سرما خوردگی و سرفه خلط دار کودک یکساله
سلام خانم دکتر مهربون و مامانای عزیز. دخترم به تازگی یکسالش شده دو سه روزه سرما خورده تو خواب سرفه زیاد میکنه سرفه خلط دار و ابریزش بینی و اشتهاشم کم شده . چکار کنم واسش چی بهش بدم چ خوراکی که زودتر خوب بشه و بدنش قوی بشه چون بدنش بخاطر سرما ضعیف شده و چ داروی واسش خوبه . ممنون از راهنماییاتون
هفته ۱۰ بارداری هستم احساس سوزش شدید در گلو و گوش دارم
من هفته ۱۰ بارداری هستم احساس سوزش شدید در گلو و گوش دارم سردرد هم دارم البته دو نفر از اعضای خانواده سرما خوردن چند روز پیش آیا میتونم دیفن هیدارمین یا شربت دیگه قرقره کنم ؟ پزشک محترم لطفا راهنمایی کنید
اکوژن روده جنین ۲۰ هفته خطرناک هست؟
باسلام
یکی از دوستانم ۲۰ هفته بارداره توی غربالگری نوبت دومش بهش گفتن روده اکوژن گرید ۳ دیده شده هنوز جواب آزمایش سل فری نیومده خیلی نگرانه احتمال داره که مشکلی نباشه و نیازی به سقط نداشته باشه؟
مصرف این قرص در شیردهی مجازه
سلام خانم دکتر عزیز من ی ۱۰روزی هست ک سرماخوردم اول دکتر بهم ۲۰ تا کلوگزاسین داد خوب نشدم دیروز دوباره بهم امپول پنی سیلین داد گفت گلوم هنوز قرمزه امپولو برام تست کردن حساسیت نشون داد بعد گفت اریترومایسین بخور
دگ امروز رفتم دکتر دگ گفت نمیخواد اریرترو بخورین بجاش ی قرص دگ بهم داد عکسشو میفرستم ببینید مجازه بخورم نوزادم ۳ماهس اونم سرماخورده بود ک بردم دکتر دارو داد بهتر شده
سرماخوردگی در بارداری 😭😭😭
سلام من از دیروز ببه شدت ابریزش بینی دارم و سردرد و گلو درد،دیشب اطلا نخوابیدم یه پسر دوساله هم دارم چه داروهایی مجازه بخورم میترسم بدتر بشم
اب گرم مرتب میخورم و اب لیمو و عسل
سزارین در ۳۷ هفته و پنج روز
سلام
خانم دکتر عزیز و دوستانی که تجربه دارن در این هفته بچه کامله با وجود تزریق سه دوز آمپول بتا؟دستگاه نمیره یا از نظر هوش مشکلی نداره خدایی نکرده؟خیلی نگرانم در حالی ک دکتر خودم گفت کامله و فرقی با ۳۸ هفته و دو روز نیس
تفسیر جواب ازمایش ان تی
سلام دکتر جان میشه ببینید ازمایش من چطوره ؟
خونریزی خارج از پریود
سلام خسته نباشید
بنده ۷آذر ۱۴۰۱ پریود شدم و تا ۱۴ آذر به مدت ۷روز طبق معمول خونریزی داشتم و دو روز بعد تاریخ ۱۶آذر رابطه با همسر داشته و حین رابطه درد و بعد از رابطه سوزش احساس کردم لازم به ذکر که همسر دریانورد هستم و دو ماه رابطه ای نداشتم و همسرم ۱۶ام از کشتی به منزل اومدن. ۱۶.۱۷. رابطه داشتیم و درد و سوزش هارو داشتم. روز ۱۸ام ساعت ۷غروب احساس درد لگن و زیرشکم داشتم به صورت مقطعی که چندساعت بعد از بین رفت. همان روز شب در حین رابطه متوجه ی خونریزی شدم و نوار گذاشتم و خونریزی تا فرداش ادامه داشت. سوال اینکه آیا این خونریزی، پریود دوباره هست؟ یا بارداری؟ یا زخم و عفونت از رابطه جنسی؟ یا احتمال کیست؟
خانم دکتر میشه آزمایش همسرم رو نگاهی بیاندازید
ممنون میشم 😘
🌱🫖دارو گیاهی برای سرماخوردگی🫖🌱
سلام دکتر اوما
و مامانای با تجربه
امروز پسرم بعد ۱۲ روز بستری مرخص میشه
عفونت بالا داشت تب زیاد میکرد
دیروز آزمایشش گفت دیگه عفونت نداره و مشکل نداره
ولی سرماخوردگیش هنوز کامل خوب نشده
سرفه داره با کمی خلط و دماغش کیپ میشه آبریزش نداره بیشتر مخاط میگیره
داروهاشو که دکتر میده و سر ساعت میدم
میخام ببینم چه دمنوش و جوشانده ای بدم که براش خوب باشه و زودتر خوب بشه؟
از بس آنتی بیوتیکای قوی گرفته شده پوست و استخون
بعد ۶ بار اقدام هنوز باردارنشدم
با سلام.حدود یک ساله که دارم اقدام میکنم برای بارداری ولی فایده نداشته البته چندبار حدود۷ روز قبل پریود اقدام کردم و دو بار هم دو روز بعد تخمک گزاری هر بار هم یکبار اقدام کردم.میخواستم ببینم اشکال کارم کجاست والبته ۴۳ سالمه و فیبروم دارم و وزنم ۹۴ کیلوئه.ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
سلام وقت بخیر پسرم سرماخورده ودکترش آزیترومایسین داده رنگ مدفوعش تغیر کرده
سلام وقتتون بخیر،روز سوم مصرف آزیترومایسین پسرم هست بخاطر سرماخوردگی دکترش تجویز کرده امروز رنگ مدفوعش تغییر کرده سبز شده ولی توش رگهای سیاه بود آیا بخاطر دارو هست یا علت دیگه داره
واکسن دوگانه در بارداری
سلام پزشک عزیز
من سر بارداری اولم تابستون سال ۹۹ واکسن کزاز را زدم الان نیازه دوباره بزنم؟؟اخه دکترم دیروز گفت واکسن زدی؟گفتم سر اولی زدم دوسال پیش میگه باز بزن واکسن دوگانه رو..دوگانه همون کزازه؟؟؟
مگه هر ده سال یبار نیستش؟؟بزنم یانزنم؟
شربت gripe water برای نوزاد ۲ ماه و نیم
درود اوما جانم این شربت و از امریکا سفارش دادم و دکتر اینجا اصلن قبول نداره ولی من گفتم این همه بچه های تو ایران میخورن چیزی نمیشه. دارو های که میدم خیلی تاثیر نداره
به نظرتون بدم و چقدر بدم؟
استفاده یک دوره از شربت زینک برای کودک ۱۸ ماهه
سلام خانم دکتر عزیز، پسر من ناخنش سفیدی میزد ایندفه بجای مولتی پدیابست براش مولتی سانستول زینک پلاس دادیم خورد فعلا ناخناش سفیدی نزدن، سوالم از شما این هست برای رشد بهتر قدی پسرم میتونم بعد از اتمام این مولتی همون پدیابست رو بخریم و در کنارش شربت زینک بخریم براش بدیم بخوره فقط برای یک دوره آیا مشکلی داره؟
حالت تهوع و تنگی نفس
سلام دکتر تنگی نفس دارم شدید اصلا حالم خوب نیست نفسم در نمیاد از امروز اینطور شدم نمیتونم یک دقیقه سر پا بمونم سر پا میمونم نفسم قطع میشه و حالت تهوع میگیرم شکمم سفت میشه چه کارکنم برم بیمارستان ؟
عوارض قرص سفکسیم برای کودکان
سلام خوبید؟ آیا اسهال و استفراغ کودک میتونه از عوارض قرص سفکسیم باشه؟ دختر خواهرم گلوش چرک کرده بود که دکتر دوتا آمپول داد و قرص سفکسیم که از امروز اسهال و استفراغ شده
کسی ام ار ای لگن انجام داده تا حالا؟
مامانمبخاطر کیست تخمدانش فردا باید انجام بده . نوع کیستشو مینویسن چیه و بدخیم هست یا نه؟
توروخدا یه صلوات بفرستین براش که خوش خیم باشه من خیلی میترسم
تفسیر آزمایش علایم یائسگی آیا یائسگی نزدیک هست؟
باسلام ؛ میخواستم با توجه به آزمایش آیا یائسگی نزدیک هست؟
آیا احتمال بارداری هست؟
نوزاد پنج ماهو ده روزه
سلام بچه ها خوبین
الان یکی دو هفته س بچم خیلی غر میزنه شباهم تو خاب همینجوریه و غر میزنه
همشم دست میکشه ب سرش
کسی میدونه از چیه؟ینی میخاد دندون در بیاره؟لثه ش ب نظر خودم تغییری نکرده




