Ooma

سرفه خلط دار نوزاد

سلام. خانم دکتر عزیز دخترم سه ماهو نیمه هفته پیش تب داشت بردم دکتر نگا ب گلوش کرد و گفت کمی التهاب داره و دکتر براش آزیترومایسین خارجی و نئوتادین نوشته ولی از امروز سرفه خلط دار داره چیکار کنم آزیترومایسین رو ادامه بدم چند روز با توجه ب اینکه تا شنبه دکترش نیست خیلی نگرانم

17 پاسخ 350 بازدید


خانم دکتر پای دخترم پوست پوست و زخم شده

پوست پوست شده زخم شده الانم یه هفته است دارم از پوشک میگیرمش همش تو دسشویی میشورم اب میزنم بدتر شده یه مدت مداوم قطره اهن ولتی دادم کمتر شد ولی باز همونجور شده قطره هم میخوره بالا میاره یا یبوست میگیره
چرب کنم پاشو خوبه ؟؟؟ ممکنه چرب کنم بدتر بشه

25 پاسخ 691 بازدید


حالت تهوع ماه دوم ٫مصرف قرص

سلام وقت بخیر خانم دکتر من برای حالت تهوع و سنگینی معده چه قرصی رو میتونم مصرف کنم ؟
به شدت معدم سنگینه و حالت تهوع دارم چند روز نتونستم غذا بخورم دیگه کلا همه انرژیم رو از دست دادم

81 پاسخ 465 بازدید


شیر خشک به نوزاد حساس به پروتئین گاوی

سلام.پسر من تا الان که ۴ روز دیگه ۶ ماهش تموم میشه شیر من رو خورده بدون حتی یک بار شیر خشک و شیشه.سوال من این هست که چون من مریض شدم با مصرف آنتی بیوتیک شیرم خیلی کم شده با وجود اینکه تغذیه خوبی هم دارم.برای اینکه پسرم گاهی گشنه میمونه میخواستم شیر خشکی بهم معرفی کنید که اگه نیاز شد بتونم بهش بدم تا دوره آنتی بیوتیکم تموم بشه.با توجه به اینکه تا حالا نخورده لطفا چیزی که براش خوب و بیضرر باشه لطفا معرفی کنید.

16 پاسخ 640 بازدید


سلام بعدازسزارین اگه هیچ مسکنی جواب نده باید چکارکرد؟

سلام خانم دکتریه نفردوروزه زایمان کرده اما دردش اصلا خوب نمیشه وشیاف ومسکن هم روش تاثیری نداره، چکارکنیم آروم شه؟

35 پاسخ 711 بازدید


خانم دکتر در مورد طول سرویکس و جفت سر راهی و استراحت سوال داشتم؟

سلام خانم دکتر عزیز، خانم دکتر من الان ۱۵ هفته و دوقلو باردار هستم و دکترم بهم گفتند طول سرویکس رو چک کنم، جواب سونو رو می زارم لطفا ملاحظه کنید.
سوالم این هست که در سونو ان تی به من گفتند که جفتم lowlying هست الان نوشته سر راهی؟ !!خانم دکتر جان من کارمند هستم و تا آخر شهریور به هیچ عنوان نمیتونم مرخصی استعلاجی بگیرم آیا این باعث میشه خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد؟ از دیروز تا الان خیلی به هم ریختم و ناراحتم😔

25 پاسخ 1,298 بازدید


روی دوتا لپای دختزم از این جوشای سفت زده

یک سالی میشه که اینا رو داره
هر کار کردم نرفت
دکتر چندین پماد و کرم داد بازم نرفت
شما چه پیشنهادی میدی عزیزان؟

9 پاسخ 660 بازدید


درد واژن درماه ششم

سلام خانوم دکتر روزتون بخیر
من انتهای هفته 23 هستم و چند روزه پساری دارم
الان 2 روزی میشه که قسمت واژنم درد دارم.
من استراحت مطلقم اما
در طول روز گاهی اوقات درگیرش هستم و بعد خودش ول میکنه.
ضمن اینکه بچه ی من بریچه.
این درد طبیعیه؟

6 پاسخ 743 بازدید


تیر کشیدن سینه راست

سلام دکتر عزیزو دوستای اومایی
من الان 9 ماهی میشه ک ب بچم شیر خودمو نمیدم و شیر پاستوریزه میدم ولی هنوز شیرم خشک نشده با دست نوکشو فشار میدم شیر میاد
الان دو ماهی می‌شه سینه سمت راستم تیر میکشه ولی ده روزی هست ک خیلی بیشتر شده تیر کشیدنش درضمن دوروزه پریودم تموم شده پریودامم 7 روزس.
ب نظرتون علتش چی میتونه باشه
و برای خشک نشدن شیرم چ کنم آیا مشکلی هست یا نه؟
پیشاپیش از پاسخگویی تون ممنونم 🌼🌼🌼🌼🌼🌼

13 پاسخ 855 بازدید


چیکارکنیم دهانه رحمم باز بشه وزودتر زایمان کنم؟؟

سلام خسته نباشید....
من هفته۳۷ بارداری هستم شکمم خیلی اومده پایین
دکتر بهم گفته که بچه کامل اگه بدنیا بیاد مشکلی نداره نامه بهم داد که موقع درد برم بیمارستان
الان باید چیکار کنم که دهانه رحمم باز شه و زودتر زایمان کنم
نمیخوام زیاد بزرگ بشه بعد موقع زایمان طبیعی اذیت بشم

24 پاسخ 1,952 بازدید


جواب ماموگرافی مادرم لطفا ببینید

دکتر جان بی زحمت این جواب مامو گرافی و سنوگرافی مادرم میبینید

7 پاسخ 1,922 بازدید


توده در سینه وزیر بغل

سلام خانم دکتر ومامانا خسته نباشید من قبلا کسیت سینه ومدت زیادی استفاده از این خوش بو کننده های زیر ّبغل میزدم بعد یه توده یا بگم جوش یکم زیر پوستی ولی یکم بزرگ داشتم دوباره رفتم سونو دادم گفتن غدد لنفاویی همینکه حساس بشن در میان وبزرگ میشن در میان ونیازی به درمان نیست واسه کیستم گفتن جای نگرانی نیست ویتامین Eبخور خوب میشی د.بعدش تو بارداری زیر ّبغلم ورم کرد تقریبا اندازه یک گردو بعد سونو دادم گفتن توده شیری هست .مدتی الان هفت ملهه زایمان کردم وزیر بغلم تیره هستش پودر زدم دوسه باری الانا جوش زیر پوستی در زیر بغل دارم وپایین تر اطراف سینه جوشای زیر پوستی دارم ودرد میکنه .چن هفته است اینطوری بعد این صب پاشدم سینه چپم سنگین بود دست زدم شیر آمد ازش بعدش یکم ورم داشت واحساس میکنم توده یا جوشی هست اطراف سینم .رفتم حموم هردوسین برسی کردم هردو زیر ّبغل جوش دارن واطراف سینمم جوش زیر پوستی دارن گفتم ببینم از چیه جای نگرانی هست ...کسی اینطوری بوده ....نوبت گرفنم ولی اینجا بپرسم ببینم چیه این علائم و خطرناک یان ...وکسی بوده اینطوریی .........لطفاا جو اب بدین

10 پاسخ 603 بازدید


ترشحات زرد رنگ دختر بچه سه ساله

سلام خانم دکتر. چند روزیه که روی لباس زیر دخترم ترشح زردرنگ میبینم و یبارم موقع شستن ترشح حس کردم . الان یعنی این طبیعیه؟ یا مشکلی وجود داره؟
حس میکنم داخل واژنش یه مقدار قرمزه الان عکسشو میزارم

10 پاسخ 2,824 بازدید


بدغذایی کودک یکساله و یک ماهه بعد از واکسن

سلام دکتر اوما
پسرم توی ماه سیزده با رویش دندان های نیش
خیلی بد غذا شده از یکسالگی ب بعد
چ کار کنم ؟
فقط شیر میخوله

24 پاسخ 489 بازدید


دلپیچه و اسهال بعد از اقدام

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
امروز روز ۲۳ دوره م هستش این ماه از روز ۱۲ دوره تا ۱۶ دوره یک روز در میون نزدیکی داشتم بعدش دیگه اصلا نزدیکی نداشتم اما از روز ۱۷ دوره تا به حال دلپیچه و اسهال شدید گرفتم البته قرص فمودین و گلوکوفاژ و آسپرین و دوفاستون و فولیک اسید هم مصرف میکنم خواستم ببینم میتونه از اثرات قرص ها باشه یا اینکه ممکنه علائم بارداری باشه ؟

26 پاسخ 486 بازدید


بهترین زمان سونو گرافی NT

سلام. وقت بخیر. من الان 10 هفته و 2 روز هستم. میخواستم بدونم بهترین زمان برای انجام سونو گرافی NT چند هفته است ؟ و لازمه که مثانه پر باشه یا مواد غذایی شیرین بخورم؟

12 پاسخ 561 بازدید


تیتر بتای ۵۸ پایینه؟

سلام دکتر عزیز و خانمای گل
من امروز چهار روزه پریدم عقب افتاده امشب آزمایش بتا دادم عددش ۵۸ بود به نظرتون کم نیست؟

27 پاسخ 1,812 بازدید


جواب آزمایش ۲۴ هفتگی

پزشک اومای عزیز سلام میشه لطفا جواب آزمایش ام رو تفسیر کنید؟
دکتر خودم خارج از کشور هستن یک هفته دیگه برمیگردن
سپاس از لطف تون

15 پاسخ 462 بازدید


شکستن دماسنج جیوه ای

سلام وقت بخیر خانم دکتر
امروز پام خورد رو دماسنج جیوه ای از وسط نصف شد اما ندیدم مایعی ازش بزنه بیرون این خطرناکه؟ یعنی جیوه اش نریخته بیرون؟

15 پاسخ 2,068 بازدید


نخوردن حریره و فرنی

سلام پزشک اوما و مادرهای عزیز
دخترم یه مدته که فرنی و حریره هاش رو نمیخوره و فقط چند قاشق سوپ و میوه میخوره
شما راهکاری دارید؟ تخم مرغ هم اصلا نمیخوره میتونم تو سوپش بریزم؟
کلا اگه سوپش رو مقوی درست کنم و اکثر چیزای مجاز رو بریزم مشکلی هست که حریره و فرنی رو نخوره؟

34 پاسخ 338 بازدید