تزریق آمپول ریه و تاثیرش
سلام دکتر جان
من امروز سی و دوهفته و چهار روزمه و دوقلو باردارم دکترم گفت تو فاصله ۲۴ساعت شیش تا امپول ریه بزنم میخواستم بدونم راسته که میگن فقط تاثیرش دو هفته اس اگر مثلا تا۳۶هفته زایمان نکنم باید دوباره تزریق بشه ؟بعد باید کجا تزریق کنم ؟
تفسیرآزمایش کم کاری تیرویید
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه
من امروز آزمایش تیرویید دادم و مقدارtsh=3.3شد واز قبل بارداری من کم کاری تیرویید داشتم ولی کنترل شده بود.الان این مقدار خیلی واسه بچه ضرر داره؟نوبت دکترمتخصص غدد چهارشنبه دارم و از الان دل تو دلم نیست.این مقدار به بچه آسیب میزنه(الان نزدیک بیست و دو هفته امه)
بچه ها این NT دوستمه
میشه نگاه کنید کسی اینجوری بوده؟؟ باید چیکارکنه؟
دکتر اوما لطفا بگید ممکنه تو دوران شیردهی کلا پریود نشم؟
سلام
من این ۱۱ ماهه زایمان کردم و تو ماه نهم شیردهی پریود شدم ولی بعد از اون دیگه پریود نشدم.
این طبیعیهکه ماه نهم پریود بشم و ماه های بعد پریود نشم.ممکنه کسی تو دوران شیردهی اینجوری بشه؟
خیلی میترسم بی بی چک استفاده کنم.میترسم حامله باشم!
دکتر اوما عزیز لطفا پاسخ بدید.تشکر
بتا ۱۳۷روز ۱۴ انتقال
روز ۱۴ انتقال بتا ۱۳۷ خوبه؟
دکتر گف دوباره تکرار کن
کسی بوده بتاش اینقد پایین باشه بارداریشم طبیعی باشه جنینش سالم بوده باشه قلبش بزنه؟
بیمارستان فرهیختگان خوبه برای زایمان
سلام مامانا. کسی بیمارستان فرهیختگان عمل کرده؟
زمان مناسب سونوگرافی غربالگری دوم؟
سلام. من تاریخ اخرین پریودم ۱۸ اردی بهشت بوده ولی طبق سونوگرافی ان تی، در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۱ هفته ۵ روز بودم.
اوما منو زده هفته ۱۶ ولی طبق سونوی ان تیم من الان ۱۴ هفته ۶ روز هستم.
چه تاریخی برای سونوگرافی غربالگری دوم مناسبه برم؟
عقب افتادن پریود اونم یک ماه
ازمایش رفتم منفیه پارسال تنبلی تخمدان داشتم ولی چندماه بود خوب شده بودم سروقت پریود میشدم الان نه مرداد باید میشدم ک نشدم پنج روز پیش قرص اورژانسی خوردم ک چند روز بعد پریود بشم باز نشدم چیکارکنم عزیزان
تفسیر آزمایش خون و تداخل امپول پرلوتون و بتا
با سلام خدمت پزشک اوما
این جواب آزمایش منو لطفا بگین چطوره
هفته۳۳هستم سرویکسم کوتاهه و سرکلاژ نشدم
دکتر برام آمپول بتا تجویز کرد که اگر قندم مشکلی نداشت بزنم
سوالم اینه من هر هفته امپول پرلوتون ۲۵۰میزنم و امروزم باید بزنم البته شیاف پرژسترون هر شب هم میزنم.
تداخل نداره پرلوتون و بتا رو باهم بزنم؟
آمپول بتا رو برم درمانگاه بزنم یا مطب.چون میگن ممکنه بدن واکنش نشون بده.
توصیه های لازم برای امپول و مراقبت هاش چیه.
ازمایشم اون گزینه های دیگه چطورن.برا کم خونی روزی دوتا آهن فروت دوظرفیتی میخورم
فاصله ی ایبوپروفن با قطره ی استامینیوفن
سلام پزشک عزیز پسر تب بالا داره بردم دکتر ایبوپروفن داده با شیاف هر۷ساعت باید ایبوپروفن رو بدم چون فاصله زمانیش زیاده تواین مابین میتونم قطره استامینیوفن هم بدم چون دماش زیاده پاشویه و بدن شویه هم میکنمش شیاف هم گذاشتم
سلام میشه به ازمایشم یه نگا بندازید
من دوبار سقط داشتم و دکتر این ازمایش رو برام نوشت میشه ببینیش
درد سمت چپ رو به سمت شکم
سلام دوستان اومایی و خانم دکتر عزیز
امروز ۲۱ سیکلت هست و هفته ای که گذشت پادرد فوق العاده شدید ساق پاهام درد می کرد مدام می بستم امروز هم رابطه داشتم وسط رابطه پهلوی چپم این قدر یهو تیر کشید انگار سوزن بهش زدن که حد نداشت از بس شدید بود مجبور شدم استامینوفن بخورم علت چی می تونه باشه؟
اینم بگم دوشنبه دکتر بودم و دکتر معاینه کاملی انجام داد و گفت سالمی و تخمک و رحم قوی هستند .... این دردها نگرانم کرده....
پرولاکتین بالا و کم کاری تیروئید
سلام وقت بخیر
من کم کاری تیروئید دارم و دارو مصرف میکنم.(لووکسین روزی یک عدد کامل به جز جمعه ها)
پریودمم نا منظم بود.بعد ازدواجم تصمیم گرفتم ضدبارداری مصرف کنم که هم پیشگیری کنم هم پریودم منظم بشه و شد.(کنتراسمین مصرف میکنم)
الان ازمایش دادم و و پرولاکتینم بالاس.(۵۱.۸ هست سطح پرولاکتینم) دکتر تیروئیدم هم قرص تیروئیدم رو کرده هفته ای ۹ تا کامل و گفته دیگه کنتراسمین نخورم تا پرولاکتینم بیاد پایین.اما من نمیخوام کنتراسمینو قطع کنم چون به شدت پریودام بهم ریخته بود و نمیخوام دوباره کل ماه رو لک بینی داشته باشم
چیکار میتونم بکنم که هم کنتراسمین بخورم هم پرولاکتینم بیاد پایین؟
بهترین آزمایش غربالگری دوم؟؟؟
سلام بهترین زمان انجام آزمایش غربالگری دوم کی هست؟
سلام خوبین. میشه راهنماییم کنین
۵ روز به پریودم مونده. زیر دلم درد میکنه. یهو میگیره و ول میکنه. نیم ساعتی میشه
خیلی ببخشیدا الان دستشویی رفتم رو دستمال لکه خون دیدم
وقتی پریود میشم یهوی خونریزی شروع میشه. تا حالا لکه بینی نداشتم
و سینه هام هم سفت و دردناک شده.
میخواستم بدونم واسه شما همینجور بوده؟
نمیدونم میخوام پریود بشم یا لانه گزینی
تفسیر آزمایش و سنوگرافی
سلام جواب آزمایش و سنوگرافی چطور خانم دکتر
مصرف قرص هیدروکسی کلرکین سولفات و عوارض آن
سلام خانم دکتر عزیزم. وقتتون بخیر و خوشی.
من بعد ۳ تا انتقال منفی آزمایش ایمنی انعقادی دادم و توش cd19 و cd56 بالا بود و دکترم قبل انتقال چهارم برام قرص هیدروکسی کلروکین سولفات تجویز کردند و گفتند از روز ۱۳ سیکلم شروع به خوردن کنم و تا دوتا سیکل ماهانه (حدود ۴۵ روز میشه) ، روزی دو تا مصرف کنم و بعد توی پریودی مراجعه کنم برای سیکل انتقال.
الان من دو هفته هست که شروع به مصرف قرص کردم، و چند روزه توی دست راستم از آرنج تا انگشتام مخصوصا مفاصل انگشتانم احساس درد دائمی میکنم. یعنی با درد میخوابم و با درد بیدار میشم و خیلی اذیتم 😔
از دیروز هم دچار خارش در ساق و ران پاهام شدم که به صورت جوش های زیرپوستی پدیدار شده.
همچنین خوابم هم دچار اختلال شده.
میخواستم بدونم آیا این خارش و اون درد و اختلال خواب، از عوارض قرص هیدروکسی هست و باید به پزشک اطلاع بدم؟ یا مورد دیگه ای میتونه باشه؟
رفلاکس پنهان و خارش بینی
خسته نباشید دکتر جان
دختر من رفلاکس پنهان داره چندروزه که بینی شو میخارونه همش.بعد انگار پشت گلو وبینیش مخاط یجوریه صداش همش میخواد قورتش بده نمیتونه.بردم دکتر گفتن سرما نخورده و مشکلی نداره واسش اس امپرازول نوشته چندروزه دارم میدم بهتر نشده.از روز اولم ببلاک ای آر میخوره یه ماهو نیم که بود ازمایش الرژی ب پروتیین گاوی داد که منفی بود.راهی جز ازمایش نیس بفهمم الرژی یا نه؟
جمع شدن شکم بعد از سزارین
سلام دوستانی ک سزاربن شدن واسه این ک شکمت نمونه چیکار کردین راهنمایی کنید ممنون میشم
علت لکهبینی من چیه؟
سلام و وقتتون بخیر من مجردم.الان دارم برای عفونت قارچی درمان میگیرم
۵ روز مونده به پریودم من لکهبینی دیدم امروز.خیلی نگرانم که برای عفونتم باشه. به نظرتون مال عفوتته یا لکهبینی پریود؟
سونی رحم و تخمدان هم دادم همه چی نرمال بود.فقط تخمدان سمت راست کیست فولیکول ۲۳ میلیمتری داره




