حساسیت نوزاد ب موز
سلام دکتر اوما دختر من هفته دیگه ۶ ماهش میشه ۵ روز بهش فرنی ارد برنج دادم، دیروز و پریروز موز بهش دادم
امروز رو صورتش ۳ تا لز این دونه هایت رو دستاشم ۴تا دونه زده؟
این حساسیته؟؟؟؟
از درون عطش گرما دارم نفسم میگیره
سلام دکتر اوما ودوستان.
همش از درون اتیشم انگار میخوام یائسه بشم..اما الان پریودم..من قرص تپش قلب پروپونول هم میخورم...من ازوقتی پسرم تب کرد مرئض شدم اینظوری شدم.اینقدر استرسی شدم ک همه روز توهم میزنم پسرم تنش گرم تب دارم..واقعا استرس میگیرم حالم بدمیش
آیا پلیپ رحمی خطرناک هستش ؟
سلام
من 27سالمه امروز سونو واژینال دادم مشخص شد پلیپ رحمی دارم 18.8میل ، بهم قرص داد گفت چون روز دهم بعد از پریودت هستش ممکنه اشتباه باشه ، پیش یه دکتر دیگه گفت برم برای آخرین روز پریودم،آیا قابل درمان هستش؟به جز قرص خودم چیکار ها کنم؟
تفسیر جواب آزمایش بارداری
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان
دکترم آزمایش نوشته بود که هفته ۲۴ انجام بدم
امروز جوابش اومد. عکساشو براتون میفرستم. ممنون میشم تفسیرش رو لطف کنین💐
شربت osteozin برای شکننده بودن ناخن
سلام وقتتون بخیر،پسر ناخن های پاش خیلی شکننده هستش یه سری بردم دکتر این شربتی که عکسشو میزارم براش نوشتن یه مدت بهش دادم بعد قطعش کردن حالا میخوام مجدد بهش بدم ولی نمیدونم که چند وقت یکبار باید بهش بدم ممنون میشم اگر راهنماییم کنید
سونوگرافی و دیدن لکه ی خون در آن
سلام وقت بخیر این سونوگرافی خواهرمه میخواستم بدونم خوبه همه چیزش؟ و اینکه دکتر بهش گفته یه لکه خون دیده شده تو سونوش ایا خطر ناکه یا نه ؟
مواد غذایی کم کالری
با سلام خانوم دکتر امروز رفتم دکتر و بهم گفتن سعی کن مواد کم کالری بخوری
شما میتونین راهنماییم کنین یعنی چه چیزهایی کم کالری هست در یک وعده غذایی؟
مشکل در کار کردن شکم
سلام من نوزادم ۲۱روز بدنیا اومده وقتی شکمش کار میکنه خیلی اذیت میشه و باید کمکش کنم تا کار کنه و روونه به نظرتون مشکل داره؟؟؟,چیکار باید کنم
آمپول ریه برای ۳۷ هفته
سلام خانم دکتر دوست من دو تا بارداری داشته جفت بچه هاش ۳۷ هفته به دنیا اومدن بدون هیچ امپول ریه ای سالم و سلامت الان بارداری سومشه ۳۷ هفته است دهانه رحمش دو سانت بازه دکترا گفتن باید آمپول ریه بزنه خودش دوست نداره میترسه مگه بچه ۳۷ هفته کامل نیست پس چرا میخوان تزریق کنن هیچ راهی نیست این آمپول نزنه خواهر زاده من ۳۷وهفته دوروز با سزارین به دنیا اومد ولی نگفتن باید آمپول بزنه سالم سالمم بود
همسرم واریکوسل داره
خانم دکتر عزیز
همسرم واریکوسل گرید دو داره .. ب نظرتون مانع میشه برای بارداری و حتما باید عمل بشه؟
زمان نزدیکی پس از سقط
سلام من شش هفته سقط خود ب خودی داشتم. سونو دادم بقایا داشتم. دکترم گفت برات قرص مینویسم ده روز بخور اگه کمتر شد کورتاژت نمیکنم. منم همون سه چهار روز اول بعد از سقط فقط خوریزی داشتم بعدش کم کم کم شد و خونریزیم کلا چهار پنج روز طول کشید. امروز روز دهم بعد از سقطم بود رفتم سونو مطمعن بشم بقایا نمونده این جواب سونوم بود گفت هیچی نمونده. گفتم یکم ترشحم لزج ماننده و یکم حاله ی زرد رنگ داره گفت مایع خیلی کمی داخل لگنه نمیدونم همچین چیزی.
حالا از ی طرف اول ک سقط کردم دکترم گفت تا یکماه چهل روز نزدیکی نکنی. الان ده پونزده روزه ک ازش میگذره. نمیدونم از کی میتونم نزدیکی داشته باشم؟
تقریبا هفته ی پیشم وقتی خونریزیم قطع شده بود بدون دخول ارگاسم داشتم.
طرز خوابیدن در ماه هشتم بارداری
سلام خانم دکتر، سوالی که دارم اینکه در ماه هشتم برای جابه جا شدن از پهلوی راست به پهلوی چپ حتما باید بشینیم و بعد جابه جا بشیم یا میتونیم یکسره از پهلوی راست به کمر بشیم و بعد به پهلوی چپ بخوابیم؟
به کودک ۴ ساله با هموگلوبین ۱۰ و نیم. چند سی سی لیپوفرز فرت بدیم
سلام خانم دکتر عزیز
دختر ۴ ساله هموگلوبینش ۱۰ ونیم بود .
فعلا نمیشه دکتر برد
چند میل لیپوفرز فرت باید بدیم؟
هر میلش زده ۱۴ میلی گرم آهن
مدفوع نوزاد سه ماهه
همراه با عکس هست
سلام دکتر میخواستم بدونم مدفوع نوزاد من اوکیه ؟یکم شل احساس میکنم البته اینم بگن از وقتی ب دنیا اومده غلظتش همینجوره
احتمالش هست ک سقط کردم یا ن؟
سلام من بارداری پوچ داشتم از وقتی شیاف قطع کردم لکه بینی قهوه یا بعضی موقع خونی ولی۶شهریور درد های موقع پریودی داشتم شبش خونریزی داشتم دویا سه بار هم لخته های متوسط دفع کردم با صبحش یکم ولی دیگ خونریزیم قطع شده فقط ترشح خونی دارم در حدی هم نیس ک پد بذارم میخواستم بدونم الان احتمالش هست سقط کردم یا نه؟
بیرون آوردن زبان کودک ۱سال و ۲ماهه
سلام پزشک اومای عزیز، پسر من از وقتی اولین دندونش رو دراورد یعنی از ۶ماهگی تا به الانش ک ۱سال و دوماهش هست اکثرا زبونش رو بیرون از دهنش میذاره و اب دهنشم هر وقت دندون جدید میخواد دربیاره خیلی میریزه، قبل از دراوردن دندونش زبونش اصلا بیرون نمیومد ولی الان اینجوریه، خیلی ناراحتم نمیدونم تا کی این روند ادامه داره، ایا مشکلی هست باید ب دکتر نشون بدیم یا بخاطر دراوردن دندونش اینجوری شده موقع خواب زبونش داخله ولی بیدار ک میشه همش زبونش بیرونه خداروشکر بچه ی باهوشی ام هست خیلی زود همه چی رو یاد میگیره هیچ مشکل دیگه ای بجز این مورد نداره، ممنون میشم اگه راهنماییم کنید🌹
سلام. پزشک اوما میخواستم ازمایش خون پسرمو تفسیر کنید
مرسی همین سوال بالا
رانندگی در بارداری هفته ۲۴
سلام پزشک محترم
من هفته ۲۴ هستم
میخواستم بدونم رانندگی تو بارداری(با رعایت اصول ایمنی) مشکلی نداره؟
من دو روز مجبور شدم به مدت حدودا یک ساعت و نیم رانندگی کنم
البته پیوسته نبوده الان احساس میکنم عضلات شکمم درد میکنه.
اولویت با خواب یا خوراک؟
سلام وقت بخیر
اینکه نوزادم خسته باشه و سه ساعت پشت سرهم در طول روز بخوابه باید برای شیرخوردن بیدارش کرد؟
چون لاغره ایا شیرخوردن بیشتر بهش انرژی میده یا خوابیدن؟
سونوگرافی غربالگری مرحله اول
سلام خانما نوع انجام سونوگرافی غربال اول بهم میگین چطوره؟مثل همون سونو معمولی هست و کی باید برای ازمایشش بریم و چه چیزایی قبلش رعایت کنم؟ مرسی




