وقتتون بخیر پزشک عزیزم
من امشب رفتم دکتر خیلی ابریزش بینی و اشکریزش و سرفه داشتم پزشک عمومی بود .آموکسی سیلین۵۰۰ هر۸ساعت۱عدد .دیفن هیدرامین هر۸ساعت ۵سی سی .و یک عدد آمپول بتامتازون دادن چون سینم خیلی چرکی بود.و من تزریق کردم.اما حرکت بچه از بعد دارو ها کم شده درصورتی ک هرشب تا شام میخوردم حرکت داشت .الان دارم دق میکنم لطفا ب دادم برسید.نکنه این دارو ها برای بچم ضرر داشته 😭😭
پرسش (1401/07/26):
سلام پزشک عزیز.سرماخوردگی دربارداری و کم شدن حرکت جنین
475
82
1401/07/26
سوال کننده
0
1401/07/26
سوال کننده
مامانای اومایی تا پزشک میاد بیاید اگر تجربه ای دارید
0
1401/07/26
سوال کننده
الان از ۷غروب ک دارو هارو استفاده کردم هیچ حرکتی نزده
0
1401/07/26
خانم گل .
چیز شیرین خوردی؟
0
1401/07/26
سوال کننده
شیرین اره.حتی سیر هم غذاخوردم
0
1401/07/26
سوال کننده
خانم گل توروخدا بگو من چیکار کنم.بچمو بعد ۳سال انتظار خدا داده بهمون
0
1401/07/26
سوال کننده
فک کنم مشهدی هستی .الان کجا برم صدا قلب بچرو گوش کنم
1
1401/07/26
ماه 💙
عزیزم بخاطر تزریق بتامتازون هست
نترس یه چیز شیرین بخور و پهلوی چپ دراز بکش تایم بگیر ۵تا ضربه کوچولو زد هم اوکیه
نترس یه چیز شیرین بخور و پهلوی چپ دراز بکش تایم بگیر ۵تا ضربه کوچولو زد هم اوکیه
0
1401/07/26
سوال کننده
یعنی بتامتازون براش ضررداشته😭ای خدا خودت کمکم کن
0
1401/07/26
ماه 💙
داخل نت سرچ کن کدوم بیمارستان شبانه روزی هست و سونوگرافی دارن یا برو بخش زایمان سونو برات انجام بدن
0
1401/07/26
سوال کننده
صدا قلب فقط گوش کنم کفایت نمیکنه گلم؟
1
1401/07/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
نگران نباشید کاهش حرکات جنین بعد تزریق بتامتازون تا 24 ساعت طبیعی است اصلا نگران نباشید. آرامش خود را حفظ کنید، یک آب میوه غلیظ و شیرین مانند کمپوت که خنک باشد بخورید، آهنگ کنار شکمتان بگذارید و با چراغ قوه نور بتابانید، برای 20 تا 30 دقیقه صبر کرده و سپس به پهلوی چپ دراز بکشید و دستتان را روی شکم بگذارید. حرکات جنین را طی این نیم ساعت بشمرید، اگر 3 حرکت احساس کردید خوب است و اگر حس نکردید، برای نیم ساعت دیگر صبر کنید و اگر طی مجموع یک ساعت 5 حرکت خوب احساس کردید، مشکلی نیست جان دلم و در غیر این صورت اگرچه همچنان علت میتواند بتامتازون باشد اما برای آرامش خاطرتان جهت چک قلب به بیمارستان مراجعه کنید 🌹
نگران نباشید کاهش حرکات جنین بعد تزریق بتامتازون تا 24 ساعت طبیعی است اصلا نگران نباشید. آرامش خود را حفظ کنید، یک آب میوه غلیظ و شیرین مانند کمپوت که خنک باشد بخورید، آهنگ کنار شکمتان بگذارید و با چراغ قوه نور بتابانید، برای 20 تا 30 دقیقه صبر کرده و سپس به پهلوی چپ دراز بکشید و دستتان را روی شکم بگذارید. حرکات جنین را طی این نیم ساعت بشمرید، اگر 3 حرکت احساس کردید خوب است و اگر حس نکردید، برای نیم ساعت دیگر صبر کنید و اگر طی مجموع یک ساعت 5 حرکت خوب احساس کردید، مشکلی نیست جان دلم و در غیر این صورت اگرچه همچنان علت میتواند بتامتازون باشد اما برای آرامش خاطرتان جهت چک قلب به بیمارستان مراجعه کنید 🌹
0
1401/07/26
سوال کننده
سونو اینجاها بعید میدونم انجام بدن ولی زایشگاها بازن
0
1401/07/26
ماه 💙
نه کی گفته ضرر داره
بتامتازون رو شنیدم برای اینکه ریع جنین زودتر برسه تزریق میکنن خیلیم عالیه ک
بتامتازون رو شنیدم برای اینکه ریع جنین زودتر برسه تزریق میکنن خیلیم عالیه ک
1
1401/07/26
پزشک اوما
بتامتازون هم ضرری ندارد صرفا این شرایط بعد تزریق به صورت یک پاسخ طبیعی رخ میدهد
0
1401/07/26
ماه 💙
اره کافیه عزیزم نترس چیزی نیست استرس هم نداشته باش
0
1401/07/26
سوال کننده
چشم پزشک عزیزم خدا خیرتون بده که آرامش میدید به ما.😭😭😭❤❤❤
0
1401/07/26
سوال کننده
اخه دیفن هیدرامین هم خوردم ۵سیسی
0
1401/07/26
سوال کننده
چشم برام دعا کن یلداجان
0
1401/07/26
خانم گل .
عزیزم ارامشتو حفظ کن
خیلیا اینجا گفتن بعد از تزریق امپول بتا حرکت نی نی شون کم شده
خیلیا اینجا گفتن بعد از تزریق امپول بتا حرکت نی نی شون کم شده
0
1401/07/26
سوال کننده
اخه من تازه ۲۷هفتم اینایی ک نوشتن بالای ۳۰هفتن محتاج دعاهاتونم
0
1401/07/26
خانم گل .
نه گلم من مشهدی نیستم
3
1401/07/26
ماه 💙
خیلی خوبه که هستید پزشک عزیز
پاسخ سریع و عالی دادین ب دوست عزیزمون 😍💙
پاسخ سریع و عالی دادین ب دوست عزیزمون 😍💙
0
1401/07/26
سوال کننده
معذرت اشتباه گرفتم
3
1401/07/26
سوال کننده
الهی خدا خیرشون بده
0
1401/07/26
ماه 💙
حتما عزیزم
اعلان روشن گذاشتم تکون خورد فسقلت اینجا خبر بده 🤗♥️
اعلان روشن گذاشتم تکون خورد فسقلت اینجا خبر بده 🤗♥️
1
1401/07/26
سوال کننده
چشم دوست عزیزم
1
1401/07/26
ماه 💙
آمین واقعا خیلی پزشک خوب مهربونیه😍
0
1401/07/26
ماه 💙
چشمت سلامت😘💙
0
1401/07/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل. اصلا نترسید جانم و آرامش داشته باشید تا با تمرکز بتوانید حرکات را حس کنید، ممنونم از دعای خیرتون و منتظر اخبار خوشتان هستم ❤️❤️
1
1401/07/26
خانم گل .
خب اونا در معرض زایمان زودرس بودن ک دکتر براشون امپول بتا زده
برا همین معمولا از 30 هفته ب بالا میزنن
شما بیمار بودی برا همین زودتر امپولو زدی
ربطی ب هفته نداره ک
کلا این امپول حرکت جنینو کم میکنه
برا همین معمولا از 30 هفته ب بالا میزنن
شما بیمار بودی برا همین زودتر امپولو زدی
ربطی ب هفته نداره ک
کلا این امپول حرکت جنینو کم میکنه
1
1401/07/26
سوال کننده
چشم حتما حرکتی اگر زد خبرتون میکنم 💓💓💗💗💗
0
1401/07/26
پزشک اوما
مرسی مهربان بانو بابت محبت بی دریغ و نظر مثبتتون، واقع محبت شما عزیزان دل باعث میشود خستگی کار بر تنم نماند 💜💖💜💖
0
1401/07/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
3
1401/07/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا و قطعا به امید خدا همه چیز خوب پیش می رود ❤️
0
1401/07/26
سوال کننده
برام دعا کنید خانم گل.😭
0
1401/07/26
ماه 💙
عزیزدلمین لطف دارید شما 😍💙خسته نباشید پزشک عزیز💙💙😘
0
1401/07/26
فافا .
عزیزم چی شد؟ جوجه ت حرکت کرد؟
0
1401/07/26
ماه 💙
عزیزم چیشد؟ رفتی بیمارستان
0
1401/07/26
سوال کننده
نه دوستای گلم هنوز حرکتی متوجه نشدم.درصورتی ک همیشه با لگداش از خواب بیدار میشدم برم بهداشت الان صدا قلبشو بزارن
0
1401/07/26
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️❤️
0
1401/07/26
ماه 💙
سلام رفتی عزیزم؟
0
1401/07/26
ماه 💙
stk: |~|11|~|110_col
4
1401/07/26
سوال کننده
سلام پزشک عزیزم و دوستای گلم الان بهداشت بودم صدای قلبشو گوش کردم خداروکر خوب بود .ممنونم ازتون ک دلگرمم کردین❤❤❤❤
3
1401/07/26
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
خداروشکر جان من واقعا خوشحال شدم که الان آرام هستید 💖💖💖
خداروشکر جان من واقعا خوشحال شدم که الان آرام هستید 💖💖💖
0
1401/07/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
1
1401/07/26
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/07/26
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
0
1401/07/27
سوال کننده
سلام دکتر جان.من سرفه های شدیدی گرفتم دارو چی بخورم؟
0
1401/07/27
سوال کننده
فعلا فقط آموکسی سیلین ۵۰۰هر ۸ساعت میخورم
0
1401/07/27
پزشک اوما
مامان گل دیفن هیدرامین را چرا مصرف نمیکنید؟
0
1401/07/27
سوال کننده
اخه میترسم ضررداشته باشه
0
1401/07/27
پزشک اوما
جان دلم ضرر ندارد اگر ضرر داشت تجویز نمیشد، سازمان های معتبر دارویی همگی ایمنی را تایید کرده اند و با آموکسی سیلین در یک دسته دارویی در بارداری است، چه فرقی میکند آموکسی سیلین را میخورید اما دیفن هیدرامین را نخورید؟ میتوانید در قدم اول شربت سیم پرگنالکد را مصرف کرده و دیفن هیدرامین را هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری قرقره کرده و دور بریزید اگر جواب نداد بعد بخورید 🌹
0
1401/07/27
سوال کننده
چشم حتما امتحان میکنم .واقفا خسته شدم از سرفه زیاد رگای سرم و شکمم تیر میکشه از شدت سرفه
0
1401/07/27
سوال کننده
دکتر جان شدت سرفه امونمو بریده .پهاو هاو شکمم دیگه داره تیر میکشه😑😐
0
1401/07/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و حتما دیفن هیدرامین را شروع کنید ، رضوانه جانم لعاب به دانه نیز بخورید اما خود دانه ها را نخورید 🌹
0
1401/07/27
سوال کننده
دیفن هیدرامین از صبح مرتب میخورم پزشک عزیزم
چشم به دانه هم پیدامیکنم میخورم
چشم به دانه هم پیدامیکنم میخورم
1
1401/07/28
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و انشالله با همین روال شرایط بهتر میشود ، مایعات گرم بخورید و آب نمک رقیق قرقره کنید 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




