Ooma

اقدام به بارداری لکه بینی تخمک‌گذاری

سلام این ترشح برای چیه توش خونه؟ 😭😭
۱۴ یا ۱۵ تخمک‌گذاریم هست
۱۲ و ۱۰ اقدام کردم

16 پاسخ 846 بازدید


تفسیر سونو و آزمایش غربالگریNT

سلام دکتر جان شبتون بخیر ..میشه سونو و ازمایش NT منو تفسیر کنید
ممنون

13 پاسخ 838 بازدید


حالت تهوع بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی😭😭

سلام . تو رو خدا کمک کنید . من دیروز صبح واکسن ۱۸ ماهگی دخترم را زدم ولی شب ساعت ۲ یهو شروع کرده به حالت تهوع تا الان . الان حتی شیر یا آب هم بهش میدم بالا میاره. چیکارش کنم. رفتم داروخانه بهم دارو نداد. 😭😭

5 پاسخ 1,287 بازدید


لرز شدید تو کلیه و پهلو ها

سلام چندروزه یه سردی شدیدی تو پهلوهام هس هرچی میپوشم گرم میکنم این سردی از بین نمیره چکار کنم

7 پاسخ 386 بازدید


سرما خوردگی نوزاد ۹ ماهه

سلام دکتر مهربون اوما. پسرم از دیروز علائم سرماخوردگی داره. آبریزش بینی. عطسه.
سرفه و تب تا فعلا نداره چه قطره و شربتی براش تجویز میکنین؟ غیر قطره بینی برای آبریزش بینیش چی بهش بدم؟ دستور داروها رو لطفا بهم میگین.

4 پاسخ 232 بازدید


بچەم یوبس شدە، چکر کنم؟

سلام وقت بخیر، دخترم چهار روز پیش اولین دندونش در اومد،روز بعدش ب شدت بیقرار بود،یه روز طول کشد ولی الان بعد از ۴٨ساعت یه ذره دفع داشت،ورزش و ماساژم تا جایی ک تحمل کرد انجام دادم،حالا نمیدونم لازمه ببرم دکتر؟ چکار کنم ؟

13 پاسخ 351 بازدید


هفته ۳۹ و دهانه رحم بسته

سلام خسته نباشید من الان هفته ۳۹ هستم و اصلا دهانه رحمم باز نشده و بچه وارد لگن نشده مامایی که پیش میرم احتمالات بهم میگه که ممکن هر چیزی بشه و برم سزارین کنم لطفا میشه راهنمایی کنید
من پیاده روی ورزش زیاد انجام دادم ولی اصلا بچه وارد لگن نشده و وزن بچه ۳۷۰۰ وزن خودمم ۱۰۰ کیلو شده بچه اول و بد از ۵ سال

9 پاسخ 551 بازدید


خانم دکتر عزیز دخترم از دیشب بیقراره و تب داره

سلام متخصص عزیز
دخترم از دیشب بیقراره و یکم بدنش داغ بود تب سنج گذاشتم زیربغل ۳۶.۸ بود لباسشو کم کردم دست و صورتشو شستم ی خردم استا دادم بهش خوابش برد ولی نیمه شب با جیغ و گریه بیدار شد و خیلی بی تاب بود دوباره تبشو گرفتم ۳۷.۴ بود بهش دوبرابر وزنش ۱۵ قطره استا دادم از دیشب هر ۴ ساعت دادم ولی درجه تب پایین نمیاد و همچنان بیقراره. بجز خس خس سینه علامت دیگه سرماخوردگی نداره.
صبحانشم خداروشکر کامل خورد یعنی بی اشتها نبود.
ژل مسکن لثه هم براش زدم ولی جوابگو نیس😔😔😔

8 پاسخ 276 بازدید


دندون آسیاب و بوی بد دهن کودک

سلام
پسرم یک سال و ۶ماهشه
دو تا از دندونای آسیابش داره در میاد
لثه‌اش خیلی باد کرده و خونیه

بوی دهنش خیلی بده
چشاش هم قرمز شدن و آب ازشون میاد
به دندوناش ربط داره ؟
یا مشکل دیگه ای داره؟

15 پاسخ 489 بازدید


کمردرد بعد از سقط

سلام خانوم دکتر
من بیست روز پیش سقط ساک بارداری داشتم خونریزی و لکه بینی تمام شد چون خارش داشتم و کمردرد رفتم دکتر و برام دو ورق کپسول داکسی سایکلین،دو عدد فلوکونازول و پماد اِن اِن تجویز کرد مرتب و رو ساعت مصرف کردم اما کمردردم خوب نشده هنوز باید چیکار کنم

7 پاسخ 355 بازدید


بررسی سونو ۳۲ هفتگی

سلام به دکتر و اومایی های عزیز
دکتر جان من امروز ۳۱ هفته و ۷ روز هستم و سونو انجام دادم، عکسش رو میفرستم لطف کنید بررسیش کنید
و اینکه سونوی قبلی که ۲۸ هفته انجام داده بودم حجم مایع آمنیو ۱۵ بود ولی الان ۱۰ شده، علت چی میتونه باشه؟

24 پاسخ 892 بازدید


تفسیر ازمایش سلفری

دکتر جان لطفا ازمایش سلفری منو میشه تفسیر کنید

11 پاسخ 479 بازدید


اقدام ب بارداری و تفسیر قرص های تجویزی

سلام دکتر عزیزم، خوبین عزیزم؟
دکتر جان امروز رفتم پیش پزشکم بم گفت سوم سیکلت بیا،
بعد بم این قرصا رو داد + امپول سینال ک گفت ۶ و ۷ و ۸ پریودی باید تزریق کنی.
شما نظرتون در مورد داروها چیه؟ من ب شما بیشتر اعتماد دارم😊
و اینکه دکتر جان، پزشکم نگفتن لتزرول رو از چند سیکل بخورم فقط گفت شبی دو عدد،
ممنون میشم راهنماییم کنید جانم🤍🌱

14 پاسخ 352 بازدید


دخترم تو این ماه وزن اضافه نکرده

سلام خانوم دکتر دخترم تواین ماه ۱۰۰ گرم کلا اضافه کرده یعنی مشکلی داره چیکار کنم وزنش بره بالا

30 پاسخ 467 بازدید


درد شکم و کمر عین درد پریودی و خون ریزی

سلام خانم دکتر‌ . من ۱۲ ام پریود شده بودم و از ۱۹ ام اقدام منظم داشتم و سینه هام این مدت حساس شده بودن و گاها درد زیرشکم و کمر داشتم کوتاه مدت عین درد پریودی. امروز از صب این درد شکم و کمرم خیلی زیادتره و یکی دوساعتی میشه که درد دارم حتی توی لگن یه حس گرفتگی مانند داشتم و نیم ساعت پیش ازم خون اومد و همچنان درد پریودی دارم. به نظرتون زود پریود شدم؟ یا چیه؟
چون هنوز به موعدم هم مونده و نمیتونم بفهمم باردارم یا چی!

24 پاسخ 358 بازدید


مقدار مصرف این مدل شربت زینک برای کودک ۱.۵ ساله

سلام پزشک عزیز، همسرم این شربت زینک رو خریدن برای پسرم تا کنار مولتی پدیابست بدم به پسرم یک دوره استفاده کنه، روی خود شربت ننوشته برای کودک ۱.۵ ساله چند قطره چکان روزانه باید بدیم، ممنون میشم شما راهنماییمون بفرمایید ک در روز چند قطره چکان باید از این شربت بدیم بخوره؟

25 پاسخ 632 بازدید


جوش چانه در بارداری

سلام خانم دکتر خسته نباشید زیر چانه م پر جوش شده خیلی هم خارش دارم چیکار کنم؟

7 پاسخ 594 بازدید


تشدید آسم و برونشیت در هفته آخر بارداری

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر،من مبتلا به آسم هستم و چند روزه که برونشیت شدم،ترشحات زیاد از بینی و گلو دارم اکثر اوقات بی رنگه و چند بار سبز بود،صدام تغییر کرده گلوم همه ش میخاره و همیشه سرفه میزنم،شش روز دیگه وقت زایمانمه،دکتر این داروها رو تجویز کرد،کپسول استنشاقی اسپیریوا هم چون داشتم تو داروها نیاورد،ببینید ایمن هستند؟ دگزا رو هنوز تزریق نکردم،حالم بده ولی تب و بدن درد ندارم،گلو و ریه م خیلی ملتهبه،اگه دگزا کمک میکنه تزریق کنم،سوال دیگه اینکه سرفه هام خیلی زیاد و با شدته،برای بچه خطری نداره؟ ببخشید طولانی شد،ممنونم

7 پاسخ 278 بازدید


شیردهی در بارداری ‌امکان پذیر است یا باید قطع شود؟

با سلام خدمت پزشک اوما
ماه دوم باداری هستم و پسر ۱۸ ماهه هم دارم ک هنوز بهش شیر میدم
میخوام بپرسم ایا خطر داره ادامه شیردهی
یا باید شیردهی رو قطع کنم؟
جدیدا خیلی وابسته تر هم شده به شیر
تا میبینه نشستم و دارز میکشم سریع میاد سمتم که شیر بخوره
اخه میگن تو بارداری نباید پستان دستکاری و تحریک بشه

7 پاسخ 700 بازدید


استفاده از داروی پروژسترون

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر و ایام ب کام انشالله
من از همون سال اول ک پریود شدم هرماه فقط با مصرف قرص یا آمپول پروژسترون پریود میشدم قبل از بارداری بخاطر باردار شدن و مصرف دارو مجبور بودم هرماه استفاده کنم ولی زمان استفاده ب شدت عصابم بهم میریزه و هیچجوره نمیتونم خودمو آروم کنم از روز شروع مصرف قرصها تا زمان پریود شدن من واقعا تحمل وصبر هیچی ندارم و با وجود دوقلوهام واقعا این شرایط سخته
الان سوالم اینه اگه پروژسترون و استفاده نکنم و اصلا پریود نشم چه اشکالی داره؟مشکل خاصی ب وجود میاد؟

11 پاسخ 336 بازدید