اونایی که هفته من هستن یا تجربه دارند.
من وارد 11 هفته 1 روز شدم تاریخ 7 آبان سونو آنتی میخوام برم که بشم 12 هفته و 2.3 روز
حالا سوالم اینه اونایی که هفته من هستن
چیزی حس میکردین
من حالت تهوع دارم
از پریشب هم معدم سنگ میشه ولی دفع دارم یه بار اینا در روز
من چون دوتا سقط داشتم خیلی استرس دارم
از سونو قلب تا سونو بعدی هم سونوی دیگه ای نرفتم
هی میخوام بهش فکر نکنم ولی نمیشه. شما چه حسا و علائمی دارین...
پرسش (1401/07/29):
سلام دوستان میشه راهنمایی کنید
448
121
1401/07/29
سوال کننده
1
1401/07/29
sami *
سلام
عزیزم تا هفته ۱۶ نهایت ۱۸ تهوع هست باید با قرص یا سرم که دکترت بهت میده کنترلش کنی با تغذیه مداوم حجم غذای کم وعده های زیاد
دستشویی میری خیلی زور نزن اگه میتونی روی تولت فرنگی بشین
عزیزم تا هفته ۱۶ نهایت ۱۸ تهوع هست باید با قرص یا سرم که دکترت بهت میده کنترلش کنی با تغذیه مداوم حجم غذای کم وعده های زیاد
دستشویی میری خیلی زور نزن اگه میتونی روی تولت فرنگی بشین
0
1401/07/29
سوال کننده
سلام سما جان
ممنون واقعا
میدونی من استرس اصلیم بخاطر جنینم هست
میدونم تو این هفته ها نبایدچیزی حس کرد
ولی خوب بعضیا میان میگن شکم ما قلمبه شد. و این حرفا
من استرس میگیرم
ممنون واقعا
میدونی من استرس اصلیم بخاطر جنینم هست
میدونم تو این هفته ها نبایدچیزی حس کرد
ولی خوب بعضیا میان میگن شکم ما قلمبه شد. و این حرفا
من استرس میگیرم
0
1401/07/29
سوال کننده
دستشویی فرنگی دارم رو همون میشینم.
0
1401/07/29
Maryam pormehr
سلام منی که تازه ۱۶ هفتمه .تازه تازه هرازگاهی نبض حس میکنم همین
تو ۱۲ هفته چیزی حس نمیشه جز حالت تهوع🤣
تو ۱۲ هفته چیزی حس نمیشه جز حالت تهوع🤣
0
1401/07/29
سوال کننده
پس نگران نباشم.
میدونم واقعا چیزی نباید حس کرد. حتی با جفت من که قدامی هست دیرتر حس میکنم
ولی از کجا باید فهمید رحم اومده تو شکم یا همون زیر شکم
میدونم واقعا چیزی نباید حس کرد. حتی با جفت من که قدامی هست دیرتر حس میکنم
ولی از کجا باید فهمید رحم اومده تو شکم یا همون زیر شکم
0
1401/07/29
سوال کننده
من زیر شکمم گاهی اوقات دردای پریودی میگیره ول میکنه
و کشاله رونم سمت راست گاهی اوقات بدجوری تیر میکشه و سوزن سوزن میشه
و کشاله رونم سمت راست گاهی اوقات بدجوری تیر میکشه و سوزن سوزن میشه
0
1401/07/29
سوال کننده
منم گاهی اوقات نبض رو حس میکنم ولی خوب میگن شریان خونه که فشار میاره حالت نبض میزنه
1
1401/07/29
Maryam pormehr

0
1401/07/29
Maryam pormehr
از هفته ی ۱۶ تازه میاد بالاتر بغل نافت
1
1401/07/29
Maryam pormehr
به چیزای بد فک نکن عزیزم
مثبت اندیش باش قرار نیس یه اتفاق بد دوباره اتفاق بیفته
مثبت اندیش باش قرار نیس یه اتفاق بد دوباره اتفاق بیفته
0
1401/07/29
Maryam pormehr
هعته ی ۱۲ فعلا بچه زیر نافه
منم سونو که رفته بودم دستگاهو زیر نافم میکشید
منم سونو که رفته بودم دستگاهو زیر نافم میکشید
0
1401/07/29
سوال کننده
آره دارم میبینم. ان شاء الله که همینطور هست و توکلم بخداست و توسلم به ام البنین و حضرت عباس پسرشون
0
1401/07/29
Maryam pormehr
ولی الان قشنگ بغل نافم نبضشو حسش میکنم
0
1401/07/29
سوال کننده
الهی آمین
توکل بخدا
توکل بخدا
0
1401/07/29
سوال کننده
آهان. الهی تنش سالم باشه و سالم بغل بگیریش
حتما حتما دعا کنین برا منم
حتما حتما دعا کنین برا منم
0
1401/07/29
Maryam pormehr
اگ خفیف باشه اون دردارو میگن واس بزرگ شدن سایز رحمه
0
1401/07/29
سوال کننده
آره شدید نیست که ادامه دار باشه. دراز میکشم بالشت میذارم لای پام خوب میشه
1
1401/07/29
Maryam pormehr
مرسی عزیزم
انشالله برای توم همچنین.چشم دعا در حق همدیگه اجابتش بیشتره😙😚
انشالله برای توم همچنین.چشم دعا در حق همدیگه اجابتش بیشتره😙😚
1
1401/07/29
Maryam pormehr
خو پس نگرانی نداره
دردای خفیف زیاد میاد سراغ ادم
دردای خفیف زیاد میاد سراغ ادم
2
1401/07/29
سوال کننده
فداتشم
بخدا من خودم سختی زیاد کشیدم
برای همین هربار برای همه چشم انتظارا دعا میکنم که ان شاء الله طعم شیرین این حس رو بچشن
بخدا من خودم سختی زیاد کشیدم
برای همین هربار برای همه چشم انتظارا دعا میکنم که ان شاء الله طعم شیرین این حس رو بچشن
1
1401/07/29
سوال کننده
پناه بر خدا. ان شاء الله بخیر بگذره
ممنون گلم از راهنماییت
ممنون گلم از راهنماییت
0
1401/07/29
حیدر کوچلو 😊😊
گلم هفته ۱۶ تازه جنین از لگن بالا میره نگران نباش الانم چیزی حس نمیکنی چون زوده جفتت هم قدامی دیرتر حس میشه
0
1401/07/29
سوال کننده
سلام مامان فاطمه عزیزم ممنون. ان شاء الله توکل بخدا
0
1401/07/29
حیدر کوچلو 😊😊
دیدم بارداری خیلی خوشحال شدم الهی بسلامتی بغل بگیری نینی رو بحق پنچ تن
0
1401/07/29
sara .
نه عزیزم ربطی ب شکم قلمبه نداره.قرار نیس همه شکم داشته باشن.من ادم میشناسم ۶ماهش بود تو خیابون ک راه میرفت میترسید کسی بهش بخوره از بس معلوم نبود حامله س
0
1401/07/29
سوال کننده
ممنون عزیزم. منو میشناسی شما...
1
1401/07/29
سوال کننده
سلام گلی خانوم
آره راست میگین
خخخخ
توکل بخدا
خیلی خیالم راحت تر شد
آره راست میگین
خخخخ
توکل بخدا
خیلی خیالم راحت تر شد
0
1401/07/29
حیدر کوچلو 😊😊
بله🥰🥰🥰🥰
0
1401/07/29
سارا مامان نی نی ها
عزیزم نی نی دو قلو هست:
0
1401/07/29
سوال کننده
جدی. من نشناختم عزیزم
0
1401/07/29
سوال کننده
نه گلم. عکس پروفایل مال قبله. 🥺🥺🥺😅😅😅😅
1
1401/07/29
مامان ی خانم کوچولو
سلام عزیزم منم حالتام مثل شماس.تهوع و سنگ شدن و ترش کردن معده.طبیعیه چیزی حس نکنی
0
1401/07/29
سوال کننده
سلام گلم اع خوب خداروشکر. 😊😊😊😊
0
1401/07/29
سوال کننده
شما کی میخوای بری سونو انتی
1
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
عشقم ۱۲ هفته چی قراره حس کنی
اون نخود الان زور نداره بهت ضربه بزنه
اون نخود الان زور نداره بهت ضربه بزنه
1
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
بذار بزرگ بشه همچین مشت و لگد نثارت کنه
0
1401/07/29
سوال کننده
الهی فداش شم. فقط سالم باشه. چیز دیگه نمیخوام. شما چه علائمی داری
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
انشالله سالم باشه
من همه علائمم مثل بارداری اولمه
تهوع شدید دارم ولی تنفر غذایی ندارم
سر دخترم ار همه غذاها متنفر بودم الان از بعضی غذا ها متنفر ولی بقیه علائمم مثل دخترمه
من همه علائمم مثل بارداری اولمه
تهوع شدید دارم ولی تنفر غذایی ندارم
سر دخترم ار همه غذاها متنفر بودم الان از بعضی غذا ها متنفر ولی بقیه علائمم مثل دخترمه
0
1401/07/29
سوال کننده
درد هم داری. مثلا زیر شکم اینا
سونو قلب. رفتی کدوم سمت بود جنینت
سونو قلب. رفتی کدوم سمت بود جنینت
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
درد ندارم شکر خدا خب
اما شرایطم با بارداری های عادی فرق داشت کلا
اما شرایطم با بارداری های عادی فرق داشت کلا
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
من توی ۵ هفته که فقط ساک تشکیل شده بود هنوز کیسه زرد هم نبود یه لخته خون بزرگ دفع کردم
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
و خون ریزی داشتم ۲ هفته
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
جوری که هم خودم هم دکترا میگفتن سقط شده
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
باید صبر کنی با پریود بعدی دفع بشه بقایا
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
ولی خب بچه من مقاوم بود 😍
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
من چون شرایطم خاص بود دکترم توی مطب واژینال سونوم کرد
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
اطلاعات دقیقی نداد بهم که بگه کدوم سمت هست
1
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
اما خب قلبشو دید توی ۶ هفته
0
1401/07/29
🥰 فاطمه 🥰
ولی سر دخترم سمت چپ بود دخترم
1
1401/07/29
معصومه 🌹
سلام . تهوع و اینا که طبیعیه . ولی حرکات بچه رو به این زودیا متوجه نمیشی . اصلا هم به چیزای منفی فکر نکن . منم دوتاسقط داشتم و الان هم یه دختر خوشگل دارم و دوباره هم باردارم
0
1401/07/29
سوال کننده
فاطمه جان ان شاء الله تنش سالم باشه عزیزم. مطمعن باش خدا خودش نگه دارش هست
0
1401/07/29
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون از دلگرمیت
ان شاء الله توکل بخدا
خیلی آروم شدم
ممنون از همه دوستان که راهنمایی دادن
ان شاء الله توکل بخدا
خیلی آروم شدم
ممنون از همه دوستان که راهنمایی دادن
0
1401/07/29
سوال کننده
تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته عزیزم
ان شاء الله سالم بغل بگیریش
ان شاء الله سالم بغل بگیریش
0
1401/07/29
سوال کننده
من تو واژن و زیر دلم درد دارم درد پریودی
منم جز همون لک های اول بارداری تا الان الحمدالله لکی چیزی نداشتم
منم جز همون لک های اول بارداری تا الان الحمدالله لکی چیزی نداشتم
1
1401/07/29
Elnaz .
نه عزیزم من تا پنج شش ماهگی اصلا شکم نداشتم و وزن بچمم طبیعی بود.
0
1401/07/29
Elnaz .
خیلی زوده واسه حس کردن حرکت ۱۸هفته به بالا حس میکنی
0
1401/07/29
Elnaz .
لکه بینی خیلی بده آدم استرس میگیره😢
0
1401/07/29
سوال کننده
سلام الناز جون خوبی عزیزم
بهتری
فداتشم ممنون واقعا
بهتری
فداتشم ممنون واقعا
0
1401/07/29
سوال کننده
آره ان شاء الله فقط سالم باشه چیز دیگه نمیخوام.
من جفتم قدامی هست فکر کنم دیرتر حس کنم
فقط این ماه ها بگذره خیالم راحت شه
من جفتم قدامی هست فکر کنم دیرتر حس کنم
فقط این ماه ها بگذره خیالم راحت شه
0
1401/07/29
سوال کننده
آره والا
توام نگران نباش
بخیر میگذره عزیزم
توام نگران نباش
بخیر میگذره عزیزم
0
1401/07/29
Elnaz .
سلام عزیزدلم . نه خوب نیستم😢لکه بینیم قطع نمیشه خیلی حس پریودی دارم .
نمیدونم چرا رفع نمیشه
نمیدونم چرا رفع نمیشه
1
1401/07/29
Elnaz .
همش دارم دعا میکنم قرآن میخونم و ذکر میگم🥺
توکلم به خداست ان شاالله که زود برطرف بشه و خیالم راحت شه
توکلم به خداست ان شاالله که زود برطرف بشه و خیالم راحت شه
0
1401/07/29
سوال کننده
عزیزم نگران نباش
همین استرس خودش بدترین چیزه
اگر حالت لکه بینی هست نگران نباش بخیر میگذره
همین استرس خودش بدترین چیزه
اگر حالت لکه بینی هست نگران نباش بخیر میگذره
0
1401/07/29
Elnaz .
تو هم لک داشتی؟
0
1401/07/29
سوال کننده
ان شاء الله شیاف چی میذاری؟
0
1401/07/29
Elnaz .
هیچی دکتر گفت نذار حالا باز پرسیدم از دکتراوما
0
1401/07/29
سوال کننده
من فقط روزایی که باید پریود میشدم
همه گفتن لک لانه گزینی بوده
دیگه از اون به بعد نه لکی چیزی ندارم خداروشکر
همه گفتن لک لانه گزینی بوده
دیگه از اون به بعد نه لکی چیزی ندارم خداروشکر
0
1401/07/29
سوال کننده
البته چون هفتت پایینه شاید برای اون گفتن
ولی سونو کی باید بری دوباره
ولی سونو کی باید بری دوباره
1
1401/07/29
Elnaz .
آهان خب خدا رو شکر 🤲🤲🤲
0
1401/07/29
سوال کننده
عزیزمی.
ان شاء الله برای توام رفع میشه عزیزم
ان شاء الله برای توام رفع میشه عزیزم
0
1401/07/29
Elnaz .
یه هفته دیگه. ولی میخوام صبر کنم دو هفته دیگه برم ان شاالله
0
1401/07/29
Elnaz .
ممنون عزیزم ان شاالله
0
1401/07/29
سوال کننده
آره به نظرم 8 هفته شدی برو
من خودم چون سرکار میرفتم
فکر کن بعد 12 روز رفتم آزمایش دادم
بعد دوهفته اش هم رفتم سونو که 7 هفته و 4 روز بودم
من خودم چون سرکار میرفتم
فکر کن بعد 12 روز رفتم آزمایش دادم
بعد دوهفته اش هم رفتم سونو که 7 هفته و 4 روز بودم
0
1401/07/29
سوال کننده
اصلا بیخیال عالم بودم چون سرکارم مربوط به مدارس و سرویس مدارس بود خیلی سرمون شلوغ بود
0
1401/07/29
Elnaz .
طبق پریودی شنبه بعدی هشت هفته پرم.
0
1401/07/29
سوال کننده
تا اونموقع فقط استراحت کن
خم راست زیاد نشو
کارای سنگین هم نکن
خم راست زیاد نشو
کارای سنگین هم نکن
0
1401/07/29
Elnaz .
اما طبق سونو دو هفته دیگه باید برم
0
1401/07/29
Elnaz .
عزیزم😍
0
1401/07/29
Elnaz .
همین خوبه
0
1401/07/29
سوال کننده
خوب همون موقع که خودت صلاح میدونی بهتره برو
منم این هفته 11 هفته ام تموم میشه
هفته دیگه 7 میرم 12 هفته میرم سونو
منم این هفته 11 هفته ام تموم میشه
هفته دیگه 7 میرم 12 هفته میرم سونو
1
1401/07/29
Elnaz .
آره سعیمو میکنم
0
1401/07/29
سوال کننده
آره خیلی خوب بود
ولی الان جون سرکار نمیرم یکم بهش فکر میکنم
ولی نمیخوام به چیزای منفی فکر کنم
توکل بخدا
خدا خودش داده و خودش هم نگه دارشه
ولی الان جون سرکار نمیرم یکم بهش فکر میکنم
ولی نمیخوام به چیزای منفی فکر کنم
توکل بخدا
خدا خودش داده و خودش هم نگه دارشه
0
1401/07/29
Elnaz .
ان شاالله عزیزممم😍😍😍با خبر خوب میای
0
1401/07/29
سوال کننده
همچنین خودت ان شاء الله 😍😍😍😍😍
1
1401/07/29
Elnaz .
آره واقعا پناه و توکل بر خودش
1
1401/07/29
Elnaz .
مرسییی قشنگم ان شاالله😍
0
1401/07/29
سوال کننده
تو یه تاپیک هم دیروز برا حضرت ام البنین زده بودن
بخون 14 تا سوره کوثر
و 100 تا صلوات بفرست هدیه کن به مادر حضرت عباس ع
بخون 14 تا سوره کوثر
و 100 تا صلوات بفرست هدیه کن به مادر حضرت عباس ع
1
1401/07/29
Elnaz .
چشم عزیزم حتما
0
1401/07/29
سوال کننده
التماس دعا. حتما بخیر میگذره
1
1401/07/29
Bahar A
سلام عزیزم منم دقیقا ۷ ابان وقت سونو ان تی دارم.الان تقریبا یکماهه تهوع،ترش کردن،رفلاکس،تنفراز غذاها رو دارم
0
1401/07/29
سوال کننده
اع به سلامتی عزیزم. ان شاء الله با هم بریم خوش خبر باشیم
0
1401/07/29
Bahar A
الهی امین🙏🙏
0
1401/07/29
Bahar A
عزیزم شما وقت سونو nt رو دکتر برحسب اخرین پریودتون زده که ۱۲ هفته میشه؟
0
1401/07/29
سوال کننده
والا من دکترم بهم گفت 1 آبان برو ولی حساب کردم میشم 11 هفته چند روز
ولی همه گفتن 12 هفته و 3 روز بهترین زمانش هست
گفتم پس میشه هفته دیگش
ولی همه گفتن 12 هفته و 3 روز بهترین زمانش هست
گفتم پس میشه هفته دیگش
0
1401/07/29
سوال کننده
1 آبان میشه 11 هفته و3 روز
هفته دیگه 7 آبان میشه 12 هفته 2 روز
هفته دیگه 7 آبان میشه 12 هفته 2 روز
0
1401/07/29
Bahar A
۱۲ هفته از اولین روز اخرین پریودتون؟
0
1401/07/30
سوال کننده
فکر کنم. من دقیق بلد نیستم حساب کنم
0
1401/07/30
سوال کننده
آخرین پریودم 11 مرداد بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




