سلام به همگی
دکتر عزیز من اولین بار که تکونای بچمو متوجه شدم ۲۱هفته بودم از اونموقع تا ۲۵هفته تکوناش خوب بود روزی چهار یا پنج بار تکون میخورد و هر بار ده دقیقه یا یه ربع شایدم بیشتر تکون میخورد ولی از ۲۵هفته دیگه تکوناش هی کم و کمتر شد
تا الان که یک هفته ای میشه خیلی کم و آروم تکون میخوره بعضی روزا هم اصلا تکون نمیخوره
رفتم سونو دادم گفت تکون میخوره خیلی ولی من فقط یکی دوتا نبض حس کردم
البته امروز خداروشکر تکونش بهتر بود قبل اینکه نوبتم بشه هم داشت تکون میخورد
الان سوالم اینه چرا قبلا متوجه میشدم الان متوجه تکوناش نمیشم؟
پرسش (1401/11/17):
دکتر جان بی زحمت سونوی منو تفسیر میکنید
405
65
1401/11/17
سوال کننده
0
1401/11/17
سوال کننده

0
1401/11/17
سوال کننده
خودم توی مانیتوری که جلو بود دیدم داره دست و پاهاشو تکون میده هااا ولی متوجه نمیشدم😒
0
1401/11/17
سوال کننده
جلوم*
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
خب خداروشکر که بخیر گذشت
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
مهم اینه که صحیح و سالمه
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
اینقدر عجله داشتی موضوع تاپیک رو زدی اقدام به بارداری🤭
0
1401/11/17
سوال کننده
عه ندیدم🤣🤣
0
1401/11/17
سوال کننده
ممنون عزیزم
اره خداروشکر
اون سالم باشه تکون بخوره نمیخواد من متوجه بشم🥺
ولی چقد خوبه وقتی تکون میخوره آخه🥺🥺
انگار کل دنیا مال خودته
اره خداروشکر
اون سالم باشه تکون بخوره نمیخواد من متوجه بشم🥺
ولی چقد خوبه وقتی تکون میخوره آخه🥺🥺
انگار کل دنیا مال خودته
0
1401/11/17
سوال کننده
حالا باز فردا اگه متوجه تکوناش نشدم میخوام بشینم زار بزنم😂😭
0
1401/11/17
سوال کننده
یعنی میشه من بچمو سالم و سلامت بغل بگیرم🥺🥺
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
عزیزم تو نه اولین نفری هستی ک این جمله رو میگی نه آخریش پس سعی کن آروم باشی به خدا توکل کن خودش داده و تا اینجا رسونده از این به بعدم خودشم کمکت میکنه بارتو زمین بذاری پس استرس داشتن و خود خوری کردن دردی رو دوا نمیکنه فقط خودت و نی نی اذیت میشین
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
مگه آرامش بچه برات مهم نیس گلم
وقتی سونو رفتی همه چی خوبه دیگه چرا گریه
بذار فندقت بدونه چه مادر قوی و محکمی داره لذت ببره
وقتی سونو رفتی همه چی خوبه دیگه چرا گریه
بذار فندقت بدونه چه مادر قوی و محکمی داره لذت ببره
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
دیگه نبینم خودتو اذیت کنیا
0
1401/11/17
سوال کننده
درسته حق با توعه
ممنون
ممنون
0
1401/11/17
سوال کننده
چشم🥺
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
بذار دنیا بیاد میگم اینقدر اذیتت کنه 😂😂😂
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
روشن
0
1401/11/17
سوال کننده
فقط بیاد هر کاری میکنه اشکال نداره😄
0
1401/11/17
سوال کننده
شوهرم میگه به دنیا که بیاد هم هی میخوای گریه کنی بگی چرا پی پیش شله چرا سفته چرا اون رنگیه چرا این رنگیه
چرا کم میخوابه چرا زیاد میخوابه😂
چرا کم میخوابه چرا زیاد میخوابه😂
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
ها اون موقع تاپیکاتو میبینم از خستگی زار میزنی😂😂
0
1401/11/17
سوال کننده
😁😁😁😁
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
دقیقا عین جمله ای که شوهرم به من میگفت.هی میگفتم خستم پس کی دنیا میاد میگفت اون موقع هم میگی خستم 😂
0
1401/11/17
سوال کننده
ولی خدایی شب بیداری خیلی سخته
اونم واسه من که اینهمه خوابالو ام😂
اونم واسه من که اینهمه خوابالو ام😂
0
1401/11/17
سوال کننده
😂😂😂
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
آی ام یک عدد به شدت خوابالو.الان دهنم سرویس شده🙄
0
1401/11/17
سوال کننده
😂😂
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
تو ۲۴ ساعت باور کن خوابم فقط ۵ ساعته شایدم کمتر.واسه خواب زوزه میکشم اما چه میشه کرد
0
1401/11/17
سوال کننده
وای یا خداااا
0
1401/11/17
سوال کننده
از الان باید خودمو آماده کنم
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
نکنی هم خودش ک بیاد آماده ت میکنه غمت نباشه😂😂
0
1401/11/17
سوال کننده
ولی من دست خودم نیست اگه یه روز کم بخوابم اون روز روز من نیست
0
1401/11/17
سوال کننده
سردرد میگیرم وحشتناک
تازه قبلاً معده درد هم میگرفتم
تازه قبلاً معده درد هم میگرفتم
0
1401/11/17
سوال کننده
اگه کم میخوابیدم
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
اوه
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
پس دخلت میاد
0
1401/11/17
سوال کننده
😂😂
0
1401/11/17
سوال کننده
دقیقا
0
1401/11/17
..Nasrin .. .
تنتون سالم باشه همه اش میگذره
0
1401/11/17
سوال کننده
اره واقعا
0
1401/11/17
الی 😍T_K
عزیزم بچه داره بزرگ میشه رحم جاش تنگه. بچه هم از این ماه به بعد بیشتر میخوابه.
مال منم مثل شماست
ولی خوب استرس نمیدم
بخودم
همینکه مطب دکترم میرم و بهداشت صدای قلبش رو میذاره و دکترم که دستگاه سونوی تخصصی داره ولی فقط خودش میبینه مانیتور رو
مال منم مثل شماست
ولی خوب استرس نمیدم
بخودم
همینکه مطب دکترم میرم و بهداشت صدای قلبش رو میذاره و دکترم که دستگاه سونوی تخصصی داره ولی فقط خودش میبینه مانیتور رو
0
1401/11/17
الی 😍T_K
من دیگه از 18 هفته سونو نرفتم هنوز تا ان شاء الله اگر بشه 28 هفته برم
0
1401/11/17
سوال کننده
نمیدونم شاید
خیلی خوبه که استرس نمیدی به خودت من همش گریه میکنم و فکرم جای بد میره
مثلا توی همین اوما یا اطرافیان که میگن بچشون خیلی تکون میخوره من بغض میکنم که چرا واسه من کم تکون میخوره😣😔
خیلی خوبه که استرس نمیدی به خودت من همش گریه میکنم و فکرم جای بد میره
مثلا توی همین اوما یا اطرافیان که میگن بچشون خیلی تکون میخوره من بغض میکنم که چرا واسه من کم تکون میخوره😣😔
0
1401/11/17
سوال کننده
انشالله
0
1401/11/17
سوال کننده
واسه من وزنش گفت یک کیلو و صد گرمه
گفت کم نیست ولی باید یه ذره بیشتر باشه
گفت کم نیست ولی باید یه ذره بیشتر باشه
0
1401/11/17
سوال کننده
اشتهام هم بدک نیست
0
1401/11/17
سوال کننده
ولی نمیدونم چرا وزنش زیاد نیست
0
1401/11/17
سوال کننده
گفته روزی چهار لیوان شیر بخور🤦
دوتا تخم مرغ و کلا چیزای پروتئین دار
دوتا تخم مرغ و کلا چیزای پروتئین دار
0
1401/11/17
دلوین غلامی
دقیقا نی نی منم تکونش خیلی کمه.
0
1401/11/17
دلوین غلامی
وزنش چقدره تو سونو 28هفته
0
1401/11/17
سوال کننده
یک کیلو و صد بود
0
1401/11/17
سوال کننده
آهان
0
1401/11/17
سوال کننده
وزن نی نی شما چنده؟
0
1401/11/17
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
همهچیز در سونوگرافی خوب است، چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
همهچیز در سونوگرافی خوب است، چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/11/17
سوال کننده
اکتی ناتال فقط و ویتامین دی ۱۰۰۰روزی دوتا
آ اس آ هم روزی یکی
آ اس آ هم روزی یکی
0
1401/11/17
سوال کننده

این مکمل رو میخورم
0
1401/11/17
سوال کننده
وزنش کم نیست دکتر؟
آب دورش چی؟
آب دورش چی؟
0
1401/11/20
سوال کننده
ببخشید میگم لازم نیست کلسیم بخورم یا امگا سه؟
0
1401/11/20
پزشک اوما
عزیزم عذرخواهی میکنم نوتیفیکیشن پیامتون خاموش شده بود
در سونوگرافی دلبندتان همه چیز عالی است ولی وزن دلبندتان اگرچه خوب است اما باید مقداری بهتر شود ، حتما با موافقت پزشکتان لیدی میل (در صورت بالا نبودن قند خون) آغاز گردد.
انواع گوشت های کبابی ، آجیل خام ، تخم مرغ و قارچ کبابی را منظم مصرف کنید تا به وزن دلبندتان کمک شود. تخم بلدرچین، حبوبات، جوانه ها نیز مناسب هستند.
بابت حجم مایع آمنیوتیک هم نگران نباشید طبیعی است اما حداقل 6 تا 8 لیوان مایعات روزانه بخورید.
اگر میزان مصرف لبنیات عالی است مکمل کلسیم لازم نیست در غیر این صورت اگر سابقه سنگ کلیه ندارید روزی یک عدد مصرف کنید. در مورد امگا 3 اگر منابع آن مانند ماهی و میگو (دوبار در هفته) گردو و لوبیا میخورید لازم نیست در غیر این صورت دوبار در هفته مصرف کنید ولی با فاصله چندین ساعته از آسپرین مصرف گردد 🌸🌸
در سونوگرافی دلبندتان همه چیز عالی است ولی وزن دلبندتان اگرچه خوب است اما باید مقداری بهتر شود ، حتما با موافقت پزشکتان لیدی میل (در صورت بالا نبودن قند خون) آغاز گردد.
انواع گوشت های کبابی ، آجیل خام ، تخم مرغ و قارچ کبابی را منظم مصرف کنید تا به وزن دلبندتان کمک شود. تخم بلدرچین، حبوبات، جوانه ها نیز مناسب هستند.
بابت حجم مایع آمنیوتیک هم نگران نباشید طبیعی است اما حداقل 6 تا 8 لیوان مایعات روزانه بخورید.
اگر میزان مصرف لبنیات عالی است مکمل کلسیم لازم نیست در غیر این صورت اگر سابقه سنگ کلیه ندارید روزی یک عدد مصرف کنید. در مورد امگا 3 اگر منابع آن مانند ماهی و میگو (دوبار در هفته) گردو و لوبیا میخورید لازم نیست در غیر این صورت دوبار در هفته مصرف کنید ولی با فاصله چندین ساعته از آسپرین مصرف گردد 🌸🌸
1
1401/11/20
سوال کننده
خواهش میکنم
خیلی ممنون از پاسخگوییتون♥️♥️😍😍😘😘
خیلی ممنون از پاسخگوییتون♥️♥️😍😍😘😘
1
1401/11/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان دوست داشتنی 💜💜🌸💜💜
1
1401/11/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- فوری لطفا یه نگاه ب سونو بیومتری من بندازین
- تفسیر سونو سی دو هفتگی
- میشه لطفا سونو منو تفسیر کنید
- تفاوت سن بارداری اوما و سونو
- میشه لطفا سونو دخترخالمو تفسیر کنید خیلی نگرانه
- تفسیر سونو انومالی غربالگری مرحله دوم
- جواب سونو IUGR هفته ۳۴ و روز ۷
- سوال درباره متن سونوگرافی هفته ۲۰
- تفسیر سونو لگن
- سلام میشه سونوم رو تفسیر کنید ممنون میشم




