درد پشت گوش و گردن
سلام به اومایی های عزیز و پزشک محترم. یه مدتی هست هر از چندگاهی پشت گوش سمت چپم درد شدیدی احساس میکنم طوریکه تا چند ساعت من رو از پا میندازه و انقدر هم زیاده که نصف صورتم سرم گردنم همه درد میکنه. مخصوصا مواقعی که از موضوعی ناراحتم یا استراحتم کم هست. تا به حال کسی همچین تجربه ای داشته؟ خیلی میترسم. تا به حال سابقه همچین چیزی نداشتم میشه راهنماییم کنین پیش متخصص برم یا نه؟ ممنون از همگی❤
ترشح بعد از انتقال جنین
سلام دکتر عزیز خسته نباشید امروز روز سوم انتقالم هست وقتی بعد از دستشویی رفتن دستمال میکشم ترشح زرد خیلی کمرنگ دارم دلیلش چیه
بچه سه ماهمم سرما خورده
سلام وقتتون بخیر
دکتر بچم سه ماه و یه هفتشع سرما خورده ابریزش داره با عطسه زیاد باید چکار کنم
راهنمایی در مورد ترس پسرم از دستشویی
سلام خانم دکتر چندوقت پیش ی تاپیک زدم ک عکسشو براتون میفرستم در مورد از پوشک گرفتن پسرم
براش رنگ خریدم رفت دستشویی بازی کرد یروز ک مدفوعشو نگداشته بود دگ نتونست تحمل کن بدونه اینک بگه پوشک کن رفتیم مدفوع کرد دو س باری دگ اینجور انجام داد تا دیدم دگ نمیاد و هی نگه میداره دو س روزی نگداشت و همش دوره خونه میدویید میگفت درد میکنه ولی میبردم سرویس خودشو سفت میکرد و گریه میکردو میومد مجبور میشدم شیاف بزنم تا مدفوع کنه یبارم بهم گفت از مدفوع میترسه
سرما خوردو اسهال شد اسهالم نگه میداشت و بی قرار بود
منم دگ دیدم خیلی ب خودش فشار میاره همه ترسو کابوسش دستشویی رفتنه صبحا تا چشمشو وا میکنه اولین حرفش اینه ک دستشویی ندارم
منم مجبوری دیشب پوشکش کردم و راحت مدفوع کردو خوشحال شد
الانم واقعا نمیدونم باهاش چکار کنم ب هیچ صراطی مستقیم نیست
بگین چ کنم؟ بهش پودر پیرولاکسم میدم ولی این خودش نمیذاره مدفوعش بیاد
و اینک همیشه موقع دستشویی کلا سرپا انجام میده هرچی میگم بشین اصلا گوش نمیره براش دوتا قصری هم خریدم ولی اصلا رو اونام نمیشینه فقط سرپا و خیلی موقع مدفوع بهش فشار میاد؟
منتظر راهنماییتون هستم
سر سینم رو نگاه کنید ببینید تخت هست یا نوک دار
دکتر جان سلام
عکس میگیرم میذارم ببینید سر سینم تخت هست یا نه
باید کدوم دکتر برم
دخترم سینمو نمیگیره
هفته پیش۵شنبه ساعت ۸ شب زایمان کردم
چون ۳ روز توی ان ای سیو بود بهش با سرنگ شیر دادن منم توی این مدت چند باری با شیشه بهش دادم
حالا چیکار کنم
افزایش خونریزی بعد زایمان طبیعی
سلام
خونریزی من بعد از زایمان کمتر از پریودیم بود و داشت کمتر میشد
چند روزی هم ترشحات سبز میدیدم
از روز ۲۷ امِ بعد زایمان،یهو خونریزیم شبیه پریودی و قرمز شد(دیگه اون ترشحات هم نیستن)
طبیعیه این حالت؟ممکنه شروع پریود باشه؟
ممنون🌹
خون دماغ شدن با فین گیر
سلام خانم دکتر خسته نباشید خانم دکتر داشتم با فین گیر دماغ پسرمو تمیز میکردم یهو دیدم خون تو دماغشه خیلی میترسم سرماخوردس دماغش هر دقه پر میشه
سلام یعنی کسی درد سیاتیک نداره ؟!؟!
سلام عشقا من درد سیاتیک دارم استراحت مطلق هم هستم کدومتون درد داشتید یا دارید؟آیا کاری میشه کرد تا بهتر شد؟
بهترین تاریخ سونو انومالی
سلام خانم دکتر و دوستان
من ۱۷آذر سونو و ازمایش NTرو دادم
بعد رفتم پیش دکترم سونو انومالی رو برا یک ماه دیگ نوشت
ک میشه ۱۷دی من تو اون تاریخ میشم۱۷هفته و ۵روز
میخاستم ببینم از نظر هفته خوبه زود نیست؟یا صبر کنم ۱۸هفته بشم بعد برم. بعد اینکه انومالی فقط سونوس یا ازمایشم داره ؟
من ۱۲ روز پریود هستم میخواستم بدونم باید چکار کنم؟
سلام خانم دکتر عزیز من ۱۲ روز پریود هستم میخواستم بدونم باید چکار کنم؟
خیلی زیاد نبست اما لکه بینی هم نیست
ممنون میشم راهنمایی کنید چه دارویی مصرف کنم تا زودتر بهبود پیدا کنم،
واینکه چه دلیلی میتونه داشته باشه
به قرص ال دی حساسیت دارم
سرما خوردگی و کم شدن ادرار نوزاد چهار ماهه
دخترم حدود دو هفته ست که سرما خورده خلط گلو داره و سرفه های وحشتناک داره .
هر دفعه سرفه میکنه صورتش قرمز میشه نمیتونه نفس بکشه .حجم ادرارش خیلی کم شده اما از دیشب دیگه اصلا نداشته .داروهای سرما خوردگیش هم هیچ تاثیری نداشته تا حالا
عفونت ادراری در هفته پنجم بارداری
با سلام و احترام
برای عفونت ادراری هفته پنجم میتونم سیفکسیم با تجویز دکترمصرف کنم؟ یا انتی بیوتیک سیف تری( safe) هم هست نسبت به سیفکسیم، ممنون میشم پاسخ بدید؟
لکه بینی داشتن و پریود نشدن
سلام..
خانما من بعد از زایمانم تا حالا پریود نشدم تا همین چند روز پیش ۴ روز خیلی کم لکه بینی داشتم ک الان ندارم
رابطه مشکوک هم نداشتم..
بنظرتون این لکه بینی از چی میتونه باشه طببعیه؟
با سلام پزشک اوما من خیلی آب دهانم زیاده طبق سونو هفته نهم بارداری هستم .
با سلام پزشک اوما من خیلی آب دهانم زیاده و آخر شبا خیلی حالم بد میشهبه همه بو ها حساسم شدید همش تهوع شدید دارم بعضی اوقات هم بالا میارم و از لحاظ شکمی هیچ دردی ندارم هیچی میترسم تا غربالگری من طبق سونو الان شدم 9هفته و دوروز ولی طبق پریود که نامنظم بود یازده هفته هستم .غیر از تهوع و زیاد شدن آب دهان دیگه علائمی ندارم چجوریه طبیعیه؟
ایا قرص کلسیم به لاکتوز ربط داره ؟
سلام خدمت پزشک عزیز و دوستان
دکتر من پسرم به لاکتوز شیرم حساسیت داره .
دارمکلسیم هممیخورم .ربطی داره؟
دکتر لطفا جواب ازمایش پسرم همببینید
ضربه جنین به پایین ناف
سلام خانم دکترنازنین دخترکوچولو من یک هفته ای هست که ضربه هاشو متوجه میشم اماخب خیلی پایین میزنه یکوقتا به مثانه میزنه ک باعث بی اختیاری ادرارممیشه این طبیعی خانم دکتریا پایینه بچه طول سرویکس ام کلا چک نشده واینکه سونوگرافی هجده هفته بریچ بود
جواب ازمایش منو میگید برام
دکترجان سلام اگه میشه لطف کنید ازمایش منو تفسیر کنید
خانم دکتر تو رو خدا اگه میشه این آزمایش ها رو بررسی کنید😔 آندومتریوز مثانه
سلام دکتر عزیزم این آزمایش های خالمه برای آندومتریوز مثانه خیلییییی درد داره و اصلا نمیتونه بشینه و راه بره میشه آزمایش ها رو بررسی کنید دکتر خودش در دسترس نیست و توی روستا هستن.
اسهال واستراحت مکرر شیرخوار
خانوما من صب تایپک زدم بعد نتونستم بیام دشت تنهام دخترمم به شدت بد حال
دخترم از پنج صبح یه دفه تو خواب شروع کرد به بالا آوردن
پشتش هم دو بار دفع آبکی داشت
از پنج تا حالا .فرنی درست کردم چون دوست داشت دوقاشق خورد بالا آورد. ۵۰ میل شیر خورد همینطور.دو دقیقه پیش یکم شیر خورد آیتم بالا آورد دفع نداره اما
چیکار کنم.؟؟
دکتر برای ۵نوبتش داده منشی گفت ببر بیمارستان بستری کن 😭😭😭
تب نداره شکر خدا
نحوه تزریق آمپول روگام
سلام وقت بخیر من باید آمپول روگام بزنم الان هفته سی ام ایرادی نداره تو خونه همسرم بزنه؟!یا حتما باید برم درمانگاه؟و کدوم ناحیه باید تزریق بشه؟ممنون




