Ooma

قطره آهن لیپوزوفر آبی و مولتی ویتامین ویتوکید

پزشک محترم اوما و مامانای عزیز سلام وقت بخیر
مولتی ویتامین پدیابست رو دخترم نمیخوره و عق میزنه ویتوکید تهیه کردم باز به نسبت بهتر میخوره، مولتی خوش طعم دیگه ایی میشناسید که بچه ها راحت بخورن؟ ویوا کیدز و بیبی جویس رو کسی تجربه داره؟

و اینکه قطره آهن سیدرال میدادم اما این سری لیپوزوفر تهیه کردم نیازه که با فاصله از شیر بدم؟ یک میل باید داد؟
مولتی ویتامین و زینک و آهن رو باید با فاصله از هم داد؟ بعد این قطره آهن نیازه به بچه آب بدیم؟

با اینکه دخترم مولتی و نئوزینک میخوره ولی اشتهای کمی داره مولتی میشناسبد که تحریک کنه اشتها رو؟
و یه مشکل دیگه اینکه جدیدا چند شبه همش این پهلو اون پهلو میشه و خواب راحتی نداره ممکنه به خاطر دندون باشه؟ نیازه با استامنیفون یا ژل لثه مالش بدم لثه هاش رو ؟

27 پاسخ 983 بازدید


سلام مامانا علائم چشم درد فقط ورم کردن چشمه

پسر ۲سال نیم دارم دیروز بلند شد چشمش یه کوچولو ورم داشت شستم با اب چای خوب بود خوابید بعدازظهر دوبار ورم کرد کوچولو دیشب خوابید بلند شد الان ورمش بیشتر شده چشمش کوچولو راهکاری دارین

7 پاسخ 320 بازدید


زمان مصرف مکمل ها

سلام خانم دکتر روزتون مبارک .سوالم اینه دکتربهم دارو داده زمان مصرفشون گفته شب درصورتی که همشون نمیشه شب باهم خورد وبعضی هاشون باید روز مصرف کردلطفا شما بگین طریقه مصرفشون

46 پاسخ 1,274 بازدید


تفسیر آزمایش هورمون در روز سوم دوره

سلام دکتر عزیز .این آزمایش مربوط به روز سوم هست لطفا واسم تفسیر کنید.البته پرولاکتین رو روز پنجم پریدم دادم ب نظرتون خوبه

15 پاسخ 406 بازدید


خوردن دوتا آزیترومایسن 500 در یک روز

سلام به دکتر اوما تو رو خدا زودتر جوابم رو بدید خیلی نگرانم
من امروز اشتباهی دوتا آزیترو 500 به فاصله پنج ساعت خوردم البته بعد این که دومی رو خوردم بلافاصله رفتم ببخشید بالا آوردم ولی باز هم نگرانم که اثرش مونده باشه

22 پاسخ 414 بازدید


بارداری دوقلو و احتمال iugr بودن یکی از قل ها

سلام وقت بخیر.. من دیروز طبق روتین رفتم ویزیت ماهانه دکتر سونو کرد گفت یکی از قل ها وزنش خیلی کمتر از اون‌یکی هس. گفت شاید انفالماسیون عروقی داری و خونرسانی ب یکی از قل ها کم شده. من رفتم پیش ی دکتر پریناتولوژیست بعد سونو گفتن مشکلی نیس. من عکس سونو رو میفرستم خیلی نگرانم.. امروز قراره برم اکوقلب جنین... قل سمت راست ۵۰۹گرم هس و قل سمت چپ ۵۶۲ گرم در ۲۲هفته ... دکتر برام فقط آسپیرین تجویز کرد

19 پاسخ 1,704 بازدید


علت سوزش شدید سینه ها در شیردهی؟؟

با سلام تقربا ۸۰روزه زایمان کردم بچم شیر خودم رو میخوره مدتی هست که سینه هام از داخل خیلی میسوزه و داغ هست ترشح و قرمزی و ترک ندارم
میشه بگین علت سوزش شدید سینه هام از چیه
و برای درمانش چی کار کنم

8 پاسخ 521 بازدید


کسایی ک عکس رنگی انجام دادن

سلام خانما
کسی هست که واسه بارداری اولش عکس رنگی انجام داده باشه و لوله هاش بسته بوده باشه?
خانمهایی ک برای بارداری اول تلاش کردن و باردار نشدن و عکس رنگی انداختن رو میگم
چون دکتر من بهم گفت کسایی لوله هاشون مسدود و نیاز به عکس رنگی دارن که قبلا بارداری یا سزارین داشتن

42 پاسخ 778 بازدید


۲ماه اقدام و باردار نشدن

سلام دکتر جان من دو ماه دقیقا طبق اصولش و تو زمانش اقدام داشتیم ولی متاسفانه بی نتیجه بود و این ماه با دو روز تاخیر پریود شدم، این ماهم که باردار نشدم خیلی استرسی شدم، میشه ببینین نتایج ازمایش و سونوهای چکاپم رو و تفسیر کنین ببینین مشکلی هست یا نه؟ خانم دکتر خودم میگفت نرماله همه چی پس چرا دو ماهه نمیگیره؟؟؟😔
پریودیام ۲ اسفند و ۳ فروردین و ۴ اردیبهشت و تخمک گذاریام ۱۹ اسفند و ۱۹ فروردین بود، اینم بگم بومادران ۲ هفته خوردم و گرمیجاتم زیاد خوردیم ولی هیچی به هیچی😔

197 پاسخ 899 بازدید


میشه لطفا برام ی صلوات بفرستید

سلام خانم ها من بستری شدم بیمارستان برای زایمان آب دور بچه کم شده نشتی کیسه آب دارم سزارین هستم ممنون میشم اگر براتون مقدوره برام دعا کنید زایمان خوبی داشته باشم ، دخترم صحیح سالم باشه
برای همه اقدامی ها برای همه اونایی که مشکل دارن دارم دعا میکنم انشالله همه حاجت روا باشن

114 پاسخ 905 بازدید


مصرف عرقیجات سنتی در دوران اقدام

سلام من درحال اقدامم و برای تعیین جنسیت عرق رازیانه استفاده میکنم ،میخواستم بدونم اگه در همین حین باردار بشم و خودم ندونم عرق رازیانه مشکلی نداره؟

7 پاسخ 615 بازدید


علت بیدار شدن مکرر طی شب

سلام اوما جان و مادرای اومایی
دخترم شبا هر یک ساعت از خواب بیدار میشه گریه می‌کنه ب بهانه شیر یکم میخوره می‌خوابه دو باره بیدار میشه
ماه‌های قبل اینطور نبود
آیا بعلت دندون اینطوریه ؟
راه حلی برای تسکین درد دندون هست
؟
میگن دیفن و استامینوفن هم ک ب لثه نزنید چکار میشه کرد ؟

22 پاسخ 479 بازدید


استفاده از شامپو ضد قارچ ایروکس در بارداری

سلام وقت بخیر در ماه هشتم بارداری هستم و به علت تعریق زیاد لکه های قارچی رو دستم و قفسه سینه ام درآمده میتونم از شامپو ضد قارچ ایروکس استفاده کنم ؟منعی نداره؟

11 پاسخ 1,478 بازدید


کم شدن میل جنسی و ارضا نشدن😔

سلام خانوم دکتر وقت بخیر
حدودا ۱۵روزه که داروهای ( اسپیرونولاکتون -سیپترون کامپاند - قرص فمودین -) به خاطر بالا بودن هورمون مردانه و تخمدان پلی کیستیک این داروهارو مصرف میکنم ..
ازوقتی این داروهارو میخورم خیلی دیر به ارگاسم میرسم و اصلا نمیتونم تحریک بشم و هیچ حسی ندارم .
ولی قبلا خیلی میل جنسی زیادی داشتم وخیییلی راحت تحریک میشدم و به ارگاسم میرسیدم .
ازتون میخوام بهم راهکار بدید که چکار کنم ؟ خیلی اعصابم خورده

16 پاسخ 1,819 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری دوم

سلام خسته نباشید پزشک اوما.
میخواستم ببینم ازمایشم خوبه؟

14 پاسخ 305 بازدید


لیز خوردن بچه رو سرامیک

سلام آب رو سرامیک ریخته بود دخترم لیزخورد سرش ی کوچولو باد کرده چکار کنم خیلی میترسم چیزیش نشه

10 پاسخ 677 بازدید


نوزاد ۱۵روز دارم ایا اینا علائم رفلاکس

دخترم ۱۵ روزشه خوب شیر میخوره اما یه خس خس دار همین دیشب کلی شیر بالا اورد هم همین الان یه ساعت پیش شیر خورد الان یهو دیدم اورد بالا مثل اب البته اینم بگم ک دراز کش بهش شیر دادم

30 پاسخ 445 بازدید


تغییر دید یک چشم و ورم یک پا

سلام خانم دکتر من از صبح چشم راستم یجوریه انگاری ک قی جلو دیدمو گرفته باشه هرچیم چشممو پاک میکنم انگار ن انگار
از صبحم پای راستم یکم بیشتر از اون یکی ورم داره
قبلا هم زیاد ک سرپا بودم یا پام تو کفش بود این پام ورم میکرد دوباره ورمش میخوابید
ب نظرتون پیگیری میخواد؟

17 پاسخ 405 بازدید


بادکردن کشاله ران روی تخمدان

سلام من کشاله رانم روی تخمدانها اندازه ی بادام باد کرده دو طرف
نگرانم چی شده یعنی؟

10 پاسخ 616 بازدید


خوابیدن در بارداری

سلام وقت بخیر آیا خوابیدن به پهلوی راست در بارداری مشکلی ایجاد میکنه؟؟؟اخه من اصلا نمیتونم رو پهلوی چپم بخوابم خوابم نمیبره😩

38 پاسخ 724 بازدید