سلام به روی قشنگتون مامان جان
درجه حرارت بدن را اندازه بگیرید و اطلاع دهید
آره میدونم تب نیست ولی سرش داغه و این دما با قطره استامینوفنه گفتم بدم بهش تب نکنه ولی الان با خوردن استامینوفن دماش اینه.نمیدونم دیروز بخاطر نغذیه تکمیلیش بردمش دکتر کاش پام میشکست .تو مطب غلغله از بچه های مریض انفولازای عربی.بیرون نگه داشتمش بعد نوبتم شد رفتم تو .نمیدونم نکنه آنفولانزا باشه نکنه بیرون نگهش داشتم سرما خورده آخه شهر ما سرده.امروز بیقرار بود بغلش کردم تو حیاط راه رفتم نکنه کمتریل و سموم شیمیایی راست باشه چون اومدم تو اتاق از ظهر سردرد گرفتم خودمم.فکرم هزار جاست جرات ندارم بخوابم میترسم تب کنه نفهمم
عزیزم داغ بودن سر دلیلی برای دادن قطره استامینوفن نیست هرگاه واقعا تب داشت لطفا استامینوفن را شروع کنید و در غیر اینصورت ندهید ، گرم شدن بدن ارتباطی با حساسیت هم ندارد، شیردهی را افزایش دهید تا اگر بیمار شده روند درمان تسریع شود و دیگر استامینوفن بی دلیل ندهید تا روند تغييرات را ببینیم
ممنون امروز بازم درجه بدنش بالا بود ولی اصلا بهش استامینوفن ندادم خداروشکر دیشب نگران بودم انفولانزا گرفته باشه یا حساسیت باشه ولی هیچ علامت دیگه نداشته و همون بخاطر دندوناشه خیلی ممنون از پزشک اوما.
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، درجه حرارت را با دماسنج کنترل کنید اگر تب داشت استامینوفن بدهید و اگر نداشت مشکلی نیست❤️