Ooma

لک بینی به جای عادت ماهیانه

سلام وقت بخیر
من این ماه تایم شروع پریودم با لکه بینی بود و اصلا پریود نشدم کلا از روز اول لکه بینی داشتم و خون ریزی بیشتر نشد امروز روز ۱۰ امه و هنوز خوب نشده لکه به رنگ قهویی و قرمز کدر مایل به قهویی
بدون درد و هیچ علائم دیگه ای دکتر هم رفتم هیچ مشکلی نداشتم از هرنظر برسی شدم
ماه های قبل خون ریزیم سر وقت بوده اصلا نه قبل پریود نه بعدش لک بینی نداشتم.
چه دارویی بخورم این لک از بین بره
ممنون 🌻

24 پاسخ 529 بازدید


عدد بتای آزاد در غربالگری سه ماهه اول

من ۳۲ سالمه .هفته ۱۳ بارداری هستم‌وبارداری دومم هست و نتیجه آزمایش غربالگری سه ماهه اول ریسک متوسط هستش و عدد بتای آزاد ۲.۲۸ هستش .دکترم یه آزمایش غربالگری برای دو هفته دیگه نوشت برام .من الان خیلی نگرانم .چند درصد ممکنه جنینم مشکلی داشته باشه؟

31 پاسخ 939 بازدید


آیا ترشحات سفید و بی رنگ نشانه عفونت است؟

سلام دکتر جان خسته نباشید من دوباره آزمایش دادم و دکترم گفت کمی عفونت دارم ایشون سفکسیم بهم دادن. دیروز رفتم و هنوز مصرفشون نکردم. چند روزه ترشح بی رنگم زیاد تر شده مثل آب میمونه. و این دو روز اخیر ترشح سفید دارم‌ و عذر میخوام حس میکنم بوی پنیر میده. این موارد رو یادم‌رفت به دکترم بگم . بنظرتون باید دوباره مراجعه کنم؟ ممنون میشم آزمایشم رو هم یه نگاه بندازید .🙏🏻

12 پاسخ 466 بازدید


اضافه وزن در بارداری

سلام من قبل بارداری۵۵ کیلو بودم الان‌ شدم ۸۰ خیلی اضافه کردم؟

55 پاسخ 832 بازدید


سرکلاژ در بیست و یک هفتگی

سلام خدمت دکتر عزیز اوما
یکشنبه شب به دلیل باز شدن دهانه رحم بصورت اورژانسی در ۲۱ هفتگی سرکلاژ شدم دو روز بیمارستان بستری بودم بعد که اومدم خونه دکتر فقط آزیترومایسین بهم داده که روزی یکی بخورم الان شکمم سفت شده ودرد دارم امروز لکه بینی هم داشتم خواهشمندم راهنماییم کنید چکار کنم

75 پاسخ 998 بازدید


سلام ازمایش بتا منو ببتید

۴ روز مونده به پریودیم بخاطر دارویی که باید مصرف کنم گفت باید مطمن شم از بارداریت باروارم؟؟؟؟

73 پاسخ 1,024 بازدید


ترکیب کردن شیر خشک ای ار و معمولی

سلام دکتر و اومایی های عزیز
من پسرم ۲۰ روز پیش کرونا گرفت و یه هفته بیمارستان بود و انتی بیوتیک میگرفت از اول بهش شیرخشک ابتامیل دادم که خوب رشد کرده بود ولی بعد کرونا هرجی آبتامیل دادم یا از دهن و دماغ بالا میاورد البته نه خیلی زیاد هم انگار دل درد داشت به خودش می پیچید و همش انگار یه چیزی تو دهنش ملج ملوچ میکرد و مدام گریه میکرد بهش ۲ روز ای ار ببلاک دادم خوب شد رفتم سونوگرافی رفلاکس انجام دادم گفت رفلاکس نداره دوباره معمولی دادم علایم و گریه هاش برگشت به دکتر گفتم گفت اشکال نداره همون ای ار بده یه هفته ای ار دادم همش یبوسته خیلی سفته حتی امروز یکم خون اومد دیگه نمیدونم چیکار کنم میشه ببلاک ای ار و معمولی رو ترکیب کنم؟

29 پاسخ 835 بازدید


سلام دکتر عزیز و مامانای گل بیایید بگید بعد از فرنی چی بدم‌به دخترم

۴ روزه بهش فرنی دادم دیگه نمیخوره چی میتونم بهش بدم

39 پاسخ 447 بازدید


درد زایمان یهویی

سلام دوستانی ک زایمان کردین کسی بوده یهو درد زایمان بگیره ؟؟

72 پاسخ 861 بازدید


خوردن قرص لاکتاول برای افزایش شیر

با سلام خدمت پزشک اوما ..وقتتون بخیر باشع ..ببخشید من یه ماهیی میشه ک خیلی کم ب بچم شیر دادم چون شیرم کم بود و سیر نمیشد رفتم سمت شیرخشک ..اگه الان این قرص و بگیرم و بخورم تاثیری داره آیا یا نه ؟

11 پاسخ 786 بازدید


پریودی با خونریزی زیاذ

سلام خانوم دکتر من 4 ماهه زایمان کردم
30 ام تیر پریود شدم بصورت خفیف در حد لک قهوایی
بعد دوباره 12 مرداد پریود شدم
و الانم یک شهریور
اینسری پریودم خیلی دردناک با خونریزی زیاد
حتی لخته ها خونم داره
3 روزه یکسره تا پا میشم از جام خونریزیم بیشتره
من تا حالا در این حد خونریزی نداشتم
علت چی میتونه باشه

4 پاسخ 346 بازدید


وزن گیری جنین در دیابت بارداری

سلام دکترجان.خسته نباشید.من دوقلو باردارم و دیابت بارداری دارم و باانسولین درحال کنترل قند هستم.دیروز سونوگرافی رشد جنین رفتم و وزن پسرم (percentile 17)1456 g. و وزن دخترم (percentile 45) 1646 g نوشته بود که دکترم منو نگران کردن و گفتن پسرم درست وزن نمیگیره.
من چی بخورم و چیکار کنم که هردو وزن خوبی داشته باشن و قندمم کنترل بمونه؟!
خیلی ممنونم از لطفتون.

10 پاسخ 613 بازدید


تفسیر ازمایش و سنو غربالگری اول

سلام خانم دکتر وقت بخیر میشه ازمایش منو ببینید و سنو ان تی رو ایا مشکلی هست یاخیر؟ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🙏🙏

23 پاسخ 410 بازدید


آزمایش بررسی تحمل گلوکز

سلام وقت بخیر من روزانه انسولین می زنم و دیابت بارداری دارم
آیا ازمایش تحمل گلوکز برای من هم انجام باید بشه؟

9 پاسخ 557 بازدید


سلام خانوم دکترعزیزمیشه لطفا جواب یوالمو بدین خیلی ممنون

سوالمو قبلا توتاپیک فرستادم (براتون الان میفرستم)

14 پاسخ 489 بازدید


سن حاملگی با سونوگرافی و محاسبه دستی

آیا اختلاف سن حاملگی از طریق سونوگرافی با محاسبه دستی اولین روز آخرین پریود مشکلی دارد؟

5 پاسخ 394 بازدید


عوارض استفاده از شیاف پرژسترون

سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۴ ماه پیش رفتم سونو تشکیل قلب که خدا روشکر اوکی بود فقط ی هماتوم به قطز ۱۸ میل در ۴ داشتم و البته از اول تا الان هیچ لکه بینی نداشتم دکتر شیاف داد و گفت تا یک ماه هر شب استفاده کنم .
از وقتی شیاف میزارم هر روز حالم بدتر میشه و حالت تهوع شدید دارم که بالا میارم و کلا شبا نمیتونم راحت باشم کلا معدم هر شب خالی میشه حتی ۳ روز نتونستم غذا بخورم
به نظرتون لازمه با اینکه لکه بینی ندارم ادامه بدم به شیاف گذاشتن .؟؟
ایا این حالم از عوارض شیافه ؟
ممنون 💐💐💐💐

25 پاسخ 526 بازدید


سلام دکتر جان تک کلیه بودن و بارداری دوقلو چ مشکلی داره

سلام دکتر جان ،کسی که یه دونه کلیه داره و میخواد دوقلو باردار بشه آیا مشکل ساز میشه ؟ و جای اون یکی کلیشم ک در آووردن دقیق مثل جای سزارین زیر شکمش هس و بخاطر همینم هم باید سزارین بشه ؟

1 پاسخ 743 بازدید


متفورمین برای تنبلی تخمدان

تنبلی تخمدان دارم و میخوام باردار شم دکتر روزی دو عدد قرص متفورمین بهم داده . اما باعث حالت تهوع و کم اشتهایی میشه با اینکه موقع غذا قرص رو مصرف میکنم . وزنم هم نسبت به قدم کم هست . میتونم مصرف قرص رو قطع کنم؟

26 پاسخ 547 بازدید


دفع لخته کوچک در هفته پنجم بارداری

سلام من هفته پنجم بارداریم هستم و امروز بدون هیچ درد و علائمی یه لخته خیلی کوچیک دفع کردم ممکنه برای جنین اتفاقی افتاده باشه؟

15 پاسخ 609 بازدید