سلام خدمت پزشک اوما محترم و دوستان گرامی
لطفا جواب آزمایش غربالگری ان تی رو تفسیر بفرمایین
ممنون میشم
پرسش (1401/07/25):
بررسی سونو و آزمایش غربالگری (Nt)
413
41
1401/07/25
سوال کننده
0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
چندسالته؟
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
ممکنه بهتون سلفری رو پیشنهاد بده به خاطر سن چون لب مرزی
0
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره ریسک زده برات
0
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ولی احتمال خیلی بالا بخاطر سنته
0
1401/07/25
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نترس هیچی نیس،بچت صحیح و سالمه
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
دقیقا زده ریسک 21رو برای سن زده
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
نیلو که کارش همینه
0
1401/07/25
شیوا 💙
1 به 3421خیلی ریسک کمیه
بعید میدونم دکترت سلفری بخاد
بعید میدونم دکترت سلفری بخاد
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
ریسکه سنه، نیلو همیشه میزنه
0
1401/07/25
شیوا 💙
منم اینطوری بود ریسک داشت غربال دومو انجام دادم اوکی بود
شده کاسبی انگار🤦
شده کاسبی انگار🤦
0
1401/07/25
سوال کننده
الان باید آزمایش بدم مجددا؟
۳۶ سالمه
۳۶ سالمه
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
همون برای سنته
ممکنه دکترت پیشنهاد بده
نینیت دختره؟
ممکنه دکترت پیشنهاد بده
نینیت دختره؟
0
1401/07/25
سوال کننده
بهم نگفتن جنسیت رو
0
1401/07/25
شیوا 💙
از دکترت بپرس
شاید بگه نمیخاد
شاید بگه نمیخاد
0
1401/07/25
سوال کننده
بله حتما
سونوگرافی هم همه چیز خوب بود
سونوگرافی هم همه چیز خوب بود
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)

0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
این برای منه خیلی به مال نزدیکی
دکتر به من گفت سلفری بدی بهتره ولی من ندادم
دکتر به من گفت سلفری بدی بهتره ولی من ندادم
0
1401/07/25
سوال کننده
آهان . اگه دکتر بگه انجام میدم
آدم استرس میگیره
آدم استرس میگیره
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
البته من سنم کمتر بود شما 37من اون موقع 34بودم
کاملا برای سنه اینه
کاملا برای سنه اینه
0
1401/07/25
سوال کننده
اره
خودشم نوشته واسه سن
خودشم نوشته واسه سن
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب شما که اوکی بودی برای سلفری کاش از اول سلفری میدادی
چون دکترا بالای 35رو به طور قطع میفرستن سلفری
چون دکترا بالای 35رو به طور قطع میفرستن سلفری
0
1401/07/25
سوال کننده
والا نگفتن بهم
0
1401/07/25
سوال کننده
اطلاع نداشتم
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
دکترت کیه؟! خودش باید بهت میگفت
0
1401/07/25
سوال کننده
کرج
دکتر مژگان دانشور
دکتر مژگان دانشور
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
وقتی انتی رو نوشته سن رو میدونسته و میدونسته که ازمایشگاه ریسک میزنه
0
1401/07/25
سوال کننده
اره
جواب سل فری هم که طول میکشه درسته؟
جواب سل فری هم که طول میکشه درسته؟
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
فکر کنم
اما جنسیتو دقیق بهت میگه
اما جنسیتو دقیق بهت میگه
0
1401/07/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
بچه اولتونه؟
0
1401/07/25
سوال کننده
بله اوله
0
1401/07/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
ریسک نهایی محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. اما باتوجه به سنتان با پزشک خود مشورت کنید تصمیم بگیرند که آیا همین مرحله. غربالگری برایتان کفایت میکند یا اینکه بهتر است جهت اطمینان سل فری دی ان ای نیز انجام گردد❤️
ریسک نهایی محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. اما باتوجه به سنتان با پزشک خود مشورت کنید تصمیم بگیرند که آیا همین مرحله. غربالگری برایتان کفایت میکند یا اینکه بهتر است جهت اطمینان سل فری دی ان ای نیز انجام گردد❤️
0
1401/07/26
سوال کننده
ایشون گفتن نمیخواد سل فری فقط آزمایش مرحله ی دوم نوشتن واسه هفته آینده
کواد مارکر
کواد مارکر
0
1401/07/26
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم موردی نیست اما تاکید کنید حداقل به جای کواد مارکر، سکوئنشنال در همان آزمایشگاه قبلی انجام شود که دقیق تر است، کواد به تنهایی واقعا منسوخ شده و خیلی جایی در غربالگری ندارد 🌹
0
1401/07/26
سوال کننده
ببخشین به متصدی آزمایشگاه بگم یا به خانم دکتر بگم برام بنویسه؟
0
1401/07/26
پزشک اوما
عزیزم میتوانید از متصدی آزمايشگاه تلفنی جویا شوید اگر همکاری نداشتند بعد از پزشکتان درخواست کنید🌹
1
1401/07/26
سوال کننده
ممنونم از پاسخگوییتون 🌹
0
1401/07/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹🌹
0
1401/07/27
پزشک اوما
stk: |~|12|~|189
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




