Ooma

تفسیر جواب ازمایش و سونوگرافی ایا من باردار هستم یانه

سلام خسته نباشید ببخشید من این ماه قرص کلوموفین و امپول سینال اف و Hcg وHmgزدم و بعد از ۱۴ روز ازمایش دادم مثبت بود الان رفتم دکتر سونو دادم پاهام و شکمم خیلی درد میکنه گفتن تخمدانت زیاد بزرگ شده و بهم شیاف پروژسترون دادن الان من باردار هستم یانه و ایا جواب سونوم خیلی بده عکس سونو و ازمایش رو میزارم

26 پاسخ 922 بازدید


شربت اندانسترون (ضدتهوع) برای بچه یه سال و نیمه چقد استفاده کنم؟

سلام پسرم مریض شده الان استفراغ کرد میخواستم بهش شریت اندانسترون بدم ولی یادم نیست دفعه های قبل چقد میدادم بهش؟ تو اینترنت هم نگاه کردم چیزی ننوشته بود، دوستان اگه بلدین میشه سریعتر راهنماییم کنین ممنونم

4 پاسخ 491 بازدید


بی بی چک روز ۱۰انتقال

سلام خانما
من اگر روز انتقالم حساب کنم دیروز میشد روز ۹ انتقالم بی بی زدم خط c پررنگ شد (منفی شد)
امروز میشد ۱۰ انتقالم بی بی زدم همون لحطه یک خط بیشتر ننداخت منم حالم بد شد پرتش کردم حالم بد شد اینقد گریه کردم رفتم بیرون بعدش کار بانکی داشتم پله زباد داشت منم گفتم من ک حانله نیستم از پلها رفتم بالا و.‌‌...
الان اومدم دیدم خط t حاله انداخته صورتی رنگ اما نسبت ب t بی بی دیروز پررنگتر
یعنی امیدی هست
اینقد از صبح گریه کردم اینقد گریه کردم چشام پف کردع ناجور

خط تبخیر چه رنگی؟اگر خط تبخیر باشه مگه نباید بی بی دیروز پررنگتر باشه ؟ دیروزی اصلا مشخص نیس اما امروز پرتش کردم همون لحظه رفتم بیرون برگشتم بعد دوساعت دیدم خط t مثل خط c بنفش رنگش اما کمرنگتر
اینکه میگن بشور بی بی مشخص میشه تبخیر یا کسی میدونه چطوریه راهنماییم کنه؟
لانه گزینی مگه ممکن اینقد دیر باشه ؟ ک روز ۹ هیچ هاله ای حتی چیزی مث خط تبخیر رو بی بی نباشه اما روز ۱۰ یک خط بتفش کمرنگ باشه

18 پاسخ 1,426 بازدید


پسرم حدود دو هفته میشه که خیلی سخت می‌خوابه

سلام وقت بخیر
عزیزان پسرم ۱۷ ماهشه و حدود دو هفته میشه که خیلی برای خواب داره اذیت می‌کنه. شب حدود ۱۱ می‌خوابه و از ۱ ساعت بعدش هر نیم ساعت بیدار میشه منو صدا می‌کنه یکم غر میزنه من باید یکم بالای سرش باشم تا بخوابه . می‌خوابه دوباره نیم ساعت بعد ...
البته اینم اضافه کنم پسرم به خاطر کولیک شدیدی که داشت از اول توی ننو می‌خوابید و هنوز هم توی ننو می‌خوابه . باید تابش بدم تا خوابش ببره .
یا وقتی روی پاهام می‌خوابه اگر وقتی خوابش برد بذارش زمین سریع بیدار میشه و گریه می‌کنه .
واقعا نمی‌دونم باید باهاش چیکار کنم . خیییلی خستم از بیخوابی .
آیا راهکاری یا دارویی هست که خوابش درست بشه
اینم اضافه کنم پسرم در طول روز اصلا نمی‌خوابه و شب کاملا خوابه و اینکارا رو می‌کنه .

23 پاسخ 648 بازدید


سلام دکتراومامن ۲۶روزه سزارین شدم یه بوی خاصی حس میکنم ازخودم

ممکنه بخیه های درونی شکمم عفونت کرده باشه؟دردی ندارم موقع ادرارکمی سوزش دارم

19 پاسخ 523 بازدید


عوارض آمپول ریه

با سلام خدمت دکتر مهربونم
من چهل و هشت ساعت از تزریق آمپول بتامتازون میگذره ، دقیقا 24 ساعت بعدش حالم شروع کرد به بد شدن ، تموم بدنم ورم کرده چشام همینجور ، اصلا باز نمیشه ، بیمارستان رفتم نوار قلب گرفتن و فقط یه آزمایش ادرار نوشتن که انجام بدم اما متاسفانه هیچ جونی ندارم که بلند شم آزمایشگاه برم ، چکار کنم خانم دکتر شیاف دیکلوفناک و استامینفون هم استفاده کردم اما هیچ فرقی بحالم ندارن

2 پاسخ 788 بازدید


جواب سونوگرافی اقدام به بارداری

سلام وقت بخیر من میخواستم بدونم جواب سونوگرافی چیه ممنونم

4 پاسخ 844 بازدید


اسهال و مدفوع سبزرنگ نوزاد۱۴ماهه علتش چیه؟

سلام وقتتون بخیر. پسرم۱۴ماه تمام هست دندونای جلوفک بالا و پایین در اومده ۸تاست. دندونای کرسی هنوز درنیومده ولی مدام دستش توی دهنشه.چندوقت پیش تب شدید داشت بردمش دکتر دارو داد استامینوفن و سیتریزین و ی شربت دیگه که تبش قطع شده چند روزه اما دور روزی هست اسهال شده و زود به زود مدفوع می‌کنه آبکی و سبز. نمیدونم متخصص اطفال هم امروز نیست موندم چیکارکنم؟

13 پاسخ 397 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری پاشنه پا

سلام خانوم دکتر عزیز وقتتون بخیر
ببخشید میشه جواب آزمایش رو برام تفسیر کنید و بگید نرمال یا نه؟
فقط همین برگه رو بهمون دادن

6 پاسخ 694 بازدید


سرگیجه درهفته ۲۳بارداری .....

سلام دکترجان امروز سرپا وایساده بودم یهویی سرم گیج رفت صورت و بدنم یخ کرد تا ده دقیقه حالم خراب بود میخواستم ازهوش برم اولین باره اینجوری میشم دلیلش چی بوده

4 پاسخ 358 بازدید


مدفوع سبز نوزاد به همراه عکس

سلام دکتر عزیز و اومایی ها مدفوع پسرم چرا اینقدر سبزه شیر خشک نان کمکی بهش میدم یعنی برای اونه؟لج نمیکنه و دردی نداره

33 پاسخ 1,485 بازدید


تخمک گذاری خواهشا جواب بدید

سلام، من دوره های سیکل ماهیانم 31روزه هست بعد توی قسمت اپلیکیشن که زدم زده 25ام تخمک گذاریت بوده، اما هر چی کیت گذاشتم کم رنگ بود و روز 29ام پررنگ شد اما پررنگیش عین cنبود یه ذره کم رنگ تر بود به نظر شما میشه که من روز 30ام این برج که گذشت تخمک گذاریم بوده ینی میشه روز 21سیکل.؟

32 پاسخ 500 بازدید


دل پیچه واسهال بعداز سزارین

سلام
من بعداز سزارین سه چهار روز شده دل پیچه واسهالم چیکار کنم خوب شه دخترمم شیر خودمو میخوره ؟؟

9 پاسخ 428 بازدید


میشه سونوی منو بررسی کنید

سلام خانم دکتر خسته نباشید می شه سونوی منو ببنید مشکلی نباشه

10 پاسخ 546 بازدید


واکسن بدو تولد نوزاد

این جای واکسن بدو تولد طبیعی هست ؟ هر چند وقت یه بار قرمز میشه پوست میندازه میفته دوباره از اول

16 پاسخ 506 بازدید


شروع شیردهی از سینه

سلام دوستان من باز اومدم با یه سوال دیگه🙈
چن روز پیش سز شدم و بخاطر اینکه شیر نداشتم تو بیمارستان با نظر پزشک شیر خشک دادم🥴
امروز بعد ظهر با کلی تلاش خداروشکر شیرم راه افتاد
ولی مشکل دیگه اینه دیگه نوزادم سخت سینم رو مک میزنه
میدونید اینجوری بگم سینم سفت شده نوکش بخاطر موندن شیر سخت میاد بیرون با سرنگ و کلی دردسر که اونم بچه از بیست بار تلاش فقط یه بارش رو میگیره انقد با سرنگ درآوردم که نوک سینه هامم وحشتناک میسوزه!
شیر رو هم چن بار دوشیدم و چن بار هم به زور دادم بچه مک بزنه البته در حد چند دقیقه و چن بار کیسه آب گرم گذاشتم که خیلی تخلیه شد ولی بعد چن ساعت باز مثل قبل سنگین و دردناک شد که تحمل میکنم
حالا سوال اصلیم اینه چطور کاری کنم از شیشه دل بکنه و سینم بگیره
البته بگم امروز رابط سینه هم گرفتم که اولش خوشش اومد بعد فهمید کلکه🤔

24 پاسخ 677 بازدید


دخترم سینمو نمیگیره چیکار کنم

سلام خانم دکتر و خانومای اومایی دخترم بخاطر اینکه رفلاکس داشت وزنش خوب نمیرف بالا شیرخشک نوشت براش دکتر الان شیشه و پستونک قشنگ میگیره سینمو نمیگیره تورخدا بگین چیکار کنم دارم دق میکنم

21 پاسخ 496 بازدید


تب و لرز بعد از امپول پرژسترون

سلام خانم دکتر و دوستان اوما من ۱۳ روز عقب انداختم بی بی چک مثبت میشد ازمایش منفی رفتم دکتر امپول پروژسترون داد دیشب امپول زدم امشب احساس بدن درد میکنم لرز میکنم طبیعیه

12 پاسخ 2,500 بازدید


سونوگرافی ان تی هفته ۱۲

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من امروز سونوی ان تی رفتم.میشه چک کنید نرماله همه چی؟

28 پاسخ 565 بازدید


محاسبه زمان تخمک گذاری به تعداد روز خونریزی ربطی داره؟

سلام دکتر عزیز و اومایی ها.خواستم بدونم روز ۱۴ سیکل رو باید از کی حساب کنم؟ من خونریزیم ۴ روزه ولی خب تا همون ۶ روز در حد لکه بینی خونریزی دارم.حالا نمیدونم ۱۴ روز بعدش رو از کی باید حساب کنم از روز چهارم یا از روزی که کامل پاک میشم؟ که روز تخمک گذاریمو متوجه بشم.دوره هامم ۲۸ روزه هست

13 پاسخ 383 بازدید