Ooma

اقدامات قبل و بعدiui?

سلام دوستان

من برای ۴سنبه باید iuiشم،از الان چی بخورم و چی نخورم و همچنین بعد iuiبرای تاثیر مثبت چه کارهایی انجام بدم و چه چیزهایی بخورم ؟

33 پاسخ 392 بازدید


iuiبا فولیکول ۱۲ و ۱۴؟

سلام دوستان
من دوماه پیش با شبی ۳تا لتروزول و ۴تا امپول hmg روز ۱۰ سیکلم ۴تا فولیکول ۱۵،۱۸،۲۱،۲۰ داشتم

الان با شبی ۴تا لتروزول و ۴تا امپولhmg فقط دوتا فولیکول ۱۲،۱۴ داشتم روز ۱۱ هم هستم

بنظرتون بااین شرایط برای iui برم؟
و اینکه اصلا چرا انقدر ضعیف پاسخ داد تخمدانم🥺

9 پاسخ 376 بازدید


سلام خانوم دکتر .خسته نباشید

لطفا آزمایش پاپ اسمیر زیر رو میشه تفسیر کنید؟
مالِ مامانمه و خیلی استرس داریم.

3 پاسخ 328 بازدید


آزامایش قند در بارداری

سلام
مامانایی که آزمایش قند تو بارداری دادن
هزینه آزمایششون چقد شد؟
و چند ساعت قبلش باید ناشتا باشیم؟
آزمایش ادرارم هست؟
چون بارداری اولمه میپرسم

5 پاسخ 310 بازدید


سرماخوردگی سه ماهه اول

سلام خانم دکتر شبتون بخیر،من سرماخوردم ۶هفته باردارم،کمی تب و لرز و مورمور بدن و درد و سردرد دارم ،با احتقان بینی و سوزش سینوس ها
میخوام برم درمانگاه بنظرتون این بیماری مشکلی براجنین ایجادنمیکنه؟؟😭😭
درمانگاه میتونه بهم سرم و داروبده؟؟

10 پاسخ 374 بازدید


من هفته هشتم بارداری هستم و ب شدت سرما خوردم سقف دهانم و زبانم آفت زده

سلام ب پزشک عزیز
من هفته هشتم بارداری هستم و ب شدت سرما خوردم سقف دهانم و زبانم آفت زده
برای سرما خوردگی چه دارویی میتونم استفاده کنم ؟
سقف دهانم قبل از سرماخوردگی آفت زده و خونریزی هم داره ممکنه بخاطر عوارض بارداری باشه و چیکار میتونم بکنم؟

29 پاسخ 344 بازدید


پریود نشدن بعد از زایمان

درود اوما جان
من بعد از اینکه خونریزی زایمانم تموم شد دیگه پریود نشدم .الان در حال شیردهی هستم و باردارم نیستم. آیا ابن طبیعیه یا باید برم دکتر ؟

40 پاسخ 377 بازدید


شرایط ازمایش اسپرم چیه؟

سلام خانم دکتر
شرایط ازمایش دادن انالیز اسپرم چجوریه ؟ الان 7 روزه که رابطه ای نداریم میشه فردا صبح همسرم ازمایش اسپرم بده؟

8 پاسخ 403 بازدید


دفع نداشتن پسرم از دیروز

سلام دکتر جان و خانمای اومایی
از دیروز پسرم دفع نداشته و خیلی اذیته و زور میزنه چکار کنم؟
کولیک و رفلاکس داره و پدی لاکت و دایمتیکون و اس امپرازول داروهاشه

29 پاسخ 371 بازدید


عفونت قبل عکس رنگی

سلام پزشک محترم
اگه کسی عفونت داشته باشه اطلاع نداشته باشه رفته باشه عکس رنگی خیلی خطرناکه

11 پاسخ 487 بازدید


پریودم خیلی کمه ایندفعه چرا

سلام دوستان من امروز پریود شدم ولی خیلی کمه. همیشه روز اول نمیتونستم تکون بخورم ولی امروز نه کمه خیلی . الان چند ماهه اقدامم

8 پاسخ 415 بازدید


سکسکه و کم شدن حرکت جنین در هفته ۳۶

سلام خسته نباشید من تو هفته ۳۶هستم دو روز حرکت جنین نسبت ب قبل خیلی کم شده تکون میخوره ولی کم خیلی سفت میشه تو شکم سمت راست بدنم و روزی دو بار سکسکه می‌کنه خیلی استرس دارم بابت بند ناف این سکسکه که انجام میده و تکون خوردن کمش

15 پاسخ 425 بازدید


چه مدت بعد از عمل لاپاراسکوپی کیست آندومتریوما میشه انتقال انجام داد

سلام 😍
من 12 سیکلم تخمک کشی دارم و فریز جنین
معمولا چه مدت بعدش میتونم عمل لاپاراسکوپی کنم؟؟
و اینکه چه مدت بعد از لاپاراسکوپی میشه انتقال جنین رو انجام داد
امکان داره هر دوتا عملم توی یک ماه انجام بشه؟؟؟
میخوام بدونم چندبار باید برم و بیاااااام آخه راه دورم
چقد فاصله هست بین این کارا

14 پاسخ 578 بازدید


لکه بینی یک روز قبل از موعد یعنی باردارم؟؟؟

فردا باید پریود شم و امروز (ببخشید) یه ذره لکه قهوه ای کمرنگ داشتم با لخته خیلی خیلیی کم . تاحالا سابقه نداشته که قبل پریودم لکه بینی داشته باشم. اخه چهارشنبه هم ازمایش دادم منفی بود.

16 پاسخ 629 بازدید


تیر کشیدن واژن خانوم ۶۴ساله

سلام خدمت فرشته نجات اوما😍
خسته نباشی عزیزم❤🌹
خانوم دکتر مادرشوهرم همونطور ک گفتم اگه خاطرتون باشه عمل زانو انجام دادن و الان ۱۷روزه از عملش میگذره و امروز یهو با ی درد بد تو ناحیه واژن مواجه شد،جوری ک میگف تیر میکشه انگار،میدونم ربطی ب عمل زانو نداره ولی خب گفتم بگم شاید عوارض داروهایی ک میخوره باشه
اینم بگم ک مادرشوهرم خیلی وقته با پدرشوهرم برادر شدن😂😂😂اصلا ن رابطه دارن ن نزدیک هم میرن حتی چون پدرشوهرم پروستاتشو عمل کرده و اصلا میل ندارن ب همدیگه از این لحاظ
بعد اینکه درد داشتن رفتن نشستن تو وان اب و نمک
میخواستم ببینم دقیقا علتش چی میتونه باشه و خارشم ندارن
ممنون از پاسخگوییتون🙏❤

17 پاسخ 737 بازدید


آسپیره کردن بعد از خوردن قطره

سلام، یکی دو هفته س پسرم وقتی بهش قطره آد یا آهن میدم گاهی به شددددت میپره گلوش، جوری که نفسش میره، قبلا می‌خورد و هیچ مشکلی نداشت، جدیدا اینجوری شده، دلیلش چیه؟ و چیکار کنم؟ دیگه واقعا میترسم بهش قطره بدم😭

10 پاسخ 357 بازدید


فشار خون بالا یا معمولی

سلام خسته نباشید ۱۹ سالمه فشار خونم ۱۳رو ۸ ایا بالاست؟
ضربان قلب ۹۵
خیلیم سردرد دارم
باید چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

19 پاسخ 514 بازدید


سرماخوردگی نوزاد چهار ماهه

سلام وقتتون بخیر
پسرم سرما خورده مرتب داروهاشو میدم ولی سرفه هاش بیشتر شده
آزیرتماسین روزی 3سی سی
سیتریزن روزی 1سی سی
استامینوفن پاراکید در مواقع تب (هرزگاهی دمای بدنش میره بالا با یبار دارو میاد پایین)
چیکار کنم زود تر خوب بشع
بخور گرم دارم میزنم دماغش باز میشه بعضی وقتا خیلی کیپه سدیم کلراید میزنم .
واکسنشم نزده هنو

22 پاسخ 406 بازدید


سرکلاژ و سولات مربوطه راهنماییم کنید خواهشا

سلام
ببخشید من امروز ۱هفته از سرکلاژم میگذره طول سرویکسم نزولی بود گفتن برای اطمینان سرکلاژ کن هفتهای بالاتر وزن حدید بتونه رحمت تحمل کنه ۳ روز اول همراه خونابه ،خون روشن میدیدم اما قطع شد امروز رفتم سرویس بادستمال هودم خشک کردم بعد چند روز مجدد چند قطره کوجک خون روشن دیدن خیلی نگران شدم طبیعی؟
آب دور جنینم ۴ردز بعدسرکلاژ گف ۱۴ خوبه واسه سن بارداری من؟(22هفته)
واژن و کشاله رانم گاهی درد دارن شدید نیست بااستراحت تقریبا اروم میشن بخاطر سرکلاژ؟ممکن دهانه رحمم کوتاهتر شده ک درد دارن؟ یاربطی نداره ب سرکلاژ؟ چون ۴ردز بعد سرکلاژ رفتم سونو گفتن مهم نیست دکه طول سرویکس بعدسرکلاژ
امپول هفتگی و شبی ۱شیاف میذارم
بشدت تفخ دارم و معدم سنگین دردش ت شکن و پهلوهام میکشه چکار کنم؟
توزوخدا بگید سرکلاژ باعث نمیشه خدای نکرده بچم از دست بدم؟ همش کابوس میبینم
بعد هز سرویس ک میرم انگار واژنم باد میگیره و مث حباب ت واژنم میمونه جیزی خیلی نگران نخ سرکلاژمم باز شده باشه یا هراتفاق دیگه ای

من ای وی اف کردم باردار شدم ...وسایل بچمم گرفتم خیلی حال روحی بدی دارم گفتم بیخیال سیسمونیش بشم میترسم اتفاقی بیفته گفتم ب ۲۸هفته رسیدم‌بقیش میگیرم چون اسنراحتم اینترنتی میگیرم
ماهایی ک سرکلاژیم احتمال زایمان زودرس داریم؟ از کی اتاقش بچینم ساکش اماده کنم؟
چقد باوجودسرکلاژ احتمال داره خدای ناکرده برا بجم اتفاقی بیفته؟ از هفته چند ب بعد بچه بدنیابیاد خطری تهدیدش نمیکنه

14 پاسخ 1,139 بازدید


سونوگرافی ۳۰ هفته و دوروز

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
لطفا سونوگرافی من رو بررسی میکنید

21 پاسخ 375 بازدید