Ooma

جواب آزمایشدخون بتا پایین

سلام دکتر جان وقت بخیر یکی از دوستان من ۲۲ روز از تاریخ پریودیش میگذره آزمایش داده این آزمایش بتاش قبل از این ازمایشش۱۰ روز که گذشته بود از پریودیش آزمایش داده بود منفی شده بود امروزم رفته بود دکتر زنان سونو داخلی داده بود گفته بود بهش شاید خارج رحمی باشه سونو رنگی بده سونو رنگی که داده بود گفته بود یه کیسه ریز میبینم همه چیتم خوبه برو آزمایش خون بده که این آزمایش داده بود جوابش این میخواستم بدونم بعد ۲۲ روز چرا اینقدر بتاش پایین آخرین پریودشم‌ ۲۶ دی ماه بوده

31 پاسخ 634 بازدید


سکسکه زیاد جنین خطرناکه

دکتر اوما و مامانا من ۳۴ هفتم نی نی روزی ۲ بار سکسکه میکنه بعضی وقتا هم یبار توی گوگل نوشته از هفته ۳۲ نباید انقدر زیاد باشه اگه اینجوری باشه یعنی مشکلی تو بند ناف هست باید به پزشک بگی.من فکر میکردم طبیعیه. باید به دکتر بگم؟ یعنی طبیعی نیست

37 پاسخ 683 بازدید


سینال فکت برای انتقال ای وی اف

سلام
برلی انتقال جنین امپول سینال فکت میزنم تا موعد پریودم باید ادامه بدم
ولی از دوره پریودم دو روز گذشته و هنوز نشدم
امپولم و ادامه بدم ؟یا قطع کنم
دسترسی به پزشکم ندارم نمیدونم چی کار کنم
کلی قرص تقویتی هم استفاده میکنم

9 پاسخ 1,108 بازدید


تفسیر آزمایش خون رو میشه بگین

سلام وقتتون بخیر
ببخشید ممکنه جواب آزمایش خواهرزاده منو ببینید. سن اش ۷ ساله.خیلی نگرانم

5 پاسخ 386 بازدید


بخیه زایمان سزارین

سلام خسته نباشید
امروز روز سومه پانسمانمه دکترم گفت روزه سوم میتونم بازش کنم
متاسفانه مابقی توصیه هاش یادم رفته بعد باز کردن چجوری ازش نگهداری کنم دوباره باید ببندمش؟؟؟با بتادین تمیزش کنم؟؟؟
کلا چیکار کنم!!
ممنون میشم یه توضیحی بدین🙁❣️❣️❣️

23 پاسخ 796 بازدید


سرفه و ابریزش بچم و چجوری درمان کنم؟

سلام دوستان و خانوم دکتر عزیز من بچم حدودا سه هفته پیش مریض شد دارو دادم دیفن هیدرامین
و شربت گیاهی آیورا برای سرفه هاش
بعد بهترشد دارو رو قطع کردم،دوسه روز خوب بود دوباره شروع شد
حالا هم سرفه هاش بیشتره هم خروسکیه خشک هم نیست
ابریزش هم شروع شده باز
چی بدم بهش که زودتر خوب شه هم سرفه هاش هم مریضیش🥺خیلی نگرانم

16 پاسخ 383 بازدید


کار کردن شکم نوزاد ۱۰ ماهه

سلام
دخترم ۱۰ماه و ۲۵روزش هست الان ۲روزه که در روز ۴بار شکمش کار میکنه و روز قبل هم چندبار بالا آورد ولی امروز این مورد رو نداشت آیا میتونه عادی باشه و ربطی به دندون درآوردن داره
دمای بدنش هم از ۳۷ بیشتر نشده

11 پاسخ 361 بازدید


بی قراری شدید نوزاد دو روزه

دوستان تو رو خدا بگید چیکار کنم نوزاد دو روزم اصلا آروم نمیشه همش شیر میخواد و گریه می‌کنه سینم هیچی شیر نداره بهش آپتامیل دادم که اونم همش بالا می اوردش الان براش بی‌میل ا ر دادم از وقتی خورده همش گریه می‌کنه ولی اصلا بالا نیاورده همش شیر میخواد آروغ هم زده و اصلا آروم نمیشه
تو رو خدا بگید چیکار کنم این وقت شب

124 پاسخ 856 بازدید


سلام پزشک محترم تفسیر سونوی خواهرم

لطفاتفسیر کنید سونوشو پریوداش نامنظم هست

10 پاسخ 524 بازدید


تکون خوردن جنین در طول روز چقدر باید باشه؟

سلام وقتتون بخیر
من بیست و یک هفته ام و بارداری اولمه.الان چندروزه که تکون خوردنای بچه رو حس میکنم.تو این چندروز بعضی روزا تعداد تکوناش خوبه ولی بعضی روزا مثل امروز تعداد تکوناش کمه مثلا یک دفعه صبح(هر دفعه پشت سرهم با فاصله کمتر از سی ثانیه پنج شش تا تکون میخوره)و یه دفعه ظهر تکون خورده و یه کوچولو هم عصر.واسه من تکوناش جوری نیست که منظم باشه یا هر یک ساعتی یه بار حسش کنم.میشه تجربه اتون رو بهم بگید؟اینقدری که تکون میخوره طبیعیه؟

12 پاسخ 567 بازدید


کرونا شیرخوار ۶ ماهه و خواب آلودگی

سلام دکتر جان.من ۴ روز پیش کرونا گرفتم و با تمام رعایت ها پسر شیرخوارم هم گرفت.سه روز پیش تب بالا ۳۸ داشت که با پاشویه و قطره استامینوفن کنترل شد و علائمی نداشت و دو روزه که از ۳۷ بیشتر نشده و بدنش نرماله منم دیگه استامینوفن ندادم چون تب نداشت.فقط از دیروز گاهی سرفه میکنه.زیاد نه.و خیلی خواب آلوده.بیحاله بازی نمیخواد دیگه و بیشتر تمایل به خواب داره و همش نق میزنه ناله میکنه ساکت تر شده.بینیش هم کمی کیپ هست که قطره بینی براش استفاده میکنم.شیر دهی هم خوب هست و اشتهاش خوبه و میخوره.اسهال و استفراغ هم نداره.فقط از بابت بیحالی و خواب آلودگی و سرفه هاش من نگرانم.دسترسی به دکترش ندارم چون اومدم شهرستان مریض شدیم همگی و نمیتونیم برگردیم.لطفا من رو راهنمایی کنید که چیکار کنم

6 پاسخ 396 بازدید


محاسبه روز پریودی با لکه یا خونریزی

سلام دکترجان ودوستان... من معمولا روز اول شروع خونریزیم فقط لکه قهوه ای خیلی کم هست و روز دوم خونریزی دارم.برای محاسبه روز تخمک گذاری و شمارش،باید از روز اول لکه رو حساب کنم یا از روزی که خونریزی واقعی شروع میشه؟

8 پاسخ 409 بازدید


از شیر گرفتن بچه

سلام
من از دیروز دخترمو از شیر گرفتم چیکار کنم که سینه ام سفت نشه و شیر توش نمونه
باردار هم هستم دارو میتونم مصرف کنم یا نه؟

22 پاسخ 435 بازدید


لباس نوزادی پسرانه نو

سلام مامانای گل تعدادی لباس پسرانه نو دارم با قیمت مناسب ک کادو بوده و استفاده نشده چون تابستون بود نتونستم استفاده کنم کوچیک شدن همگی می‌خوام رد کنم بجاش کاپشن برا پسرم بخرم اگ کسی خواست در خدمتم

36 پاسخ 1,163 بازدید


شربت دیفن هیدرامین در بارداری

سلام مامانا
هم خودم هم پسرم مریض شدیم
من سرفه میکنم مثل سرفه خروسکیا قدیم بود هم من هم پسرم..برای پسرم که دارو گرفتم
من خودم چی میتونم استفاده کنم توی بارداری

17 پاسخ 443 بازدید


دون دون شدن بدن

سلام بدنم داره دون دون میشه و میخاره چیکار کنم براش ی هفته میشه الان. گفتم خوب میشه نرفتم دکتر ولی داره زیاد میشه
چی خوبه براش

14 پاسخ 730 بازدید


تفسیرجواب ازمایش روواسم بگیدلطفا

سلام خدمت پزشک محترم اوما خانم دکترلطف کنیداین ازمایش روواسم تفسیرکنید...خانمهاهرکی بلده بیادبگه فوق العاده استرس دارم چون چندتافاکتورش بالاست.خانم دکترمیدونم گلبولهای سفیدم بالاست من لنفوسیت تراپی کردم آیامیتونه دلیلش این باشه

17 پاسخ 450 بازدید


ارتباط چشمی نوزاد ۳ ماه و نیمه

سلام پزشک اوما و دوستان عزیز
پسرم ۳ ماه و نیمشه ، هنوز تمرکز کامل نداره که تو چشمام نگاه کنه مواقعی که باهاش صحبت میکنم دوثانیه نگاه میکنه بعد روشو میکنه اونطرف ، بیشتر پایین رو نگاه میکنه ، یاکسی صداش میزنه بهش نگاه نمیکنه ، نگرانم بچه از کی باید ادمای اطرافشو بشناسه و به چشماشون نگاه کنه ؟
پسرم وقتی روبرون مینشونمش وبلند باهاش حرف میزنم به زور یه نگاه بهم میندازه میخنده ، به بقیه ولی اصلا نگاه نمیکنه ...

8 پاسخ 533 بازدید


جواب آزمایش کلی بارداری

سلام دکتر عزیز ممنون میشم جواب آزمایش کلی منو نگاه کنین

33 پاسخ 521 بازدید


تفسیر ازمایش ادرار و مدفوع دخترم

سلام وقت بخیر.این ازمایش دخترمه هم مدفوع و هم ادرار.آیا عفونت یا مشکل دیگه ای داره؟

9 پاسخ 577 بازدید