تفسیر جواب ازمایش و سونوگرافی ایا من باردار هستم یانه
سلام خسته نباشید ببخشید من این ماه قرص کلوموفین و امپول سینال اف و Hcg وHmgزدم و بعد از ۱۴ روز ازمایش دادم مثبت بود الان رفتم دکتر سونو دادم پاهام و شکمم خیلی درد میکنه گفتن تخمدانت زیاد بزرگ شده و بهم شیاف پروژسترون دادن الان من باردار هستم یانه و ایا جواب سونوم خیلی بده عکس سونو و ازمایش رو میزارم
شربت اندانسترون (ضدتهوع) برای بچه یه سال و نیمه چقد استفاده کنم؟
سلام پسرم مریض شده الان استفراغ کرد میخواستم بهش شریت اندانسترون بدم ولی یادم نیست دفعه های قبل چقد میدادم بهش؟ تو اینترنت هم نگاه کردم چیزی ننوشته بود، دوستان اگه بلدین میشه سریعتر راهنماییم کنین ممنونم
بی بی چک روز ۱۰انتقال
سلام خانما
من اگر روز انتقالم حساب کنم دیروز میشد روز ۹ انتقالم بی بی زدم خط c پررنگ شد (منفی شد)
امروز میشد ۱۰ انتقالم بی بی زدم همون لحطه یک خط بیشتر ننداخت منم حالم بد شد پرتش کردم حالم بد شد اینقد گریه کردم رفتم بیرون بعدش کار بانکی داشتم پله زباد داشت منم گفتم من ک حانله نیستم از پلها رفتم بالا و....
الان اومدم دیدم خط t حاله انداخته صورتی رنگ اما نسبت ب t بی بی دیروز پررنگتر
یعنی امیدی هست
اینقد از صبح گریه کردم اینقد گریه کردم چشام پف کردع ناجور
خط تبخیر چه رنگی؟اگر خط تبخیر باشه مگه نباید بی بی دیروز پررنگتر باشه ؟ دیروزی اصلا مشخص نیس اما امروز پرتش کردم همون لحظه رفتم بیرون برگشتم بعد دوساعت دیدم خط t مثل خط c بنفش رنگش اما کمرنگتر
اینکه میگن بشور بی بی مشخص میشه تبخیر یا کسی میدونه چطوریه راهنماییم کنه؟
لانه گزینی مگه ممکن اینقد دیر باشه ؟ ک روز ۹ هیچ هاله ای حتی چیزی مث خط تبخیر رو بی بی نباشه اما روز ۱۰ یک خط بتفش کمرنگ باشه
پسرم حدود دو هفته میشه که خیلی سخت میخوابه
سلام وقت بخیر
عزیزان پسرم ۱۷ ماهشه و حدود دو هفته میشه که خیلی برای خواب داره اذیت میکنه. شب حدود ۱۱ میخوابه و از ۱ ساعت بعدش هر نیم ساعت بیدار میشه منو صدا میکنه یکم غر میزنه من باید یکم بالای سرش باشم تا بخوابه . میخوابه دوباره نیم ساعت بعد ...
البته اینم اضافه کنم پسرم به خاطر کولیک شدیدی که داشت از اول توی ننو میخوابید و هنوز هم توی ننو میخوابه . باید تابش بدم تا خوابش ببره .
یا وقتی روی پاهام میخوابه اگر وقتی خوابش برد بذارش زمین سریع بیدار میشه و گریه میکنه .
واقعا نمیدونم باید باهاش چیکار کنم . خیییلی خستم از بیخوابی .
آیا راهکاری یا دارویی هست که خوابش درست بشه
اینم اضافه کنم پسرم در طول روز اصلا نمیخوابه و شب کاملا خوابه و اینکارا رو میکنه .
سلام دکتراومامن ۲۶روزه سزارین شدم یه بوی خاصی حس میکنم ازخودم
ممکنه بخیه های درونی شکمم عفونت کرده باشه؟دردی ندارم موقع ادرارکمی سوزش دارم
عوارض آمپول ریه
با سلام خدمت دکتر مهربونم
من چهل و هشت ساعت از تزریق آمپول بتامتازون میگذره ، دقیقا 24 ساعت بعدش حالم شروع کرد به بد شدن ، تموم بدنم ورم کرده چشام همینجور ، اصلا باز نمیشه ، بیمارستان رفتم نوار قلب گرفتن و فقط یه آزمایش ادرار نوشتن که انجام بدم اما متاسفانه هیچ جونی ندارم که بلند شم آزمایشگاه برم ، چکار کنم خانم دکتر شیاف دیکلوفناک و استامینفون هم استفاده کردم اما هیچ فرقی بحالم ندارن
جواب سونوگرافی اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر من میخواستم بدونم جواب سونوگرافی چیه ممنونم
اسهال و مدفوع سبزرنگ نوزاد۱۴ماهه علتش چیه؟
سلام وقتتون بخیر. پسرم۱۴ماه تمام هست دندونای جلوفک بالا و پایین در اومده ۸تاست. دندونای کرسی هنوز درنیومده ولی مدام دستش توی دهنشه.چندوقت پیش تب شدید داشت بردمش دکتر دارو داد استامینوفن و سیتریزین و ی شربت دیگه که تبش قطع شده چند روزه اما دور روزی هست اسهال شده و زود به زود مدفوع میکنه آبکی و سبز. نمیدونم متخصص اطفال هم امروز نیست موندم چیکارکنم؟
تفسیر آزمایش غربالگری پاشنه پا
سلام خانوم دکتر عزیز وقتتون بخیر
ببخشید میشه جواب آزمایش رو برام تفسیر کنید و بگید نرمال یا نه؟
فقط همین برگه رو بهمون دادن
سرگیجه درهفته ۲۳بارداری .....
سلام دکترجان امروز سرپا وایساده بودم یهویی سرم گیج رفت صورت و بدنم یخ کرد تا ده دقیقه حالم خراب بود میخواستم ازهوش برم اولین باره اینجوری میشم دلیلش چی بوده
مدفوع سبز نوزاد به همراه عکس
سلام دکتر عزیز و اومایی ها مدفوع پسرم چرا اینقدر سبزه شیر خشک نان کمکی بهش میدم یعنی برای اونه؟لج نمیکنه و دردی نداره
تخمک گذاری خواهشا جواب بدید
سلام، من دوره های سیکل ماهیانم 31روزه هست بعد توی قسمت اپلیکیشن که زدم زده 25ام تخمک گذاریت بوده، اما هر چی کیت گذاشتم کم رنگ بود و روز 29ام پررنگ شد اما پررنگیش عین cنبود یه ذره کم رنگ تر بود به نظر شما میشه که من روز 30ام این برج که گذشت تخمک گذاریم بوده ینی میشه روز 21سیکل.؟
دل پیچه واسهال بعداز سزارین
سلام
من بعداز سزارین سه چهار روز شده دل پیچه واسهالم چیکار کنم خوب شه دخترمم شیر خودمو میخوره ؟؟
میشه سونوی منو بررسی کنید
سلام خانم دکتر خسته نباشید می شه سونوی منو ببنید مشکلی نباشه
واکسن بدو تولد نوزاد
این جای واکسن بدو تولد طبیعی هست ؟ هر چند وقت یه بار قرمز میشه پوست میندازه میفته دوباره از اول
شروع شیردهی از سینه
سلام دوستان من باز اومدم با یه سوال دیگه🙈
چن روز پیش سز شدم و بخاطر اینکه شیر نداشتم تو بیمارستان با نظر پزشک شیر خشک دادم🥴
امروز بعد ظهر با کلی تلاش خداروشکر شیرم راه افتاد
ولی مشکل دیگه اینه دیگه نوزادم سخت سینم رو مک میزنه
میدونید اینجوری بگم سینم سفت شده نوکش بخاطر موندن شیر سخت میاد بیرون با سرنگ و کلی دردسر که اونم بچه از بیست بار تلاش فقط یه بارش رو میگیره انقد با سرنگ درآوردم که نوک سینه هامم وحشتناک میسوزه!
شیر رو هم چن بار دوشیدم و چن بار هم به زور دادم بچه مک بزنه البته در حد چند دقیقه و چن بار کیسه آب گرم گذاشتم که خیلی تخلیه شد ولی بعد چن ساعت باز مثل قبل سنگین و دردناک شد که تحمل میکنم
حالا سوال اصلیم اینه چطور کاری کنم از شیشه دل بکنه و سینم بگیره
البته بگم امروز رابط سینه هم گرفتم که اولش خوشش اومد بعد فهمید کلکه🤔
دخترم سینمو نمیگیره چیکار کنم
سلام خانم دکتر و خانومای اومایی دخترم بخاطر اینکه رفلاکس داشت وزنش خوب نمیرف بالا شیرخشک نوشت براش دکتر الان شیشه و پستونک قشنگ میگیره سینمو نمیگیره تورخدا بگین چیکار کنم دارم دق میکنم
تب و لرز بعد از امپول پرژسترون
سلام خانم دکتر و دوستان اوما من ۱۳ روز عقب انداختم بی بی چک مثبت میشد ازمایش منفی رفتم دکتر امپول پروژسترون داد دیشب امپول زدم امشب احساس بدن درد میکنم لرز میکنم طبیعیه
سونوگرافی ان تی هفته ۱۲
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من امروز سونوی ان تی رفتم.میشه چک کنید نرماله همه چی؟
محاسبه زمان تخمک گذاری به تعداد روز خونریزی ربطی داره؟
سلام دکتر عزیز و اومایی ها.خواستم بدونم روز ۱۴ سیکل رو باید از کی حساب کنم؟ من خونریزیم ۴ روزه ولی خب تا همون ۶ روز در حد لکه بینی خونریزی دارم.حالا نمیدونم ۱۴ روز بعدش رو از کی باید حساب کنم از روز چهارم یا از روزی که کامل پاک میشم؟ که روز تخمک گذاریمو متوجه بشم.دوره هامم ۲۸ روزه هست




