من از صبح گهگاهی درد قفسه سینه دارم درد حد یکی دوثانیه میگیره دوباره خوبه باز چند دقیقه بعد همینه گاهیم به پشتم میزنه ضربان قلبم از رو لباسم معلومه چند وقته پیش نوار قلب و اکو انجام دادم اونم دوبار که سالم بود الان مشکل از چیه ممنون میشم راهنمایی کنید سردرد هم دارم یک مقدار
0
1401/07/29
سوال کننده

0
1401/07/29
سوال کننده

0
1401/07/29
سوال کننده
اینم عکس اکو
0
1401/07/29
سوال کننده

اینم نامه دکتر قبل ب دکتر زنان خودم
0
1401/07/29
marjan❤️ .
استرس نداشته باش عزیزم و اینکه شاید از معدت باشه
0
1401/07/29
marjan❤️ .
منم همه این مراحلو انجام دادم آخرم شد استرس
0
1401/07/29
marjan❤️ .
برا من تپش قلبم اینقد شدیده که دست چپم سر میشه
0
1401/07/29
marjan❤️ .
من تست ورزش و اکوو و همه چی ولی مشکل نداشت
0
1401/07/29
سوال کننده
از معدم باشه به درک قلب نباشه
0
1401/07/29
marjan❤️ .
فشارتم چک کن عزیزم شاید فشارت بالاعه
0
1401/07/29
سوال کننده
فشارم همیشه تا 12میاد متغیره تا 10
0
1401/07/29
سوال کننده
همسرم سرکاره بیاد میرم درمانگاه
0
1401/07/29
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
0
1401/07/29
پزشک اوما
مشکلات معده نداريد؟
0
1401/07/29
سوال کننده
حدودا یک هفته پیش
0
1401/07/29
سوال کننده
چرا دارم نفخ و رفلاکس
0
1401/07/29
پزشک اوما
عزیزم حس فشار و سنگینی روی قفسه سینه دارید یا بیشتر درد و. تیر کشیدن هست؟
0
1401/07/29
سوال کننده
نه حس فشار ندارم
0
1401/07/29
سوال کننده
فقط گهگاهی احساس درد و تیر کشیدن
0
1401/07/29
پزشک اوما
عزیزم همسرتان کی به خانه می رسند تا فشار کنترل شود؟
0
1401/07/29
سوال کننده
یکی دوساعته دیگه
0
1401/07/29
پزشک اوما
خب فعلا دو قاشق شربت معده و اگر فاموتیدین دارید یک عدد فاموتیدین بخورید و به من شرایط را گزارش دهید
0
1401/07/29
سوال کننده
باشه چشم حتما گزارش میدم
1
1401/07/29
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل منتظر هستم❤️
1
1401/07/29
اسما بانو
من قفسه سینم درد میگرفت،میزد به پشتم جوری که دیگه نمیتونستم نفس بکشم .بین دو تا کتفم
دکتر گفت بخاطر معده هست
البته شرایط شما قطعا ممکنه فرق داشته باشه
دکتر گفت بخاطر معده هست
البته شرایط شما قطعا ممکنه فرق داشته باشه
0
1401/07/29
سوال کننده
من تنگی نفس دارم ولی بخاطر رفلاکسه
0
1401/07/29
سوال کننده
سلام خانوم دکتر فشارمو گرفتم دوازده روی هفت بود
0
1401/07/29
سوال کننده
اکسیژن خونمم خوب بود
0
1401/07/29
سوال کننده
رفتم زایشگاه به خاطر درد زیر شکم با پهلوم صدا قلب بچه رو گوش کردم خوب بود ولی ماما گفت واسه دردات باید معاینه بشی شاید دهانه رحمت باز باشه نذاشتم معاینه کنه بنظرتون باید میذاشتم ؟
0
1401/07/29
پزشک اوما
مامان گل فردا به پزشک خود مراجعه کنید ایشان شرایط را از نزدیک چک کنند اگر صلاح دانستند معاینه انجام میشود، دردتان از کی شروع شده ؟
0
1401/07/29
سوال کننده
چند وقتی دارم نمیدونم عادیه یا نه ولی اونقدر نیست ک نشه تحمل کرد گاهی اوقات درد دارم
0
1401/07/29
سوال کننده
امروز یکم از قبل بیشتر دردم
0
1401/07/29
سوال کننده
درد باز شدن دهانه رحم جوری نیست که بشه تحمل کرد درسته؟
0
1401/07/29
پزشک اوما
عزیزم در مرحله ابتدایی خیلی هم شدید نیست فردا به پزشکتان حضوری مراجعه کنید و اگر درد قلبی تسکین یافته امشب شیاف پروژسترون استفاده کنید
0
1401/07/29
سوال کننده
چشم ممنون پزشک مهربون
1
1401/07/30
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️
1
1401/07/30
marjan❤️ .
عزیزم بهتر شدی
0
1401/07/30
سوال کننده
مرسی مرجان جون اره بهترم خداروشکر
0
1401/07/30
marjan❤️ .
خداروشکر گلم خیلی مراقب خودت باش
0
1401/07/30
سوال کننده
قربونت برم ممنون همچنین
0
1401/07/30
سوال کننده
😘💙
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



325

