سلام دکتر جان و مامانا.پسرم یه هفته پیش دودرجه تب داشت.فقطم همون یکبار. با قطره استا سریع تبش قطع میشه.دوباره امشب دو درجه تب داشت.۳۷.۴. بنظرتون بخاطر دندونه که گه گداری تب خفیف میکنه یا اینکه چیز الوده میزاره دهنش یکم بدنش میکروبی میشه ،تب میکنه ، بعد از سرش رد میشه. نمیدونم چشه
پرسش (1401/07/30):
لطفا اگر کسی تجربه در مورد تب دندون داره راهنماییم کنه
373
31
1401/07/30
سوال کننده
0
1401/07/30
فریده فروتن
دندون تب نداره
احتمالا میکروبی چیزیه چون دندونشون اذیت میکنه هرچی میاد دم دسشون میکنن تو دهنشون
احتمالا میکروبی چیزیه چون دندونشون اذیت میکنه هرچی میاد دم دسشون میکنن تو دهنشون
0
1401/07/30
فریده فروتن
اولین دندونشه؟
0
1401/07/30
سوال کننده
اره عزیز
0
1401/07/30
سوال کننده
لثه ی پایینش دوتا گودی افتاده
0
1401/07/30
فریده فروتن
اگه ادامه دار نبود نترس این چند درجه ها گاهی پیش میاد
ولی موقع دندون درآوردن بالای سر پسر من داغ میشه
ولی موقع دندون درآوردن بالای سر پسر من داغ میشه
0
1401/07/30
سوال کننده
ممکنه از میکروب وسیله هایی که دهنش میزاره باشه؟
0
1401/07/30
زهرا ا
۳۷ اصن تب نیس
0
1401/07/30
زهرا ا
دندون در اوردنم تن بچه داغ میشه
0
1401/07/30
زهرا ا
اره بخاطر دندونه که درجه بدنش میره بالا
دکترا تاکید دارن دندون تب نداره ولی تن بچه داغ میشه
دکترا تاکید دارن دندون تب نداره ولی تن بچه داغ میشه
0
1401/07/30
سوال کننده
پس این تب نیست؟ بدنش گرم میشه یا به اصطلاح گور میگیره؟
0
1401/07/30
فریده فروتن
آره واینکه درجه ای که میگین زیاد نیست همش چک نکن و استرس نگیر
بالای سرش بیشتر داغ میشه موقع دندون پسر من دوتا داره دوتام داره از بالا درمیاره
بالای سرش بیشتر داغ میشه موقع دندون پسر من دوتا داره دوتام داره از بالا درمیاره
0
1401/07/30
سوال کننده
اره بیشتر سرش گرمه.ممنون عزیزم
0
1401/07/30
فریده فروتن
قربونت
دو سه روز قبل دندون درآوردن لثه ش قرمز میشه انگاره که خون جمع شده بعد درمیادنترسی یه وقت
دو سه روز قبل دندون درآوردن لثه ش قرمز میشه انگاره که خون جمع شده بعد درمیادنترسی یه وقت
0
1401/07/30
سوال کننده
فقط همون قسمت یا کل لثه پایین؟
0
1401/07/30
🥰 فاطمه 🥰
کی گفته ؟
دختر من ۳۹.۴ بود تب دندونش ۳ روز هم تب داشت بعدش ۲ تا دندونش زد بیرون دقیقا بعد از ۳ روز که تبش قطع شد دندونش در اومد 😑
دختر من ۳۹.۴ بود تب دندونش ۳ روز هم تب داشت بعدش ۲ تا دندونش زد بیرون دقیقا بعد از ۳ روز که تبش قطع شد دندونش در اومد 😑
0
1401/07/30
🥰 فاطمه 🥰
دختر من شکم و کمر و سرش داغ بود دست و پاهاش سرد بود
0
1401/07/30
🥰 فاطمه 🥰
درجه بدنش هم تا ۳۹.۴ رفت بالا
0
1401/07/30
🥰 فاطمه 🥰
من استا میدادم شیاف هم میذاشتم
0
1401/07/30
🥰 فاطمه 🥰
ولی تب پسر شما بالا نیست حواست باشه بالا نره
0
1401/07/30
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
از قدیم گفتن دندون تب داره ولی پزشکهای امروزی اصلا قبول ندارن میگن دندون تب نداره و اگر بچه تب کنه ویروس گرفته چون همش دستش توی دهنشه
0
1401/07/30
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
من هر دوتا دخترام تا الان دندون ک در میارن هم گلاب ب روتون اسهال میشن هم تب میکنن والا دقیقا همزمان با اسهال و تب دندووناشون میزنه بیرون ولی هر دفعه دکتر میگه دندون تب نداره حتما مریض شدن😐😐
0
1401/07/30
زهرا ا
اره دکترا میگن چون دندون در اوردن سیستم ایمنی بچه رو میاره پایین هم زمان باهاش مریضی دیگه رو میگیزن
0
1401/07/30
فریده فروتن
همه دکترا میگن تب جزو علائم دندون نیست تبی هم که میکنن بیشتربه دلیل وارد کردن اشیا الوده بخاطر خارش و درد لثه ست
0
1401/07/30
فریده فروتن
فقط جای دندونا
0
1401/07/30
فریده فروتن

0
1401/07/30
فریده فروتن
علائم اصلیش اینان
0
1401/07/30
فریده فروتن
منم تب و اسهال رو از بقیه و حواهرام شنیدم ولی همه دکترا میگن تب از علائمش نیس
0
1401/07/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله جانم تب خفیف در این اندازه که ادامه دار نباشد میتواند بدلیل رویش دندان باشد نگران نباشید اما اگر شدت تب بیشتر از این شد مرتبط با دندان درآوردن نبوده و باید علت یابی شود 🌹
بله جانم تب خفیف در این اندازه که ادامه دار نباشد میتواند بدلیل رویش دندان باشد نگران نباشید اما اگر شدت تب بیشتر از این شد مرتبط با دندان درآوردن نبوده و باید علت یابی شود 🌹
1
1401/08/01
سوال کننده
خانم دکتر ممنونم از پاسخگوییتون.نه ادامه نداشت.همون یکبار بود.پس از دندونش میتونه باشه؟
0
1401/08/01
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، باتوجه به خفیف بودن بله میتواند باشد به شرطی که در ادامه تکرار نشده و شدت نگیرد 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




