سلام دکتر و دوستان وقت بخیر من انومالی ک انجام دادم جفتم رو زده خلفی لترال چپ لولایینگ و ۱۰ میلی فاصله ازدهانه رحم دکتر سوالم اینه ایا جفتم خیلی پایینه باید چ مراقبتایی انجام بدم واقعا از استراحت کردن خسته شدم امکان بالا رفتن جفت هستش تواین سن بارداری؟؟؟
دوستانیی ک جفتشون لولایینگ بوده میشه بیاید بگید چیکار کردید؟؟؟
پرسش (1401/07/20):
بارداری و جفت پایین لولایینگ
1004
518
1401/07/20
سوال کننده
0
1401/07/20
پریسا صفری
اره بخدا
0
1401/07/20
سوال کننده
برامن تو ان تی هم گفت پسره
0
1401/07/20
پریسا صفری
تکرر ادار تو بارداری طبیعیه
0
1401/07/20
سوال کننده
اره اما فک کن تو خواب شیرینی باید پاشی بری
0
1401/07/20
پریسا صفری
دکتر سونو بهم گفت خدابهت رحم کنه بچت خیلی شیطونه یه جا واینمیسه ببینم چیه😂
0
1401/07/20
سوال کننده
ای حووونم
0
1401/07/20
سوال کننده
حالا برامن گفت چ بچع خوبی داری قشنگ میزاره من کارمو انجام بدم
0
1401/07/20
پریسا صفری
واااااای نگووووووو بدترین حالته بارداریه😥😥😥😥منم خوابالووووو
0
1401/07/20
سوال کننده
من تو سرویس چرتم میگییره😅
0
1401/07/20
پریسا صفری
الهییییییی 😍😍😍😍😍خداحفظش کنه عزیزدلم
0
1401/07/20
سوال کننده
بهمچنین گلم
0
1401/07/20
سوال کننده
زایمانتو کی زده؟
0
1401/07/20
پریسا صفری
کاش میشد خودمونو پوشک میکردیم😂😂😂
0
1401/07/20
پریسا صفری
۲۴اسفند
0
1401/07/20
سوال کننده
مامانم میگ مای بی بی کن😅😅
0
1401/07/20
سوال کننده
من ۱۲ اسفند ولی سزارین زودت میشه
0
1401/07/20
پریسا صفری
فک کنم منو تو زایمانامون یه هفته فاصله داشته باشه
0
1401/07/20
پریسا صفری
میخوای سز بشی؟؟
0
1401/07/20
سوال کننده
اره تقریبا البته من سزارین میخوام
0
1401/07/20
سوال کننده
اره طبیعی جون ندارم
0
1401/07/20
پریسا صفری
زایمان داخل اب میگن خیلی خوبه خدا کنه منم شرایطم اوکی باشه بتونم طبیعی تو اب به دنیا بیارم
0
1401/07/20
سوال کننده
وای طبیعی من میترسم چون ریزه هم هستم میدونم طاقت ندارم
0
1401/07/20
پریسا صفری
بستگی به لگنت داره دوست منم خیلیییی ریزه میزس ولی خیلی راحت تونست طبیعی بیاره
0
1401/07/20
سوال کننده
من موقع سقط بهم گفتن بارداری بشی نمیتونی طبیعی بیاری دهانه رحممت بالاس
0
1401/07/20
سوال کننده
حالا نمیدونم تا جقدر درسته
0
1401/07/20
پریسا صفری
چرا سقط کردی
0
1401/07/20
پریسا صفری
منم یه سقط تو پنج هفته داشتم
0
1401/07/20
سوال کننده
قلبش وایستاد
0
1401/07/20
سوال کننده
من ۸ هفته بودم ک ۱۱ هفته فهمیدم قلبش نمیزنه
0
1401/07/20
پریسا صفری
چند هفته😥
0
1401/07/20
سوال کننده
۸
0
1401/07/20
پریسا صفری
😥😥😥خیلی حسه بدیه درک میکنم
0
1401/07/20
سوال کننده
کورتاژ کردم
0
1401/07/20
سوال کننده
خیلی خدا نصیب هیچ زنی نکنه
0
1401/07/20
پریسا صفری
کوتاژه چرااااا بچه که خیلی کوچیک بودا
0
1401/07/20
سوال کننده
رحمم باز نمیشد حتی بگو ۱ ثانت درد طبیعی و کشیدم یروز
0
1401/07/20
سوال کننده
۱۸ تا قرص گذاشتن داخل رحمم اما اخ نگف
0
1401/07/20
پریسا صفری
حالا اگه نمیخواستیم بیوفته زرتی میافتاد 😐😐😐
0
1401/07/20
سوال کننده
افرین دقیقا بااینک خونریزی داشتم اما رحمم باز نمیشد
0
1401/07/20
سوال کننده
قرصارو میزاشتن بجا اینک خونریزیم زیاد بشه قطع میشد
0
1401/07/20
پریسا صفری
واسه من فقط ساک بارداری بود ولی دو روز درد کشیدم😥
0
1401/07/20
سوال کننده
ساک راحت دفع میشه
0
1401/07/20
سوال کننده
من این بارداریمم دوقلو بود
0
1401/07/20
سوال کننده
یکیش رشد نکرد
0
1401/07/20
پریسا صفری
اخه من کیستم داشتم باهم دفع شدن
0
1401/07/20
پریسا صفری
قبلی؟؟؟
0
1401/07/20
سوال کننده
ن همین بارواریم
0
1401/07/20
سوال کننده
اهان
0
1401/07/20
پریسا صفری
خب سقط شد،؟؟؟
0
1401/07/20
سوال کننده
نه خودش جذب بدنم شد
0
1401/07/20
پریسا صفری
خداااایا چرا انقدر بارداریا سخت شده😥😥😥
0
1401/07/20
سوال کننده
ان تی رفتم گفت جذب شده
0
1401/07/20
سوال کننده
اره واقعا دیشب شوهر من میگ خواهرایه من انقد راحت زایمان کردن
0
1401/07/20
سوال کننده
چرا براتو انقد سخته
0
1401/07/20
پریسا صفری
بخدا منم تو این چند ماه مردم تو خونه
0
1401/07/20
سوال کننده
گفتم برامن نیس براهمه سخت شده
0
1401/07/20
سوال کننده
هیچ جا نمیری
0
1401/07/20
پریسا صفری
میگفتی مگه تو دیدی زایماناشونو😐😐😐😐
0
1401/07/20
سوال کننده
اینا یسره کنار همن
0
1401/07/20
پریسا صفری
چرا میرم ولی خب دلم مسافرت میخواد عروسی پسرعموم چند وقت دیگس دلم میخواد برم ولی خب دکترم اجازه نمیده
0
1401/07/20
سوال کننده
انشالله بعدزایمان تلافی همرو در میاریم
0
1401/07/20
سوال کننده
منم هیچ جا نمیرم ی خونه خواهرشوهرم نزدیک برم یکی دوساعت برگردم همین
0
1401/07/20
پریسا صفری
اگه بچه دهنمونو سرویس نکنه😂😂😂😂😂
0
1401/07/20
سوال کننده
مخصوصا بچه هایه الان
0
1401/07/20
سوال کننده
شکم دروردی پریسا؟
0
1401/07/20
پریسا صفری
دقیقا
0
1401/07/20
پریسا صفری
اره من اصلا شکم نداشتم قبل بارداری ولی خب چون تو بارداریم ویار زیاد نداشتم خیلی پرخوری میکنم
0
1401/07/20
سوال کننده
خداروشکر ویار نداشتی من اولش ۵ کلیو کم کردم
0
1401/07/20
سوال کننده
منم شکم نداشتم تخت تخت بودم الان ی کوچولو دروردم
0
1401/07/20
پریسا صفری
وای خیلی بده من بعضی وقتا شبا حالم بد میشد
0
1401/07/20
پریسا صفری
ای جونمممممم😍😍😍😍
0
1401/07/20
سوال کننده
من یهفته ب پریودم فهمیدم حاملم چوم واقعا حالم خراب بود هی سرم میزدم
0
1401/07/20
سوال کننده
انقد درد معده داشتم یسره درد داشتم و بالا میوردم
0
1401/07/20
پریسا صفری
منم دقیقا سه روز مونده بود به پریودیم الکی الکی یه بی بی زدم دیدم مثبت شد
0
1401/07/20
سوال کننده
ای جوونم چ حس خوبیه
0
1401/07/20
پریسا صفری
😥😥😥😥😥😥
0
1401/07/20
سوال کننده
این پسر خیلی اذیت کرد خخ
0
1401/07/20
پریسا صفری
ایشالله همه منتظرا تجربش کنن
1
1401/07/20
سوال کننده
انشالله من هرروز دعا میکنم خدا ب همه اونایی ک میخوان بده
0
1401/07/20
پریسا صفری
به دنیا که اومد یه دونه بزن در کونش😂😂😂
0
1401/07/20
پریسا صفری
الهی امین
0
1401/07/20
سوال کننده
همون دنیاهم بیان یجور اذیت
0
1401/07/20
پریسا صفری
ولی خب از نوع شیرینش😍
0
1401/07/20
سوال کننده
اره خدایی منتظراون لحظه ام
0
1401/07/20
سوال کننده
پریسا اینجارو روشن میزارم انومالی رفتی بیا خبرشو بده
0
1401/07/20
پریسا صفری
باشه عزیزم کاش این برنامه پی ویم داشت
0
1401/07/20
سوال کننده
اره واقعارو
0
1401/07/20
سوال کننده
روبیکا نداری
0
1401/07/20
سوال کننده
یا سروش
0
1401/07/20
سوال کننده
یا تلگرام
0
1401/07/20
پریسا صفری
نه پیام رسان ایرانی ندارم ولی تلگرامو واتساپ دارم
0
1401/07/20
سوال کننده
میخوای اونجا پیام بدیم اگ دوست داری
0
1401/07/20
سوال کننده
صبر کن
0
1401/07/20
پریسا صفری
اونجا بهم پیام بده
0
1401/07/20
پریسا صفری
چراکه نه عزیزم🧡🧡
0
1401/07/20
سوال کننده
ذخیره کردم عزیزم
0
1401/07/20
سوال کننده
فیلترم هرموقع وصل شد بهت پیام میدم امروز ک کلا قطعه
0
1401/07/20
پریسا صفری
اره امروز قطع بود وصل شدی پیام بده💋💋💋
0
1401/07/20
سوال کننده
حتما عزیزم
0
1401/07/20
سوال کننده
مراقب خودت باشه انشالله باخبرایه خوب بیای🥰🥰🥰
0
1401/07/20
پریسا صفری
از اشنایت خیلی خیلی خوشحال شدم گلممممم
0
1401/07/20
پریسا صفری
توام همینطورررر❤❤❤❤❤
0
1401/07/20
سوال کننده
بهمجنین عزیزم
0
1401/07/20
سوال کننده
💙💙
0
1401/07/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم رحم در حال بزرگ شدن است و بنابراین بله همچنان فرصت برای به بالا کشیده شدن جفت وجود دارد اگرچه در برخی افراد جفت تا انتهای بارداری پایین می ماند در هر حال هدف از استراحت این نیست که جفت بالا برود بلکه هدف کاهش خطرات ناشی از پایین بودن جفت همچون خونریزی های جفتی و از دست رفتن بارداری است بنابراین اگر لازم باشد حتی تا هفته هایی انتهایی بارداری باید استراحت کافی داشته باشید ، از نزدیکی و دخول از هر شکل اجتناب کنید، سفر نروید و مراقبت هایی که تا الان انجام میشده را همچنان ادامه دهید اام فعالیت های روزمره سبک مانند آشپزی موردی ندارند فقط کارهای غیر ضروری مانند جاروبرقی کشیدن یا شستن سرویس ها و این موارد را به همسرتان واگذار کنید🌹🌹
عزیزم رحم در حال بزرگ شدن است و بنابراین بله همچنان فرصت برای به بالا کشیده شدن جفت وجود دارد اگرچه در برخی افراد جفت تا انتهای بارداری پایین می ماند در هر حال هدف از استراحت این نیست که جفت بالا برود بلکه هدف کاهش خطرات ناشی از پایین بودن جفت همچون خونریزی های جفتی و از دست رفتن بارداری است بنابراین اگر لازم باشد حتی تا هفته هایی انتهایی بارداری باید استراحت کافی داشته باشید ، از نزدیکی و دخول از هر شکل اجتناب کنید، سفر نروید و مراقبت هایی که تا الان انجام میشده را همچنان ادامه دهید اام فعالیت های روزمره سبک مانند آشپزی موردی ندارند فقط کارهای غیر ضروری مانند جاروبرقی کشیدن یا شستن سرویس ها و این موارد را به همسرتان واگذار کنید🌹🌹
0
1401/07/20
سوال کننده
ممنون از پاسخگویتون لطف کردید دکتر جان
فقط اینه آیا جفتم خیلی پایین هستش؟؟؟
فقط اینه آیا جفتم خیلی پایین هستش؟؟؟
0
1401/07/21
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، خوشبختانه سرراهی نیست اما در هر حال فعلا نزدیک به دهانه رحم و پایین هست 🌹
1
1401/07/21
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر عزیز🌺🌺🌺
0
1401/07/21
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان 💜💜💜
0
1401/07/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|158_col
0
1401/07/23
سوال کننده
پریسا هستی
0
1401/07/23
سوال کننده
رفتی سونو
0
1401/07/23
پریسا صفری
سلام فاطمه جون خوبی
0
1401/07/23
پریسا صفری
امروز رفتم دکترم تاریخو اشتباه زده بود نمیدونم چرا قبول نکردن گفتن باید تاریخ درست باشه
0
1401/07/23
پریسا صفری
دکترمم دوشنبه هست😥😥😥باید دوشنبه برم انقدر اعصابم خورد شد
0
1401/07/23
سوال کننده
قربونت عزیزم
0
1401/07/23
سوال کننده
ایوای چ بد اخه ب تاریخ کاری ندارن دکتر من اصلا تاریخ نزده بود فقط مثلا میگفت از این هفته تا هفته فلان میتونی بری
0
1401/07/23
پریسا صفری
میگفت تاریخ هم قلم خوردگی داره هم اشتباهه اینجوری بیمه هم قبول نمیکنه بعد میگفت دستخشم اصلا خوانه نیست کلی ایراد گرفت انقدر عصبی شدددددم
0
1401/07/23
سوال کننده
اه چ مزخرف
0
1401/07/23
سوال کننده
ادم عصبی میشه
0
1401/07/23
پریسا صفری
شانس من دکتر همیشه هستاااا بعد که زنگ زدم گفتن تا دوشنبه نیست
0
1401/07/23
سوال کننده
اشکال نداره دوشنبه برو بده درست کنه از همونجا برو سونو
0
1401/07/23
پریسا صفری
اره بابا نمیدونم اینا فازشو چی بود
0
1401/07/23
پریسا صفری
اره باید همین کارو کنم
0
1401/07/23
سوال کننده
اشکال نداره خودتو اذیت نکن دوروز دیگ میری
0
1401/07/23
پریسا صفری
وای خودت میدونی دو روز چقدررررر برای کسی که منتظره چقدر زیاده😥😥😥
0
1401/07/23
پریسا صفری
میگم دوشنبه ۱۸هفته وشیش روزم میشه اوکیه؟؟؟؟
0
1401/07/23
سوال کننده
اره واقعا انتطار خیلب سخته
0
1401/07/23
سوال کننده
اره مشکلی نداره بهترم هس
0
1401/07/23
پریسا صفری
عه خوبه پس
0
1401/07/23
سوال کننده
اره واضح تر همه جی دیده میشه
0
1401/07/23
پریسا صفری
خودت خوبی؟؟؟ پسر خوشگلمون خوبه؟؟؟
0
1401/07/23
سوال کننده
قربونت شکر منم چندروز ک پادرد روزو شب ندارم فردا زنگ بزنم دکترم ببینم چی میگ
0
1401/07/23
پریسا صفری
دردش استخونیه؟؟؟
0
1401/07/23
سوال کننده
اره
0
1401/07/23
سوال کننده
فلجم فلج
0
1401/07/23
سوال کننده
چلاق چلاق راه میرم
0
1401/07/23
پریسا صفری
فک کنم دکترت باید برات کلسیم بنویسه
0
1401/07/23
سوال کننده
اره فردا میزنگم مطب راهش دوره نمیتونم برم
0
1401/07/23
پریسا صفری
اره حتما زنگ بزن
0
1401/07/23
پریسا صفری
چیزی نیست نگران نباش
0
1401/07/23
سوال کننده
توکل بخدا تااخر چ دردایی بخوایم بکشیم خدا میدونه
0
1401/07/23
پریسا صفری
اره بخدا شبا این پدرسوخته میره یه گوشه انگار سفته میشه انقدر میترسم
0
1401/07/23
سوال کننده
پریسا رفتی حتما ی ابمیوه بخور
0
1401/07/23
پریسا صفری
اره باید یه چیزی شیرین بخورم
1
1401/07/23
سوال کننده
اخی عزیزم برامنم تو هفته تو اینجور میشد
0
1401/07/23
پریسا صفری
به دکتر زنگ زدی بهم بگو
0
1401/07/23
سوال کننده
حتما عزیزم
0
1401/07/23
سوال کننده
انشالله توام دوشنبه باخبرایه خوب میای
0
1401/07/25
پریسا صفری
فاطمه جون هستی
0
1401/07/25
پریسا صفری
نت من قطعه
0
1401/07/25
سوال کننده
سلامخوبی عزیزم
0
1401/07/25
سوال کننده
رفتی سونو
0
1401/07/25
پریسا صفری
اره عزیزم امروز رفتم
0
1401/07/25
پریسا صفری
نی نی منم پسره😍
0
1401/07/25
سوال کننده
خااروشکر عزیزم
0
1401/07/25
سوال کننده
ای جووونم خدا حفظش کنه گلم
0
1401/07/25
پریسا صفری
قربونت برم عزیزم 🌹🌹🌹🌹🌹
0
1401/07/25
پریسا صفری
پا دردت خوب شد؟؟؟؟؟
0
1401/07/25
سوال کننده
اره دیشب لک دیدم داشتم دیونه میشدم
0
1401/07/25
سوال کننده
رفتم سونوگرافی گفت خوبه ولی جفتم پایینه شاید لک از جفتم باشه
0
1401/07/25
سوال کننده
پریسا انقد گریه کردم حالم خوش نیس اصلا
0
1401/07/25
پریسا صفری
نزدیکی داشتین؟؟؟؟
0
1401/07/25
پریسا صفری
خداروشکر اصلااااا استرس نگیر عزززیزم مهم بچس که جاش خوبه خداروشکر فقط سعی کن تا میتونی استراحت کنی
0
1401/07/25
پریسا صفری
الهی 🥺🥺🥺میدونم چی میگی واقعا بارداری پر از استرسه
0
1401/07/25
سوال کننده
نه اصلا
0
1401/07/25
سوال کننده
اومدم خونه مادرم بمونم
0
1401/07/25
سوال کننده
دلم براخودم و شوهرم میسوزه واقعا
شوهرم میگف انقد پرما فقط میخوام زار بزنم
شوهرم میگف انقد پرما فقط میخوام زار بزنم
0
1401/07/25
پریسا صفری
خوب کاری کردی رفتی اونجا تا میتونی استراحت کن بخدا چیزی نیست شیافتو حتما بزار
0
1401/07/25
سوال کننده
اره میزارم دعا کن برام حالم اصلا خوب نیس
0
1401/07/25
پریسا صفری
بخدا این روزا میگذره جنبه مثبتشو ببین به این فکر کن خیلیای الان بخاطره کلی مشکل نمیتونن بچه دار بشن به این فکر کن چند ماه دیگه نی نی خوشگلتو بغل میگیری به این روزا میخندی که چرا انقدر به خودت سخت گرفتی. الان نباید حال روحیتو بد کنی به گل پسرت فکر کن اونم الان حالش بد میشه که چرا مامانم ناراحته🥺🥺🥺🥺
0
1401/07/25
پریسا صفری
فاطمهههههه اخه دعااااا چراااا خداروشکر بچت حالش خوبه تو فقط به استراحت احتیاج داری سعی کن این یه ماه تا میتونی استراحت کنی بخدا جفتت میره بالا
0
1401/07/25
پریسا صفری
دوست من بخاطر این که طول سرویکسش خیلی کم بود کله بارداریشو استراحت مطلق بود خداروشکر نی نیش سالم به دنیا اومد خودش میگه اصلا اون سختیایی که کشیدمو یادم نمیاد
0
1401/07/25
سوال کننده
انشالله ک خدا صحیح و سالم بزاره بغلم دعا کن برام
0
1401/07/25
سوال کننده
دیگ یه هفته ای بمونم اینجا ببینم چی میشه
1
1401/07/25
سوال کننده
انشااله برامنم همینطور سالم برسه توبغلم
0
1401/07/26
پریسا صفری
مطمئن باش که همین اتفاق میوفته خدااااا خیلی بزرگه عزیزدلم
0
1401/07/26
پریسا صفری
اره بمون سعی کن روحیتو درست کنی بگو بخند شاد باش
0
1401/07/26
سوال کننده
فداتشم انشالله
0
1401/07/26
سوال کننده
نمیدونم چجوری من خیلی وابسته ب شوهرممم
حتی ۱ ساعتم نمیتونم بدون اون اومدم اینجا ولی دلم پیش اونهه
حتی ۱ ساعتم نمیتونم بدون اون اومدم اینجا ولی دلم پیش اونهه
1
1401/07/26
سوال کننده
بین بابا و بچه فعلا بچرو انتخاب کردم😅
0
1401/07/26
پریسا صفری
ببین من انقدررررر به شوهرم وابستم که نگو اونم مثله من میومد خونه مامانم اینا چرا شوهرت نمیاد اونجا؟؟؟
0
1401/07/26
سوال کننده
راهمون دوره سرکار میره
0
1401/07/26
پریسا صفری
هنوزم لکه بینی داری؟؟؟
1
1401/07/26
سوال کننده
ن خداروصدهزارمرتبه شکر
0
1401/07/26
پریسا صفری
خدارووووشکر 😍😍😍😍😍
0
1401/07/26
پریسا صفری
فیلترشکنم کار نمیکنه تو خونه دارم از بی کاری نابود میشم🥺
0
1401/07/26
سوال کننده
ععع یکی دیگ امتحان کن
0
1401/07/26
سوال کننده
منم یسره گوشی بدستم
0
1401/07/26
پریسا صفری
اصلا نمیشه از گوگل پلی دانلود کرد
0
1401/07/26
سوال کننده
باید فیلتر باشه تاگوگل پلی بالا میاره
0
1401/07/26
پریسا صفری
اره دیگه اونم کار نمیکنه😥
0
1401/07/26
سوال کننده
از بازار روبیکا دانلود کن
0
1401/07/26
سوال کننده
بدون فیلتر میاره
0
1401/07/26
سوال کننده
پریسا هستی
0
1401/07/26
پریسا صفری
جانم
0
1401/07/26
پریسا صفری
اره هستم
0
1401/07/26
سوال کننده
حوصلم سررف
0
1401/07/26
سوال کننده
گفتم ببینم چ میکنی
0
1401/07/26
پریسا صفری
هیچ والا بیکار بی عار🥺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




