جواب آزمایشدخون بتا پایین
سلام دکتر جان وقت بخیر یکی از دوستان من ۲۲ روز از تاریخ پریودیش میگذره آزمایش داده این آزمایش بتاش قبل از این ازمایشش۱۰ روز که گذشته بود از پریودیش آزمایش داده بود منفی شده بود امروزم رفته بود دکتر زنان سونو داخلی داده بود گفته بود بهش شاید خارج رحمی باشه سونو رنگی بده سونو رنگی که داده بود گفته بود یه کیسه ریز میبینم همه چیتم خوبه برو آزمایش خون بده که این آزمایش داده بود جوابش این میخواستم بدونم بعد ۲۲ روز چرا اینقدر بتاش پایین آخرین پریودشم ۲۶ دی ماه بوده
سکسکه زیاد جنین خطرناکه
دکتر اوما و مامانا من ۳۴ هفتم نی نی روزی ۲ بار سکسکه میکنه بعضی وقتا هم یبار توی گوگل نوشته از هفته ۳۲ نباید انقدر زیاد باشه اگه اینجوری باشه یعنی مشکلی تو بند ناف هست باید به پزشک بگی.من فکر میکردم طبیعیه. باید به دکتر بگم؟ یعنی طبیعی نیست
سینال فکت برای انتقال ای وی اف
سلام
برلی انتقال جنین امپول سینال فکت میزنم تا موعد پریودم باید ادامه بدم
ولی از دوره پریودم دو روز گذشته و هنوز نشدم
امپولم و ادامه بدم ؟یا قطع کنم
دسترسی به پزشکم ندارم نمیدونم چی کار کنم
کلی قرص تقویتی هم استفاده میکنم
تفسیر آزمایش خون رو میشه بگین
سلام وقتتون بخیر
ببخشید ممکنه جواب آزمایش خواهرزاده منو ببینید. سن اش ۷ ساله.خیلی نگرانم
بخیه زایمان سزارین
سلام خسته نباشید
امروز روز سومه پانسمانمه دکترم گفت روزه سوم میتونم بازش کنم
متاسفانه مابقی توصیه هاش یادم رفته بعد باز کردن چجوری ازش نگهداری کنم دوباره باید ببندمش؟؟؟با بتادین تمیزش کنم؟؟؟
کلا چیکار کنم!!
ممنون میشم یه توضیحی بدین🙁❣️❣️❣️
سرفه و ابریزش بچم و چجوری درمان کنم؟
سلام دوستان و خانوم دکتر عزیز من بچم حدودا سه هفته پیش مریض شد دارو دادم دیفن هیدرامین
و شربت گیاهی آیورا برای سرفه هاش
بعد بهترشد دارو رو قطع کردم،دوسه روز خوب بود دوباره شروع شد
حالا هم سرفه هاش بیشتره هم خروسکیه خشک هم نیست
ابریزش هم شروع شده باز
چی بدم بهش که زودتر خوب شه هم سرفه هاش هم مریضیش🥺خیلی نگرانم
کار کردن شکم نوزاد ۱۰ ماهه
سلام
دخترم ۱۰ماه و ۲۵روزش هست الان ۲روزه که در روز ۴بار شکمش کار میکنه و روز قبل هم چندبار بالا آورد ولی امروز این مورد رو نداشت آیا میتونه عادی باشه و ربطی به دندون درآوردن داره
دمای بدنش هم از ۳۷ بیشتر نشده
بی قراری شدید نوزاد دو روزه
دوستان تو رو خدا بگید چیکار کنم نوزاد دو روزم اصلا آروم نمیشه همش شیر میخواد و گریه میکنه سینم هیچی شیر نداره بهش آپتامیل دادم که اونم همش بالا می اوردش الان براش بیمیل ا ر دادم از وقتی خورده همش گریه میکنه ولی اصلا بالا نیاورده همش شیر میخواد آروغ هم زده و اصلا آروم نمیشه
تو رو خدا بگید چیکار کنم این وقت شب
سلام پزشک محترم تفسیر سونوی خواهرم
لطفاتفسیر کنید سونوشو پریوداش نامنظم هست
تکون خوردن جنین در طول روز چقدر باید باشه؟
سلام وقتتون بخیر
من بیست و یک هفته ام و بارداری اولمه.الان چندروزه که تکون خوردنای بچه رو حس میکنم.تو این چندروز بعضی روزا تعداد تکوناش خوبه ولی بعضی روزا مثل امروز تعداد تکوناش کمه مثلا یک دفعه صبح(هر دفعه پشت سرهم با فاصله کمتر از سی ثانیه پنج شش تا تکون میخوره)و یه دفعه ظهر تکون خورده و یه کوچولو هم عصر.واسه من تکوناش جوری نیست که منظم باشه یا هر یک ساعتی یه بار حسش کنم.میشه تجربه اتون رو بهم بگید؟اینقدری که تکون میخوره طبیعیه؟
کرونا شیرخوار ۶ ماهه و خواب آلودگی
سلام دکتر جان.من ۴ روز پیش کرونا گرفتم و با تمام رعایت ها پسر شیرخوارم هم گرفت.سه روز پیش تب بالا ۳۸ داشت که با پاشویه و قطره استامینوفن کنترل شد و علائمی نداشت و دو روزه که از ۳۷ بیشتر نشده و بدنش نرماله منم دیگه استامینوفن ندادم چون تب نداشت.فقط از دیروز گاهی سرفه میکنه.زیاد نه.و خیلی خواب آلوده.بیحاله بازی نمیخواد دیگه و بیشتر تمایل به خواب داره و همش نق میزنه ناله میکنه ساکت تر شده.بینیش هم کمی کیپ هست که قطره بینی براش استفاده میکنم.شیر دهی هم خوب هست و اشتهاش خوبه و میخوره.اسهال و استفراغ هم نداره.فقط از بابت بیحالی و خواب آلودگی و سرفه هاش من نگرانم.دسترسی به دکترش ندارم چون اومدم شهرستان مریض شدیم همگی و نمیتونیم برگردیم.لطفا من رو راهنمایی کنید که چیکار کنم
محاسبه روز پریودی با لکه یا خونریزی
سلام دکترجان ودوستان... من معمولا روز اول شروع خونریزیم فقط لکه قهوه ای خیلی کم هست و روز دوم خونریزی دارم.برای محاسبه روز تخمک گذاری و شمارش،باید از روز اول لکه رو حساب کنم یا از روزی که خونریزی واقعی شروع میشه؟
از شیر گرفتن بچه
سلام
من از دیروز دخترمو از شیر گرفتم چیکار کنم که سینه ام سفت نشه و شیر توش نمونه
باردار هم هستم دارو میتونم مصرف کنم یا نه؟
لباس نوزادی پسرانه نو
سلام مامانای گل تعدادی لباس پسرانه نو دارم با قیمت مناسب ک کادو بوده و استفاده نشده چون تابستون بود نتونستم استفاده کنم کوچیک شدن همگی میخوام رد کنم بجاش کاپشن برا پسرم بخرم اگ کسی خواست در خدمتم
شربت دیفن هیدرامین در بارداری
سلام مامانا
هم خودم هم پسرم مریض شدیم
من سرفه میکنم مثل سرفه خروسکیا قدیم بود هم من هم پسرم..برای پسرم که دارو گرفتم
من خودم چی میتونم استفاده کنم توی بارداری
دون دون شدن بدن
سلام بدنم داره دون دون میشه و میخاره چیکار کنم براش ی هفته میشه الان. گفتم خوب میشه نرفتم دکتر ولی داره زیاد میشه
چی خوبه براش
تفسیرجواب ازمایش روواسم بگیدلطفا
سلام خدمت پزشک محترم اوما خانم دکترلطف کنیداین ازمایش روواسم تفسیرکنید...خانمهاهرکی بلده بیادبگه فوق العاده استرس دارم چون چندتافاکتورش بالاست.خانم دکترمیدونم گلبولهای سفیدم بالاست من لنفوسیت تراپی کردم آیامیتونه دلیلش این باشه
ارتباط چشمی نوزاد ۳ ماه و نیمه
سلام پزشک اوما و دوستان عزیز
پسرم ۳ ماه و نیمشه ، هنوز تمرکز کامل نداره که تو چشمام نگاه کنه مواقعی که باهاش صحبت میکنم دوثانیه نگاه میکنه بعد روشو میکنه اونطرف ، بیشتر پایین رو نگاه میکنه ، یاکسی صداش میزنه بهش نگاه نمیکنه ، نگرانم بچه از کی باید ادمای اطرافشو بشناسه و به چشماشون نگاه کنه ؟
پسرم وقتی روبرون مینشونمش وبلند باهاش حرف میزنم به زور یه نگاه بهم میندازه میخنده ، به بقیه ولی اصلا نگاه نمیکنه ...
جواب آزمایش کلی بارداری
سلام دکتر عزیز ممنون میشم جواب آزمایش کلی منو نگاه کنین
تفسیر ازمایش ادرار و مدفوع دخترم
سلام وقت بخیر.این ازمایش دخترمه هم مدفوع و هم ادرار.آیا عفونت یا مشکل دیگه ای داره؟




