Ooma

تعیین جنسیت از روی ntکی بلده بیاد

عکس ازمایش ntگذاشتم از روش میتونین جنسیت بگین

52 پاسخ 820 بازدید


جنسیت از روی سنو ان تی

سلام خانم ها میشه حدس هاتون واسم بزنید ممنون میشم

69 پاسخ 596 بازدید


مکمل برای تقویت تخمک

سلام خسته نباشین
دکتر جان ماه اینده میرم تو سیکل ای وی اف میخام کیفت تخمکام خوب باشن .چه چیزای رعایت کنم چه چیزای مصرف کنم
میخاموقرص کیوتن مصرف کنم چه دوزی بگیرم ‌ممنون از پاسخ گویتون

21 پاسخ 786 بازدید


کاپ قاعدگی در پریودی

سلام خانم دکتر عزیز .
میخواستم نظرتون رو درباره ی کاپ قاعدگی بدونم .
که آیا نسبت به نوار و تامپون بهتره ؟ از لحاظ عفونت و اینا . برا بدن ضرر داره یا نه
کلا نظرتون درباره کاپ قاعدگی چیه ؟

6 پاسخ 514 بازدید


سلام خسته نباشید

ببخشید بچه من سرماخورده پشت بینیش خیلی خلط هست نمتون درست نفس بکشه دکتر بهش دارو داد اسپری مومتازون با پلارژین گفت اگر خوب نشد سیتریزین بده چیکار کنم نفسش شبها خیلی سخت میشه
چیکار میتونم کنم برای خلط پشت بینی آخه خیلی حس میکنم زیاده این شربت رو بهش بدم یا نه سیتریزین
ممنون میشم از تجربه هاتون بگین

5 پاسخ 487 بازدید


شیردهی نوازد۵روزه ونگرفتن سینه

سلام خدمت دکترعزیزواومایی های عزیز،
خواهرم چندروزه زایمان کرده نوزادش سینه روخوب نمیگیره بدسینه شده باقاشق بهترمیخوره ولی سینه روخیلی سخت میگیره البته نوک سینه مامانش هم خیلی بده وتقریباتورفته توروخداراهنمایی کنین کسایکه تجربه شوداشتن...
خواب نداشته این چندشب خودشم چون نمیخادشیرخشک بده راهی هست که نوک سینه ش بهتربشه وشیرش زیادبشه

10 پاسخ 642 بازدید


میزان شیر دهی به نوزاد ده روزه

با سلام خدمت دوستان و پزشک محترم اوما من شیر خودم خیلی کمه ،در طول ۲۴ ساعت ۳۰ سی سی میشه ، من شیر خشک میدم به نوزادم تا سیر بشه ،میخوام بدونم چند سی سی در طول ۲۴ ساعت نوزاد ده روزه ۳کیلو ۲۵۰ گرمی نیاز به شیر دهی دارد ؟

13 پاسخ 402 بازدید


شروع غذای کمکی و میوه

سلام دکتر جان و مامانای گل
دختر من هفته بعد ۶ ماهش میشه،چون نارس بوده دکترش گفته کمکیشو شروع کنم،ازدیروز فرنی آرد برنج میدم، میخواستم ببینم سیب و موزو میتونم بزارم تو عصاره گیرش میک بزنه یا زوده؟

21 پاسخ 400 بازدید


عصاره گوشت به عنوان غذای کمکی

سلام دکتر عزیز و مامانای با تجربه برای دخترم غذای کمکی و شروع کردم اوایل خوب بود ولی الان خوب غذا نمی خوره شاید یک قاشق نهایت دو قاشق چایخوری احساس می کنم به خاطر دندونش باشه بزاق دهانش خیلی زیاد شده باشه و وقتی غذا می دم با هر یه قاشق سه قاشق بیرون میریزه و دیگه بهش پوره با اضافه کردن آب خیلی خیلی کم دادم انقدر در دهانش نگه میداره و با قاشق بعدی می ریزه بیرون اگه امکان داره راهنمایی کنید چطور بهش غذا بدم اگر بخوام آب عصاره گوشت مشکلی نداره برای معدش زیادی سنگین نیست؟

17 پاسخ 452 بازدید


دو روز ترشح سفید دارم

هشت ماه از زایمانم میگذره ولی سوزش و خارش ندارم

8 پاسخ 593 بازدید


تجویز آمپول اچ سی جی و پیدا نکردنش

سلام دکتر عزیز و اومایی های گل
من امروز رفتم که نوبت بگیرم برای آی یو آی
۱۷ سیکلم هستم دکتر بعد از معاینه واژینال گفت تخمک سمت راست آزاد شده تخمک سمت چپ هنوز آزاد نشده
دو تا آمپول اس سی جی تجویز کرد گفت هر دو رو امشب بزن نزدیکی داشته باش
از روز شنبه دوفاستون بخورم شبی دو تا
قرص گلوکوفاژ بعد از ناهار یکی بخورم
پودر inofolic روزی یک بار

آمپول رو کرمانشاه زیر پا گذاشتیم پیدا نشد
چجوری تخمک هام آزاد بشه ؟
کاری هست بتونم انجام بدم برای اینکه بدون آمپول آزاد بشه؟
چون ۱۷ سیکلم هستم تاثیری داشت حتی با امپول ؟

10 پاسخ 337 بازدید


تاریخ زایمان اوما

سلام دوستان تاریخ زایمانی ک اوما میزنه درسته تا حالا کسی با این تاریخی ک اوما زده زایمان کرده؟؟

33 پاسخ 706 بازدید


ازمایش ۱۳ روز بعد ای یو ای

سلام دکتر جان سوال یکی از دوستامه ممنون میشم جوابشو بدید
اگ روز ۱۳ منفی بشه ینی دیگه باردار نیستم؟؟

7 پاسخ 1,102 بازدید


تفسیر جواب آزمایش nipt

سلام میشه جواب منو تفسیر کنید و جنسیت بگید کجا زده

32 پاسخ 417 بازدید


برای کم یا قطع شدن خون ریزی چه پیشنهادی دارید

سلام خانم دکتر و مامان های گل ، جاتون خالی دارم میرم مشهد ، ولی الان پنج روزه پریود شدم
من بعد زایمان خیلی خون ریزی داشتم دکتر رفتم با دارو خون ریزی قطع شد ، بعد یک ماه الان پریود شدم ، خیلی زیاد خون ریزی دارم
پنج روز هم گذشته ، کم نشده
چه پیشنهادی دارید
قبل بارداری .پریود هام پنج روز بود ، دو روز زیاد بقیه کم
الان پنج روز خیلی خیلی زیاد هست
کم هم نشده

49 پاسخ 1,094 بازدید


سلام خانوما کی به بچش نکسیوم داده؟؟ تروخدا کسی داده جواب بده

من دخترم از یک ماهگی دارو میخوره یک ماهگی تا ۲ پودر امپرازول داد دکتر بعدش از ۲ تا ۳ ماهگی امپرازول ک بصورت گرانولع داد هر ۱۲ ساعت ۳۰ تا الان نکسیوم داده هر۱۲ ساعت ۱ چهارم الان یک هفته اس میدم ولی بدتر شده همش بالا میاره دیگه خس خس سینه اش قطع شده بود الان با این دارو هس خسش برگشته سرفه ام میکنه چیکار کنم قطعش کنم بنظرتون؟؟ اصلا خیلی بدتر شده

13 پاسخ 700 بازدید


خوردن پودر جوانه گندم در بارداری هفته ۱۳،مسافرت با هواپیما در هفته ۱۳

سلام پزشک اوما و دوستان اومایی
من هفته ۱۳ بارداری هستم متاسفانه از وزن اولیم لاغرتر شدم و صورتم خیلی لاغر شده چون اونجور ک باید نمیتونم غذا بخورم نه اینک حالت تهوع و اینا داشته باشم نه کلا اشتها ندارم تا چند قاشق بیشتر نمیتونم بخورم سوالم اینه ک میتونم پودر جوانه گندم استفاده کنم تا یکم اشتهام باز شه واسه وزن گیری و اینا؟یا چیز دیگ هست بخورم یکم چاق شم؟

و سوال بعدی اینک من میخوام برم کیش هفته بعد با هواپیما خواستم ببینم ک الان مسافرت با هواپیما مشکلی نداره ۱۲ مرداد هم nt و ازمایش دادم هیچ مشکلی خداروشکر نبوده

ممنون میشم راهنماییم کنید و مامانایی ک تجربه دارن بهم بگن🙏🙏

32 پاسخ 4,206 بازدید


تفسیر جواب ازمایش و سونوگرافی ایا من باردار هستم یانه

سلام خسته نباشید ببخشید من این ماه قرص کلوموفین و امپول سینال اف و Hcg وHmgزدم و بعد از ۱۴ روز ازمایش دادم مثبت بود الان رفتم دکتر سونو دادم پاهام و شکمم خیلی درد میکنه گفتن تخمدانت زیاد بزرگ شده و بهم شیاف پروژسترون دادن الان من باردار هستم یانه و ایا جواب سونوم خیلی بده عکس سونو و ازمایش رو میزارم

26 پاسخ 922 بازدید


شربت اندانسترون (ضدتهوع) برای بچه یه سال و نیمه چقد استفاده کنم؟

سلام پسرم مریض شده الان استفراغ کرد میخواستم بهش شریت اندانسترون بدم ولی یادم نیست دفعه های قبل چقد میدادم بهش؟ تو اینترنت هم نگاه کردم چیزی ننوشته بود، دوستان اگه بلدین میشه سریعتر راهنماییم کنین ممنونم

4 پاسخ 491 بازدید


بی بی چک روز ۱۰انتقال

سلام خانما
من اگر روز انتقالم حساب کنم دیروز میشد روز ۹ انتقالم بی بی زدم خط c پررنگ شد (منفی شد)
امروز میشد ۱۰ انتقالم بی بی زدم همون لحطه یک خط بیشتر ننداخت منم حالم بد شد پرتش کردم حالم بد شد اینقد گریه کردم رفتم بیرون بعدش کار بانکی داشتم پله زباد داشت منم گفتم من ک حانله نیستم از پلها رفتم بالا و.‌‌...
الان اومدم دیدم خط t حاله انداخته صورتی رنگ اما نسبت ب t بی بی دیروز پررنگتر
یعنی امیدی هست
اینقد از صبح گریه کردم اینقد گریه کردم چشام پف کردع ناجور

خط تبخیر چه رنگی؟اگر خط تبخیر باشه مگه نباید بی بی دیروز پررنگتر باشه ؟ دیروزی اصلا مشخص نیس اما امروز پرتش کردم همون لحظه رفتم بیرون برگشتم بعد دوساعت دیدم خط t مثل خط c بنفش رنگش اما کمرنگتر
اینکه میگن بشور بی بی مشخص میشه تبخیر یا کسی میدونه چطوریه راهنماییم کنه؟
لانه گزینی مگه ممکن اینقد دیر باشه ؟ ک روز ۹ هیچ هاله ای حتی چیزی مث خط تبخیر رو بی بی نباشه اما روز ۱۰ یک خط بتفش کمرنگ باشه

18 پاسخ 1,426 بازدید