سلام دوستان و دکتر عزیز دو ساعت پیش تقریبا یه اتفاق افتاد خیلی ترسیدم میخواستیم تصادف کنیم فشارم اوفتاد تپش قلبم بالا رفت الان میترسمواسه بچه چیز شیرین خوردم و به پهلوی چپم دراز کشیدم اهنگ و چراغ قوه هم گذاشتم بعد نیم ساعت دوتا لگد زد بنظرتون سالمه یا برم بیمارستان ضربان قلب بگیرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



886
1401/07/28






