بچه ها یکشنبه میخوام iuiکنم.سرماخوردم اشکال تداره دارو بخورم...واینکه من الا ی هفته اس رابطه نداشتیم اشکال نداره..آخه میگن زیاد که رابطه نداشته باشی اسپرم های مرده زیاد میشن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1321
1401/07/29





