سلام وقت بخیر من ۲۵این ماه واکسن دوماهگی پسرمو زدم شب اول تب داشت دیروزم تب داشت صب ولی خوب شد دیگه تب نکرد ولی خیلی بی اشتها شده شیر نمیخوره به زور خیلی کم میخوره
هر دو ساعت به زور ۳۰سی سی میخوره
تغذیشم شیرخشکه آپتامیل میخوره
چیکار کنم الان من بیقراری هم نمیکنه
پرسش (1401/07/27):
واکسن دوماهگی نوزاد
386
23
1401/07/27
سوال کننده
0
1401/07/27
سوال کننده
وزنش ۶کیلو هست
دمای فعلی بدنش۳۷.۱هست
دمای فعلی بدنش۳۷.۱هست
0
1401/07/27
سوال کننده
هر چهارساعتم دو برابر وزنش استامینوفن پاراکید میدم برا کنترل تب
0
1401/07/27
سوال کننده
و این که لطفا بگین کی قطع کنم پاراکیدرو!
1
1401/07/27
الهه♡
تا سه روز بعد واکسن اگر تب و درد داشت میتونی استامینوفن بدی
0
1401/07/27
الهه♡
و این بی اشتهایی بخاطر واکسنه چن روزی بگذره درست میشه کلا بچه ها بعد هر واکسن بی اشتها و بی قرار میشن درد کشیدن خب
پسر من فقط بعد واکسن یکسالگی راحت بود مابقی اذیت شد
پسر من فقط بعد واکسن یکسالگی راحت بود مابقی اذیت شد
0
1401/07/27
الهه♡
روز اول هر ۴ ساعت روز دوم هر ۶ساعت استامینوفن باید بدی
0
1401/07/27
سوال کننده
مرسی ممنون
0
1401/07/27
مامان آیلین .
خانما میگم ی سوال داشتم
وقتی میگن دوبرابر وزن بچه هر۴ساعت یکبار استامینوفن بدید
مثلا اگه بچه ۶ کیلو
باید هر۴ساعت ۱۲قطره استا بدیم؟؟؟
وقتی میگن دوبرابر وزن بچه هر۴ساعت یکبار استامینوفن بدید
مثلا اگه بچه ۶ کیلو
باید هر۴ساعت ۱۲قطره استا بدیم؟؟؟
1
1401/07/27
سوال کننده
بله به منم اونجوری گفتن
1
1401/07/27
💜 فاطیما 💜
پسر منم بعد واکسن خیلی خیلی بی اشتها شده بود
دوستان تو اوما گفتن طبیعیه بعد واکسن
دوستان تو اوما گفتن طبیعیه بعد واکسن
0
1401/07/27
❣️a❣️ .s
طبیعیه عزیزم دختر منم تا چهار روز بعد واکسن چهار ماهگی بیقراری کرد
0
1401/07/28
پزشک اوما
سلام مامان گل
وقتتون بخیر 🌹🌹
وقتی تب ندارد دلیلی برای تداوم پاراکید نیست قطع کنید چرا تا الان ادامه دادید؟ بی اشتهایی هم بعد واکسن تا حدودی طبیعی است فواصل شیردهی را کم کنید و. اگر فردا بهتر نشد مراجعه کنید
وقتتون بخیر 🌹🌹
وقتی تب ندارد دلیلی برای تداوم پاراکید نیست قطع کنید چرا تا الان ادامه دادید؟ بی اشتهایی هم بعد واکسن تا حدودی طبیعی است فواصل شیردهی را کم کنید و. اگر فردا بهتر نشد مراجعه کنید
0
1401/07/28
سوال کننده
تبش پاین نمیومد از ۳۸.۳ دکتر گفت اگه تبم نداشت بهش بده چون امکان داره یهو تب کنه منم ادامه دادم .قطع میکنم حتما
تقریبا وقتی این تاپیک رو زدم پنچ ساعت مداوم خوابید بین خواب بهش بزور شیر میدادم ولی وقتی بیداری شد شیرشو کامل خورد .
امروز مهمون داشتم فک کنم صدای زیاد خستش کرده بود که خواب و به شیر ترجیح میداد
ولی پیگیرم اگه بی اشتهایش مداوم باشه حتما میبرم دکتر
تقریبا وقتی این تاپیک رو زدم پنچ ساعت مداوم خوابید بین خواب بهش بزور شیر میدادم ولی وقتی بیداری شد شیرشو کامل خورد .
امروز مهمون داشتم فک کنم صدای زیاد خستش کرده بود که خواب و به شیر ترجیح میداد
ولی پیگیرم اگه بی اشتهایش مداوم باشه حتما میبرم دکتر
1
1401/07/28
پزشک اوما
بله قطع کنید مامان جان چون دو روز از تزریق واکسن گذشته تا ببینیم بار تب میکند یا خیر، پس دیگر جای نگرانی نیست، انشالله امروز دیگر این شرایط تکرار نخواهد شد🌸🌸
1
1401/07/28
سوال کننده
ممنونم برای راهنمایی.تب نکرد و شیر میخوره الان
1
1401/07/28
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل و خداروشکر که حال دلبندتان خوب است ❤️❤️❤️
0
1401/07/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|33_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




