رژیم غذای خواستی برای دختر دار شدن داریم؟
سلام خانم دکتر عزیزم
من علاقه شدید به دختر دار شدن دارم و فرزند اولم هست که قصد بارداری کردم آیا رژیم خواستی هست که درصد این کارا بالاببر؟
ریسک ntds، غربالگری دوم
سلام دکتر اوما عزیز
میشه این ازمایش غربالگری منو تفسیر کنید و نظرتونو بگید؟؟
نیازه سلفری یا آمینو بدم؟؟؟
یا فقط سونو سه بعدی آنومالی کفایت میکنه؟
شیر نخوردن نوزاد چهار ماهه
با سلام
من هفته قبل واکسن چهارماهگی پسرم رو زدم بعد از واکسن تب هم نداشت
اما بعد از واکسن خیلی گریه میکنه و اصلا شیر نمیخوره همین که شیشه میزارم دهنش گریه میکنه مگر تو خواب بخوره
دکترم بردم داروهاش هم میخوره ولی تغییری نکرده
نمیدونم چیکار کنم خیلی ناراحتم برای پسرم😭😰
ممنون میشم راهنماییم کنید
مصرف داروها بخاطر کرونا در بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر گل ،خانم دکتر ۱۰ روزه درگیر کرونا هستم ،دیگه احساس نفس تنگی و سرفه داشتم امروز رفتم پیش فوق تخصص ریه ،بهم شربت پروسپان ،دکسترومتورفان ،قرص لوراتادین ،مونته لوکاست ،قرص فارینات ،۳ تا آمپول دگزا و ۳ تا سرم نمکی داد ،
گفت حتما مصرف کنم ،خیلی میترسم روی جنین تاثیر بد داشته باشن ،چکار کنم
کدومش روی جنین تاثیر منفی داره😢😢😢😢😭😭😭
تفسیر سونوگرافی توسط پزشک اوما
با سلام به پزشک اوما
ایا این نتیجه ی سونوگرافی نرمال هست و مشکلی نداره؟
دل درد زیر شکم دارم
سلام دوستان و دکترای عزیز من هماتوم داشتم سه هفته استراحت مطلق بودم سنو دادم رفع شده بود دیگه بعد این مدت امروز یه کم خونه رو تمیز کردم خم و راست شدم الان دل درد گرفتم نسبت به همیشه یه کم بیشتر شده شیافم هرشب استفاده میکنم الان نیم ساعت هست دل درد گرفتم بنظرتون استراحت کنم خوب میشم
سلام جواب پاپ اسمیر
میشه ببینین مشکلی دارم یا نه؟
خیلی ممنونم
تقویت و کیفیت شیر مادر
سلام خانم دکتر وقت عالیتون بخیر پسر من الان ۴ ماه و ۱۰ روزش هس،شیرم خیلی بی کیفیت شده هم سیر نمیشه و باعث میشه زود زود شیر بخوره و هم این ماه پسرم نیم کیلو وزن گرفته و شبا هم مرتب برا شیر بیدار میشه شدید گریه میکنه خودمم ۲ جور قرص شیر افزا میخورم بازم جواب نمیده
قبلادمنوش رازیانه میخوردم با زیره اونم دیگه جواب نمیده سینه هام شل شده،دوست ندارم شیر خشک بدم
سرما خوردگی و خلط سینه
سلام دخترم چند روزسه سرما خورده بود که خوب شد ف۳ط چند روزیه سرفه میکنه سینش خلط داره دماغش کیپ میشه چیکار کنم خوب شه دوبار دکتر بردم دارو داد البته انتی بیوتیک نداد دارو هم مصرف کرد باز سرفه خلط دار داره اشتهاش خیلی کم شده چیکار کنم چی یدم زود خوب بشه ☹☹
تفسیر سونوگرافی همسرم توسط پزشک
سلام خدمت پزشک اوما و دوستان
ممکنه این سونو را تفسیر کنید،ممنون
افت قند خون نوزاد و علائم ان؟
دختر من ۸ روزشه و شیرخشک میخوره من این چند شب حالم خوب نبود و مامانم بهش شیرخشک میداد مامانمم اعتقادی ب اینکه بچه ۲ ساعت ب ۲ ساعت باید شیر بخوره نداره و میگه هر وقت گشنش بشه بیدار میشه حالا استرس تمام وجودمو گرفته نکنه این چندشب مامانم بهش شیر دیر داده باشه و قندش افتاده باشه و ما نفهمیده باشیم؟
داشتن رابطه جنسی در بار داری
سلام اومای های عزیز من واسه داشتن رابطه جنسی یه کم ترس دارم این مدت فقط ۳بار رابطه داشتم بنظرتون چه مدلی باید رابطه داشت که خطرش کمتر باشه
سلام خانم دکتر درمورد از پوشک گرفتن کودک راهنمایی کنید
از دیروز دخترمو پوشک نمیکنم و هر ۴۰ دیقه میبرم دسشویی جیش میکنه که ۳۰دیقه معطل میشم دیگه تایم گرفتم ۱ ساعت و نیم ببرمش ولی پی پی نمیکنه تو دسشویی تو شلوارش میکنه ۲ سال و ۳ روزشه وقتی ساکت میشینه میفهمم داره پی پی میکنه از دیروز ۴ بار تو شورت اموزشیش پی پی کرده چندبارم تو شلوارش جیش کرده ولی چجوری بفهمونم بهش اونجام پی پی کنه تنهام کسی کمکم نیست خیلی خسته میشم طولانی مدت میشینم تو دسشویی تا جیش کنه ایستاده جیش میکنه حرفم نمیتونه بزنه
جلوگیری از پریود درزمان مشخص
سلام خانم دکتر
من فردا پسفردا پریود میشم .
راهی هست که چند روز عقب بندازمش؟
مصرف قرص ال دی و جلوگیری از پریودی💢
سلام دکترجان یکم میرم مسافرت و دوسه روز دیگه باید پریود شم اما چندروز عقب میفته پریودم از اونجایی ک نمیخام توی مسافرت پریود شم،کی قرص ال دی بخورم؟؟بعد اینکه پریود بعدیمو بهم نمیریزه؟؟؟30ام موعد پریودمه ولی شش هفت روز عقب میفته اما نمیتونم ریسک کنم،چه نمونه ال دی بخرم و تا کی بخورم؟؟
ممنونم از پاسختون
نیش زدن صورت کودک توسط زنبور
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم پریروز ظهر زنبور لبشو دوبار نیش زده من همون موق یخ داخل دستمال کردم گذاشتم روی صورتش کمی بادش خابید.. ولی الان بعد 3 روز هنوز نصف . لپش. لبش. دماغش و یه چشمش باد کرده
درمانگاه بردیم دیروز بهش اموکسی سیلین.. هیستازد.. و قرص نیزوپرد 5 داده
میشه لطفا راهنمایی کنین چیکار دوباره ببرمش دکتر؟
تداخل دارویی این داروها
سلام وقت بخیر دکتر جان من این داروها رو روزانه مصرف میکنم ایا تداخل ندارن ؟ واز وقتی اتروکسین۴۰ رو استفاده کردم پا درد دارم ممکن از عوارض اون باشه؟ چکار باید انجام بدم سپاس
لوتیروکسین ۰/۱ یک عدد
گلوکوفاز ۵۰۰صبح و شب یک عدد
اینوزیتول ۱عددبعد از نهار
اتروکسین۴۰ یک عدد بعد شام
شیرخوردن بچه ی تقریبا سه ماهه
سلام. دخترم یه هفته ای میشه موقع شیر خوردن دو تا قلوپ میخوره سینه رو ول میکنه سرش رو برمیگردونه سمت مخالف بلافاصله برمیگرده دنبال سینه میگرده دوباره میزارم دهنش باز همین کار میکنه... در طول شبانه روز فقط شاید دو یا سه بار درست و حسابی شیر بخوره....
سلام خانم دکتر عزیز بنظرتون صلاحه بنده سلفری انجام بدم یا آمینوسنتز؟؟
ممنون از پاسخگویی شما🙏🙏
علت خشکی سکه ای روی صورت
سلام پسرم الان۳ماهشه یه هفته هست دو طرف صورتش دوتا خشکی اندازه یه سکه زده خوب هم نمیشه مرطوب کننده هم زدم زینک هم زدم فایده نداشت علتش چی میتونه باشه بعضی وقتا پررنگ میشه بعضی وقتا کم رنگ




