Ooma

خانم دکتر توروخدا راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم...تشخیص نارسایی رحم

سلام خانم دکتر من هفته ۱۲ ک رفتم ان تی سرویکسم شکمی ۴۳بود مجدد ۱۵هفته واژینال انجام دادم ۳۷.۸بود ک بازور زدن شد ۳۷.۳ ..هفته ۱۹ شک کردم ب ترشحاتم ک آب دور جنین یا خیر رفتم بیمارستان تست انجام دادن بدون اسپکلوم منفی شد اما گفتن مجدد روز بعد سونو انجام بدید دیروز رعتم سونو همه چیز طبیعی بود برای اتدازه مایع نوشته44*52 بنظرشما نرمال اب دور جنین؟
البته من از روز بعد تست حس میکردن داخل واژنم جباب یا باد چنین حالتی رفتم دکترم گفت همه چیز نرمال بعد بااسپکلوم معاینم کرد گف کیسه آب نیست ترشحاتت خیلی زیاد دکتر الان ک معاینه کرد اگر نارسایی دهانه رحم داشته باشم یا حتی اگر باز شده باشه متوجه میشدن درسته؟
از ۳ماهگی گاهی اوقات ن دائم دل درد میگیرم دل دردی شبیه داشتن دسشویی بزرگ یا پیچیدن باد از یکطرف شکم تا یکطرف دیگه طبیعی؟ ای وی اف کردم تا۳ماهگی هرشب امپول پروژسترون و روزی دوتا سیاف گذاشتم بعد اون فقط شبی ۱شیاف هفته ۱۶ شیافم قطع کردن امپول هفتگی هیدروکسی دادن بهم این امپول ب تنهایی ب جلوگیری از سقط و بازشدن دهانه رحمم کمک میکنه؟
یکشنبه سونو انومالی دارم میتونم بگم واژینال سونو کنن یا ن؟ و اینکه ایا باسونو واژینال نارسایی رحم مشخص میشه؟ خیلی نگرانم یکدفعه دهانه رحمم باز شه
چطور قابل تشخیص؟؟

37 پاسخ 700 بازدید


سلام دوستان و خانم دکتر جان منم باردار شدم 🤗

سلام دوستان و خانم دکترامروز صبح بیبی چک زدم بعدش رفتم ازمایش عدد بتام خوبه ؟
از طرفی کمی گود کمرم درد میکنه گرفتگی عضله دارم
و سینه هام درد میکنه طبیعی هستش؟

188 پاسخ 1,301 بازدید


علائم های بارداری که یه روز هست و یه روز نیست

شما علائمتون چطوریه؟
من یه روز میبینی اصلاااااا هیچ علائمی ندارم
یه روز خیلی علائم دارم
به نظرتون این طبیعیه
مثلا امروز زیر شکمم درد میکنه
ولی روزای قبل انگار نه انگار باردارم
یه روز از بودی غذا ها و گوشت رو گاز بدم میاد ولی روز بعدش نه
به نظرتون این اومد و رفت علامت طبیعیه ؟
نوک سینم فقط چند روزیه ک خیلی درد میکنه
به پسرم شیر میدم وقتی شیر میخواد بخوره انگار میخواد با تیغ نوکشو ببره از بس درد میاد
خلاصه بیاین بگید شما چطوریه علامتاتون

73 پاسخ 765 بازدید


ریزش شدید مو 😭

سلام وقت بخیر من حدود ۳ ماه درگیر آنفولانزا هستم و الان ریزش مو بسیار بسیار شدیدی پیدا کردم چه مکملی استفاده کنم؟ آیا نیاز به آزمایش هست یا خیر؟ با مکمل اوکی میشم؟ممنون میشم راهنمایی کنین😔😔😔

28 پاسخ 409 بازدید


هفته چندم برای سنو قلب باید برم

خانوم گلا برای سونو تشکیل قلب هفته چندم باید برم؟

35 پاسخ 778 بازدید


وجود مشکل قلبی جنین

با سلام و خسته نباشید
خانم دکتر عزیز
من سونو هجده هفتگی که انجام دادم بهم گفتند که یک رسوب کلسیم تو قلب دیده میشه رفتم اکو قلب انجام دادم بهم گفتند چندین رسوب کلسیم دیده میشه و یه سوراخ خیلی کوچک بین بطن دیده میشه که متخصص قلب بهم گفت شش هفته دیگه مجدد برای اکو قلب بیا ممکنه بسته شده باشه من سونو دوازده هفته و ازمایشی که دادم خوب بود و مشکلی نداشت به درخواست خودم ازمایش سل فری هم دادم اونم نتیجه اش خوب بود میخواستم بپرسم ایا ممکنه اختلال ژنتیکی وجود داشته باشه؟؟؟متخصص پریناتولوژی بهم گفت با توجه به ازمایش هات جای نگرانی وجود نداره اما من خیلی ذهنم مشغوله و نگرانم 😔

49 پاسخ 741 بازدید


لکه بینی بعد از زایمان

سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر...
۱۷مهر زایمان کردم قرار بود زایمانم طبیعی باشه تا ۹سانت رحم و باز کردن متوجه شدن نوزاد به عرض چرخیده بردن سزارین انجام دادن تا ۴۰روز کم و بیش خونریزی داشتم بعدش قطع شد..الان من چندروزه لکه بینی دارم در حد دوسه قطره و فعلا پریود نشدم دخترم شیرخشک میخوره چون شیرم خیلی کم بود الانم موقع خوابیدن و بیدار شدن سرگیجه دارم و اصلا اشتها ندارم ممکنه از عوارض زایمان باشه یا دوباره برم دکتر و اینکه فقط اسید فولیک و ویتامین E دادن بهم

18 پاسخ 529 بازدید


سرماخوردگی نوزاد 5 ماهه

سلام، دخترم پنج ماهشه سرماخورده، میتونم بهش توی سرماخوردگی پدی لاکت بدم؟ سوال دومم اینه که ویتامین آد رو هم باید قطع کنم؟

5 پاسخ 241 بازدید


دچار اسهال و دلپیچه شدم میتونم این داروها رو بخورم؟؟

سلام خانم دکتر میتونم این قرص رو بخورم الان عکسشو واستون میفرستم؟؟
هیوسین چی میشه خورد یانه؟؟

2 پاسخ 559 بازدید


آسپرین سر ساعت مصرف شود ؟

سلام وقتتون بخیر دوستان . من بخاطر مقاومت شریان رحمی برای خونرسانی به جنین شبی دوتا اسپرین باهم میخورم . میخواستم بپرسم باید هر شب سر ساعت مشخص بخورم ؟ بعدش باید بخوابم ؟

9 پاسخ 456 بازدید


عوارض ماندن جنین مرده در رحم و عوارض سقط

من تازه چند روز پیش سونوی ان تی متوجه شدم تو ۸ هفته رشدش متوقف شده و ایست قلبی کرده ولی یذره هم لک بینی ندارم از طرفی شنبه باید بستری بشم ینی الان یک ماهه تو شکمم مونده و دفع نشده به نظرتون چه عوارضی داره این اتفاق ؟ و اینکه نمیخام کورتاژ بشم با قرص سقط کنم چون نمونه جنین رو به آزمایشگاه بفرستن شرایط انجام اینکار رو کسی داشته بهم بگه چطوریه؟😔😔

66 پاسخ 4,185 بازدید


تزریق امپول تشکیل ریه در هفته چند بارداری؟؟

سلام دوستان شما تو هفته چند امپول بتا تشکیل ریه جنین تزریق کردین و تو چند روز

25 پاسخ 1,691 بازدید


تفسیر سونوگرافی ان تی

سلام دکتر جان لطفا سونوی من رو چک کنید 🙏🏻❤️

9 پاسخ 484 بازدید


کمر درد در هفته ۱۰ بارداری

پسرم سرما خورده از صبح دوبار بغلش کردم دیشبم اصلا نخوابید تا صبح رو پام بود من نشسته خوابیده بودم الان ب شدت کمرم درد میکنه نکنه اتفاقی افتاده نمیدونم چیکار کنم🤕

7 پاسخ 294 بازدید


تغذیه بعدتخم بلدرچین انتقال جنین

سلام وقت بخیر
خوردن تخم بلدرچین بعد از انتقال جنین ایرادی ندارد؟

6 پاسخ 783 بازدید


سرماخوردگی در هفته ۳۷

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،یه هفته به تاریخ زایمانم مونده،سرما خوردم علائمم اینا هست:سرفه و گلودرد و عفونت بی رنگ در گلو و بینی،چکار کنم تا روز زایمان خوب بشم،از دیروز روزی یه دونه سفیکسیم ۴۰۰ میخورم و دیفن هیدرامین غرغر میکنم

9 پاسخ 1,475 بازدید


یبوست و زردی نوزاد سه روزه

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
دختر من سه روزشه و متاسفانه از دیشب تاحالا شکمش کارنکرده(پی پی نکرده اصلا)
و از روز اول هم دماغش یه کوچولو زرد بود و روز دوم سفیدی چشماش یکم حالت شیری پیداکرد دیروز آزمایش زردی داد و عددش ۸.۷بود که دکترگفت مقدارش خوبه و زیاد نیست ومرتب شیرخودتو بده و اصلا بهش شیرخشک نده تا خوب بشه.چون من از روز اول چون هم شیرم کم بود و هم بچه ام سینه مک نمیزد بهش شیرخشک میدادم و اون موقع هم مدفوعش درست بود و هم زردیش کم بود ولی از دیروز که بیشتر شیرخودمو دادم هم یبوست گرفته و هم از امروزداره صورتش زردترمیشه و سفیدی چشماشم خیلی واضح زرد شده و احساس میکنم زردیش خیلی شدت گرفته.
برای رفع مشکلاتی که واسش پیش اومده چیکار کنم؟دکترو بهداشت گفتن شیرخشک بهش نده من چی بخورم و چیکارکنم که وضعیتش بدترنشه؟

32 پاسخ 841 بازدید


شکم بند بعد از زایمان

سلام خانم دکتر و خانمای عزیز
شکم بند بعد از زایمان چه مدل و چه برندی خوبه ؟
چند وقت ببندم و چجوری و هر کسی تجربه ای داره لطفا بگه
و اینکه تاثیری داره؟ من فردا ۴۰روزه ک زایمان کردم

8 پاسخ 433 بازدید


اثر بخارات اسیدی بر جنین

سلام خانم دکتر روزبخیر
من کارم داخل آزمایشگاه هست امروز متوجه نشدم هود خاموشه و بخارات اسید سولفوریک توی هوا پخش شد من به سرفه افتادم سریع اونجارو ترک کردم و دم پنجره تنفس کردم بعد هم آب خوردم.بعدم مشکلی نداشتم.الان حدود ۴ساعت میگذره زیر دلم درد گرفته و موقع نشستن دردش خوب میشه.نگران شدم ایا ممکنه مشکلی باشه؟

18 پاسخ 701 بازدید


کم شدن ادرار کودک یکساله

سلام دکترجان خسته نباشید دخترم ١٣ ماه ونیمش هستش سه روزه سرماخورده امروز ادرارش کم شه مثلا از ده بار پنج بارشده دکترهم بردم تب نداره البته امروز دفع هم داشته چیکارکنم باز بایدبه دکترمراجعه کنم یابخاطر سرماخوردگی هستش
آبریزش بینی هم داره

19 پاسخ 458 بازدید