وجود لکه خون در مدفوع
ممنون میشم پزشک اوما جواب بدن
باسلام و خسته نباشید من امروز واکسن ۶ماهگی دخترم رو زدم،هر۴ساعت بهش قطره پاراکید میدم
امشب دوبار در پوشک توی مدفوعش رگه های خون دیدم
حال عمومی دخترم خوبه خداروشکر درجه حرارت بدنش بالاتر از ۳۷.۱ نشده
اتفاقا اصلا بی حال هم نشده
فقط امشب خیلی بی قراری کرد بردیمش تو کوچه اروم شد
نمیدونم چرا رگه خون هس اولین باره میبینم.
قند بعداز امپول بتازون😭
سلام خدمت پزشک عزیز اوما و خانمهای اومای عزیز ،من ازمایش یه مرحله ای قند برام نوشتن هفته ۲۴ ازمایش دادم الان جواب گرفتم ۱۵۷ بود همون روزم سر کلاژ شدم بعد دو هفته رفتم مطب دکترم ،گفت قندت بالاس یه برگه داد گفت اینو چند روز دستگاه قند بگی کنترلش کن تا ببینیم احتیاج به دارو هست یا و بخاطر دردام امپول بتا دادن دیشب زدم ۳تاشو تو یه سرنگ بعدش اومدم خونه قند بعد شامم رو تست کردم دوباره ۱۵۷ بود روز قبلش عدد زیادم رو ۱۱۹ بود که برنج و بیسکوییت خورده بودم ولی دیشب خیلی بالا بود صبحی هم که ناشتا ۱۲۷ چیکار کنم دکترم فردا مطب 😭الان موندم چه کنم
بی بی چکم منفیه
بچه ها من ۱۱ روز از پریودم گذشته
اقدام هم نداشتم
ینی هنوز نمیخوام اصلا باردارشم
طبیعی جلوگیری میکنم
بی بی چکم منفیه و هیچ علائمی ندارم
فقط باد کردم چون فکر میکنم پریودم عقب افتاده باد کردم اصولا همیشه اینجوری باد میکنم قبل پریودی
پریودام اصولا نامنظمه ولی نه اینقدر دیر
الان ینی کیست زدم به نظرتون؟
غربالگری سه ماه اول
سلام به خانوم دکتر عزیزم و دوستان گل بنظرتون میشه دو روز زودتر از تایمی که دکتر گفته برم غربالگری اول؟؟؟ من طبق سونو قلب الان تو ۱۲هفته هستم(11هفته و دوروز) میشه فردا برم؟؟؟
قطره بیبی جویس و حساسیت
سلام
پزشک اوما و مامان های عزیز
امروز به دخترم برای بار اول مولتی بیبی جویس دادم خوب خورد و عق نزد اما یکم که گذشت کل بدنش قرمز شد چند دقیقه ای و بعد که حموم کردم رفتش...
الان چیکار کنم فردا ندم بهش؟ حساسیت نشون داده یعنی؟
ویتوکید و پدیا بست نمیخوره و بالا میاره
هفته ۲۱ بارداری و نشستن در محل سرد
سلام وقت بخیر من هفته ۲۱ بارداری هستم امروز چند دقیقه جایی نشستم که کفش سرد بود و تا متوجه شدم بلندشدم آیا خطرناکه؟ کاری باید انجام بدم؟
بند ناف نوزاد هفت روزه
سلام پسرم هفت روزشه از نافش خون زده بیرون عادیه؟چیزی نزنم بهش؟؟؟
خوردن قرص دوفاستون
سلام دکتر جانم و خانوما دختر عموم قرص دوفاستون استفاده میکنه امروز روز هشتم هست که خورده ولی پریود شده دوتا دیگه مونده از قرصا چرا زود پریود شده خیلی میترسه دوروز زودتر پریود شده خونریزی داره
برای لگن درد درمانی هست؟
سلام وقتتون بخیر، ازدوماهگی لگن دردم شروع شده خیلی اذیتم میکنه، آیاراه حلی برای تسکین دردهست؟وآیا طبیعیه؟
مشکلات معده در بارداری
سلام. من هفته نهم بارداری هستم. اشتهام به شدت کم شده، وقتی هر چیز کوچکی میخورم، سر دلم میمونه و احساس سنگینی شدیدی توی معده م میکنم. رفلاکس بدی هم دارم. دهنم ترش و گاهی شور مزه ست. این مساله خیلی آزارم میده اصلا هم انرژی ندارم. میشه بگید چیکار کنم که بهتر بشه اوضاعم؟
تفسیر سونو ترنس واژینال
سلام
من عدد بتام تو چهار روز خیلی کم بالا رفت و دکترم احتمال بارداری خارج از رحم داد این سونو واژینال و انجام دادم میشه نظر بدین
تفسیر آزمایش بارداری
سلام دکتر اوما روز بخیر من هر ماه آزمایش تیروئید و قند میدم شبا ۲واحد انسولین میزنم و لوتیروکسین ۵۰میکرو هر روز ۱دونه و جمعه ها نصفه میخورم ممنون میشم آزمایشمو تفسیر کنید روزی ۱دونه هم قرص آهن فرودین میخورم آیا کم خونی دارم؟
عدم تزریق آمپول انوکساپارین
سلام وقت بخیر هفته ۳۲بارداری هستم در ابتدای بارداری وزنم ۸۸ بود الان ۱۰۱ شده قدم ۱۵۹هست ورم ندارم پره اکلامپسی ندارم قند ندارم کم خونی هم ندارم فشارم ۱۱. ۱۲ و گاهی ۱۳است دکترم گفته چون ۱۰۱رو رد کردی باید آمپول انوکساپارین بزنی به دکتر دیگری مراجعه کردم ایشون گفتند اصلا نیاز نیس تحرک رو زیاد کن هروقت به ۱۱۰ کیلو رسیدی بزن
الان من سوالم اینه آیا نزدن این آمپول برای جنین ضرر دارد؟
و اینکه طبق شرح حالی که دادم آیا به نظرتون تزریق کنم؟
چسبندگی لابیادرنوزادوالتهاب کلیتوریس
سلام خانوم دکتردخترم چسبندگی داره ک دکتربراش پماداسترومارین وآ د نوشته بعدچسبندگیش بهترشده اماکلیتوریس التهاب داره ورم داره
بی بی چک در زمان شیردهی
سلام دکتر عزیز و دوستان ، من ۴ماهه ک زایمان کردم و شیر خودمو میدم ولی هنوز پریود نشدم ، الانم بی بی چک زدم مثبت شد امکان داره توو شیردهی کاذب باشه؟
رابطه هم داشتم ولی با کاندوم بوده اما از اولش کاندوم نذاشتیم ولی همسرم میگه مطمئنه و حواسش بوده
آزمایش خون دخترمو تفسیر میکنین لطفا؟ خدا خیرتون بده استرس دارم خیلی
لطفا اگه میشه زودتر میگین چی توش نوشته؟ تا فردا برم دکتر
جوش های ریز زیر لب کودک
سلام پزشک اوما خسته نباشید
پسرم ۱ ماهی هست زیر لبش جوش ها ریز و قرمز زده گفتم شاید خوب بشه اقدامی نکردم
۱۰ ماهش داره تموم میشه و اینکه دندونم نداره و لثه هاش ورم کرده خیلی وقته
میخواستم ببینم برای زیر لبش چیکار کنم و اینکه ممکنه این جوشا بخاطر دندون در اوردن باشه یا خیر
بی قراری نوزاد در خواب
سلام پسر من الان هفت ماه و ۲۱روزشه
یه چند روزیه در طول روز که چرت میزنه نه ولی در طول شب که میخوابه اصلا عمیق نمیخوابه و یهو میزنه زیر گریه بعضی موقع که میخوام آرومش کنم هرکاری میکنم سینه بخوره نمیخوره دوست داره بخوابه ولی انگار یه چیزی اذیتش میکنه دوباره آروممیشه چند دقیقه بعد باز گریه تو خواب محبورم رو پام بزارمش تا یک ساعت اینا باز نبم ساعت بخوابم حداقل کنارش چکارش کنم خودش از وقتی دنیا اومد بی قرار بود کولیک داشت رفلاکس داشت دیگه هی گفتن بزرگتر شه بهتر میشه الانم شکمش در روز خوب کار میکنه تو خوابم جیش میکنه
خییییلی خیلی کم بالا مباره از وقتی غذا خور شده خوتب شبشم خوب شده بود حداقل ۳_۴ساعت پشت هم مبخوابید الان ن اگر بخوابه هم انقد تکون میخوره برعکس میشه سرشو اینور اونور میکنه ک باز به گریه میوفته
از دندونه از دلشه مشکل دیگه ایی داره کسی تجربه داره؟
چه سبزیجاتی در بارداری مجاز است
سلام دوستان و دکتر عزیزم
نعناع تازه و شوید تازه میتونیم مصرف کنیم یا نه؟
چه سبزیجاتی مجازیم؟
نزدیکی بدون جلوگیری برای زایمان
سلام خانم دکتر من امروز ۳۵ هفته و ۷روزم هست ان شاالله یه ده روز دگ میخوام برم پیش مادرم برای زایمان و دگ شوهرم پیشم نیست
شرمنده میشه از الان نزدیکی بدون جلوگیری برای زایمان شروع کنم؟




