سلام دکترجان دخترم تب داره ،با تب سنج گرفتم اولش زیر زبونی36/8اما زیر بغل37/4بود دستو پا و صورتشو شستم استامینوفن پاراکید دادم ،کوریزان دادم،جورابشو تو آب پیاز گذاشتم لباساش کم کردم،اللن خوابیده ب زور.الان مجدد زیر بغلش تبشو گرفته شده37/2 دوتا فقط اومده پایین،،هم دماغش آب میاد هم سرفه داره
چیکارکنم فعلا تبش بیاد پایین ؟؟دارو چی میتونه بخوره فعلا؟دسترسی ب دکتر ندارم ینی کسی نیس باهاش برم دخترمم همش گریه میکنه
پرسش (1401/07/26):
اورژانسی❌❌❌❌تب بالا و سرفه😔😔خانم دکتر و بچه ها میشه زودتر بگید چیکارکنم
529
54
1401/07/26
سوال کننده
0
1401/07/26
marziyeh bazargan
۳۷ خوبه
0
1401/07/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
قطره پلارژین اگر خونه داری فعلا بهش بده . با سیتریزین
0
1401/07/26
marziyeh bazargan
تبش خوبه
0
1401/07/26
marziyeh bazargan
پارچه رو آب گرم بزن رو کف پاش بزار تبش زودتر مباد پایین
0
1401/07/26
marziyeh bazargan
اسپری نداری
0
1401/07/26
marziyeh bazargan
بچه ات تب نداره که
0
1401/07/26
fatem F
تب نداره الان که ولی واسه آبربزش و سرفه ببرش دکتر
این بیماری جدیده همه مامانارو ترسونده همه استرس گرفتن بچه شون مبتلا شه فکر کنم واسه همین هول کردی
این بیماری جدیده همه مامانارو ترسونده همه استرس گرفتن بچه شون مبتلا شه فکر کنم واسه همین هول کردی
0
1401/07/26
سوال کننده
37/5هس
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
تبش رو سعی کن با پاراکید وپاشویه کنترل کنی
0
1401/07/26
سوال کننده
خودمم گرفتم اخه دیروز دوتا پنی سیلین زدم و یه بتامتازون
0
1401/07/26
سوال کننده
الان سرفه میکنه و ابریزش و داغه و گرمه
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
دختر منم آبریزش داره ازپسرعمش گرفو
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
گرفت
0
1401/07/26
سوال کننده
دائم چک میکنم
0
1401/07/26
سوال کننده
وای این چی بود دیگه خیلی ناراحتم
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
دختر منم سرش داغه دیگه پوشکش زو باز کردم
0
1401/07/26
سوال کننده
ندارم ولی میخرم مناسب سنش هس؟
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
سرماخوردگی معموله اصلا نترسون خودتو منم الان پلارژین دادم
0
1401/07/26
سوال کننده
اره سرش از همه اش گرم تره دخترمنم
0
1401/07/26
سوال کننده
چی میدی دارو عزیزم
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نترس اصلا شیدا جون الان سوال کردم پرسیدم رو پلارژین نوشته هر ۸ ساعت ۱۰ قطره
0
1401/07/26
سوال کننده
اسپری چی؟؟؟نمیذاره بزارم رو پیشونیش فقط چندبا دستم اب زدم خیس کردم
0
1401/07/26
aftab ..
شیاف و امتحان کن عزیزم بعدم حتما ببر دکتر تب نشانه عفونته باید دکتر آنتی بیوتیک براش تجویز کنه
0
1401/07/26
سوال کننده
پلارژین براچی خوبه؟مخصوص تب هس؟من الان فقط کوزیزان و استا پاراکید دارم
0
1401/07/26
سوال کننده
شیافه چی گلم؟میبرم ولی منتظرم شوهرم بیاد تابیاد غروبه تنهانمیتونم ببرم چون خیلی اذیت میکنه
0
1401/07/26
نسیم م
شیدا نگران نباش، بچه ای ندیدم که الان درگیر این ویروس نباشه. خیلی زیاده، خوب میشه. این پنجمین روزه نیکان گرفته، بهتره. اصلا نترس
0
1401/07/26
سوال کننده
😭😔😔😔الهی بگردم براش،من چیکارکنم دق کردم کلی گریه کردم
0
1401/07/26
سوال کننده
چی بهش بدم نسیم
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خب کوریزان هم همونه اگر دادی نمیشه پلارژین بدی .سر ساعت بهش بده
0
1401/07/26
سوال کننده
خیلی خیلی میترسم
0
1401/07/26
سوال کننده
کدوم قوی تر هس که همونو بدم؟
0
1401/07/26
aftab ..
همون غروب همسرت اومد ببرش الونم اصلا نترس لباسش و کمتر کن و پاشویه کن و همون قره پاراکید و هر ۴ ساعت بهش بده آبمیوه طبیعی مث اب سیب و اب لیموشیرین بهش بده
0
1401/07/26
سوال کننده
باشه مرسی ازلطفت عزیزم
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
همون کوریزان بده اگر الان دسترسی نداری
0
1401/07/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
شیدا جون مضطرب نباش بچس مریض میشه دیگه سعی کن فقط دمای خونتون متعادل باشه رو تبش اثر نگذاره
0
1401/07/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
درجه حرارت بدن خیلی بالا نیست، نگران نباشید و با قطره استامینوفن هر 4 ساعت تب را کنترل کنید ، اگر موثر نبود به جای قطره از شیاف استامینوفن کمک بگیرید ، مایعات گرم به دلبندتان بدهید، و قطره پلارژین را شروع کنید ، اما این درمان ها جای مراجعه به پزشک را نمی گیرند 🌹🌹
درجه حرارت بدن خیلی بالا نیست، نگران نباشید و با قطره استامینوفن هر 4 ساعت تب را کنترل کنید ، اگر موثر نبود به جای قطره از شیاف استامینوفن کمک بگیرید ، مایعات گرم به دلبندتان بدهید، و قطره پلارژین را شروع کنید ، اما این درمان ها جای مراجعه به پزشک را نمی گیرند 🌹🌹
0
1401/07/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره عزیزم تنها دارویی هست ک مناسب سن از بدو تولد تا یکسالگی و مجازه .فقط قطره اشو بگیر چون زیر یکسال هست فقط قطره
(شربتش برای بالای یکساله)
برای سرماخوردگی . عطسه . گلودرد. سرفه . کلاهمه علائم سرماخوردگی و خنثی میکنه .
(شربتش برای بالای یکساله)
برای سرماخوردگی . عطسه . گلودرد. سرفه . کلاهمه علائم سرماخوردگی و خنثی میکنه .
0
1401/07/26
سوال کننده
مرسی دکترجانم ممنونم از لطفتون،باشه چشم دکتر میبرم غروب اما تا غروب ک شوهرم بیاد گفتم چیزای باشه ک بهش بدم کنترل بشه،الان ینی تب داره یانه دکترجان؟؟؟
0
1401/07/26
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم
0
1401/07/26
سوال کننده
باشه عزیزم چیکار کنم 😔من بلدنیستم سریع هول میکنم
0
1401/07/26
سوال کننده
باشه مرسی که گفتی عزیزززززم از داروخونه الان سفارش میدم
0
1401/07/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، الان شدت تب زیاد نیست و با همان قطره کنترل میشود. 37.2 هم تب نیست جان من نترسید و با آرامش پیش بروید
0
1401/07/26
Lili Love
سلام عزیزم بچه منم اینجوری شده تبش زیاد بهش دوساعتی یه بار آب سیب بده و دمنوش عناب و دمنوش گل ختمی روزی سه بار هربار نصف استکان..... با عرق کاسنی با حوله بزن به صورتش و بدنش
0
1401/07/26
سوال کننده
دکترجان یهویی میره بالا الان39هس،قطره دادم دوباره
0
1401/07/26
سوال کننده
دکتربردیش عزیزم؟نگفت چیه؟ بعد بااینا بهترشده؟
0
1401/07/26
پزشک اوما
مامان گل شیاف را زودتر تهیه کنید 39 بالا است و اگر شیاف جواب نداد هر 6ساعت یک سوم وزن ایبوپروفن بدهید، اگرچه با توجه به شدت تب مراجعه لازم است 🌹
0
1401/07/26
سوال کننده
باشه چشم مرسی
0
1401/07/26
سوال کننده
یه دنیا ممنونم
1
1401/07/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و امیدوارم که دلبندتان خیلی زود خوب خوب شود ❤️❤️
1
1401/07/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/27
Lili Love
ویروس جدیده گلم من اینا که میدم خیلی بهتر شده دکتر ایبوپروفن و آموکسی همداده
0
1401/07/27
سوال کننده
اره بردمش دکتر گفت اینا آنفولانزا هس،بهش خشک کننده سفکسیم و سیتروزین واستا پاراکید و امپول بتامتازون زده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




