با سلام خدمت پزشک محترم و خانومای گل
عزیزانم من دخترم ۹ ماهشه خودمم الان باردارم ، بارداری من خدا خواسته بود و بعد از این تحت هیچ شرایطی بچه نمیخوام
با دکترم صحبت کردم که لوله هامو کامل ببندم ، البته که گفته تا ۴۰ سالگی نمیشه بست اما خب راضی میشه و من تحت هر شرایطی این کار رو انجام میدم
حالا سوالم اینه که اصلا توی بارداری تخمک گذاری اتفاق میوفته ؟ میتونم تخمک اهدا کنم
اگه کسی اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنید منو
پرسش (1401/07/30):
اهدا تخمک در بارداری امکان پذیر هست؟
926
99
1401/07/30
سوال کننده
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
تو بارداری اهدا کنی؟
فکر نکنم چون یه عمل تهاجمی حساب میشه و قطعا گروسهاش رو هورمونات تاثیر داره
فکر نکنم چون یه عمل تهاجمی حساب میشه و قطعا گروسهاش رو هورمونات تاثیر داره
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
و اینکه چرا لوله رو ببندی چرا همسرت وازکتومی نمیکنه؟
5
1401/07/30
Azi 💖 ...
عزیزم باید پریود بشی ک تخمک گذاری بشه تو بدنت
تو بارداری که نمیشه
تو بارداری که نمیشه
3
1401/07/30
Mahdis K
نه عزیزم تو بارداری تخمک گذاری اتفاق نمیفته. برا تخمک کشی هم کلی دارو مصرف میشه.
0
1401/07/30
سوال کننده
به شوهرم باشه ۶ تا میخواد
0
1401/07/30
سوال کننده
پس منتفی
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
☺️☺️☺️
0
1401/07/30
سوال کننده
گفتم اهدا کنم شاید یه نفر باردار شد
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
عزیزم اجازه همسر میخاد
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
چند سالته؟
0
1401/07/30
سوال کننده
اجازه که میده
نمیتونه نده
کشتمش سر همین یکی
نمیتونه نده
کشتمش سر همین یکی
0
1401/07/30
سوال کننده
من ۲۸
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
چون اهدا تخمک سن دارا
0
1401/07/30
سوال کننده
من آبجیم ۲۵ اینا بود بست
غیر قانونی میبندن
غیر قانونی میبندن
1
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
خیلی زوده برای تصمیم به این بزرگی شاید 5سال دیگه شرایطجوری بود باز خودت خاستی
0
1401/07/30
سوال کننده
ما کلا ژنشو داریم یکی که میاریم پشتش یکی دیگه هم میاد
وگرنه من کلا یک روز قبل موعد پریود فقط رابطه داشتم همون شد بچه
وگرنه من کلا یک روز قبل موعد پریود فقط رابطه داشتم همون شد بچه
0
1401/07/30
سوال کننده
نه واقعا نمیخوام اصلا
قرار بود دخترم تک باشه
قرار بود دخترم تک باشه
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
خدا حفظشون کنه کلا بعد بارداری احتمال بارداری مجدد خیلی زیاده
پروفایلت برام اشناست
پروفایلت برام اشناست
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
عزیزم... ابشالا زیر سایه پدرمادر بزرگ شن
1
1401/07/30
Elnaz .
خیلی بده باعث میشه زود یائسه شی و یائسگی هزار درد میاره و زود پیر و شکسته میشی
0
1401/07/30
سوال کننده
آره اما یک روز قبل موعد احتمال بارداری صفر میشه تقریبا 🥲
0
1401/07/30
غزل دلاور
عزیزمشوهرت بلنده توچرااا
0
1401/07/30
غزل دلاور
ببنده
0
1401/07/30
سوال کننده
ولی آبجیم الان ۳۸ سالشه شکر خدا هیچ مشکلی نداره
0
1401/07/30
Elnaz .
عزیزم عکس دخملت خیلی نازه😍🤤🤤🤤
0
1401/07/30
سوال کننده
خب اون بچه میخواد باز من نمیخوام 🤣🤣
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه یائسه نمیشن ولی خوب نیست
عمه من 30سال پیش بسته و همچنان در 60سالگی پریود میشه
عمه من 30سال پیش بسته و همچنان در 60سالگی پریود میشه
0
1401/07/30
غزل دلاور
چراتموم زجرهاودردهای دنیابایدمابکشیممم خوب یه بارشوهرا بکشن
0
1401/07/30
سوال کننده
فدات
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
و یکم هم رعایت نکنن
0
1401/07/30
Elnaz .
من دو تا از عمه هام اینکارو کردن داغون شدن به خدا
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
النا راست میگه تو بعد از دوتا زایمان باز میخای ساختار بدنتو بهم بزنی
0
1401/07/30
سوال کننده
دقیقا
ما اون شب کاندوم نداشتیم نه رفت بخره نه از خواسته ش گذشت 😑
ما اون شب کاندوم نداشتیم نه رفت بخره نه از خواسته ش گذشت 😑
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
تو چرا قرص نخوردی؟
0
1401/07/30
سوال کننده
اورژانسی ؟
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
دخترتو راحت باردار شدی؟
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
اری
0
1401/07/30
سوال کننده
بهم نمیسازه اصلا و به شدت منو چاق میکنه
همین جوری اضافه وزن دارم
من خیلی برنامه ها داشتم که باردار شدم
بارداریمم هم یه جورایی مثل معجزه بود هم یه عالمه مشکل پیش اومد برام
ولی بچم موند
همین جوری اضافه وزن دارم
من خیلی برنامه ها داشتم که باردار شدم
بارداریمم هم یه جورایی مثل معجزه بود هم یه عالمه مشکل پیش اومد برام
ولی بچم موند
0
1401/07/30
سوال کننده
من قبل اینکه تصمیم به بارداری بگیرم پرولاکتین داشتم ، ۸ ماه تقریبا طول کشید تا پرولاکتینم کنترل بشه ولی بعدش توی دومین اقدام باردار شدم
البته اون ۸ ماه هم که پرولاکتین داشتم جلوگیری نمیکردم اما خب پرولاکتین باعث میشد باردار نشم دیگه
البته اون ۸ ماه هم که پرولاکتین داشتم جلوگیری نمیکردم اما خب پرولاکتین باعث میشد باردار نشم دیگه
0
1401/07/30
سوال کننده
بارداری دومم رو میگم
1
1401/07/30
مامان نیلا
عزیزم تو بارداری نمیشه و اینکه یه بار از منشی دکترم شنیدم میگفت حتما یا باید کسی که تخمک میده بیوه باشه یا مطلقه چون یه صیغه درمانی خونده میشه بین اون زن و مرد ولی همدیگه رو اصلا نمیبینن
0
1401/07/30
سوال کننده
عه 😑😑
0
1401/07/30
سوال کننده
اون مگه برای اجاره رحم نبود
0
1401/07/30
مامان نیلا
نمیدونم یه خانمی میخواست اینکار رو انجام بده برای پولش داشت سوال میکرد اینم اینجوری جواب داد
0
1401/07/30
سوال کننده
نه من پول نمیخوام
گفتم شاید یک نفر باردار شد
شاید کمکی ازم برمیومد
گفتم شاید یک نفر باردار شد
شاید کمکی ازم برمیومد
0
1401/07/30
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه همچین چیزی نیست
فقط باید بچه داشته باشهو ذخیره تخمک خوبی داشته باشه چون همل تهاجمیه و احتما ازبین رفتن ذخیره تخمک بالاست
فقط باید بچه داشته باشهو ذخیره تخمک خوبی داشته باشه چون همل تهاجمیه و احتما ازبین رفتن ذخیره تخمک بالاست
0
1401/07/30
معصومه جلالی
مگه تو ۲۸سالگی لوله میبندن
من ۳۶ ام هرکاری کردمنبستن😔
من ۳۶ ام هرکاری کردمنبستن😔
0
1401/07/30
سوال کننده
غیر قانونی دیگه
0
1401/07/30
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
خوش بحالتون ما تو فامیلمون اصلا نباروری معنی نداره هرکی بخواد میده فقط منم ک همش در انتظارم
0
1401/07/30
نگار کاظمی
تخمک اهدایی چجوریع
باید شوهرت اجازه بده؟
باید شوهرت اجازه بده؟
0
1401/07/30
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
ببخشید من تا حالا اینو نشنیدم میشه توضیح بدید چ جوری هستش؟
1
1401/07/30
سوال کننده
صبر کن به موقعه ش
خدا برات بهترین میخواد عزیزم
خدا بنده های خوبشو بیشتر امتحان میکنه
خدا برات بهترین میخواد عزیزم
خدا بنده های خوبشو بیشتر امتحان میکنه
0
1401/07/30
سوال کننده
نمیدونم والا
0
1401/07/30
سوال کننده
منظورش اینه که شوهرم لوله هاشو ببنده من نبندم
0
1401/07/30
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
ای کاش میتونستی ب من میدادی🥺
0
1401/07/30
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
البته کلا نمیدونم چ جوریه
0
1401/07/30
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
واقعا میشه؟بعد اون لوله هاشو ببنده بازم اسپرم ازش میاد بیرون؟😳😂
0
1401/07/30
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
چ جالب😅🥲
0
1401/07/30
haanaaهانا j
تو بارداری اصلا تخمکی درست نمیشه
با تشکر سوال بعدی
با تشکر سوال بعدی
0
1401/07/30
Mahdis K
مایع منی میاد ولی داخلش اسپرمی نیس.
0
1401/07/30
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
اهان ممنون😅
0
1401/07/30
سوال کننده
اگه میشد حتما حتما میکردم این کارو
0
1401/07/30
سوال کننده
نمیدونم 🤣🤣🤣
0
1401/07/30
سوال کننده
عه 🤣🤣🤣 خب پس مشکلی نیست
0
1401/07/30
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
فدای قلب مهربونت عزیزدلم
0
1401/07/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
مگه تو بارداری تخمک داری ک بخوای اهدا هم کنی؟؟؟😑😑
0
1401/07/30
سوال کننده
عزیزم اگه سوال رو کامل خونده بودی متوجه میشدی سوال منم دقیقا همین بود 🙄
0
1401/07/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اصلا ربطی ب یائسگی نداره ک .رحم و ک در نمیارن!
فقط لوله رو گره میزنن یا قطع میکنن .
مثل وازکتومی مردا ک فقط اسپرم صفر میشه ولی انزال دارن مایع منی دارن همه چی هست اما فقط راه باروری بسته میشه عزیزم ب یایسگی ربطی نداره .
فقط لوله رو گره میزنن یا قطع میکنن .
مثل وازکتومی مردا ک فقط اسپرم صفر میشه ولی انزال دارن مایع منی دارن همه چی هست اما فقط راه باروری بسته میشه عزیزم ب یایسگی ربطی نداره .
0
1401/07/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خوندم ک دارم میگم دیگه نداری ک بخوای اهدا کنی عزیزم جوابمو درست نخوندی😇♥️
0
1401/07/30
سوال کننده
شما جواب ندادی
سوال پرسیدی 😁😁
سوال پرسیدی 😁😁
0
1401/07/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
😐😐😐😐اون برای رحم اجاره ایه
0
1401/07/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه جوابمو سوالی پرسیدم 😉😂😂❤❤
1
1401/07/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
گولش بزن بره ببنده برای مرد راحت ترم هست سرپاییه .
1
1401/07/30
ارزو مامان اردلان و نیکان
تو بارداری نمیشه،بعدم تخمک کشی به این راحتیا نیس باید تو سیکل قاعدگی دارو مصرف کنی امپول بزنی ۲تا تخمک که برنمیدارن کمش ۲۰تا می کشن
1
1401/07/30
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن همچین چیزی نیس
0
1401/07/30
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن رحم اجاره ای هم متاهل مشکلی نداره
1
1401/07/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
کلا اون صیغه ک گفت و گفتم .
وگرنه ک متاهل و مجرد نداره همه میتونن رحم اجاره بدن اگر سالمن
بعدم اینا کلاه شرعیه قرار نیس صیغه درمانی و ..حتماباشه
وگرنه ک متاهل و مجرد نداره همه میتونن رحم اجاره بدن اگر سالمن
بعدم اینا کلاه شرعیه قرار نیس صیغه درمانی و ..حتماباشه
0
1401/07/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
خیر در بارداری تخمک گذاری رخ نداده و برای اهدای تخمک باید داروهای محرک تخمک گذاری و هورمونی و... مصرف شده و تحت پروسه های تهاجمی قرار بگیرید که همگی در این دوران ممنوع هستند ❤️
خیر در بارداری تخمک گذاری رخ نداده و برای اهدای تخمک باید داروهای محرک تخمک گذاری و هورمونی و... مصرف شده و تحت پروسه های تهاجمی قرار بگیرید که همگی در این دوران ممنوع هستند ❤️
1
1401/08/01
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیز
0
1401/08/01
سوال کننده
ممنونم خانوما
0
1401/08/01
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان 💗❤️💗
0
1401/08/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




