو شونه میکنی😍😊
0
1401/07/27
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر ک همه چی عالی و کم خطره عزیزم💕🧿
0
1401/07/27
سوال کننده
انشالله ممنون🥰🥰🥰
0
1401/07/27
صفورا !!
همه ریسکات پایینه عزیزم اوکیه همه چیت ان شالله ب سلامتی ب اخر برسونی
1
1401/07/27
سوال کننده
خداروشکرممنون که وقتتوگداشتی ماهی نازنین انشالله گل دخترتوب سلامتی بغل کنی
0
1401/07/27
سوال کننده
مرسی خوشگلم انشالله خداتودلی توحفظ کنه
1
1401/07/27
صفورا !!
فداتشم
1
1401/07/27
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
همچنین عزیزممم💕😇مرسی برای دعای قشنگت
0
1401/07/27
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان مهشید مهربان
خیلی خیلی مبارکتان باشد جانم ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین انجام دهيد. به علاوه از آنجا که در غربالگری مرحله اول اختلالات لوله عصبی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد در صورت موافقت پزشکتان میتوانید آزمایش Ntd screen (ضرورت جدی انجام ندارد) را برای ارزیابی این دسته از اختلالات در هفته های بعدی بارداری انجام دهید🌹🌹
خیلی خیلی مبارکتان باشد جانم ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین انجام دهيد. به علاوه از آنجا که در غربالگری مرحله اول اختلالات لوله عصبی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد در صورت موافقت پزشکتان میتوانید آزمایش Ntd screen (ضرورت جدی انجام ندارد) را برای ارزیابی این دسته از اختلالات در هفته های بعدی بارداری انجام دهید🌹🌹
1
1401/07/28
سوال کننده
ممنون خانم دکتر لطف کردید وقتتون گذاشتید و انقدرجامع وکامل جواب دادید 😍😍😍مرسی که هستید آخرهفته خوبی باخانوادتون داشته باشید 😘😘😘
1
1401/07/28
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و زیبا🌹💖🌹زنده باشید و ممنونم از دعای زیباتون ، امیدوارم شما هم روزهای خوشی را در پیش رو داشته باشید خوش قلب جان💖💖💖
1
1401/07/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جواب ازمایش غربالگری اول
- تفسیر جواب آزمایش خون غربالگری
- تفسیر غربالگری سه ماهه اول
- سونو غربالگری اول و نتیجه
- تعیین احتمالی جنسیت توسط دکتر.....
- نتیجه آزمایش غربالگری اول
- غربالگری اول درهفته 12 انجام دادم درمورد تفسیرش سوال داشتم?
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- یچه هاااا میشه یه لحظه بیاین جواب غربالگری اولم اومده💖💖
- تفسیر جواب غربالگری اول



447

