سلام لطفا تشریف میارین
من انشالا خدای متعال بخواد ۲هفته دیگه دوستان همسرم بعد از ۳ سال میخوان تشریف بیارن خونمون
شام، بخاطر کرونا نیومدن یا برنامه هامون باهم هماهنگ نمیشد
حالا موندم شام چی بذارم
همسرم میگه بخور و شکمو هستن
چی بذارم پیشنهادی دارین ؟
و اینکه حتما باید غذای شمالی باشه
بگین بهم دستورشو بلد نبودم زحمتشو بکشین راهنماییم کنین
با تشکر 🌸
پرسش (1401/07/18):
عاطفه جان موسوی و لیلاجان وسایر دوستان مازندرانی
874
212
1401/07/18
سوال کننده
0
1401/07/18
رضوان مامان علی آقا
شمالیا مرغ ترش خیلی دوست دارن .اونایی ک توشون سبزی داره
2
1401/07/18
رضوان مامان علی آقا
اردک شکم پر هم معروفه دیگه
1
1401/07/18
سوال کننده
گیلانی نیستن
مازندرانن
حالا من تو مهمونیایی ک تا الان رفتم اصلا مرغ ترش ندیدم
مازندرانن
حالا من تو مهمونیایی ک تا الان رفتم اصلا مرغ ترش ندیدم
0
1401/07/18
سوال کننده
بو نمیده؟🙄
0
1401/07/18
سوال کننده
مرغ الو و ناردون رو اوکیم
با ترش کباب ( گوشت و آلو)
با ترش کباب ( گوشت و آلو)
0
1401/07/18
سوال کننده
باز اگر دستور طبخ دیگه ای ازش دارین لطفا بگین
0
1401/07/18
فاطمـه
بادمجون کباب
ماهی و مرغ ترش
ماهی و مرغ ترش
0
1401/07/18
سوال کننده
ممنون عزیزم
لطفا با دستوراشون برام بذار
لطفا با دستوراشون برام بذار
0
1401/07/18
سوال کننده
رقیه بیا اینجا ب داراییات بناز
اونجا رو پولی نکن
اونجا رو پولی نکن
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چونکه مازنی نیستم نمیام
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کرمانی نگفتی
0
1401/07/18
سوال کننده
بشین سرجات تاپیک مردم رو نمال ب پولات😄
1
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
میخوام بمالم😂
مالیدن دوس😂
مالیدن دوس😂
0
1401/07/18
سوال کننده
کرمونی ب کارم نمیاد عزیزم
اینجا باید مازنی بپزم
اینجا باید مازنی بپزم
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
یککک غذاها داریم بیاووو ببین
0
1401/07/18
سوال کننده
برو جای دیگه بمال
اون تاپیک حرمت داره
اون تاپیک حرمت داره
0
1401/07/18
سوال کننده
نوووش
دوست دارم بیام کرمون
ولی تاحالا قسمت نشده
دوست دارم بیام کرمون
ولی تاحالا قسمت نشده
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
الناز فک کن مثن من گاو داری داشتم
با ۳۵۶۸۹۰۰۰هکتار زمین
و ۳۵۶کیلو طلا اونوخ اوماهم داشتم😐
با ۳۵۶۸۹۰۰۰هکتار زمین
و ۳۵۶کیلو طلا اونوخ اوماهم داشتم😐
1
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ایشالا ک قسمتت شع بزودی
0
1401/07/18
سوال کننده
لامصب عدددای هکتارتو زمینتو نمیتونم بکشم😂😂
وااا چرااا نتونی داشته باشی اوما یک برنامه بهداشت زنانه است
و لازمه است
وااا چرااا نتونی داشته باشی اوما یک برنامه بهداشت زنانه است
و لازمه است
0
1401/07/18
سوال کننده
چند تا از دوستامم ایفونن
اطلاعاتی از پری یا بارداریشون میخوان
از اومای من استفاده میکنن
اطلاعاتی از پری یا بارداریشون میخوان
از اومای من استفاده میکنن
0
1401/07/18
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
بگو رقیه
0
1401/07/18
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
نصف عمرت ب فنا رفته
بیا سیرجون
بیا سیرجون
0
1401/07/18
سوال کننده
سیرجون چرا
🙄
🙄
0
1401/07/18
سوال کننده
از جونم سیر نشدم
سیما🤪
سیما🤪
0
1401/07/18
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
من سیرجانی ام
0
1401/07/18
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
سلام عزیزان منم مرغ ترش خیلی دوس دارم هرکی بلده دستورمختشوبرام بزاره فردادرست کنم دلم خواست😋
0
1401/07/18
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
پختشو
0
1401/07/18
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
اره بذارین منم دوست دارم غذای متنوع درست کنم
0
1401/07/18
سوال کننده
کانبرا بودی ک🙄🤔
2
1401/07/18
سوال کننده
حالا نمیاااناااا
ببین توروخدااا
😂😂
ببین توروخدااا
😂😂
0
1401/07/18
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
اصالتا سیرجانی ام🤣🤣🤣🤣
1
1401/07/18
گلاب 🌎
حالا الناز اونا مازنی هستن میان پیش تو چه اشکالی داره ی عمر غذا مازنی خوردن حالا خورش خلال کرمانشاه رو بخورن یا غذای کرمان رقیه بگه 😁😁😁
میگن یکی از همشهریا ما رفت ی شهر دیگه گفتن این کرده براش ترخینه درست کنیم بنده خدا گفته بود اینجا هم باید ترخینه بخورم 🤣🤣
میگن یکی از همشهریا ما رفت ی شهر دیگه گفتن این کرده براش ترخینه درست کنیم بنده خدا گفته بود اینجا هم باید ترخینه بخورم 🤣🤣
0
1401/07/18
سوال کننده
😂😂
0
1401/07/18
سوال کننده
اخه من تا الان دونوع میذاشتم
غاز با قرمه سبزی
چند نفرشون اصلا قرمه سبزی رو قبول نداشتن
غازو خوردن
۱ نفرشون فقط قرمه سبزی مارو دوست داشت خورد
غاز با قرمه سبزی
چند نفرشون اصلا قرمه سبزی رو قبول نداشتن
غازو خوردن
۱ نفرشون فقط قرمه سبزی مارو دوست داشت خورد
0
1401/07/18
سوال کننده
عزیزم 😂😂😂
0
1401/07/18
سوال کننده
منم گفتم غذاهای خودمو بذارم
همسرم میگه که
غذاهای اینجارو بپز 🙃🙃
همسرم میگه که
غذاهای اینجارو بپز 🙃🙃
0
1401/07/18
سوال کننده
خونه یکی از همین گروه رفتم
مرغ با قیمه داشت
اصلا غذای بنده خداروقبول نداشتن
😑😑😑
خب با بچه کوچیک زحمت کشیده بود
ولی میگفتن چون گوشت نذاشته حساب نیست
مرغ با قیمه داشت
اصلا غذای بنده خداروقبول نداشتن
😑😑😑
خب با بچه کوچیک زحمت کشیده بود
ولی میگفتن چون گوشت نذاشته حساب نیست
0
1401/07/18
سوال کننده
یکیشون اردک ،گوشت ،مرغ
0
1401/07/18
سوال کننده
یکیشونم ماهی، مرغ،گوشت ، قرمه سبزی
0
1401/07/18
گلاب 🌎
خدایی مرغ فقط زرشک پلو یا جوجه یا شکم پر بدرد خورش نمیخوره اصلا
1
1401/07/18
گلاب 🌎
ماهی که دیگه همه جا طرفدار داره
0
1401/07/18
گلاب 🌎
قورمه سبزی رو هیتلر بی صاحاب هم دوست داره 🤣🤣🤣
0
1401/07/18
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
مگه برا خوردن میان
0
1401/07/18
گلاب 🌎
حالا خوردن هم مهمه دیگه مثلا من بعد عمری رفتم خونه بنده خدایی برای ما الویه درست کرده بود چون خودش دوست داشت خیلی منم که فقط باید غذا سنتی باشه گشنگی هلاک شدیم 😁😁😁
0
1401/07/18
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
نه میگه مرغ و قیمه داشته خب
0
1401/07/18
مامانِ رهام
ی غذای تند جنوبی درست کن
مثلا بریانی،کراهی ک قشنگ تفاوت رو حس کنن 😂😂😂🤣🤣🤣
همه جاشونم بسوزه ب غذاهای مردم ک زحمت کشیدن گیر ندن
والا😂😂
مثلا بریانی،کراهی ک قشنگ تفاوت رو حس کنن 😂😂😂🤣🤣🤣
همه جاشونم بسوزه ب غذاهای مردم ک زحمت کشیدن گیر ندن
والا😂😂
0
1401/07/18
گلاب 🌎
نه میگه تو قیمه مرغ ریخته بودن خدایی هم قیمه با مرغ بده ، من یبار رفتم خونه آشنا قورمه سبزی با مرغ پخته بود ،نباید با قورمه و قیمه از این شوهیا کرد لامصب حرمت دارن این دو تا ، هوس کردما 😋😋😋😋
0
1401/07/18
گلاب 🌎
غذای جنوبی تند فقط حمیسه ده سال پیش خوردم هنوزم دهنم میسوزه 😁😁😁
0
1401/07/18
مامانِ رهام
اون دیگه خیلی جنوبه
ما جنوب شرقیم
تندیای پاکستان رومون اثر داره😂😂
ما جنوب شرقیم
تندیای پاکستان رومون اثر داره😂😂
0
1401/07/18
مامانِ رهام
باهاش ترشی انبه هم بده بهشون
مثل موشک میشن😂😂😂🤣🤣
مثل موشک میشن😂😂😂🤣🤣
0
1401/07/18
گلاب 🌎
حمیسه رو من اهواز خوردم ، شما کجا میشین لعنتی غذا تند هم خوبه هم بده هم میخوایش هم نمیخوایش 😋
0
1401/07/18
مامانِ رهام
ما سیستان و بلوچستان
0
1401/07/18
مامانِ رهام
اره واقعا خصوصا اگه منع مصرف داشته باشی
اینقد میچسبه😂😂😋😋
اینقد میچسبه😂😂😋😋
0
1401/07/18
گلاب 🌎
خدا شاهده ی دوست خوزستانی دارم مال آبادانه مادرش برامون قورمه سبزی پخت تند تند تندا ،بعدم سس تند گذاشته بود ترشی لیته تند گذاشته بود میگفت تند نشده ،تا ده روز واسه دسشویی نوبت میزدیم 😁😁😁
0
1401/07/18
مامانِ رهام
😂😂😂😂
0
1401/07/18
گلاب 🌎
اره شما هم تند میخورین داداشم اونجا دانشجو بود یاد گرفته بود زن گرفت الان ترش میخوره 😁😁😁😁
0
1401/07/18
مامانِ رهام
منم میگم تند نشده خواهرم میگم اره تند نشده فقط صورت من ترکید از جوش🤣🤣😅
0
1401/07/18
مامانِ رهام
اره
ادویه پاکستانی زیاد داریم
ادویه پاکستانی زیاد داریم
1
1401/07/18
گلاب 🌎
تو خونه ما نمک رو سفره س دست به دست میشه خونه شما فلفل 🤣🤣🤣🤣
0
1401/07/18
مامانِ رهام
ولی من تند نمیکنم زیاد چون هم مشکل معده دارم هم بچه کوچیک
ولی تند دوس دارم
ولی تند دوس دارم
0
1401/07/18
مامانِ رهام
😂😂😂
0
1401/07/18
گلاب 🌎
یواشکی گاهی برو بیرون بخور 😁😁😁😁
0
1401/07/18
مامانِ رهام
بابام همش فلفل سبز تند میگیره میخوره با غذاهاش
0
1401/07/18
مامانِ رهام
با معده درد چ کنم😂😂
0
1401/07/18
مامانِ رهام
حالا شمال استان و مرکزش خوبه
هر چ جنوبتر ی غذاهای تندی میخورن ک من حتی نمیتونم بو کنم
هر چ جنوبتر ی غذاهای تندی میخورن ک من حتی نمیتونم بو کنم
0
1401/07/18
گلاب 🌎
من شوهرم کاشته تو باغچه درختی شده برا خودش ،اصلا بدون فلفل نمیتونه غذا بخوره داداشمم عادت داده حالا داداشم اینقدر سوسول بود فلفلی شده 🤣🤣🤣
0
1401/07/18
مامانِ رهام
😂😂😂
من دوس ندارم بخورم
ولی دوس دارم تو گلدون یا باغچه داسته باشم
قشنگن
من دوس ندارم بخورم
ولی دوس دارم تو گلدون یا باغچه داسته باشم
قشنگن
0
1401/07/18
گلاب 🌎
قضیه طاووس و هندوستان 😁گاهی بخور ی قرص معده بنداز بالا بخدا میچسبه لعنتی 🤣
0
1401/07/18
مامانِ رهام
ولی اینجا هس بزرگتر از معمولن
زیاد تند نیستن
زیاد تند نیستن
0
1401/07/18
مامانِ رهام
اره خوردن ک میخورم
خصوصا مهمون داشته باشم بریانی رو ک حتما درست میکنم
خصوصا مهمون داشته باشم بریانی رو ک حتما درست میکنم
0
1401/07/18
گلاب 🌎
کاشتی، ؟!؟خیلی خوب رشد میکنه واقعا هم خوشگله گلاش هم قشنگه ، ما دونه فلفل قرمز بود کاشتیم بالا اومد
0
1401/07/18
مامانِ رهام
ن نکاشتم
الان بگیریم بکارم درمیاد هوا سرد شده
الان بگیریم بکارم درمیاد هوا سرد شده
0
1401/07/18
گلاب 🌎
تو گلدون بکاری تو خونه بذار تو گلخونه که سرما نزنه جای گرم باشه در میاد
0
1401/07/18
مامانِ رهام
اها
مرسی عزیزم
مرسی عزیزم
1
1401/07/18
سوال کننده
وایی گلاب منم قبلا میگفتم زرشک پلو
ولی مرغ اسفناج اینجا رو با مرغ آلو ناردونشونو خوردم
دیواانش شدم
الان ۳ساله فقط این ۲مدل مرغ رو خورشتی
اینجا درست میکنم
دیگه زرشک پلوییش شاید سالی ۱بار شده باشه
ولی مرغ اسفناج اینجا رو با مرغ آلو ناردونشونو خوردم
دیواانش شدم
الان ۳ساله فقط این ۲مدل مرغ رو خورشتی
اینجا درست میکنم
دیگه زرشک پلوییش شاید سالی ۱بار شده باشه
0
1401/07/18
سوال کننده
بله اخه دوره ایه ک هر چند ماه خونه یکی میرفتن
عقد بودم خونه ۳نفرشون رفتیم
خواستن بیان خونه ما بخاطر عروسیمون ک جور نمیشد
الان هم اون دوره هست هم خونه دیدن
عقد بودم خونه ۳نفرشون رفتیم
خواستن بیان خونه ما بخاطر عروسیمون ک جور نمیشد
الان هم اون دوره هست هم خونه دیدن
0
1401/07/18
سوال کننده
خدایی🙄
اخه چرا گلِ من
😶
اخه چرا گلِ من
😶
0
1401/07/18
سوال کننده
نه توروخدا دلم نمیاد
اولین باره میان
اینجوری میرن پشت سرشونم نگاه نمیکنن
من مهمون دوووست
اولین باره میان
اینجوری میرن پشت سرشونم نگاه نمیکنن
من مهمون دوووست
0
1401/07/18
سوال کننده
نه عزیزم میگم ۲نوع غذا داشتن
مرغ و قیمه
مرغ و قیمه
0
1401/07/18
سوال کننده
گلاب بد نوشتم مرغ و قیمه بود
0
1401/07/18
سوال کننده
کوتاه بیا😂
0
1401/07/18
سوال کننده
وای چی کشیدین😂
0
1401/07/18
سوال کننده
یعنی ی آملی و مازندرانی
پیدا نشد
🙄🙄🤔
پیدا نشد
🙄🙄🤔
0
1401/07/18
مامانِ رهام
شوخی کردم عزیزم🌱
0
1401/07/18
سوال کننده
میدونم 😂
0
1401/07/18
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
عزیزم حداقل شمادستورپخت مرغ اسفناجتوبامرغ الوروبگومرغ ترش وکه کسی نگفت
1
1401/07/18
گلاب 🌎
🤣🤣🤣🤣
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
همینا خوبه عالیه غذایی که تا حالا درست نکردی برای مهمون نپزی بهتره
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
چه سختگیرن
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
من فکر کردم میگه هم قیمه هم مرغ جدا درست کرده
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
مازندرانیا عاشق غاز هستن ولی خوب همه حا پیدا نمیشه غاز بذاری یعنی خیلی تحویلشون گرفتی
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
ولی خوب ماکنارش مرغ هم میذاریم هم کم نیاد هم اینکه شاید کسی غاز دوست نداشته باشه ملا ما به غاز و خروس و اردکی که ارگانیک پرورش داده شده میگیم محلی بعضیا البته تعدادشون کمه ولی خوب محلی دوست ندارن
0
1401/07/18
سوال کننده
مرغ الو ناردون،با ترش کباب بذارم خوبه ب نظرت
هردوتاشو اوکیم
هردوتاشو اوکیم
0
1401/07/18
سوال کننده
🥴🥴
0
1401/07/18
سوال کننده
اره اینم شنیدم اینجوری میگن
0
1401/07/18
سوال کننده
منم پاگشا کردن فامیلاشون
همینارو ک گفتی گذاشتن
ی سریا خوشمزه پخته بودن ی سری زیاد نه😒
همینارو ک گفتی گذاشتن
ی سریا خوشمزه پخته بودن ی سری زیاد نه😒
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
آره خوبه خیلی هم عالیه
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
غاز خودش خیلی خوشمزه ست فقط از قبل باید آب پز کنی توش نمک زرچوبه فلفل بزنی و دو تا پیاز درسته بذاری تا بوی ضخم نده بعد هم که سرخ میکنی و پیاز سرخ شده و رب انار و اناردون بزنی رب گوجه نباید بزنی
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
خاهرمن غاز رو آب پز هم درست میکنه خیلی خوشمزه میشه البته درسته نه تیکه تیکه میکنه میپزه
0
1401/07/18
سوال کننده
مرغ اسفناج،
مرغ رو نمک و فلفل و زردچوبه بزن سرخ کن
هر طرف رو
بعد اب بریز در حد ۱لیوان
بذار بپزه
ابش کم شد کم کم اب بریز
تو ظرف دیگه پیاز رو ریز کن تفت بده اسفناجی ک خورد کردی در حد ۳تکه خورد شدن...
بریز تفت بده ابش کشیده شه سرخ شه نمک و فلفل و زردچوبه بزن
بریز کنار مرغت اجازه بده جا بیفته
نیم ساعت قبل از خاموشی
قوام نارنج بزن
میزان ترشیش بسته ب ذائقتونه..
ولی خوشمزه درست شه
معرکست
مرغ رو نمک و فلفل و زردچوبه بزن سرخ کن
هر طرف رو
بعد اب بریز در حد ۱لیوان
بذار بپزه
ابش کم شد کم کم اب بریز
تو ظرف دیگه پیاز رو ریز کن تفت بده اسفناجی ک خورد کردی در حد ۳تکه خورد شدن...
بریز تفت بده ابش کشیده شه سرخ شه نمک و فلفل و زردچوبه بزن
بریز کنار مرغت اجازه بده جا بیفته
نیم ساعت قبل از خاموشی
قوام نارنج بزن
میزان ترشیش بسته ب ذائقتونه..
ولی خوشمزه درست شه
معرکست
0
1401/07/18
سوال کننده
جدی؟
کم نباشه
اولین بار میان
ابروریزی نشه
ی ظرفم کیک مرغ میذارم برای بچه ها
کم نباشه
اولین بار میان
ابروریزی نشه
ی ظرفم کیک مرغ میذارم برای بچه ها
0
1401/07/19
سوال کننده
اوکی
ی بار باید خودم درست کنم
ی غاز داشتم پختشو بلد نبودم
دوست خانوادگیشون اومد خونم پخت
خوشم اومد
ی بار باید خودم درست کنم
ی غاز داشتم پختشو بلد نبودم
دوست خانوادگیشون اومد خونم پخت
خوشم اومد
0
1401/07/19
سوال کننده
نه دیدم این مدلی
درسته پختن
موقع سرو خورد کردن
درسته پختن
موقع سرو خورد کردن
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
ما به اسفناج گیشنیز و جعفری هم اضافه میکنیم خیلی خوشمزه میشه مثلا پنج تا دسته اسفناج یدونه جعفری یدونه گیشنیز آلوی ترش هم بهش اضافه میکنیم البته نه همیشه در اصل این خورشت با اردک درست میکنن ولی خاهرم بهش آب مرغ اضافه میکنه خوشمزه تر میشه و اینکه باید حواست باشه نمک کم بریزی چون خورشت اسفناج ممکنه شور شه بخاطر اینکه به مرغ نمک میزنی
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
نه بابا دوجور خوبه دیگه بخصوص که الان گرونی هم هست توقعها کم شده
0
1401/07/19
سوال کننده
مرغ ناردونی
مرغت رو ب همون روش بالا سرخ میکنی...
حالا بعدش پیاز رو خلالی میکنی
بستگی داره پیاز زیاد دوست داری یا نه
خلالی دوست داری یا نگینی...زردچوبه و نمک و فلفل...
تفت میدی کمی طلایی شد
اناردونه محلی دارن اینجا ک ترشه...
میریزی تفت میدی آلو های ریز یا درشت رو میریزی تفت میدی
بعد رب انار ۱قاشق رب گوجه ۱ق میریزی
تفت خورد
مرغ هارو میچینی رو مواد
از طرف آب میریزی
میذاری جا بیفته
هر از گاهی هم از اب و مواد بریز رو مرغت
اگگر ترش بود
مقداری شکر بریز ک ملس بشه...
مرغت رو ب همون روش بالا سرخ میکنی...
حالا بعدش پیاز رو خلالی میکنی
بستگی داره پیاز زیاد دوست داری یا نه
خلالی دوست داری یا نگینی...زردچوبه و نمک و فلفل...
تفت میدی کمی طلایی شد
اناردونه محلی دارن اینجا ک ترشه...
میریزی تفت میدی آلو های ریز یا درشت رو میریزی تفت میدی
بعد رب انار ۱قاشق رب گوجه ۱ق میریزی
تفت خورد
مرغ هارو میچینی رو مواد
از طرف آب میریزی
میذاری جا بیفته
هر از گاهی هم از اب و مواد بریز رو مرغت
اگگر ترش بود
مقداری شکر بریز ک ملس بشه...
0
1401/07/19
سوال کننده
من اینو نمیدونستم فقط با اسفناج میپختم
این دوتایی ک گفتی هم عطرشون بی نظیره قطعا...
از این ببعد این دستوری ک دادی برم جلو
اره نمک رو جوری میزنم ک چون تو دو مرحله میریزم شور نشه
این دوتایی ک گفتی هم عطرشون بی نظیره قطعا...
از این ببعد این دستوری ک دادی برم جلو
اره نمک رو جوری میزنم ک چون تو دو مرحله میریزم شور نشه
0
1401/07/19
سوال کننده
خب الان ۲سال و خوردی نرفتیم خونه هم ببینم اونا کم کردن
یا نه تو سفره رو...
یا نه تو سفره رو...
0
1401/07/19
سوال کننده
۲۱ نفریم
۷تا بچه
برنج رو چقدر بریزم
امیر میگه پلاخورن ماشالا
۳۰تا خوبه؟
ی مقدارش میره ته دیگ
زعفرانی ...
کم نیاد؟
۷تا بچه
برنج رو چقدر بریزم
امیر میگه پلاخورن ماشالا
۳۰تا خوبه؟
ی مقدارش میره ته دیگ
زعفرانی ...
کم نیاد؟
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
ان شاء الله که خوشت بیاد
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
ما لیوان فرانسه میزنیم بزرگترا یه لیوان بچه ها دو نفر یه لیوان یه سه چهارتا لیوان هم اضافه میریزیم برای محکم کاری اگه کلا با بچه ۲۱ نفرین ۳۰ تا زیاده
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
بخصوص اگه برنجت برای پارساله چون پختش زیاده
0
1401/07/19
سوال کننده
چیزی ک گفتی عطر خوبش اومد
حتما باید درستش کنم
این تعدادک گفتی زیاد میشه باید بذارم فریز؟
حتما باید درستش کنم
این تعدادک گفتی زیاد میشه باید بذارم فریز؟
0
1401/07/19
سوال کننده
پیمانم مال خود سطل برنجه دیگه کوچیک نیست بزرگه
اخه میگه میخورن
کم میادااا
اخه میگه میخورن
کم میادااا
0
1401/07/19
سوال کننده
اره پارساله و دونوجه
0
1401/07/19
گلاب 🌎
اره والا بگو به من بی هنر یاد بگیرم
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
نه زیاد نمیشه من نسبتو گفتم حالا خودت بسته به تعداد مهمون کم و زیاد کن مثلا ده تا اسفناح با دوتا کیشنیز و جعفری اسفناج سرخ شه خیلی کم میشه
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
دونوج که خیلی پخت داره ببین پیمانه ش با لیوان فرانسه یکیه یا نه اگه ۲۱ بزرگسال ۷ تا بچه ۲۸ تا لیوان فرانسه کافیه الان مردم زرنگ شدن اکثرا برنج کم میریزن گوشت میخورن
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
حالا من دست بالا گرفتم من خودم رو برنج ریسک نمیکنم همیشه زیاد میاد فردا میخوریم
0
1401/07/19
سوال کننده
ااوکی قربون دستت
0
1401/07/19
سوال کننده
اره ماشالا هم قدش بلنده
نه ۲۱ نفر کلا هستیم
یعنی ۱۴تا بزرگسال
۷تا بچه
نه ۲۱ نفر کلا هستیم
یعنی ۱۴تا بزرگسال
۷تا بچه
0
1401/07/19
سوال کننده
منم اینم..
اخه گفت بخورن میگم کم نیاد
اخه گفت بخورن میگم کم نیاد
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
۳۰ تا که خیلی زیاده میمونه رو دستت
0
1401/07/19
سوال کننده
ب نظرت زشت میشه
از خانم یکی از دوستاشون ک بهم زنگ زد برای هماهنگ کردن
بیان...
بپرسم شما تو مهمونیای قبل چقدر برنج میریختی ؟؟؟
از خانم یکی از دوستاشون ک بهم زنگ زد برای هماهنگ کردن
بیان...
بپرسم شما تو مهمونیای قبل چقدر برنج میریختی ؟؟؟
0
1401/07/19
سوال کننده
۲۸ خوبه؟
۲۶؟
۲۶؟
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
نه چه اشکالی داره
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
۲۵ خوبه
0
1401/07/19
سوال کننده
خدایی خب اون امار خودشون داره دیگه
🤣
🤣
0
1401/07/19
سوال کننده
وای کم نشه؟؟
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
آره منم اولین بار خاستم دعوت کنم پرسیدم اینطوری دیگه استرس نداری
0
1401/07/19
سوال کننده
ببین برای خودمون ۲نفر
۱پیمانه دونوج رو میریزم
من برنجم درحد ۷ تا قاشق خوردنه
۱پیمانه دونوج رو میریزم
من برنجم درحد ۷ تا قاشق خوردنه
0
1401/07/19
سوال کننده
اره میپرسم
والا بهتر از این استرسه 😂
والا بهتر از این استرسه 😂
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
من و شوهرم نیم دونه میریزم دو و نیم پیمانه من معمولی میخورم شوهرم ماشالله برنج خوره باز زیاد میاد
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
پرسیدی به منم بگو چقدر میریزن🤣🤣🤣
0
1401/07/19
سوال کننده
نیم دونه سخته پختش؟
من بلد نیستم
ماشالا
پلاخارن دیگه😄
من بلد نیستم
ماشالا
پلاخارن دیگه😄
0
1401/07/19
سوال کننده
حتمااا
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
نه راحته هم آبکش هم کته خوشمزه میشه سبکتره معمولا بیشتر میخورن تا درشت دونه
1
1401/07/19
عاطفه موسوی
من غذاهای خوشمزه بذارم برنج درسته میذارم انکار رفتیم رستوران ما خداروشکر بابام زمین داره بهمون برنج میده
1
1401/07/19
سوال کننده
نوش جون
منم چون تاحالا نخوردم نپختم
امیر میگه نه
اینا برای شله زرد میارن خونه
منم چون تاحالا نخوردم نپختم
امیر میگه نه
اینا برای شله زرد میارن خونه
1
1401/07/19
سوال کننده
پدرشوهرمنم داره شالیزار
داده دست کشاورز میکاره کاراشو میکنه
میده ب پدرشوهرم
داده دست کشاورز میکاره کاراشو میکنه
میده ب پدرشوهرم
0
1401/07/19
سوال کننده
انشالا پربرکت و پر روزی
1
1401/07/19
عاطفه موسوی
ممنون عزیزم
1
1401/07/19
عاطفه موسوی
پدرمنم دیگه نمیتونه کشاورزی کنه چند سالی میشه که داده زارع
0
1401/07/19
missis sh
کدوم شهر منم اینجایی ام
0
1401/07/19
سوال کننده
عاشق بوی برنجم ک در میاد
و اون سر سبزی ک نشاء میکارن تا بزرگ میشه
😍🤩
و اون سر سبزی ک نشاء میکارن تا بزرگ میشه
😍🤩
1
1401/07/19
عاطفه موسوی
بله بوی زندگی هستش
0
1401/07/19
مامانِ رهام
زابل
1
1401/07/19
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
ممنون گلم لطف کردی
0
1401/07/19
سوال کننده
خواهش عزیزم
درست کردین ،نوش جانتون
درست کردین ،نوش جانتون
1
1401/07/19
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
فداتشم امشب درست میکنم عزیزم
1
1401/07/19
گلاب 🌎
بیا عکسشم بذار منم ببینم
0
1401/07/19
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
باشه گلم
0
1401/07/23
سوال کننده
عاطفه جان دکتر شما کی بود توآمل؟
0
1401/07/23
عاطفه موسوی
دکتر زنانم کربلایی زاده بود ولی خیلی شلوغه دکتر عاطفه باطبی هم خیلی خوبه جوونه ولی باسواده
0
1401/07/23
عاطفه موسوی
تو زایشگاه که بستری شدم خیلی حواسش بهم بود مهربونه و اینکه معلوم بود به روزه شوهرش هم متخصص غدد دوستم دیابت داره اون زایمانش کرد مشکلی پیش اومد ز شوهزش پرسید الان بارداری دومش هم میره پیش اون برای درمان ناباروری اینا کربلایی زاده بهتره چون تجربه بیشتری داره اونم دکتر مهربون و با حوصله ای هستش
0
1401/07/23
سوال کننده
نشنیدم ایشونو
اتوسا معنوی رفتم سرخیابون بود
راحت میرفتم
دستیار داره اصلا حواسش نیست
دوستم گفت پیش معصومه اقاپور میره
۱۳ساله پیش اونه
پسرش و این یکی ک بارداره
اتوسا معنوی رفتم سرخیابون بود
راحت میرفتم
دستیار داره اصلا حواسش نیست
دوستم گفت پیش معصومه اقاپور میره
۱۳ساله پیش اونه
پسرش و این یکی ک بارداره
0
1401/07/23
سوال کننده
بابل زینال میرفتم سخته برام تنهایی برم
0
1401/07/23
سوال کننده
خیلی خوبه
دکتر وقت بذاره و با حوصله باشه
قربون دستت عزیزم
برم تو سایت ادرسشونو در بیارم
دکتر وقت بذاره و با حوصله باشه
قربون دستت عزیزم
برم تو سایت ادرسشونو در بیارم
0
1401/07/23
سوال کننده
ماریاست؟
دوتا مطب زده تو گوگل
یکی بنیاد شهید
یکی افتاب ۱۸
دوتا مطب زده تو گوگل
یکی بنیاد شهید
یکی افتاب ۱۸
0
1401/07/23
سوال کننده
باطبی هم مطبش محمودابادِ
با کلینیک امام علی
با کلینیک امام علی
0
1401/07/24
عاطفه موسوی
آره ماریاست آفتاب ۱۸ درسته
0
1401/07/24
عاطفه موسوی
باطبی قبلا محمودآباد بود الان بنیاد شهید هستش از دوستم میپرسم برات
0
1401/07/24
عاطفه موسوی
وای ببخشید اسمش زهره باطبی
1
1401/07/24
عاطفه موسوی
کوچه بنیاد شهید دومین فرعی سمت چپ ساختمان شهره طبقه ۴ زهره باطبی
0
1401/07/24
سوال کننده
اینم نزدیکه بهم خوبه
ممنون
ممنون
0
1401/07/24
سوال کننده
😂 باشه عزیزم
خیلی زحمت کشیدی
🌺
خیلی زحمت کشیدی
🌺
0
1401/07/24
عاطفه موسوی
خواهش میکنم عزیزم 09117917074 اینم شماره مطب باطبیه
0
1401/07/24
سوال کننده
قربون دستت عزیزم
0
1401/07/24
سوال کننده
ی چیزی بگم
من عید ک باردار بودم
درد داشتم رفتم بیمارستان شمال .ی مامایی شیفت بود
پیجشو داد...
زهره باطبی رو میگفت ک زایمان میکنه تو پیجش میذاشت
۲ماه پیش اینا پرسیدم کی دکتر خوبیه و با حوصله و با سواد
لیلا داوودی رو گفت
گفتم باطبی چطور
دیگه جوابمو نداد 😂
من عید ک باردار بودم
درد داشتم رفتم بیمارستان شمال .ی مامایی شیفت بود
پیجشو داد...
زهره باطبی رو میگفت ک زایمان میکنه تو پیجش میذاشت
۲ماه پیش اینا پرسیدم کی دکتر خوبیه و با حوصله و با سواد
لیلا داوودی رو گفت
گفتم باطبی چطور
دیگه جوابمو نداد 😂
0
1401/07/26
عاطفه موسوی
که اینطور پس همون کربلایی برو به من نامه بستری که داد یادمه توش نوشته بود تو اتاق روبروی ایستگاه پرستاری بستری شود که زودتر بیان سروقتم هرچند من فرداشبش زایشگاه بستری شدم
0
1401/07/26
عاطفه موسوی
لیلا داوودی هم نشنیدم من
0
1401/07/26
سوال کننده
اره بعد گفتم شما مامایی دکتر هارو بهتر میشناسین
منم ازتون کمک خواستم چرا واقعا؟!!
گفت
من نمیتونم دکتر معرفی کنم
چقدر خوب دکتر خوبی داشتی شکر خدااا
منم ازتون کمک خواستم چرا واقعا؟!!
گفت
من نمیتونم دکتر معرفی کنم
چقدر خوب دکتر خوبی داشتی شکر خدااا
0
1401/07/26
سوال کننده
منم نشنیده بودم
بغل دست معنویه
بغل دست معنویه
0
1401/07/26
عاطفه موسوی
کربلایی رییس بخش زایمان امام علی هستش خوب شاید براشون مسئولیت داره نمیتونن شخص خاصیو معرفی کنن
0
1401/07/26
سوال کننده
این فکر کرده بود از طرف باطبی اینا باشم
خب من طبق استوری هایی ک هر روز ازش میذاشت گفتم خوبه پس چرا اینو معرفی نکرد ،
چ دکتر خوبی انتخاب کردی
دستش درد نکنه
خب من طبق استوری هایی ک هر روز ازش میذاشت گفتم خوبه پس چرا اینو معرفی نکرد ،
چ دکتر خوبی انتخاب کردی
دستش درد نکنه
1
1401/07/26
عاطفه موسوی
خاهرام هم جفتشون دکترشون کربلایی زاده ست ان شاء الله که دستش برات سبک باشه
0
1401/07/26
سوال کننده
قربونت
برم پیشش ی چکاپ بدم
برم پیشش ی چکاپ بدم
1
1401/07/26
عاطفه موسوی
آره خوبه
0
1401/07/26
سوال کننده
قربون دستت برای شنبه ساعت ۱
نوبت اینترنتی گرفتم
نوبت اینترنتی گرفتم
0
1401/07/26
سوال کننده
چ ازمایش یا سونویی برای روز ۳ پریودیه
ک قبلش انجام بدم ببرم؟
امروز اولین روزمه
ک قبلش انجام بدم ببرم؟
امروز اولین روزمه
0
1401/07/26
عاطفه موسوی
سونو یادمه بررسی تخمدان و رحم و سینه ها رو نوشت برای من روز سوم آزمایش ننوشت وسط سیکل بود به نظرمن که برو دکتر خودش بنویسه
0
1401/07/26
عاطفه موسوی
اگه قبلا پیش دکتر دیگه ای رفتی و آزمایشات خاصی انحام دادی با خودت ببر
0
1401/07/26
سوال کننده
خب شنبه برم پیشش روز سومم گذشته
ببینم بتونم زودتر برم ک سونو رو بنویسه
ببینم بتونم زودتر برم ک سونو رو بنویسه
0
1401/07/26
سوال کننده
چکاپ کلی بوده و اون ازمایشات اولیه تو بارداری بود
گربه و اینا
چند ماه پیش دادم ک اتوسا معنوی نوشته بود
گربه و اینا
چند ماه پیش دادم ک اتوسا معنوی نوشته بود
0
1401/07/26
عاطفه موسوی
اشکال نداره ببر که دوباره برات ننویسه
0
1401/07/26
سوال کننده
باشه
مرسی گلم
مرسی گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




