مدفوع سفت نوزادم همراه باعکس
سلام دکتراومای عزیز ، نوزادنارس من الان ۴۹ روزه بدنیا اومده فقط شیرخشک میخوره تاالان درگیرعوض کردن شیرخشک بودیم و هستیم به هرشیرخشکی نهایتا یکهفته زمان میدم ببینم میسازه یانه، تا الان که آپتامیل خارجی و ایرانی امتحان کردم نساخت یبوست شدسه روزی یکباربازورمدفوع میکرد وزن چندانی هم نگرفت نان خارجی دادم روزی یکباردفع داشت وزن هم داشت میگرفت ولی افسوس که صورتش پراز دونه شددیگه ندادمش بعد بیومیل دادیمش بازم یبوست زور نا آرومی در خواب داشت دو الی سه روزی یکبارهم دفع،تا اینکه امروز شیرخشک سیمیلاک توتال کامفورت شروع کردیم ببینیم این چجوره البته سرشبی یکبار بعد از سه روز مدفوع کرد اونم با زور و کمک من خیلی مدفوعش سفت بود و سبز عکسش رو ببینید...حالا سوالم اینه که اکثرشیرخشک ها امتحان میکنم بچم یبوست میگیره بیخیال شم چیزمهمی نیست؟ چون دکترگفت اگه یبوست داشت روزی چندبار آب بهش بده و مقعدشو چرب کن و آبنبات بده وبی بی کر بده مدفوعش میادمن میخوام وابسته ی اینکارا نشه وگرنه این کارا اگه عوارض نداشته باشه برای دستگاه گوارشش میتونم انجام بدم و هرروز مدفوع کنه ولی میگم خودش طبیعی مدفوعش بیادبهترنیست؟اصلاشیرخشکی پیدا نمیشه که این یبوست نشه جز نان که اونم صورتش دونه زد چیکارکنم؟هرچندمیگند بچه تایکهفته مدفوع نکنه اشکال نداره یعنی مشکلی ازشیرخشک ها نیست بهش داره میسازه؟
حس میکنم سینه هام شیرنداره چیکارکنم؟😓
سلام خوبین حس میکنم سینه هام شیرندارن ۲روزه اینجوری شده قبلش انقدزیادبودک لباسم خیس میشدولی حالااینجوری شده چیکارکنم چی بخورم؟
سرما خوردگی در بارداری هفته ۲۹
سلام من از دیروز آبریزش بینی دارم سرمم درد میکنه سرفه هم دار م ولی خیلی کم ، چی بخورم؟
هر کی بلده نسخه بخونه بیاد خانوما
سلام دکتره عزیز و خانوما این نسخه مال خواهرزادمه مریضه بردیمش دکتر الان نمیدونم قرصا رو چقد وچه زمانی بهش بدیم هرکی بلده بخونه برامون بگه فوریه ممنون
چرکی شدن چشم نوزاد
سلام خانم دکتر خسته نباشید چشم راست پسرم چرکی شده باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
شیاف و به مشکل خوردن دفع
سلام خدمت پزشک اوما عزیز و دوستان گل بابت سوالم معذرت میخوام اگر تحت فشار نبودم نمیپرسیدم شرمنده
من از بعداز امپول پروژسترون دکتر شیاف برام تجویز کرده الان چند ماه استفاده میکنم چند وقت به مشکل خوردم مدفوعم سفت نیست ولی دفع ندارم ببخشید انگار مقعدم به مشکل خورده انگار بسته شده راهش جلوی دفعم گرفتس نمیدونم چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟
بالا بودن ضربان قلب
سلام دکتر عزیزم خسته نباشید
خانم دکتر دیروز برای چکاپ پیش دکترم رفتم و گفتن ضربان قلب جنین بالاست برو بیمارستان، رفتم بیمارستان ان اس تی انجام دادن و نتیجه مشکلی نداشت مرخص کردن.
دکترم سفارش کرده یک روز در میان بیمارستان برم و ان اس تی انجام بدم که نوبت بعدی میشه فردا،
سوالم اینه که خانم دکتر علت بالا رفتن ضربان قلب چی هست؟
بجز این مراجعه یک روز در میان دیگه چه کاری از دستم برمیاد؟
و خانم دکتر حرکات جنین خیلی زیاده ، در حال تکون خوردن هست بیشتر اوقات، این خطرناکه یا نه؟
تفسیر جواب ازمایش ادرار
جواب ازمایش ادرار دختر دکتر لطفا یه نگاه میندازین
متورم شدن مقعد نوزاد سه ماهه
سلام خانم دکتر خسته نباشید ..ببخشید احساس میکنم مقعد دخترم متورم شده وقرمز شده .چن روز هم هست خیلی گریه میکنه شبا موقه خواب روزا ..همش گریه میکنه و بیقراری 🥺🥺
هفته مناسب اولین سونو
سلام وقت بخیر دوستان من الان هفت هفته و هفت روز طبق آخرین پریودی هستم بنظرتون هشت هفته که شدم برم سونو زوده ؟اخی ۶هفته رفتم فقط کیسه تشکیل شده بود ممنون میشم جواب بدید
استاد تاجیک اصلاح سبک
سلام وقتتون بخیر بچه ها کسی با استاد تاجیک اصلاح سبک کرده واقعا تاثیر داره ؟ نتیجه میده هزینه اش چقدره؟ سخته آسونه؟ باید مواد غذایی سخت خرید ما توانایی خریدمون متوسطه میتونم باهاشون کار کنم ؟ یا غذا های عیجیبه؟
عفونت وترشح زرد دربارداری
سلام وقت بخیر من ماهه سوم بارداری ام الان دو روزه ترشح زرد دارم و از داخل هم تیر میکشه یکم ..میشه راهنماییم کنید ک چی استفاده کنم ک بهتر بشم تا شنبه برم پیش دکترم دارو بده
خطر سرماخوردگی در بارداری
سلام من هفته ۱۸ بارداری هستم و علائم سرماخوردگی دارم
عطسه و سرفه زیادی دارم و موقع سرفه شکمم درد میگیره
خیلی نگران فشار اومدن به جنین هستم
این موارد چه قدر برای جنین مضره ؟
و اگر کرونا باشه بچه هم درگیر میشه ؟
ممنون 🙏🏻
خانم دکتر این شیاف دکتر برام نوشته باید چقدر برای دخترم استفاده کنم
شیاف گلیسیرین هست روش نوشته برای بزرگسال حالا موندم چقدر برای دخترم بزارم روش هیچی ننوشته تو رو خدا زود جواب بدید
خیلی یبوسته
میزان نرمال کلسیم به کراتین در کودکان
سلام پسرم ۵سالشه قبلا توی آزمایش ادرارش میزان کلسیم به کراتین ادرار ۴۵صدم بود داروی دست ساز دادن ویزیت بعدی شد۲۹صدم دوباره دارو دادن الان شده۲۲صدم میخواستم بدونم هنوز رنجش بالا هست و اینکه میتونه این دفع کلسیم روی قدش تاثیر بزاره الان ۵سال و ۴ماهشه قدش۱۱۱هست
خوابیدن به پهلو و پهلو درد
سلام دوستان عزیز وقتتون بخیر من شبا که تا صبح همش به پهلو میخوابم صبح ها کمر و باسن و پهلو هام واقعا درد میکنه. شما پیشنهادی ندارین؟
سلام پزشک عزیز و اومایی ها، امپول سینال اف باانتی بیوتیک ها تداخل دارویی داره؟
من امروز دوتا امپول سینال اف تزریق کردم ،هردوتاشو ربخت تو ی سرنگ اشکالی نداره؟؟ بعد از نیم ساعت ۱ کپسول داکسی سایکلین خوردم چون عکس رنگی گرفتم ۳روز قبل وکمی خارش وسوزش گرفتم ،ایناباهم تداخل نداره؟؟ ۲روز دیگ تخمک گزاریمهلطفا هرکی میدونه بگع
آزمایش غربالگری دوم و سونو آنومالی
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز من الان۱۹ هفته پنج روزمه هجده هفته رفتم سونوی آنومالی دادم ولی برام آزمایش ننوشت چون گفتن با توجه به سنت که ۲۴ سالته و آزمایش nt خوب بوده نیاز نیست
من بارداری اولمه تجربه کافی ندارم
الان متوجه شدم که آزمایش عربالگری دوم واجبه. ولی خب الان نمیتونم دیگه انجام بدم توی سوتو همه چیز نرمال بود
عکسشو میفرستم. الان خدایی نکرده مشکلی پیش نمیاد ؟
ممنون میشم جواب بدین. از وقای فهمیدم استرس دارم 😔 ممنون میشم جواب بدین
سن بارداری و سونو آنومالی
سلام خانم دکتر عزیز من سن بارداریم طبق سونوی ان تی یک هفته بیشتر از سن محاسبه شده از اولین روز آخرین پریودی هست،برای سونوگرافی آنومالی طبق تقویم اوما( من با سن ان تی تغییر دادم ) روز یکم از هفته ۱۸ بارداری که ۱۵ شهریور هست میتونم مراجعه کنم؟
کم شدن لگد هفته ۲۱
سلام مامانا من هفته ۲۱ هستم امروز بچم کن لگد زده چیکار کنم لازم برم دکتر.
کاکائو و کیک هم خوردم تاثیری نداشت ۱ دونه لگد زد




