سلام پزشک اوما ودوستان اومایی
امروز رفتم آنومالی عکسهارو بارگذاری کردم لطف میکنید ببینید
و اینکه طبق ان تی باید ۱۸هفته و ۱روز باشم ولی امروز گفتن ۱۷هفته و ۴روز ابن اختلاف ۴روزه قابل تامل هست یا مشکلی نداره
پرسش (1401/07/25):
بررسی سونو آنومالی
482
39
1401/07/25
سوال کننده
0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
پریسا صفری
سلام عزیزم منم امروز رفتم انومالی برای منم چهارروز اختلاف داشته اصلا نگران نباش چیزی نیست طبیعیه
0
1401/07/25
سوال کننده
عزیزم ممنون ازت
0
1401/07/25
سوال کننده
یجوری گفت غذا کم میخوری یا استراحت کم میکنی رشدش عقبه ترسیدم
0
1401/07/25
پریسا صفری
وا نه بابا ربطی نداره برای همه اینجوریه
0
1401/07/25
سوال کننده
مرسی ازت واقعا
0
1401/07/25
سوال کننده
شما نی نیت چیه ؟
0
1401/07/25
پریسا صفری
من تو ان تی دوروز جلو تر بودم ولی تو انومالی عقبتر
0
1401/07/25
پریسا صفری
پسره😍
0
1401/07/25
پریسا صفری
شما چی
0
1401/07/25
سوال کننده
سالم باشه انشاالله
0
1401/07/25
سوال کننده
پسره گلم
0
1401/07/25
پریسا صفری
اخی مباررررک باشه عزیزم 😍😍😍😍
0
1401/07/25
پریسا صفری
امسال سال پسره😂
0
1401/07/25
سوال کننده
سال ۹۳ که پسرم بدنیا اومد هم هرکی میدیدم پسر داشت امسال هم همونجوری
1
1401/07/25
پریسا صفری
ای جونم پس بچه دومتون بسلامتی😍
0
1401/07/25
پریسا صفری
ایشاللله سالمو سلامت به دنیا بیاد این اقا پسر گل😍
2
1401/07/25
سوال کننده
برام جالبه همه چیزش با داداشش فرق داشت شک به دختر داشتیم همش ،،،،،،الهی به حق علی هرچی هستن سالم باشن بارداری سراسر استرس
0
1401/07/25
سوال کننده
انشالله پسر گل شما ..
0
1401/07/25
سوال کننده
اسمش چی میذاری گلم
0
1401/07/25
پریسا صفری
الهی امین اره بخدا من چهار ماه استراحت بودم برای هماتوم جفتم الان دیگه خداروشکر راحت شدم
0
1401/07/25
سوال کننده
سلامت باشید عزیزم
0
1401/07/25
پریسا صفری
باورتون میشه همش احساس میکردیم دختره اصلا به اسم پسر فکرم نکردیم
0
1401/07/25
سوال کننده
ای ننه
منم بیشتر با اسم دخملی صداش کردم الان اومدم از شدت عذاب وجدان همش میگم خدا منو ببخشه قهرش نگیره .......
منم بیشتر با اسم دخملی صداش کردم الان اومدم از شدت عذاب وجدان همش میگم خدا منو ببخشه قهرش نگیره .......
0
1401/07/25
پریسا صفری
منم دقیقا همش میگفتم دخترم امروز شکه شدم گفت پسره😍
0
1401/07/25
سوال کننده
خدا نگهداره برات دامادش کنی به امید خدا
0
1401/07/25
ریحان 🎀
سلام مبارکه انشاءالله خدا به همه سلامتی و بچه ی سالم و صالح بده
0
1401/07/25
ریحان 🎀
همه به من میگن بچت پسره
ان تی هم حدس زد پسره
ولی من هنوز شک دارم
دلم میخواد زودتر برم آنومالی که مطمئن بشم😁 دلم میخواد زودتر لباس بخرم
ان تی هم حدس زد پسره
ولی من هنوز شک دارم
دلم میخواد زودتر برم آنومالی که مطمئن بشم😁 دلم میخواد زودتر لباس بخرم
0
1401/07/25
سوال کننده
ای جانم عزیزم سلامتی باشه گلم
0
1401/07/25
سوال کننده
هرچی هست سالم باشه
0
1401/07/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در سونوگرافی انجام شده برای شما وضعیت جفت، جنین و حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس همگی طبیعی بوده اندام ها و ارگان های مورد بررسی دلبندتان هم مشکلی ندارند مبارکتان باشد، رشد هم عقب نیست و اصولا تا دو هفته اختلاف در سن بارداری کاملا طبیعی است💜💜
در سونوگرافی انجام شده برای شما وضعیت جفت، جنین و حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس همگی طبیعی بوده اندام ها و ارگان های مورد بررسی دلبندتان هم مشکلی ندارند مبارکتان باشد، رشد هم عقب نیست و اصولا تا دو هفته اختلاف در سن بارداری کاملا طبیعی است💜💜
1
1401/07/27
سوال کننده
سلام دکتر عزیز ممنون از محبتتون، سلامت باشید
0
1401/07/27
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، زنده باشید ❤️🌹❤️
0
1401/07/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




