Ooma

کمر درد در هفته دهم

سلام خانم دکتر خسته نباشید من هفته دهم بارداری هستم هفته هشتم‌ سونو داشتم گفتن قلب جنین تشکیل شده و همه چیز اوکی هست برای هفته دوازدهم سونو غربال و ازمایشات نوشتن من از ابتدای بارداری زیاد حالت تهوع نداشتم ولی نفخ شدید داشتم که با نکاتی که دکترم گفتن بهتر شدم و رفته رفته کمتر شد اما تقریبا این هفته اخیر فعالیت که دارم کمر درد میگیرم و مجبورم ببشتر استراحت کنم ممکنه این کمر درد و اینکه حالت تهوعم کمتر شده علامت بدی باشه در ضمن ترشحات هم زیاد دارم اما بدون خارش سوزش یا بوی بد و با توجه به اینکه تا دو هفته دیگه مراجعه به پزشک ندارم کمی نگرانم کرده نیاز نیست برا چکاپ وضعیت خودم و جنین به پزشک مراجعه کنم و سونو بدم؟

17 پاسخ 350 بازدید


دیدن لخته بعد از پریود

سلام خانم دکتر وقت بخیر
خواهرم ۱۷سالشه
سیکل پریودیش ۲۸روزه است و مدت پریودیش معمولا هفت روزه است . ۲۶ مرداد پریود شد و هفت روز بعد پاک شد و ۲شهریور به کرونا درگیر شد سه روز درگیر بود از همان روزی که پریودش تموم شد رگه های خونی تازه قرمز رنگ در ترشحاتش دیده و همچنان ادامه داره بدون دلدرد و آنقدر هم شدید نیست که پد استفاده کنه ممنون میشم راهنمایی کنید
و اینکه امکان داره از کرونا و استفاده از دارو های کرونایی باشه؟

8 پاسخ 486 بازدید


تفسیر جواب آزمایش جدید

سلام خانم دکتر میشه لطفاً جواب آزمایش من رو تفسیر کنید .قبلا تیروئیدم کم کار بوده و قرص میخوردم وای یه چند ماهی قرصامو مضرف نکردم الان با توجه ب این آزمایش باید چه قرصی و چقدر استفاده کنم .ممنونم از پاسخگویی شما .
پسرمم شیر خودم میخوره.

4 پاسخ 254 بازدید


سلام خانم دکترمن چندروزپیش بستری بخاطرقندم

سلام خانم دکترممنون ازپاسخ شمامن چندروزپیش بستری شدم بخاطرقندم بادستگاه چک شده 300بودبعدانپول وسرم گرفتم وازمایش گرفتن ازم وازمایش قندگرفتن چک قندم 116بودیعنی باچک خون 116و114بالاست خانم دکترممنونم ازپاسخ شماوتاحالاتحت نظردکتردیابت نرفتم وبگم قبل بارداریم ثابقه قنددارم یباراوفت قند50بودبعدی عمل فتح داشتم که اونجاچک دستگاه 182بودولی الان توبارداریم موردهای اول که گفتمت ممنون ازپاسخ شما

11 پاسخ 492 بازدید


شیاف پروژستون استفاده کنم؟

سلام روز بخیر
من هفته ۲۱ بارداری هستم، الان چند روز کشاله رون پای راستم درد میگیره که گاهی این درد زیر شکمم سمت راست هم حس میکنم. بیشتر وقتایی که دراز میکشم و میخوام پهلو به پهلو بشم حسش میکنم. حالا دکتر بهم گفت شیاف پروژستون یک هفته استفاده کن اگه دردت خوب شد ادامه بده اگه نه قطعش کن. میخواستم ببینم این شیاف ضرر نداره؟ کلا د استفاده ازش مردد هستم میخواستم نظر شما رو بدونم

15 پاسخ 437 بازدید


بوی بد ادرار نوزاد

سلام خسته نباشین چند روزی هست ادرار دخترم بو بد گرفته طوری که فکر میکنی کثیفی کرده خواستم بدونم مشکلش چیه؟دخترم ۴ ماه ۱۲ روزشه

12 پاسخ 376 بازدید


خانم دکتر سلام سونوی سلامت جنینی در هفته ۲۲ محبت کنید راهنمایی کنید

سلام خانم دکتر وقت بخیر من هفته ای رفتم سونو غربالگری و گفتن کلیه های جنین ورم داره یکیش ۵ میلی ویکیش ۶ میلی یک بعد بیا الان رفتم هنوز ورم داره یکیش ۶ میلی و یکیش ۷ میلی و رو قلبش هم یه کیست هست لطفا میشه راهنمایی کنید

12 پاسخ 326 بازدید


درد در ناحیه زیر سینه چپ

خانم دکتر من تو هفته ۳۰ دکترم آزمایش آنزیم کبدی نوشت که خوب بود..الان سه روزه زیر سینه چپم گوشتش انگار میسوزه...پاهامم ی کم تو ماشین میشینم ورم میکنه ولی در حالت عادی ورم آنچنانی نداره فشارمم روی ۱۰ هستش بنظرتون این سوزش زیر سینه خطرناک یا نه؟

20 پاسخ 675 بازدید


لکه بینی هفته ی پنجم

سلام دکتر اوما جان و درود خدمت دوستان اومایی
من امروز دستمال که کشیدم مقداری لک افتاد رفتم سونوگرافی جوابش رو میزارم
بی زحمت بفرمایین ایا مشکلی ایجاد میشه برام یا نه؟
گاه وقتی درد زیر شکم و کمر دارم امروز و رفع میشه
چکار کنم
ممنون میشم پاسخ بدین

55 پاسخ 615 بازدید


کهیر در بارداری و خوردن انتی هیستامین خطر داره

سلام من قبل بارداریم کهیر میزدم که دکتر دارو داد و گفت اول مطنن شو بارداری بعدا بخور دیدم ارمایشم مثبت شد قرصامو عوض کرد ولی میترسم بازم قرص لوراتادین صبح و کلرفنیرامین صبح و شب میخورم
اگرم نخورم داغون میشم از خارش و قرمزی اینا به جنین تو ۳ ماه اول خطرناک نیست خیلی نگرانم

5 پاسخ 582 بازدید


زمان ختنه نوززاد پسر

مامانای پسردار سلام میخواستم بدونم ک شما کی بچه هاتونو ختنه کردین؟و ب ج روشی ختنه کردین؟؟بهترین زمان برای ختنه کی هست ممنون میشم راهنماییم کنید

54 پاسخ 1,009 بازدید


هفته پنجم بارداری و خونریزی

سلام من هفته پنجم بارداریم و بتای دوشنبه دادم 2000 بود و چهارشنبه 5000 بود تمامی حالات بارداریم دارم ولی دیشب هشت قطره خون ازم اومد خواستم ببینم چیه خیلی ترسیدم اخه دفعه قبلم حاملگیم پوچ بود ولی بتام تا 600 بیشتر نیومد و تو هفته پنجم سقط کردم خیلی نگرانم این دفعه هم همین بشه خاستم ببینم خونریزی هشت قطره عادیه

28 پاسخ 2,631 بازدید


شیر شب نوازد ۳نیم ماهه

سلام دوستان نوزاد ۳ نیم ماهه دارم .شبا از ساعت ۱ یا ۲ میخوابه تا صبح ۹ اینا شب واسه شیر بیدار نمیشه البته بعضی روزا .۸ یا ۹ صبح شیر میدم تو خواب . چیکار کنم نصف شب بیدارش کنم شیر بدم ؟

80 پاسخ 743 بازدید


خطرناکه بنظرتون تجربه داشتین ؟؟؟؟

سلام خانوما
ببخشید این سوال رو میپرسم
من دیروز ادرارم تیره رنگ بود
بعد یکی دوتا دونه لکه مانند هم بود
کل دیروز اینجوری بود ولی امروز ن
بخاطر چیه
استرس گرفتم

10 پاسخ 513 بازدید


حالت تهوع در هفته ۱۱بارداری

سلام خانما وای من دیگه دارم نابود میشم از هفته ۶خالت تهوع شدید دارم هیچی نمیتونم بخورم اگرم بخورم بالا میارم الان ۱۱هفته و پنج روزم خواستم ببینم از خانمهای باردار تا چند هفته اینجوری بودن من واقعا خسته شدم

345 پاسخ 565 بازدید


درد تخمدان ها و ناف نزدیک پریود

سلام
بچه ها من فردا موعدمه دوره هام ۳۱ روزه است و مرتبم ماه پیش از بعد تخمک گذاری تخمدان سمت چپم تیر میکشید اما نزدیک پریودم که شد دیگه فقط درد پریودی داشتم اما این ماه از بعد تخمک گذاری گاها تخمدان هام تیر میکشه هنوز هم قطع نشده اصلا درد پریود ندارم امروز هم یکم پیاده روی کردم بیشتر تیر کشید به دور ناف و زیر شکمم هم میزنه به نظرتون این طبیعیه؟ میتونه واسه پریود باشه ؟البته بگم هیچوقت نزدیک پریودم همچین دردی نداشتم

5 پاسخ 474 بازدید


میشه لطفا زود جواب بدید خیلی درد دارم

سلام ببخشید واقعا نمیتونم دقیق توشیف کنم چه دردی هست

دقیقا به اندازه ۴ انگشت پایین تر از سینه راستم
انگار ذغال داغ گذاشتن به شدت میسوزه و داغه تا توی سینم تیر میکشه و میسوزه

چیزی هم نخوردم جز یه دونه سیب که بگم ممکنه از معده باشه

کسی خونه نیست بنظرتون درد خطرناکی هست برم درمانگاه ؟

و اینکه من مشکل کبد دارم ممکنه کبد باشه نمیدونم کبد کجاست

3 پاسخ 476 بازدید


تنگی نفس و حس خفگی

خانم دکتر لطفا کمک کنید من سه هفته هست گاهی تنگی نفس میگیرم ولی از دیروز خیلی شدید شده و ب شدت حس خفگی دارم گاهی اصلا نفسم بالا نمیاد، از قبل از بارداری هم نه مشکل تنفسی داشتم نه قلبی، با تغییر وضعیت هم هیچ تغییری نمیکنم

1 پاسخ 441 بازدید


علائم بارداری ولی آزمایش منفی

سلام خیلی حالم بده. الان ۳ هفته هست که علائم بارداری دارم حتی کم هم نمیشه . احساس حالت تهوع سردرد خستگی لرز ضعف درد کمر و زیر شکم . نبض زیر ناف جدیدا هم نفخ. دکتر رفتم خیلی با اطمینان گفت حامله ای ولی دیروز دوباره آزمایش دادم منفیه؟؟ پس من چمه
۱۲ تا بی بی چک هم هاله انداخت.

64 پاسخ 657 بازدید


حساسیت نوزاد ب موز

سلام دکتر اوما دختر من هفته دیگه ۶ ماهش میشه ۵ روز بهش فرنی ارد برنج دادم، دیروز و پریروز موز بهش دادم
امروز رو صورتش ۳ تا لز این دونه هایت رو دستاشم ۴تا دونه زده؟
این حساسیته؟؟؟؟

15 پاسخ 447 بازدید