Ooma

درد پشت گوش و گردن

سلام به اومایی های عزیز و پزشک محترم. یه مدتی هست هر از چندگاهی پشت گوش سمت چپم درد شدیدی احساس میکنم طوریکه تا چند ساعت من رو از پا میندازه و انقدر هم زیاده که نصف صورتم سرم گردنم همه درد میکنه. مخصوصا مواقعی که از موضوعی ناراحتم یا استراحتم کم هست. تا به حال کسی همچین تجربه ای داشته؟ خیلی میترسم. تا به حال سابقه همچین چیزی نداشتم میشه راهنماییم کنین پیش متخصص برم یا نه؟ ممنون از همگی❤

10 پاسخ 573 بازدید


ترشح بعد از انتقال جنین

سلام دکتر عزیز خسته نباشید امروز روز سوم انتقالم هست وقتی بعد از دستشویی رفتن دستمال میکشم ترشح زرد خیلی کمرنگ دارم دلیلش چیه

8 پاسخ 446 بازدید


بچه سه ماهمم سرما خورده

سلام وقتتون بخیر
دکتر بچم سه ماه و یه هفتشع سرما خورده ابریزش داره با عطسه زیاد باید چکار کنم

14 پاسخ 284 بازدید


راهنمایی در مورد ترس پسرم از دستشویی

سلام خانم دکتر چندوقت پیش ی تاپیک زدم ک عکسشو براتون میفرستم در مورد از پوشک گرفتن پسرم
براش رنگ خریدم رفت دستشویی بازی کرد یروز ک مدفوعشو نگداشته بود دگ نتونست تحمل کن بدونه اینک بگه پوشک کن رفتیم مدفوع کرد دو س باری دگ اینجور انجام داد تا دیدم دگ نمیاد و هی نگه میداره دو س روزی نگداشت و همش دوره خونه میدویید میگفت درد میکنه ولی میبردم سرویس خودشو سفت میکرد و گریه میکردو میومد مجبور میشدم شیاف بزنم تا مدفوع کنه یبارم بهم گفت از مدفوع میترسه
سرما خوردو اسهال شد اسهالم نگه میداشت و بی قرار بود
منم دگ دیدم خیلی ب خودش فشار میاره همه ترسو کابوسش دستشویی رفتنه صبحا تا چشمشو وا میکنه اولین حرفش اینه ک دستشویی ندارم
منم مجبوری دیشب پوشکش کردم و راحت مدفوع کردو خوشحال شد
الانم واقعا نمیدونم باهاش چکار کنم ب هیچ صراطی مستقیم نیست
بگین چ کنم؟ بهش پودر پیرولاکسم میدم ولی این خودش نمیذاره مدفوعش بیاد
و اینک همیشه موقع دستشویی کلا سرپا انجام میده هرچی میگم بشین اصلا گوش نمیره براش دوتا قصری هم خریدم ولی اصلا رو اونام نمیشینه فقط سرپا و خیلی موقع مدفوع بهش فشار میاد؟
منتظر راهنماییتون هستم

26 پاسخ 850 بازدید


سر سینم رو نگاه کنید ببینید تخت هست یا نوک دار

دکتر جان سلام
عکس میگیرم میذارم ببینید سر سینم تخت هست یا نه
باید کدوم دکتر برم
دخترم سینمو نمیگیره
هفته پیش۵شنبه ساعت ۸ شب زایمان کردم
چون ۳ روز توی ان ای سیو بود بهش با سرنگ شیر دادن منم توی این مدت چند باری با شیشه بهش دادم
حالا چیکار کنم

54 پاسخ 2,047 بازدید


افزایش خونریزی بعد زایمان طبیعی

سلام
خونریزی من بعد از زایمان کمتر از پریودیم بود و داشت کمتر میشد
چند روزی هم ترشحات سبز می‌دیدم
از روز ۲۷ امِ بعد زایمان،یهو خونریزیم شبیه پریودی و قرمز شد(دیگه اون ترشحات هم نیستن)
طبیعیه این حالت؟ممکنه شروع پریود باشه؟
ممنون🌹

11 پاسخ 392 بازدید


خون دماغ شدن با فین گیر

سلام خانم دکتر خسته نباشید خانم دکتر داشتم با فین گیر دماغ پسرمو تمیز میکردم یهو دیدم خون تو دماغشه خیلی میترسم سرماخوردس دماغش هر دقه پر میشه

5 پاسخ 400 بازدید


سلام یعنی کسی درد سیاتیک نداره ؟!؟!

سلام عشقا من درد سیاتیک دارم استراحت مطلق هم هستم کدومتون درد داشتید یا دارید؟آیا کاری میشه کرد تا بهتر شد؟

65 پاسخ 688 بازدید


بهترین تاریخ سونو انومالی

سلام خانم دکتر و دوستان
من ۱۷آذر سونو و ازمایش NTرو دادم
بعد رفتم پیش دکترم سونو انومالی رو برا یک ماه دیگ نوشت
ک میشه ۱۷دی من تو اون تاریخ میشم۱۷هفته و ۵روز
میخاستم ببینم از نظر هفته خوبه زود نیست؟یا صبر کنم ۱۸هفته بشم بعد برم. بعد اینکه انومالی فقط سونوس یا ازمایشم داره ؟

25 پاسخ 469 بازدید


من ۱۲ روز پریود هستم میخواستم بدونم باید چکار کنم؟

سلام خانم دکتر عزیز من ۱۲ روز پریود هستم میخواستم بدونم باید چکار کنم؟
خیلی زیاد نبست اما لکه بینی هم نیست
ممنون میشم راهنمایی کنید چه دارویی مصرف کنم تا زودتر بهبود پیدا کنم،
واینکه چه دلیلی میتونه داشته باشه
به قرص ال دی حساسیت دارم

17 پاسخ 422 بازدید


سرما خوردگی و کم شدن ادرار نوزاد چهار ماهه

دخترم حدود دو هفته ست که سرما خورده خلط گلو داره و سرفه های وحشتناک داره .
هر دفعه سرفه می‌کنه صورتش قرمز میشه نمیتونه نفس بکشه .حجم ادرارش خیلی کم شده اما از دیشب دیگه اصلا نداشته .داروهای سرما خوردگیش هم هیچ تاثیری نداشته تا حالا

26 پاسخ 4,019 بازدید


عفونت ادراری در هفته پنجم بارداری

با سلام و احترام
برای عفونت ادراری هفته پنجم میتونم سیفکسیم با تجویز دکترمصرف کنم؟ یا انتی بیوتیک سیف تری( safe) هم هست نسبت به سیفکسیم، ممنون میشم پاسخ بدید؟

17 پاسخ 384 بازدید


لکه بینی داشتن و پریود نشدن

سلام..
خانما من بعد از زایمانم تا حالا پریود نشدم تا همین چند روز پیش ۴ روز خیلی کم لکه بینی داشتم ک الان ندارم
رابطه مشکوک هم نداشتم..
بنظرتون این لکه بینی از چی میتونه باشه طببعیه؟

بدون پاسخ 392 بازدید


با سلام پزشک اوما من خیلی آب دهانم زیاده طبق سونو هفته نهم بارداری هستم .

با سلام پزشک اوما من خیلی آب دهانم زیاده و آخر شبا خیلی حالم بد میشهبه همه بو ها حساسم شدید همش تهوع شدید دارم بعضی اوقات هم بالا میارم و از لحاظ شکمی هیچ دردی ندارم هیچی میترسم تا غربالگری من طبق سونو الان شدم 9هفته و دوروز ولی طبق پریود که نامنظم بود یازده هفته هستم .غیر از تهوع و زیاد شدن آب دهان دیگه علائمی ندارم چجوریه طبیعیه؟

9 پاسخ 373 بازدید


ایا قرص کلسیم به لاکتوز ‌ربط‌ داره ؟

سلام خدمت پزشک عزیز و دوستان
دکتر من‌ پسرم به لاکتوز شیرم حساسیت داره .
دارم‌کلسیم‌ هم‌میخورم .ربطی داره؟
دکتر لطفا جواب ازمایش پسرم هم‌ببینید

11 پاسخ 464 بازدید


ضربه جنین به پایین ناف

سلام خانم دکترنازنین دخترکوچولو من یک هفته ای هست که ضربه هاشو متوجه میشم اماخب خیلی پایین میزنه یکوقتا به مثانه میزنه ک باعث بی اختیاری ادرارم‌میشه این طبیعی خانم دکتریا پایینه بچه طول سرویکس ام کلا چک نشده واینکه سونوگرافی هجده هفته بریچ بود

94 پاسخ 622 بازدید


جواب ازمایش منو میگید برام

دکترجان سلام اگه میشه لطف کنید ازمایش منو تفسیر کنید

11 پاسخ 403 بازدید


خانم دکتر تو رو خدا اگه میشه این آزمایش ها رو بررسی کنید😔 آندومتریوز مثانه

سلام دکتر عزیزم این آزمایش های خالمه برای آندومتریوز مثانه خیلییییی درد داره و اصلا نمیتونه بشینه و راه بره میشه آزمایش ها رو بررسی کنید دکتر خودش در دسترس نیست و توی روستا هستن.

14 پاسخ 482 بازدید


اسهال واستراحت مکرر شیرخوار

خانوما من صب تایپک زدم بعد نتونستم بیام دشت تنهام دخترمم به شدت بد حال
دخترم از پنج صبح یه دفه تو خواب شروع کرد به بالا آوردن
پشتش هم دو بار دفع آبکی داشت
از پنج تا حالا .فرنی درست کردم چون دوست داشت دوقاشق خورد بالا آورد. ۵۰ میل شیر خورد همینطور.دو دقیقه پیش یکم شیر خورد آیتم بالا آورد دفع نداره اما
چیکار کنم.؟؟
دکتر برای ۵نوبتش داده منشی گفت ببر بیمارستان بستری کن 😭😭😭
تب نداره شکر خدا

3 پاسخ 258 بازدید


نحوه تزریق آمپول روگام

سلام وقت بخیر من باید آمپول روگام بزنم الان هفته سی ام ایرادی نداره تو خونه همسرم بزنه؟!یا حتما باید برم درمانگاه؟و کدوم ناحیه باید تزریق بشه؟ممنون

28 پاسخ 1,644 بازدید