سلام خانم ها کسی ساکن چالوسه ک دکترش گوهرزاد باشه؟اگه زایمان کردین چطور بوده تجربتون رو میگید؟یا بیمارستان طالقانی کسی زایمان کرده چطور بوده؟
0
1401/07/29
sami *
سلام عزیزم من طالقانی بودم
0
1401/07/29
sami *
متل ساکن هستم دکترم وسکویی بود راضی بودم
0
1401/07/29
sami *
متل قو
0
1401/07/29
sami *
من چون ماما خصوصی داشتم هم اون خیلی کمکم کرد هم پرسنل بلوک زایمان مراقبم بودن ، زایمان هم کردم رفتم توو بخش پرستارا خوب بودن مشکلی نبود
0
1401/07/29
سوال کننده
کلا بیمارستانش چجوریه سزارین اختیاری بودین؟بعد اتاق خصوصی داره؟
2
1401/07/29
sami *
من طبیعی بودم خیلی از شرایط سزارین نمیدونم
0
1401/07/29
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/07/29
sami *
بعید بدونم سز اختیاری بده ولی من دوستمم دکتر وسکویی دکترش بود سز شد
1
1401/07/29
sami *
ببین برات انجام میده یا نه دقیقا مطبش رو بروی بیمارستان وارد کوچه میشی سمت چپ یه ساختمون بزرگ پایینش داروخونه اس ط اول دکتر وسکویی مطب داره
0
1401/07/29
سوال کننده
هزینه طبیعی چطوره؟من سزارین میترسم ولی دکتر میگه احتمالا طبیعی نشه چون جفتم پایینه و تغییر نکرده
0
1401/07/29
sami *
طبیعی هزینه نداره من ۱ ریال هم پرداخت نکردم
0
1401/07/29
سوال کننده
واقعا؟دکتر خودت اومد بالاسرت و هزینه ندادی؟
0
1401/07/29
sami *
میگم که ماما خصوصی داشتم اون برام همه کار کرد
1
1401/07/29
sami *
بیمارستان هیچ هزینه ای ازم نگرفت هیچی رایگان بود همه جا طبیعی توو بیمارستان دولتی رایگان
0
1401/07/29
سوال کننده
من ماما همراه میگیرم واسه زایمان گفت ۲۵۰۰میگیره کل امیدم ب سونو هفته بعدمه ک بگه طبیعی میتونم ب شدت از سزارین ترس دارم
0
1401/07/29
sami *
وسکویی بهم گفت بخوای من بالا سرت بیام ۴ ت میگیرم شاید الان گرون تر کرده منشیش هم خواهرشه میتونی زنگ بزنی بپرسی
1
1401/07/29
sami *
کی هست مامات ؟؟
0
1401/07/29
سوال کننده
متین میرزا اقایی
0
1401/07/29
sami *
وزن بچه ات چقدره ؟ اگه بالاست سز شو اشتباه منو نکن
0
1401/07/29
سوال کننده
ورزش انلاین داد انجام میدم فعلا
0
1401/07/29
sami *
من مائده عبداللهی مامام بود توو گلسرخیه مطبش خیلی ازش راضی بودم
0
1401/07/29
سوال کننده
۵ ابان نوبت سونو دارم واسه وزن و شرایط جفتم ولی ۲۶هفته وزنش ۸۷۶بود
0
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
سلام
من طالقانی زایمان کردم
دکترم عطابخشی بود ازش خیلی خیلی خیلی راضی بودم
ماما خصوصی داشتم خانم پولادی اونم خوب بود
سزارین اختیاری به هیچ وجه انجام نمیدن
سزارین اختیاری فقط بیمارستان امام رضا
دو تا از دوستام دکترشون گوهرزاد بود خیلی راضی نبودن یکیشون که عوض کرد اومد عطابخشی
من طالقانی زایمان کردم
دکترم عطابخشی بود ازش خیلی خیلی خیلی راضی بودم
ماما خصوصی داشتم خانم پولادی اونم خوب بود
سزارین اختیاری به هیچ وجه انجام نمیدن
سزارین اختیاری فقط بیمارستان امام رضا
دو تا از دوستام دکترشون گوهرزاد بود خیلی راضی نبودن یکیشون که عوض کرد اومد عطابخشی
0
1401/07/29
sami *
هفته دیگه رفتی سونو اگه وزن بچه ات دیدی رفته بالا ۳ کیلو بود سعی کن سز بشی خیلی ها راضی هستن
0
1401/07/29
سوال کننده
من از اول پیش میرزااقایی میرفتم راضی ام
0
1401/07/29
سوال کننده
وای من اصلا از عطابخشی خوب نشنیدم میگن خیلی بداخلاقه گوهرزاد اخلاقش عالیه خیلی مهربونه من وقتی میرم پیشش خیلی بهم ارامش میده
0
1401/07/29
sami *
اره منم یبار رفتم بیمارستان دیدمش عطابخشی رو خیلی عصبی بود خوشم نیومد
0
1401/07/29
سوال کننده
سزارین خیلی میترسم تا ۳۵۰۰میگن طبیعی میشه اورد بعد خوبی طبیعی اینه ک درد فقط موقع زایمانه بعدش سرپا میشی
0
1401/07/29
سوال کننده
اره حتی میگن مریض چندتایی میرن تو اتاقش بعد اصلا خوش اخلاق نیست ولی گوهرزاد خیلی وقت میذاره
0
1401/07/29
مامان النا
سما جون وسکویی نیومد بالا سرت برا زایمان؟
0
1401/07/29
sami *
وسکویی رو خیلی ها راضی هستن خیلی هم سرش شلوغه
0
1401/07/29
سوال کننده
واسه سزارین از بیمارستان راضی بودی؟اجباری هزینه چقدر دادی؟
0
1401/07/29
sami *
پول ندادم که بیاد ماما خصوصی خودم اومد بالا سرم
0
1401/07/29
مامان النا
اره عالیه من راضیم
0
1401/07/29
sami *
هزینه ویزیتش چقدر شده !؟
0
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
من طبیعی بودم طالقانی
ولی امام رضا شنیدم اختیاری تا ۲۵ تومن هست
ولی امام رضا شنیدم اختیاری تا ۲۵ تومن هست
0
1401/07/29
sami *
۲۵ ت یا خدا
0
1401/07/29
مامان النا
اها اون برا زایمان بیاد الان پنج میلیون میگیره ماماهم همین حدودا حداقل اون دکتره بهتره بنظرم
0
1401/07/29
sami *
من ماما که گرفته ۲۲۰۰ دادم ، به من گفت ۴ ت میگیره میاد بالاسرم که دیدم ماما بهتره
0
1401/07/29
سوال کننده
من شنیدم راجبش ولی زمانی ک تحقیق میکردم ک پیش کی برم گفتن گوهرزاد بهتره چون اخلاق هم برام مهم بود
0
1401/07/29
مامان النا
اره وسکویی میگفت بعد گفت اگ با دلیل باشه 8تومن
0
1401/07/29
sami *
وسکویی هم خیلی مهربونه کمترین مشکلی داشته باشی برات آزمایش مینویسه
1
1401/07/29
سوال کننده
اره امام رضا ۲۵میگیره ایشاالله من طبیعی بشم از سزارین شدید میترسم
0
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
مریض چندتایی میرن تو اتاقش ولی اتاقش دو تا بخشه هر مریض تک به تک رسیدگی میشه
تشخیص هاش فوق العاده هست
گاهی یکم عصبانی میشه ولی همیشه اینجوری نیس
در کل بنظر من ارزشش رو داره خوبیاش میچربه به اخلاقش
تشخیص هاش فوق العاده هست
گاهی یکم عصبانی میشه ولی همیشه اینجوری نیس
در کل بنظر من ارزشش رو داره خوبیاش میچربه به اخلاقش
0
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
اوهوم
چون دکتر جدا پول میگیره
بیمارستان جدا
چون دکتر جدا پول میگیره
بیمارستان جدا
0
1401/07/29
سوال کننده
دکتر خوب خیلی مهمه کل استرس های ادم از بین میره
0
1401/07/29
sami *
دکتر هم نشدیم
0
1401/07/29
سوال کننده
من خودم استرسی ام فکر کن دکتر عصبانی بشه برام کلا سکته میکنم🤣🤣🤣
0
1401/07/29
sami *
دخترشم فکر کنم داره مامایی میخونه یه تخصصی داره میگیره کلا خانوادگی زدن توو کار دکتری
0
1401/07/29
sami *
مریم ماما خصوصی نمیخوای بگیری ؟؟
0
1401/07/29
مامان النا
اره خیلی خوبه دوسش دارم اصلا هم چند تایی نمیفرسته داخل
0
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
منم استرسی هستم خیلی زیاد
ولی از نظر پزشکی اصلا استرس نمیده
ولی از نظر پزشکی اصلا استرس نمیده
1
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
همون😂
0
1401/07/29
sami *
ولی فکر کنم وسکویی کمتر بگیره دوست من سز شد ۷ ت داد پارسال
0
1401/07/29
سوال کننده
اینم دکتر حاتمی شوهرشه دکتر پوست مهدیه امامی دکتر قلب زنداداششه دکتر گوهرزاد داداششه کلا همه دکترن و تو یه ساختمونن😁😁
0
1401/07/29
سوال کننده
اره خیلی خوبه
0
1401/07/29
مامان النا
نمبدونم فعلا میرم پیش عبداللهی تا اون موقع شاید اگ طبیعی بودم وسکویی بیاد بالا سرم میخوام پول ماما بدم چه کاریه دکتر بیاد تجربش بالا تره
0
1401/07/29
sami *
مریم دکتر فقط میاد جراحی میکنه هیچ کاری باهات نداره ولی ماما باهات ورزش میکنه همه کار میکنه عبداللهی میتونه بیاد بالاسرت حتی زایمان کنی بخیه بزنه برات
0
1401/07/29
sami *
تو نصفه شب دردت بگیره ممکنه دکترت نیاد بالاسرت ولی ماما مییاد
0
1401/07/29
سوال کننده
یکی از اشناها میگفت داشتم سوال میپرسیدم برگشته میگه خیلی سوال میپرسی بسته مریض منتظره گفتم من بودم دکترمو عوض میکردم ادم خودش تو بارداری نگرانه دکتر نذاره سوال بپرسی ک هیچ
0
1401/07/29
sami *
خیلی هم نمیتونی به ماما بخش امیدوار باشی خیلی مثل ماما خصوصی مراقب نیستن
1
1401/07/29
سوال کننده
برای طبیعی دکتر فقط برای بخیه زدن میاد اشتباه نکن ماما از اول و دوساعت بعد زایمان هم باهاته
0
1401/07/29
مامان النا
ینی چی داره پول میگیره باید بیاد دیگ وظیفشه
0
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
وااای😱
برای من تا حالا پیش نیومده
یکم بی اعصاب هست چندباری دعوام کرده ولی همیشه سوالامو جواب داده
برای من تا حالا پیش نیومده
یکم بی اعصاب هست چندباری دعوام کرده ولی همیشه سوالامو جواب داده
0
1401/07/29
مامان النا
اهان نمیدونستم
1
1401/07/29
مامان النا
اره همون خصوصی میگیرم پس
0
1401/07/29
سوال کننده
اره من سر این چیزا خیلی ترسیدم یا الکی خیلی امینیو میفرسته مریض رو کلا خوب نشنیدم میگفتن قبلا خوب بوده الان ن
0
1401/07/29
سوال کننده
من دوسدارم زودتر بارداری تموم شه
0
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
بعدم اگر امام رضا زایمان کنی سزارین اختیاری از قبل باید با دکترت هماهنگ باشی
یکی از دوستام دکترش ردایی بود سز اورژانسی شد نصف شب رفت بیمارستان امام رضا گفتن ما نه دکتر زنان داریم نه دکتر بیهوشی
فرستادنش طالقانی😐
یکی از دوستام دکترش ردایی بود سز اورژانسی شد نصف شب رفت بیمارستان امام رضا گفتن ما نه دکتر زنان داریم نه دکتر بیهوشی
فرستادنش طالقانی😐
0
1401/07/29
sami *
اکثرا دکترا نمیان خیلی ها پرسیدم ولی ماما بالاسرته دکتر میاد فقط زایمان میکنه تموم طبیعی چیزی نیست تو بخوای به دکتر ۵ ت بدی چون همه کار رو خودت میکنی دکتر هیچ نقشی نداره
0
1401/07/29
sami *
تو ۲۲۰۰ بدی به ماما خصوصی خیلی بهتره تا هم ماما بگیری هم دکتر ، به خانوم عبداللهی اعتماد کن خیلی تبحر داره نگاه نکن سنش کمه ولی عالیه هم ماما من بوده هم دوستم
0
1401/07/29
سوال کننده
سزارین اختیاری ک اصلا من میترسم کلا ففط ب طبیعی فکر میکنم ولی اگه جفتم تکون نخوره اجباری شم هم با همین گوهرزاد طالقانی هماهنگ میکنم
0
1401/07/29
سوال کننده
ببحسی زدن برات یا ن
0
1401/07/29
sami *
من جای بخیه ام اصلا سر نمیشد بخاطر گوشت پرینه ام متاسفانه بخیه میزد متوجه میشدم
1
1401/07/29
sami *
طبیعی بیحسی نداره اپدورال کنی روند زایمان رو عقب میندازی باز ممکنه سز بشی
0
1401/07/29
Mary 👨👩👦
شما وزن بچتون ۳۰ یا ۳۳ هفته چند بود؟
0
1401/07/29
سوال کننده
وااای🥺
1
1401/07/29
sami *
یادم نمیاد ولی کلا بچه من نزدیک به ۴ بود هفته آخر
0
1401/07/29
Mary 👨👩👦
چون برا من ۲ هفته بیشتر از سنش بود
میخواستم بدونم برا شما که ۴ کیلو دنیا اومده سونوگرافی هاش چند هفته بیشتر بود؟
میخواستم بدونم برا شما که ۴ کیلو دنیا اومده سونوگرافی هاش چند هفته بیشتر بود؟
1
1401/07/29
sami *
ببین دوستم بذار هرچی صلاحشه همون پیش بیاد برات بسپار به خدا بگو هر کدوم به صلاح هردومون هست پیش بیاد
0
1401/07/29
سوال کننده
سختی بارداری یطرف زایمان یطرف🥺من الان چند شبه ک بزور نشسته میخوابم بخاطر معدم ففط دوسدارم زودتر تموم شه این دوران
1
1401/07/29
sami *
توو سونو وزن بچه هرچقدر هست تو رو به بالا تخمین بزن مثلا بهت میگه ۳۵۰۰ تا ۴ مطمئن باش وزن بچه ات نزدیک ۴ هست
0
1401/07/29
sami *
بدترهم میشی هنوز بچه پایین تر نیومده جوری میشه اصلا نمیتونی سرپا بمونی سنگین تر میشی
0
1401/07/29
سوال کننده
شما زایمانت کیه؟دکترت کیه
1
1401/07/29
Mary 👨👩👦
من همدانم عزیزم
0
1401/07/29
سوال کننده
سنگینی چارست سوزش و اسید معده عذابه
1
1401/07/29
sami *
بیشتر میشه در هفته های آینده
0
1401/07/29
sami *
تاریخ زایمانت کی هست ؟
0
1401/07/29
سوال کننده
انتی زده ۱۹ دی
0
1401/07/29
sami *
این براساس زایمان طبیعی زده
0
1401/07/29
سوال کننده
اره حالا پنجم مشخص میشه جفتم تغییر کرده طبیعی میتونم یا ن
0
1401/07/29
sami *
هرچی که برای خودت و بچه ات خوبه همون پیش بیاد ایشالا بهش فکر نکن خودش میدونه چجوری و کی بیاد
1
1401/07/29
سوال کننده
ایشاالله
0
1401/07/29
sami *
من هفته های آخر یکسره منتظر بودم هر روز یه شب فقط یه شب خودم و مامام بیخیال شدیم فرداش زایمان کردم
1
1401/07/29
❤️panah❤Rasta❤ 😍
من چالوس نیستم ولی تو محمودآباد بیمارستان دولتی دکتر و ماما همراه باهم اومدن ۲۵۰۰ شد هزینه ۱تومن هم برای اپیدورال دادم ، من که سری بعدم پیش بیاد حتما ماما همراه و دکتر میگم خصوصی بیان بالای سرم واقعا خیلی خیلی تاثیر داره دکتر من که واقعا عالییی بود بنطرم بیشتز لز ماما همراه بهم قوت قلب میداد الیته ماما همراهم خیلی مهربون و خوب بود
0
1401/07/29
مامان النا
دکترر اگه مثل ماما باشه نقش اونو اجرا کنه ک خوبه وگرنه نمیرزه
0
1401/07/29
مامان النا
اره بابا
0
1401/07/29
سوال کننده
انتظار خیلی سخته دیرتر میگذره.میگم کوچولوت دختره یا پسر
0
1401/07/29
sami *
پسر عزیزم
0
1401/07/29
sami *
دکتر فقط وقت زایمانت میاد همین به هیچی هم کاری نداره ، ولی ماما خصوصی ورزش داری روز زایمان باهاته تا دو ساعت بعداز زایمان همه کار هم میکنه
0
1401/07/29
سوال کننده
خدا نگهداره چند وقتش بود ختنه کردین پیش کدوم دکتر؟
0
1401/07/29
sami *
۱۳ روزه بود مجید مجیدی عباس آباد
0
1401/07/29
سوال کننده
حلقه یا سنتی؟من از الان ب فکر ختنه بچم😁😁😁😁من پرسیدم میگن دکتر اطفال طبایی زاده خیلی قدیمیو خوبه بعد میگن خودش یکیو داره برای ختنه نمیدونم الان چه کنم
1
1401/07/29
sami *
حلقه
1
1401/07/29
sami *
برای منم همین بود یکی میاد پیشش ختنه میکنه
1
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
من پسرمو همون مطب طبایی زاده ختنه کردم پیش آقای درویش
۱۴ روزش بود خیلی خوب و راحت بود خداروشکر
۱۴ روزش بود خیلی خوب و راحت بود خداروشکر
0
1401/07/29
💜 فاطیما 💜
روش حلقه بود و ۶۰۰ شد
0
1401/07/30
سوال کننده
خداروشکر پس منم میبرم اونجا حتما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3001

