سلام روزتون بخیر من سونوگرافی انومالی دادم زده اندکس piدر شریان رحمی سمت راست برابر ۲.۱۸ بالای صدک ۹۵ دکتر بهم گفت باید یک ماه آسپرین مصرف کنم بعد ۱ ماه سونوگرافی داپلر بدم کسی تجربشو داشته نگرانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



598
1401/07/26



