Ooma

رژیم غذای خواستی برای دختر دار شدن داریم؟

سلام خانم دکتر عزیزم
من علاقه شدید به دختر دار شدن دارم و فرزند اولم هست که قصد بارداری کردم آیا رژیم خواستی هست که درصد این کارا بالاببر؟

9 پاسخ 771 بازدید


ریسک ntds، غربالگری دوم

سلام دکتر اوما عزیز
میشه این ازمایش غربالگری منو تفسیر کنید و نظرتونو بگید؟؟
نیازه سلفری یا آمینو بدم؟؟؟
یا فقط سونو سه بعدی آنومالی کفایت میکنه؟

40 پاسخ 597 بازدید


شیر نخوردن نوزاد چهار ماهه

با سلام
من هفته قبل واکسن چهارماهگی پسرم رو زدم بعد از واکسن تب هم نداشت
اما بعد از واکسن خیلی گریه میکنه و اصلا شیر نمیخوره همین که شیشه میزارم دهنش گریه میکنه مگر تو خواب بخوره
دکترم بردم داروهاش هم میخوره ولی تغییری نکرده
نمیدونم چیکار کنم خیلی ناراحتم برای پسرم😭😰
ممنون میشم راهنماییم کنید

39 پاسخ 752 بازدید


مصرف داروها بخاطر کرونا در بارداری

با سلام خدمت خانم دکتر گل ،خانم دکتر ۱۰ روزه درگیر کرونا هستم ،دیگه احساس نفس تنگی و سرفه داشتم امروز رفتم پیش فوق تخصص ریه ،بهم شربت پروسپان ،دکسترومتورفان ،قرص لوراتادین ،مونته لوکاست ،قرص فارینات ،۳ تا آمپول دگزا و ۳ تا سرم نمکی داد ،
گفت حتما مصرف کنم ،خیلی میترسم روی جنین تاثیر بد داشته باشن ،چکار کنم
کدومش روی جنین تاثیر منفی داره😢😢😢😢😭😭😭

27 پاسخ 404 بازدید


تفسیر سونوگرافی توسط پزشک اوما

با سلام به پزشک اوما
ایا این نتیجه ی سونوگرافی نرمال هست و مشکلی نداره؟

9 پاسخ 354 بازدید


دل درد زیر شکم دارم

سلام دوستان و دکترای عزیز من هماتوم داشتم سه هفته استراحت مطلق بودم سنو دادم رفع شده بود دیگه بعد این مدت امروز یه کم خونه رو تمیز کردم خم و راست شدم الان دل درد گرفتم نسبت به همیشه یه کم بیشتر شده شیافم هرشب استفاده میکنم الان نیم ساعت هست دل درد گرفتم بنظرتون استراحت کنم خوب میشم

15 پاسخ 457 بازدید


سلام جواب پاپ اسمیر

میشه ببینین مشکلی دارم یا نه؟
خیلی ممنونم

3 پاسخ 446 بازدید


تقویت و کیفیت شیر مادر

سلام خانم دکتر وقت عالیتون بخیر پسر من الان ۴ ماه و ۱۰ روزش هس،شیرم خیلی بی کیفیت شده هم سیر نمیشه و باعث میشه زود زود شیر بخوره و هم این ماه پسرم نیم کیلو وزن گرفته و شبا هم مرتب برا شیر بیدار میشه شدید گریه میکنه خودمم ۲ جور قرص شیر افزا میخورم بازم جواب نمیده
قبلادمنوش رازیانه میخوردم با زیره اونم دیگه جواب نمیده سینه هام شل شده،دوست ندارم شیر خشک بدم

25 پاسخ 460 بازدید


سرما خوردگی و خلط سینه

سلام دخترم چند روزسه سرما خورده بود که خوب شد ف۳ط چند روزیه سرفه میکنه سینش خلط داره دماغش کیپ میشه چیکار کنم خوب شه دوبار دکتر بردم دارو داد البته انتی بیوتیک نداد دارو هم مصرف کرد باز سرفه خلط دار داره اشتهاش خیلی کم شده چیکار کنم چی یدم زود خوب بشه ☹☹

12 پاسخ 230 بازدید


تفسیر سونوگرافی همسرم توسط پزشک

سلام خدمت پزشک اوما و دوستان
ممکنه این سونو را تفسیر کنید،ممنون

2 پاسخ 414 بازدید


افت قند خون نوزاد و علائم ان؟

دختر من ۸ روزشه و شیرخشک میخوره من این چند شب حالم خوب نبود و مامانم بهش شیرخشک میداد مامانمم اعتقادی ب اینکه بچه ۲ ساعت ب ۲ ساعت باید شیر بخوره نداره و میگه هر وقت گشنش بشه بیدار میشه حالا استرس تمام وجودمو گرفته نکنه این چندشب مامانم بهش شیر دیر داده باشه و قندش افتاده باشه و ما نفهمیده باشیم؟

14 پاسخ 446 بازدید


داشتن رابطه جنسی در بار داری

سلام اومای های عزیز من واسه داشتن رابطه جنسی یه کم ترس دارم این مدت فقط ۳بار رابطه داشتم بنظرتون چه مدلی باید رابطه داشت که خطرش کمتر باشه

7 پاسخ 732 بازدید


سلام خانم دکتر درمورد از پوشک گرفتن کودک راهنمایی کنید

از دیروز دخترمو پوشک نمیکنم و هر ۴۰ دیقه میبرم دسشویی جیش میکنه که ۳۰دیقه معطل میشم دیگه تایم گرفتم ۱ ساعت و نیم ببرمش ولی پی پی نمیکنه تو دسشویی تو شلوارش میکنه ۲ سال و ۳ روزشه وقتی ساکت میشینه میفهمم داره پی پی میکنه از دیروز ۴ بار تو شورت اموزشیش پی پی کرده چندبارم تو شلوارش جیش کرده ولی چجوری بفهمونم بهش اونجام پی پی کنه تنهام کسی کمکم نیست خیلی خسته میشم طولانی مدت میشینم تو دسشویی تا جیش کنه ایستاده جیش میکنه حرفم نمیتونه بزنه

32 پاسخ 472 بازدید


جلوگیری از پریود درزمان مشخص

سلام خانم دکتر
من فردا پسفردا پریود میشم .
راهی هست که چند روز عقب بندازمش؟

15 پاسخ 408 بازدید


مصرف قرص ال دی و جلوگیری از پریودی💢

سلام دکترجان یکم میرم مسافرت و دوسه روز دیگه باید پریود شم اما چندروز عقب میفته پریودم از اونجایی ک نمیخام توی مسافرت پریود شم،کی قرص ال دی بخورم؟؟بعد اینکه پریود بعدیمو بهم نمیریزه؟؟؟30ام موعد پریودمه ولی شش هفت روز عقب میفته اما نمیتونم ریسک کنم،چه نمونه ال دی بخرم و تا کی بخورم؟؟
ممنونم از پاسختون

40 پاسخ 292 بازدید


نیش زدن صورت کودک توسط زنبور

سلام خسته نباشید ببخشید پسرم پریروز ظهر زنبور لبشو دوبار نیش زده من همون موق یخ داخل دستمال کردم گذاشتم روی صورتش کمی بادش خابید.. ولی الان بعد 3 روز هنوز نصف . لپش. لبش. دماغش و یه چشمش باد کرده
درمانگاه بردیم دیروز بهش اموکسی سیلین.. هیستازد.. و قرص نیزوپرد 5 داده
میشه لطفا راهنمایی کنین چیکار دوباره ببرمش دکتر؟

9 پاسخ 585 بازدید


تداخل دارویی این داروها

سلام وقت بخیر دکتر جان من این داروها رو روزانه مصرف میکنم ایا تداخل ندارن ؟ واز وقتی اتروکسین۴۰ رو استفاده کردم پا درد دارم ممکن از عوارض اون باشه؟ چکار باید انجام بدم سپاس
لوتیروکسین ۰/۱ یک عدد
گلوکوفاز ۵۰۰صبح و شب یک عدد
اینوزیتول ۱عددبعد از نهار
اتروکسین۴۰ یک عدد بعد شام

8 پاسخ 440 بازدید


شیرخوردن بچه ی تقریبا سه ماهه

سلام. دخترم یه هفته ای میشه موقع شیر خوردن دو تا قلوپ میخوره سینه رو ول میکنه سرش رو برمیگردونه سمت مخالف بلافاصله برمیگرده دنبال سینه میگرده دوباره میزارم دهنش باز همین کار میکنه... در طول شبانه روز فقط شاید دو یا سه بار درست و حسابی شیر بخوره....

22 پاسخ 392 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز بنظرتون صلاحه بنده سلفری انجام بدم یا آمینوسنتز؟؟

ممنون از پاسخگویی شما🙏🙏

30 پاسخ 809 بازدید


علت خشکی سکه ای روی صورت

سلام پسرم الان۳ماهشه یه هفته هست دو طرف صورتش دوتا خشکی اندازه یه سکه زده خوب هم نمیشه مرطوب کننده هم زدم زینک هم زدم فایده نداشت علتش چی میتونه باشه بعضی وقتا پررنگ میشه بعضی وقتا کم رنگ

19 پاسخ 393 بازدید