Ooma

وجود لکه خون در مدفوع

ممنون میشم پزشک اوما جواب بدن
باسلام و خسته نباشید من امروز واکسن ۶ماهگی دخترم رو زدم،هر۴ساعت بهش قطره پاراکید میدم
امشب دوبار در پوشک توی مدفوعش رگه های خون دیدم
حال عمومی دخترم خوبه خداروشکر درجه حرارت بدنش بالاتر از ۳۷.۱ نشده
اتفاقا اصلا بی حال هم نشده
فقط امشب خیلی بی قراری کرد بردیمش تو کوچه اروم شد
نمیدونم چرا رگه خون هس اولین باره میبینم.

21 پاسخ 453 بازدید


قند بعداز امپول بتازون😭

سلام خدمت پزشک عزیز اوما و خانمهای اومای عزیز ،من ازمایش یه مرحله ای قند برام نوشتن هفته ۲۴ ازمایش دادم الان جواب گرفتم ۱۵۷ بود همون روزم سر کلاژ شدم بعد دو هفته رفتم مطب دکترم ،گفت قندت بالاس یه برگه داد گفت اینو چند روز دستگاه قند بگی کنترلش کن تا ببینیم احتیاج به دارو هست یا و بخاطر دردام امپول بتا دادن دیشب زدم ۳تاشو تو یه سرنگ بعدش اومدم خونه قند بعد شامم رو تست کردم دوباره ۱۵۷ بود روز قبلش عدد زیادم رو ۱۱۹ بود که برنج و بیسکوییت خورده بودم ولی دیشب خیلی بالا بود صبحی هم که ناشتا ۱۲۷ چیکار کنم دکترم فردا مطب 😭الان موندم چه کنم

7 پاسخ 526 بازدید


بی بی چکم منفیه

بچه ها من ۱۱ روز از پریودم گذشته
اقدام هم نداشتم
ینی هنوز نمیخوام اصلا باردارشم
طبیعی جلوگیری میکنم
بی بی چکم منفیه و هیچ علائمی ندارم
فقط باد کردم چون فکر میکنم پریودم عقب افتاده باد کردم اصولا همیشه اینجوری باد میکنم قبل پریودی
پریودام اصولا نامنظمه ولی نه اینقدر دیر
الان ینی کیست زدم به نظرتون؟

14 پاسخ 716 بازدید


غربالگری سه ماه اول

سلام به خانوم دکتر عزیزم و دوستان گل بنظرتون میشه دو روز زودتر از تایمی که دکتر گفته برم غربالگری اول؟؟؟ من طبق سونو قلب الان تو ۱۲هفته هستم(11هفته و دوروز) میشه فردا برم؟؟؟

19 پاسخ 444 بازدید


قطره بیبی جویس و حساسیت

سلام
پزشک اوما و مامان های عزیز
امروز به دخترم برای بار اول مولتی بیبی جویس دادم خوب خورد و عق نزد اما یکم که گذشت کل بدنش قرمز شد چند دقیقه ای و بعد که حموم کردم رفتش...
الان چیکار کنم فردا ندم بهش؟ حساسیت نشون داده یعنی؟
ویتوکید و پدیا بست نمیخوره و بالا میاره

25 پاسخ 641 بازدید


هفته ۲۱ بارداری و نشستن در محل سرد

سلام وقت بخیر من هفته ۲۱ بارداری هستم امروز چند دقیقه جایی نشستم که کفش سرد بود و تا متوجه شدم بلندشدم آیا خطرناکه؟ کاری باید انجام بدم؟

10 پاسخ 542 بازدید


بند ناف نوزاد هفت روزه

سلام پسرم هفت روزشه از نافش خون زده بیرون عادیه؟چیزی نزنم بهش؟؟؟

32 پاسخ 535 بازدید


خوردن قرص دوفاستون

سلام دکتر جانم و خانوما دختر عموم قرص دوفاستون استفاده می‌کنه امروز روز هشتم هست که خورده ولی پریود شده دوتا دیگه مونده از قرصا چرا زود پریود شده خیلی میترسه دوروز زودتر پریود شده خونریزی داره

12 پاسخ 375 بازدید


برای لگن درد درمانی هست؟

سلام وقتتون بخیر، ازدوماهگی لگن دردم شروع شده خیلی اذیتم میکنه، آیاراه حلی برای تسکین دردهست؟وآیا طبیعیه؟

11 پاسخ 332 بازدید


مشکلات معده در بارداری

سلام. من هفته نهم بارداری هستم. اشتهام به شدت کم شده، وقتی هر چیز کوچکی میخورم، سر دلم میمونه و احساس سنگینی شدیدی توی معده م میکنم. رفلاکس بدی هم دارم. دهنم ترش و گاهی شور مزه ست. این مساله خیلی آزارم میده اصلا هم انرژی ندارم. میشه بگید چیکار کنم که بهتر بشه اوضاعم؟

16 پاسخ 443 بازدید


تفسیر سونو ترنس واژینال

سلام
من عدد بتام تو چهار روز خیلی کم بالا رفت و دکترم احتمال بارداری خارج از رحم داد این سونو واژینال و انجام دادم میشه نظر بدین

32 پاسخ 533 بازدید


تفسیر آزمایش بارداری

سلام دکتر اوما روز بخیر من هر ماه آزمایش تیروئید و قند میدم شبا ۲واحد انسولین میزنم و لوتیروکسین ۵۰میکرو هر روز ۱دونه و جمعه ها نصفه میخورم ممنون میشم آزمایشمو تفسیر کنید روزی ۱دونه هم قرص آهن فرودین میخورم آیا کم خونی دارم؟

8 پاسخ 412 بازدید


عدم تزریق آمپول انوکساپارین

سلام وقت بخیر هفته ۳۲بارداری هستم در ابتدای بارداری وزنم ۸۸ بود الان ۱۰۱ شده قدم ۱۵۹هست ورم ندارم پره اکلامپسی ندارم قند ندارم کم خونی هم ندارم فشارم ۱۱. ۱۲ و گاهی ۱۳است دکترم گفته چون ۱۰۱رو رد کردی باید آمپول انوکساپارین بزنی به دکتر دیگری مراجعه کردم ایشون گفتند اصلا نیاز نیس تحرک رو زیاد کن هروقت به ۱۱۰ کیلو رسیدی بزن
الان من سوالم اینه آیا نزدن این آمپول برای جنین ضرر دارد؟
و اینکه طبق شرح حالی که دادم آیا به نظرتون تزریق کنم؟

1 پاسخ 382 بازدید


چسبندگی لابیادرنوزادوالتهاب کلیتوریس

سلام خانوم دکتردخترم چسبندگی داره ک دکتربراش پماداسترومارین وآ د نوشته بعدچسبندگیش بهترشده اماکلیتوریس التهاب داره ورم داره

3 پاسخ 615 بازدید


بی بی چک در زمان شیردهی

سلام دکتر عزیز و دوستان ، من ۴ماهه ک زایمان کردم و شیر خودمو میدم ولی هنوز پریود نشدم ، الانم بی بی چک زدم مثبت شد امکان داره توو شیردهی کاذب باشه؟
رابطه هم داشتم ولی با کاندوم بوده اما از اولش کاندوم نذاشتیم ولی همسرم میگه مطمئنه و حواسش بوده

85 پاسخ 8,691 بازدید


آزمایش خون دخترمو تفسیر میکنین لطفا؟ خدا خیرتون بده استرس دارم خیلی

لطفا اگه میشه زودتر میگین چی توش نوشته؟ تا فردا برم دکتر

39 پاسخ 409 بازدید


جوش های ریز زیر لب کودک

سلام پزشک اوما خسته نباشید
پسرم ۱ ماهی هست زیر لبش جوش ها ریز و قرمز زده گفتم شاید خوب بشه اقدامی نکردم
۱۰ ماهش داره تموم میشه و اینکه دندونم نداره و لثه هاش ورم کرده خیلی وقته
میخواستم ببینم برای زیر لبش چیکار کنم و اینکه ممکنه این جوشا بخاطر دندون در اوردن باشه یا خیر

13 پاسخ 1,123 بازدید


بی قراری نوزاد در خواب

سلام پسر من الان هفت ماه و ۲۱روزشه
یه چند روزیه در طول روز که چرت میزنه نه ولی در طول شب که میخوابه اصلا عمیق نمیخوابه و یهو میزنه زیر گریه بعضی موقع که میخوام آرومش کنم هرکاری میکنم سینه بخوره نمیخوره دوست داره بخوابه ولی انگار یه چیزی اذیتش میکنه دوباره آروم‌میشه چند دقیقه بعد باز گریه تو خواب محبورم رو پام بزارمش تا یک ساعت اینا باز نبم ساعت بخوابم حداقل کنارش چکارش کنم خودش از وقتی دنیا اومد بی قرار بود کولیک داشت رفلاکس داشت دیگه هی گفتن بزرگتر شه بهتر میشه الانم شکمش در روز خوب کار میکنه تو خوابم جیش میکنه
خییییلی خیلی کم بالا مباره از وقتی غذا خور شده خوتب شبشم خوب شده بود حداقل ۳_۴ساعت پشت هم مبخوابید الان ن اگر بخوابه هم انقد تکون میخوره برعکس میشه سرشو اینور اونور میکنه ک باز به گریه میوفته
از دندونه از دلشه مشکل دیگه ایی داره کسی تجربه داره؟

21 پاسخ 494 بازدید


چه سبزیجاتی در بارداری مجاز است

سلام دوستان و دکتر عزیزم
نعناع تازه و شوید تازه می‌تونیم مصرف کنیم یا نه؟
چه سبزیجاتی مجازیم؟

16 پاسخ 605 بازدید


نزدیکی بدون جلوگیری برای زایمان

سلام خانم دکتر من امروز ۳۵ هفته و ۷روزم هست ان شاالله یه ده روز دگ میخوام برم پیش مادرم برای زایمان و دگ شوهرم پیشم نیست
شرمنده میشه از الان نزدیکی بدون جلوگیری برای زایمان شروع کنم؟

9 پاسخ 923 بازدید