Ooma

حساسیت نوزاد ب موز

سلام دکتر اوما دختر من هفته دیگه ۶ ماهش میشه ۵ روز بهش فرنی ارد برنج دادم، دیروز و پریروز موز بهش دادم
امروز رو صورتش ۳ تا لز این دونه هایت رو دستاشم ۴تا دونه زده؟
این حساسیته؟؟؟؟

15 پاسخ 447 بازدید


از درون عطش گرما دارم نفسم میگیره

سلام دکتر اوما ودوستان.
همش از درون اتیشم انگار میخوام یائسه بشم..اما الان پریودم..من قرص تپش قلب پروپونول هم میخورم...من ازوقتی پسرم تب کرد مرئض شدم اینظوری شدم.اینقدر استرسی شدم ک همه روز توهم میزنم پسرم تنش گرم تب دارم..واقعا استرس میگیرم حالم بدمیش

8 پاسخ 523 بازدید


آیا پلیپ رحمی خطرناک هستش ؟

سلام
من 27سالمه امروز سونو واژینال دادم مشخص شد پلیپ رحمی دارم 18.8میل ، بهم قرص داد گفت چون روز دهم بعد از پریودت هستش ممکنه اشتباه باشه ، پیش یه دکتر دیگه گفت برم برای آخرین روز پریودم،آیا قابل درمان هستش؟به جز قرص خودم چیکار ها کنم؟

25 پاسخ 410 بازدید


تفسیر جواب آزمایش بارداری

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان
دکترم آزمایش نوشته بود که هفته ۲۴ انجام بدم
امروز جوابش اومد‌. عکساشو براتون میفرستم. ممنون میشم تفسیرش رو لطف کنین💐

41 پاسخ 506 بازدید


شربت osteozin برای شکننده بودن ناخن

سلام وقتتون بخیر،پسر ناخن های پاش خیلی شکننده هستش یه سری بردم دکتر این شربتی که عکسشو میزارم براش نوشتن یه مدت بهش دادم بعد قطعش کردن حالا می‌خوام مجدد بهش بدم ولی نمی‌دونم که چند وقت یکبار باید بهش بدم ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

11 پاسخ 444 بازدید


سونوگرافی و دیدن لکه ی خون در آن

سلام وقت بخیر این سونوگرافی خواهرمه میخواستم بدونم خوبه همه چیزش؟ و اینکه دکتر بهش گفته یه لکه خون دیده شده تو سونوش ایا خطر ناکه یا نه ؟

18 پاسخ 494 بازدید


مواد غذایی کم کالری

با سلام خانوم دکتر امروز رفتم دکتر و بهم گفتن سعی کن مواد کم کالری بخوری
شما میتونین راهنماییم کنین یعنی چه چیزهایی کم کالری هست در یک وعده غذایی؟

18 پاسخ 323 بازدید


مشکل در کار کردن شکم

سلام من نوزادم ۲۱روز بدنیا اومده وقتی شکمش کار میکنه خیلی اذیت میشه و باید کمکش کنم تا کار کنه و روونه به نظرتون مشکل داره؟؟؟,چیکار باید کنم

4 پاسخ 450 بازدید


آمپول ریه برای ۳۷ هفته

سلام خانم دکتر دوست من دو تا بارداری داشته جفت بچه هاش ۳۷ هفته به دنیا اومدن بدون هیچ امپول ریه ای سالم و سلامت الان بارداری سومشه ۳۷ هفته است دهانه رحمش دو سانت بازه دکترا گفتن باید آمپول ریه بزنه خودش دوست نداره می‌ترسه مگه بچه ۳۷ هفته کامل نیست پس چرا میخوان تزریق کنن هیچ راهی نیست این آمپول نزنه خواهر زاده من ۳۷وهفته دوروز با سزارین به دنیا اومد ولی نگفتن باید آمپول بزنه سالم سالمم بود

29 پاسخ 2,841 بازدید


همسرم واریکوسل داره

خانم دکتر عزیز
همسرم واریکوسل گرید دو داره .. ب نظرتون مانع میشه برای بارداری و حتما باید عمل بشه؟

18 پاسخ 507 بازدید


زمان نزدیکی پس از سقط

سلام من شش هفته سقط خود ب خودی داشتم. سونو دادم بقایا داشتم. دکترم گفت برات قرص مینویسم ده روز بخور اگه کمتر شد کورتاژت نمیکنم. منم همون سه چهار روز اول بعد از سقط فقط خوریزی داشتم بعدش کم کم کم شد و خونریزیم کلا چهار پنج روز طول کشید. امروز روز دهم بعد از سقطم بود رفتم سونو مطمعن بشم بقایا نمونده این جواب سونوم بود گفت هیچی نمونده. گفتم یکم ترشحم لزج ماننده و یکم حاله ی زرد رنگ داره گفت مایع خیلی کمی داخل لگنه نمیدونم همچین چیزی.
حالا از ی طرف اول ک سقط کردم دکترم گفت تا یکماه چهل روز نزدیکی نکنی. الان ده پونزده روزه ک ازش میگذره. نمیدونم از کی میتونم نزدیکی داشته باشم؟
تقریبا هفته ی پیشم وقتی خونریزیم قطع شده بود بدون دخول ارگاسم داشتم.

16 پاسخ 816 بازدید


طرز خوابیدن در ماه هشتم بارداری

سلام خانم دکتر، سوالی که دارم اینکه در ماه هشتم برای جابه جا شدن از پهلوی راست به پهلوی چپ حتما باید بشینیم و بعد جابه جا بشیم یا میتونیم یکسره از پهلوی راست به کمر بشیم و بعد به پهلوی چپ بخوابیم؟

7 پاسخ 722 بازدید


به کودک ۴ ساله با هموگلوبین ۱۰ و نیم. چند سی سی لیپوفرز فرت بدیم

سلام خانم دکتر عزیز

دختر ۴ ساله هموگلوبینش ۱۰ ونیم بود .
فعلا نمیشه دکتر برد
چند میل لیپوفرز فرت باید بدیم؟
هر میلش زده ۱۴ میلی گرم آهن

5 پاسخ 327 بازدید


مدفوع نوزاد سه ماهه

همراه با عکس هست
سلام دکتر میخواستم بدونم مدفوع نوزاد من اوکیه ؟یکم شل احساس میکنم البته اینم بگن از وقتی ب دنیا اومده غلظتش همینجوره

12 پاسخ 3,401 بازدید


احتمالش هست ک سقط کردم یا ن؟

سلام من بارداری پوچ داشتم از وقتی شیاف قطع کردم لکه بینی قهوه یا بعضی موقع خونی ولی۶شهریور درد های موقع پریودی داشتم شبش خونریزی داشتم دویا سه بار هم لخته های متوسط دفع کردم با صبحش یکم ولی دیگ خونریزیم قطع شده فقط ترشح خونی دارم در حدی هم نیس ک پد بذارم میخواستم بدونم الان احتمالش هست سقط کردم یا نه؟

15 پاسخ 821 بازدید


بیرون آوردن زبان کودک ۱سال و ۲ماهه

سلام پزشک اومای عزیز، پسر من از وقتی اولین دندونش رو دراورد یعنی از ۶ماهگی تا به الانش ک ۱سال و دوماهش هست اکثرا زبونش رو بیرون از دهنش میذاره و اب دهنشم هر وقت دندون جدید میخواد دربیاره خیلی میریزه، قبل از دراوردن دندونش زبونش اصلا بیرون نمیومد ولی الان اینجوریه، خیلی ناراحتم نمیدونم تا کی این روند ادامه داره، ایا مشکلی هست باید ب دکتر نشون بدیم یا بخاطر دراوردن دندونش اینجوری شده موقع خواب زبونش داخله ولی بیدار ک میشه همش زبونش بیرونه خداروشکر بچه ی باهوشی ام هست خیلی زود همه چی رو یاد میگیره هیچ مشکل دیگه ای بجز این مورد نداره، ممنون میشم اگه راهنماییم کنید🌹

16 پاسخ 430 بازدید


سلام. پزشک اوما میخواستم ازمایش خون پسرمو تفسیر کنید ‌

مرسی همین سوال بالا

6 پاسخ 510 بازدید


رانندگی در بارداری هفته ۲۴

سلام پزشک محترم
من هفته ۲۴ هستم
میخواستم بدونم رانندگی تو بارداری(با رعایت اصول ایمنی) مشکلی نداره؟
من دو روز مجبور شدم به مدت حدودا یک ساعت و نیم رانندگی کنم
البته پیوسته نبوده الان احساس میکنم عضلات شکمم درد میکنه.

3 پاسخ 633 بازدید


اولویت با خواب یا خوراک؟

سلام وقت بخیر
اینکه نوزادم خسته باشه و سه ساعت پشت سرهم در طول روز بخوابه باید برای شیرخوردن بیدارش کرد؟
چون لاغره ایا شیرخوردن بیشتر بهش انرژی میده یا خوابیدن؟

19 پاسخ 546 بازدید


سونوگرافی غربالگری مرحله اول

سلام خانما نوع انجام سونوگرافی غربال اول بهم میگین چطوره؟مثل همون سونو معمولی هست و کی باید برای ازمایشش بریم و چه چیزایی قبلش رعایت کنم؟ مرسی

23 پاسخ 376 بازدید