کمر درد در هفته دهم
سلام خانم دکتر خسته نباشید من هفته دهم بارداری هستم هفته هشتم سونو داشتم گفتن قلب جنین تشکیل شده و همه چیز اوکی هست برای هفته دوازدهم سونو غربال و ازمایشات نوشتن من از ابتدای بارداری زیاد حالت تهوع نداشتم ولی نفخ شدید داشتم که با نکاتی که دکترم گفتن بهتر شدم و رفته رفته کمتر شد اما تقریبا این هفته اخیر فعالیت که دارم کمر درد میگیرم و مجبورم ببشتر استراحت کنم ممکنه این کمر درد و اینکه حالت تهوعم کمتر شده علامت بدی باشه در ضمن ترشحات هم زیاد دارم اما بدون خارش سوزش یا بوی بد و با توجه به اینکه تا دو هفته دیگه مراجعه به پزشک ندارم کمی نگرانم کرده نیاز نیست برا چکاپ وضعیت خودم و جنین به پزشک مراجعه کنم و سونو بدم؟
دیدن لخته بعد از پریود
سلام خانم دکتر وقت بخیر
خواهرم ۱۷سالشه
سیکل پریودیش ۲۸روزه است و مدت پریودیش معمولا هفت روزه است . ۲۶ مرداد پریود شد و هفت روز بعد پاک شد و ۲شهریور به کرونا درگیر شد سه روز درگیر بود از همان روزی که پریودش تموم شد رگه های خونی تازه قرمز رنگ در ترشحاتش دیده و همچنان ادامه داره بدون دلدرد و آنقدر هم شدید نیست که پد استفاده کنه ممنون میشم راهنمایی کنید
و اینکه امکان داره از کرونا و استفاده از دارو های کرونایی باشه؟
تفسیر جواب آزمایش جدید
سلام خانم دکتر میشه لطفاً جواب آزمایش من رو تفسیر کنید .قبلا تیروئیدم کم کار بوده و قرص میخوردم وای یه چند ماهی قرصامو مضرف نکردم الان با توجه ب این آزمایش باید چه قرصی و چقدر استفاده کنم .ممنونم از پاسخگویی شما .
پسرمم شیر خودم میخوره.
سلام خانم دکترمن چندروزپیش بستری بخاطرقندم
سلام خانم دکترممنون ازپاسخ شمامن چندروزپیش بستری شدم بخاطرقندم بادستگاه چک شده 300بودبعدانپول وسرم گرفتم وازمایش گرفتن ازم وازمایش قندگرفتن چک قندم 116بودیعنی باچک خون 116و114بالاست خانم دکترممنونم ازپاسخ شماوتاحالاتحت نظردکتردیابت نرفتم وبگم قبل بارداریم ثابقه قنددارم یباراوفت قند50بودبعدی عمل فتح داشتم که اونجاچک دستگاه 182بودولی الان توبارداریم موردهای اول که گفتمت ممنون ازپاسخ شما
شیاف پروژستون استفاده کنم؟
سلام روز بخیر
من هفته ۲۱ بارداری هستم، الان چند روز کشاله رون پای راستم درد میگیره که گاهی این درد زیر شکمم سمت راست هم حس میکنم. بیشتر وقتایی که دراز میکشم و میخوام پهلو به پهلو بشم حسش میکنم. حالا دکتر بهم گفت شیاف پروژستون یک هفته استفاده کن اگه دردت خوب شد ادامه بده اگه نه قطعش کن. میخواستم ببینم این شیاف ضرر نداره؟ کلا د استفاده ازش مردد هستم میخواستم نظر شما رو بدونم
بوی بد ادرار نوزاد
سلام خسته نباشین چند روزی هست ادرار دخترم بو بد گرفته طوری که فکر میکنی کثیفی کرده خواستم بدونم مشکلش چیه؟دخترم ۴ ماه ۱۲ روزشه
خانم دکتر سلام سونوی سلامت جنینی در هفته ۲۲ محبت کنید راهنمایی کنید
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هفته ای رفتم سونو غربالگری و گفتن کلیه های جنین ورم داره یکیش ۵ میلی ویکیش ۶ میلی یک بعد بیا الان رفتم هنوز ورم داره یکیش ۶ میلی و یکیش ۷ میلی و رو قلبش هم یه کیست هست لطفا میشه راهنمایی کنید
درد در ناحیه زیر سینه چپ
خانم دکتر من تو هفته ۳۰ دکترم آزمایش آنزیم کبدی نوشت که خوب بود..الان سه روزه زیر سینه چپم گوشتش انگار میسوزه...پاهامم ی کم تو ماشین میشینم ورم میکنه ولی در حالت عادی ورم آنچنانی نداره فشارمم روی ۱۰ هستش بنظرتون این سوزش زیر سینه خطرناک یا نه؟
لکه بینی هفته ی پنجم
سلام دکتر اوما جان و درود خدمت دوستان اومایی
من امروز دستمال که کشیدم مقداری لک افتاد رفتم سونوگرافی جوابش رو میزارم
بی زحمت بفرمایین ایا مشکلی ایجاد میشه برام یا نه؟
گاه وقتی درد زیر شکم و کمر دارم امروز و رفع میشه
چکار کنم
ممنون میشم پاسخ بدین
کهیر در بارداری و خوردن انتی هیستامین خطر داره
سلام من قبل بارداریم کهیر میزدم که دکتر دارو داد و گفت اول مطنن شو بارداری بعدا بخور دیدم ارمایشم مثبت شد قرصامو عوض کرد ولی میترسم بازم قرص لوراتادین صبح و کلرفنیرامین صبح و شب میخورم
اگرم نخورم داغون میشم از خارش و قرمزی اینا به جنین تو ۳ ماه اول خطرناک نیست خیلی نگرانم
زمان ختنه نوززاد پسر
مامانای پسردار سلام میخواستم بدونم ک شما کی بچه هاتونو ختنه کردین؟و ب ج روشی ختنه کردین؟؟بهترین زمان برای ختنه کی هست ممنون میشم راهنماییم کنید
هفته پنجم بارداری و خونریزی
سلام من هفته پنجم بارداریم و بتای دوشنبه دادم 2000 بود و چهارشنبه 5000 بود تمامی حالات بارداریم دارم ولی دیشب هشت قطره خون ازم اومد خواستم ببینم چیه خیلی ترسیدم اخه دفعه قبلم حاملگیم پوچ بود ولی بتام تا 600 بیشتر نیومد و تو هفته پنجم سقط کردم خیلی نگرانم این دفعه هم همین بشه خاستم ببینم خونریزی هشت قطره عادیه
شیر شب نوازد ۳نیم ماهه
سلام دوستان نوزاد ۳ نیم ماهه دارم .شبا از ساعت ۱ یا ۲ میخوابه تا صبح ۹ اینا شب واسه شیر بیدار نمیشه البته بعضی روزا .۸ یا ۹ صبح شیر میدم تو خواب . چیکار کنم نصف شب بیدارش کنم شیر بدم ؟
خطرناکه بنظرتون تجربه داشتین ؟؟؟؟
سلام خانوما
ببخشید این سوال رو میپرسم
من دیروز ادرارم تیره رنگ بود
بعد یکی دوتا دونه لکه مانند هم بود
کل دیروز اینجوری بود ولی امروز ن
بخاطر چیه
استرس گرفتم
حالت تهوع در هفته ۱۱بارداری
سلام خانما وای من دیگه دارم نابود میشم از هفته ۶خالت تهوع شدید دارم هیچی نمیتونم بخورم اگرم بخورم بالا میارم الان ۱۱هفته و پنج روزم خواستم ببینم از خانمهای باردار تا چند هفته اینجوری بودن من واقعا خسته شدم
درد تخمدان ها و ناف نزدیک پریود
سلام
بچه ها من فردا موعدمه دوره هام ۳۱ روزه است و مرتبم ماه پیش از بعد تخمک گذاری تخمدان سمت چپم تیر میکشید اما نزدیک پریودم که شد دیگه فقط درد پریودی داشتم اما این ماه از بعد تخمک گذاری گاها تخمدان هام تیر میکشه هنوز هم قطع نشده اصلا درد پریود ندارم امروز هم یکم پیاده روی کردم بیشتر تیر کشید به دور ناف و زیر شکمم هم میزنه به نظرتون این طبیعیه؟ میتونه واسه پریود باشه ؟البته بگم هیچوقت نزدیک پریودم همچین دردی نداشتم
میشه لطفا زود جواب بدید خیلی درد دارم
سلام ببخشید واقعا نمیتونم دقیق توشیف کنم چه دردی هست
دقیقا به اندازه ۴ انگشت پایین تر از سینه راستم
انگار ذغال داغ گذاشتن به شدت میسوزه و داغه تا توی سینم تیر میکشه و میسوزه
چیزی هم نخوردم جز یه دونه سیب که بگم ممکنه از معده باشه
کسی خونه نیست بنظرتون درد خطرناکی هست برم درمانگاه ؟
و اینکه من مشکل کبد دارم ممکنه کبد باشه نمیدونم کبد کجاست
تنگی نفس و حس خفگی
خانم دکتر لطفا کمک کنید من سه هفته هست گاهی تنگی نفس میگیرم ولی از دیروز خیلی شدید شده و ب شدت حس خفگی دارم گاهی اصلا نفسم بالا نمیاد، از قبل از بارداری هم نه مشکل تنفسی داشتم نه قلبی، با تغییر وضعیت هم هیچ تغییری نمیکنم
علائم بارداری ولی آزمایش منفی
سلام خیلی حالم بده. الان ۳ هفته هست که علائم بارداری دارم حتی کم هم نمیشه . احساس حالت تهوع سردرد خستگی لرز ضعف درد کمر و زیر شکم . نبض زیر ناف جدیدا هم نفخ. دکتر رفتم خیلی با اطمینان گفت حامله ای ولی دیروز دوباره آزمایش دادم منفیه؟؟ پس من چمه
۱۲ تا بی بی چک هم هاله انداخت.
حساسیت نوزاد ب موز
سلام دکتر اوما دختر من هفته دیگه ۶ ماهش میشه ۵ روز بهش فرنی ارد برنج دادم، دیروز و پریروز موز بهش دادم
امروز رو صورتش ۳ تا لز این دونه هایت رو دستاشم ۴تا دونه زده؟
این حساسیته؟؟؟؟




