لک بینی به جای عادت ماهیانه
سلام وقت بخیر
من این ماه تایم شروع پریودم با لکه بینی بود و اصلا پریود نشدم کلا از روز اول لکه بینی داشتم و خون ریزی بیشتر نشد امروز روز ۱۰ امه و هنوز خوب نشده لکه به رنگ قهویی و قرمز کدر مایل به قهویی
بدون درد و هیچ علائم دیگه ای دکتر هم رفتم هیچ مشکلی نداشتم از هرنظر برسی شدم
ماه های قبل خون ریزیم سر وقت بوده اصلا نه قبل پریود نه بعدش لک بینی نداشتم.
چه دارویی بخورم این لک از بین بره
ممنون 🌻
عدد بتای آزاد در غربالگری سه ماهه اول
من ۳۲ سالمه .هفته ۱۳ بارداری هستموبارداری دومم هست و نتیجه آزمایش غربالگری سه ماهه اول ریسک متوسط هستش و عدد بتای آزاد ۲.۲۸ هستش .دکترم یه آزمایش غربالگری برای دو هفته دیگه نوشت برام .من الان خیلی نگرانم .چند درصد ممکنه جنینم مشکلی داشته باشه؟
آیا ترشحات سفید و بی رنگ نشانه عفونت است؟
سلام دکتر جان خسته نباشید من دوباره آزمایش دادم و دکترم گفت کمی عفونت دارم ایشون سفکسیم بهم دادن. دیروز رفتم و هنوز مصرفشون نکردم. چند روزه ترشح بی رنگم زیاد تر شده مثل آب میمونه. و این دو روز اخیر ترشح سفید دارم و عذر میخوام حس میکنم بوی پنیر میده. این موارد رو یادمرفت به دکترم بگم . بنظرتون باید دوباره مراجعه کنم؟ ممنون میشم آزمایشم رو هم یه نگاه بندازید .🙏🏻
اضافه وزن در بارداری
سلام من قبل بارداری۵۵ کیلو بودم الان شدم ۸۰ خیلی اضافه کردم؟
سرکلاژ در بیست و یک هفتگی
سلام خدمت دکتر عزیز اوما
یکشنبه شب به دلیل باز شدن دهانه رحم بصورت اورژانسی در ۲۱ هفتگی سرکلاژ شدم دو روز بیمارستان بستری بودم بعد که اومدم خونه دکتر فقط آزیترومایسین بهم داده که روزی یکی بخورم الان شکمم سفت شده ودرد دارم امروز لکه بینی هم داشتم خواهشمندم راهنماییم کنید چکار کنم
سلام ازمایش بتا منو ببتید
۴ روز مونده به پریودیم بخاطر دارویی که باید مصرف کنم گفت باید مطمن شم از بارداریت باروارم؟؟؟؟
ترکیب کردن شیر خشک ای ار و معمولی
سلام دکتر و اومایی های عزیز
من پسرم ۲۰ روز پیش کرونا گرفت و یه هفته بیمارستان بود و انتی بیوتیک میگرفت از اول بهش شیرخشک ابتامیل دادم که خوب رشد کرده بود ولی بعد کرونا هرجی آبتامیل دادم یا از دهن و دماغ بالا میاورد البته نه خیلی زیاد هم انگار دل درد داشت به خودش می پیچید و همش انگار یه چیزی تو دهنش ملج ملوچ میکرد و مدام گریه میکرد بهش ۲ روز ای ار ببلاک دادم خوب شد رفتم سونوگرافی رفلاکس انجام دادم گفت رفلاکس نداره دوباره معمولی دادم علایم و گریه هاش برگشت به دکتر گفتم گفت اشکال نداره همون ای ار بده یه هفته ای ار دادم همش یبوسته خیلی سفته حتی امروز یکم خون اومد دیگه نمیدونم چیکار کنم میشه ببلاک ای ار و معمولی رو ترکیب کنم؟
سلام دکتر عزیز و مامانای گل بیایید بگید بعد از فرنی چی بدمبه دخترم
۴ روزه بهش فرنی دادم دیگه نمیخوره چی میتونم بهش بدم
درد زایمان یهویی
سلام دوستانی ک زایمان کردین کسی بوده یهو درد زایمان بگیره ؟؟
خوردن قرص لاکتاول برای افزایش شیر
با سلام خدمت پزشک اوما ..وقتتون بخیر باشع ..ببخشید من یه ماهیی میشه ک خیلی کم ب بچم شیر دادم چون شیرم کم بود و سیر نمیشد رفتم سمت شیرخشک ..اگه الان این قرص و بگیرم و بخورم تاثیری داره آیا یا نه ؟
پریودی با خونریزی زیاذ
سلام خانوم دکتر من 4 ماهه زایمان کردم
30 ام تیر پریود شدم بصورت خفیف در حد لک قهوایی
بعد دوباره 12 مرداد پریود شدم
و الانم یک شهریور
اینسری پریودم خیلی دردناک با خونریزی زیاد
حتی لخته ها خونم داره
3 روزه یکسره تا پا میشم از جام خونریزیم بیشتره
من تا حالا در این حد خونریزی نداشتم
علت چی میتونه باشه
وزن گیری جنین در دیابت بارداری
سلام دکترجان.خسته نباشید.من دوقلو باردارم و دیابت بارداری دارم و باانسولین درحال کنترل قند هستم.دیروز سونوگرافی رشد جنین رفتم و وزن پسرم (percentile 17)1456 g. و وزن دخترم (percentile 45) 1646 g نوشته بود که دکترم منو نگران کردن و گفتن پسرم درست وزن نمیگیره.
من چی بخورم و چیکار کنم که هردو وزن خوبی داشته باشن و قندمم کنترل بمونه؟!
خیلی ممنونم از لطفتون.
تفسیر ازمایش و سنو غربالگری اول
سلام خانم دکتر وقت بخیر میشه ازمایش منو ببینید و سنو ان تی رو ایا مشکلی هست یاخیر؟ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🙏🙏
آزمایش بررسی تحمل گلوکز
سلام وقت بخیر من روزانه انسولین می زنم و دیابت بارداری دارم
آیا ازمایش تحمل گلوکز برای من هم انجام باید بشه؟
سلام خانوم دکترعزیزمیشه لطفا جواب یوالمو بدین خیلی ممنون
سوالمو قبلا توتاپیک فرستادم (براتون الان میفرستم)
سن حاملگی با سونوگرافی و محاسبه دستی
آیا اختلاف سن حاملگی از طریق سونوگرافی با محاسبه دستی اولین روز آخرین پریود مشکلی دارد؟
عوارض استفاده از شیاف پرژسترون
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۴ ماه پیش رفتم سونو تشکیل قلب که خدا روشکر اوکی بود فقط ی هماتوم به قطز ۱۸ میل در ۴ داشتم و البته از اول تا الان هیچ لکه بینی نداشتم دکتر شیاف داد و گفت تا یک ماه هر شب استفاده کنم .
از وقتی شیاف میزارم هر روز حالم بدتر میشه و حالت تهوع شدید دارم که بالا میارم و کلا شبا نمیتونم راحت باشم کلا معدم هر شب خالی میشه حتی ۳ روز نتونستم غذا بخورم
به نظرتون لازمه با اینکه لکه بینی ندارم ادامه بدم به شیاف گذاشتن .؟؟
ایا این حالم از عوارض شیافه ؟
ممنون 💐💐💐💐
سلام دکتر جان تک کلیه بودن و بارداری دوقلو چ مشکلی داره
سلام دکتر جان ،کسی که یه دونه کلیه داره و میخواد دوقلو باردار بشه آیا مشکل ساز میشه ؟ و جای اون یکی کلیشم ک در آووردن دقیق مثل جای سزارین زیر شکمش هس و بخاطر همینم هم باید سزارین بشه ؟
متفورمین برای تنبلی تخمدان
تنبلی تخمدان دارم و میخوام باردار شم دکتر روزی دو عدد قرص متفورمین بهم داده . اما باعث حالت تهوع و کم اشتهایی میشه با اینکه موقع غذا قرص رو مصرف میکنم . وزنم هم نسبت به قدم کم هست . میتونم مصرف قرص رو قطع کنم؟
دفع لخته کوچک در هفته پنجم بارداری
سلام من هفته پنجم بارداریم هستم و امروز بدون هیچ درد و علائمی یه لخته خیلی کوچیک دفع کردم ممکنه برای جنین اتفاقی افتاده باشه؟




