Ooma

مصرف قرص انتی هیستامین و ایودی مسی

سلام دکتر وقت بخیر ایا انتی هیستامین در دسته قرص های ضد التهابی هست
اخه گفته بودین اکر قرص ضد التهابی مصرف کردین باید کنارش جلوگیری دیگه ای باشه تا ۲۴ساعت
من یک ساعت قبل رابطم انتی هیستامین خوردم و حالا بعدش یادم افتاد قرص مصرف کردم نیاز به مصرف قرص اورژانسی هست؟

3 پاسخ 474 بازدید


حرکات جنین از کی شروع میشه؟

سلام احوال شما؟
من یادمه بارداری آخرم واسه سونوی قلب که رفته بودم تو ۸هفته، توی مانیتورو نگاه میکردم انگاری جنین یه تکونایی میخورد.. جوونه دستشو اینا.
الان داشتم فکرمیکردم ینی توهم بوده یا واقعی؟🙄

20 پاسخ 669 بازدید


ازمایش دفع پروتئین و عفونت ادرار

دکتر عزیز میشه ازمایش منو تفسیر کنید ب دکترم دسترسی ندارم

5 پاسخ 459 بازدید


کسی بوده بچش دیر بشینه یا تاخیر داشته باشه

توی ده ماهه هنوز نمیشینه. خسته شدم از بس دکترش بردم. زودتر از موعد غلت زد. اما الان ن چهاردست و پا میره ن میشینه لطفا تجربه هاتونو بگید

47 پاسخ 599 بازدید


عکس رنگی رحم با بیهوشی یا بی حسی و مراقبهای آن

با سلام خدمت پزشک اوما و خانمهای اومایی خواستم برم عکس رنگی بگیرم خواستم بدونم اونایی که ابن سینا و رویان انجام دادن راضی بودن و اینکه با بیحسی به چه صورته و مراقبتهای قبل و بعدش چی هستن ممنون میشم راهنمایی کنین

27 پاسخ 3,753 بازدید


جیغ زدن نوزاد ۶ ماهه

سلام وقت بخیر
پسر من تقریبا یه هفته ای میشه جیغ میزنه
بعد از شیر خوردن بعد از خواب بیدار شدن حتی موقع خوابیدن
انگار حوصله نداره و کلافه س
نمیدونم مشکل چیه؟
ببرمش دکتر یا ن؟!

16 پاسخ 744 بازدید


تب و لرز ۴ روز بعد از سزارین

سلام دکتر جان خسته نباشید
دکتر من امروز ۴ امین روز از عملمه
از دیشب تب خالی یا تب و لرز دارم
دمای بدنمم ۳۷ و نیم یا ۳۸ و ۷ شد
عادیه یا از چی میتونه باشه؟

14 پاسخ 541 بازدید


سلام ازمایش پروتئین ادرار

لطفا برام تفسیر کنید ۳۸ هفته دو روز هستم

75 پاسخ 846 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری دوم

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
این سوال یکی از دوستانه

میخوان بدونن نظر شما درباره ازمایش چیه بنظرتون نرماله؟
چون بهشون گفتن باید سلفری بدین
درضمن ایشون مقاومت شریان رحمی هم دارن
ممکنه این مسئله رو جواب ازمایششون تاثیر بزاره؟

27 پاسخ 561 بازدید


متخصصین تعیین جنسیت تشریف بیارید

سلام خانمای گل
سونو NT انجام دادم میشه برا منم حدس بزنید نی نی چیه؟ دکترم احتمال داد بعدش میگم

56 پاسخ 837 بازدید


مشکوک به عفونت ادراری . وچسبندگی لابیانوزاد

سلام دخترم شش روزبستری بود ولی ازاولش تب نداشت فقط نمیتونست جیش کنه وبی قراربودآوردیمش خونه تب کرده تبش رو۳۸.۳هس استامینوفن دادم میادیکم پایین بازمیره بالاچکارکنم الان

104 پاسخ 649 بازدید


ترشح آلبالویی کمرنگ/ هفته ی هفتم

سلام.
من پریروز و امروز صبح بعد از دستشویی و خشک کردن خودم متوجه لکه های صورتی آلبالویی شدم که از رنگش پیداست که هیچ خونی قاطیش نیست
الان هم توی سفر هستم به دکتر مراجعه کنم؟

37 پاسخ 623 بازدید


مقدار مصرف این شربت مولتی ویتامین چه اندازس

سلام وقت بخیر همسرم بجای قطره، شربت خریده اینو چه مقدار باید به بچم بدم ؟ شربت مولتی ویتامین ویتوکیده

4 پاسخ 365 بازدید


لاک تلخ برای جلوگیری از مکیدن انشگت نوزاد

سلام دکتر اوما
و دوستان اومایی ممنون میشم تجربه هاتونو با من درمیون بذارید و مشکل دوستمو حل کنه بچش دوساله هست و انگشتشو میمکه تا بخوابه شکل انگشتش تغییر کرده از بس تو دهنش کرده
اسم لاک تلخ چی هست که از داروخانه بگیریم؟
کسی تجربه استفاده از لاک تلخ برای جلوگیری از مکیدن انگشت رو داره؟
سوال دوم ...چطوری نمودار رشد رو از ماه اول میتونیم ببینیم
چون الان از 6 ماهگی به بعدش قابل مشاهده است

35 پاسخ 520 بازدید


آزمایش عفونت ادراری بارداری

سلام وقتتون بخیر . دکتر عزیز اوما من در هفته ی شانزدهم بارداری هستم و دو هفته قبل پزشکم تشخیص عفونت ادراری دادن و برای من قرص سفکسیم ۴۰۰ به مدت ۱۰ روز تجویز کردن . الان ۴ روز از اتمام آنتی بیوتیکم میگذره میخواستم بدون چه زمانی میتونم مجددا آزمایش ادرار بدم تا متوجه شدم عفونتم برطرف شده یا نه ؟ یعنی چند روز باید از اتمام آنتی بیوتیکم بگذره برای آزمایش؟ با تشکر

2 پاسخ 332 بازدید


کم خونی در بارداری

سلام و خسته نباشید
خانم دکتر جواب آزمایش خون من اینه و یه مقدار فاکتور های خونیم پایینه . این حالت تو بارداری طبیعیه؟ مکمل آهن هم هر روز مصرف میکنم

26 پاسخ 514 بازدید


بی قراری نوزاد در خواب

سلام خسته نباشید .دختر من شبا ک میخوابه بعد یکی دوساعت خیلی بیقراری میکنه بیدار نمیشه گریه هم نمیکنه ولی به خودش میپیچه فک میکنم یک چیزی میاد تو دهنش صورتش و بهم‌میکشه تا صبح آروم قرار نداره رو تشک شیب دار هم میخوابه بقدری تکون میخوره ک از تشک شیب دارش میاد پایین تو روز که میخوابه اصلا اینجوری نیست دکترم بردمش بهم هیدروکسیزین داد نمیدونم چرا .میشه لطفا بگید اینا علائم رفلاکس پنهانه؟

23 پاسخ 620 بازدید


کوچک کردن شکم بعداز سزارین

سلام
خانمای که سزارین شدین چه راهکاری پیشنهاد میدین برای کوچک کردن شکم
من الان سه هفته است که سزارین شدم

9 پاسخ 1,106 بازدید


عشقا من حس گلو درد دارم میتونم قرص و شربت سرماخوردگی بخورم؟

ببخشید از الان دیگه گیر سوالای من افتادید🙈🙈🙈

13 پاسخ 565 بازدید


جواب آزمایشدخون بتا پایین

سلام دکتر جان وقت بخیر یکی از دوستان من ۲۲ روز از تاریخ پریودیش میگذره آزمایش داده این آزمایش بتاش قبل از این ازمایشش۱۰ روز که گذشته بود از پریودیش آزمایش داده بود منفی شده بود امروزم رفته بود دکتر زنان سونو داخلی داده بود گفته بود بهش شاید خارج رحمی باشه سونو رنگی بده سونو رنگی که داده بود گفته بود یه کیسه ریز میبینم همه چیتم خوبه برو آزمایش خون بده که این آزمایش داده بود جوابش این میخواستم بدونم بعد ۲۲ روز چرا اینقدر بتاش پایین آخرین پریودشم‌ ۲۶ دی ماه بوده

31 پاسخ 634 بازدید